Harline Oy !

Uupunut odotukseen

Elikkä, kyseinen Harline Oy toimii netissä nettikauppana joka myy autojen tuning- ja varaosia.
Itse tilasin autooni sieltä valot sekä sisustaan nahkaiset puolikuppipenkit, ja maksoin ne netissä aivan kuten muuallakin jopa postit etukäteen.
Aloin heti alussa ihmettelemään, kun ei ollut mainittu postiennakosta mitään toimituksen yhteydessä.
No sitten kului viikko, ja kyselin uteliaisuuttani missävaiheessa tilaukseni on. Sain vastauksen että valot olivat loppu heiltä ja tilaavat ne Saksasta, samoin kuten penkitkin.
Soitin viikon päästä taas uudelleen, penkit olivat tulleet Suomeen jo viikonloppuna ja valot ehtivät samaan pakettiin puolen viikon kuluttua. Noh kului taas päiviä, ja kyselin missä osat on... Vastauksena että lähetyksessä oli ongelmia ja viivästyy pian että tulee kyllä. Aloin olemaan asiaan todella kyllästynyt ja otin yhteyttä uudestaan ja tahdoin puhua firman pomon kanssa. En saanut pomoa kiinni, työntekijä lupasi välittää viestin että soittaa niin pian kuin mahdollista minulle, 5 minuutin sisällä. Puhelua ei kuulunut, soitin uudestaan. Taas sama työntekijä vastasi ja kertoi että pomo kyllä lupasi ottaa yhteyden ja ihmetteli itsekin tätä tapahtunutta. Sitten kului noin tunti ja pomo lähetti minulle viestinä kaiken mitä hänellä oli asiaa, ei siis uskaltautunut puhelimeen laisinkaan, milloin oli kiire, milloin kokous. Asia vaikutti hyvinkin hämärältä, ja pelkäsinkin jo että saanko koskaan nähdä osiani tai rahojani ?!?! Halusin tehdä selväksi että viikko aikaa hankkia valot ja penkit tai haluan rahani takaisin tililleni. Tämä kävi pienen väittelyn jälkeen hänelle. Sitten sain selville että penkkejä ei ole saatavana, eikä niitä ole edes laitettu tulemaan minulle ! Valehdeltiin siinäkin noin nelisen viikkoa päin naamaa ! Sain penkeistä kinuttua rahat takaisin, mutta vaivalloista se todellakin oli ! Nyt alkuviikosta eli huomenna pitäisi valojen saapua, mutta luulen että niissäkin minua on kusetettu pahemman kerran ja joudun ehkä käymään paikanpäällä saadakseni rahani takaisin, sillä otin yhteyttä ja sanoin että saan ne muualta alle viikossa ja kehtasikin vielä kysyä että "mistä saat ne niin nopeasti ja mihin hintaan ?" Yleensä tuollaiset asiat eivät heille kuulu ? Joten välttäkää kyseistä putiikkia niin paljon kuin mahdollista, tai jos välttämättä asiointi on pakollista niin soittakaa ja varmistakaa toimitusaika tuotteillenne ja pyytäkää lähettämään postiennakolla teille, jotta vältytte pitkältä väittelyltä ja kinuamiselta rahojen kanssa takaisin !!!

Olen todella pettynyt koko firmaan ja voin sanoa että en koskaan enää käytä heidän palvelujaan enkä suosittele kenellekään ystävilleni !

34

6227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Karsta

      Minulle kävi tuon Huijarit Harline oy :n kanssa aivan samoin. Ensi kerran osia tiedustellessani, jotka siis jo etukäteen maksoin, puhelimessa sanottiin että on Saksan tehtaalta tulossa. Seuraavan kerran soittaessani oli virsi aivan sama sanasta sanaan, puheluiden välissä kuitenkin reilusti aikaa. Kauppa purettiin, mutta rahojani en ole vieläkään saanut. Todella ala-arvoista toimintaa

      • Master Visa

        kaupassa maksaessa käytetään luottokorttia, sillä jos et saa ostosta luottokorttiyhtiö palauttaa rahasi sinulle.
        Ja nettihuijarikauppias ei kohta saa enää minkään luottokorttiyhtiön tiliin myydä tavaraa. Mutta jos maksat pankin tai jonkun postisiirron kautta, sinä itse tappelet rahoistasi


      • Anonyymi

        Itse tilasin sieltää joskus valot ja silloin ainakin homma toimi moitteitta nykyäään en osaa sanoa saako rahoille vastinetta vaiko eikö saa


    • Ennakkomaksuriski

      Harline on ollut jo jonkin aikaa jatkuvasti protestitlistoilla.

      • Huijauksen uhri

        koko "yhtiön" kanssa. Kyseessä on huijari porukka jotka huijaavat rahat ihmisiltä! Tein tilauksen 24.8.2010 ja maksoin ennakkoon mutta peruinkin koska löysin haluamani tuotteen lähempää. Noh "myyjään" yhteyttä ja sen verran uskalsi laittaa vastausviestiä sähköpostiin että kysyi tilinumeroa mihin laittaa palautus. Rahoja ei ole vieläkään tullut ja tuskin tuleekaan kun on sen verran pelkurimainen se joka "hoitaa" palautus asioita erään myyjän mukaan kun sain puhelimella kiinni, Kuluttajaneuvoja oli kanssani samaa mieltä että minun kuuluisi saada rahani takaisin ja laittoivat jopa "myyjälle" maksukehotuksen jolla ei mitään vaikutusta. "Pomo" jonka numeron löysin nettikaupan tiedoista ei vastaa puheluihin eikä vastaajan viesteihin eikä sähköpostiin. ELI VÄLTTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET KOKO PAIKKA JA JOS SATUTTE KAUPUNKIIN NIIN KIERTÄKÄÄ ERITTÄIN KAUKAA ETTEIVÄT ONNISTU HUIJAAMAAN RAHOJANNE!


      • tuning dream
        Huijauksen uhri kirjoitti:

        koko "yhtiön" kanssa. Kyseessä on huijari porukka jotka huijaavat rahat ihmisiltä! Tein tilauksen 24.8.2010 ja maksoin ennakkoon mutta peruinkin koska löysin haluamani tuotteen lähempää. Noh "myyjään" yhteyttä ja sen verran uskalsi laittaa vastausviestiä sähköpostiin että kysyi tilinumeroa mihin laittaa palautus. Rahoja ei ole vieläkään tullut ja tuskin tuleekaan kun on sen verran pelkurimainen se joka "hoitaa" palautus asioita erään myyjän mukaan kun sain puhelimella kiinni, Kuluttajaneuvoja oli kanssani samaa mieltä että minun kuuluisi saada rahani takaisin ja laittoivat jopa "myyjälle" maksukehotuksen jolla ei mitään vaikutusta. "Pomo" jonka numeron löysin nettikaupan tiedoista ei vastaa puheluihin eikä vastaajan viesteihin eikä sähköpostiin. ELI VÄLTTÄKÄÄ HYVÄT IHMISET KOKO PAIKKA JA JOS SATUTTE KAUPUNKIIN NIIN KIERTÄKÄÄ ERITTÄIN KAUKAA ETTEIVÄT ONNISTU HUIJAAMAAN RAHOJANNE!

        se on merkki maksuvaikeuksista.olen itse vanteet tuolta tilannut kaksi vuotta sitten,eikä niiden toimittamisessa ollut silloin mitään ongelmia.jospa lama on päässyt puremaan...


    • perjantai 15.10

      olen odetellut alustasarjaa jonka tilasin jo 19.7.2010 enkä ole vielä saanut ainakun soittaa niin sanoovat että tulee ens viikolla alkuviikosta.. 8(

      • Korttimies

        muuallakaan maksako mitään etukäteen pankin kautta tai postiennakolla tai käteisellä. Aina luottokortilla, sillä jos ette saa tavaraa, palauttaa korttiyhtiö rahat takaisin ja perii ylimääräiset kulu tavarantoimittajalta


      • op visa
        Korttimies kirjoitti:

        muuallakaan maksako mitään etukäteen pankin kautta tai postiennakolla tai käteisellä. Aina luottokortilla, sillä jos ette saa tavaraa, palauttaa korttiyhtiö rahat takaisin ja perii ylimääräiset kulu tavarantoimittajalta

        kautta kun kyselin oman tilaukseni hyvitys tilannetta kun olin maksanut luottokortilla ennakkoon niin sanoivat että olla yhteydessä myyjään kun asia ei heille kuulu.


      • pop77
        op visa kirjoitti:

        kautta kun kyselin oman tilaukseni hyvitys tilannetta kun olin maksanut luottokortilla ennakkoon niin sanoivat että olla yhteydessä myyjään kun asia ei heille kuulu.

        keväällä tilasin ja maksoin alustasarjan, lähetettiin väärä pari kuukautta tilauksesta sen palautettuani en ole rahoja saanu takasin.

        Kuluttaja-asiamieskään ei saanut Harlinen kans mitään aikaiseksi, seuraavaksi menen käymään putiikissa kun jouluaikaan siitä ohi menen.


      • HUIJATTU MAKE
        pop77 kirjoitti:

        keväällä tilasin ja maksoin alustasarjan, lähetettiin väärä pari kuukautta tilauksesta sen palautettuani en ole rahoja saanu takasin.

        Kuluttaja-asiamieskään ei saanut Harlinen kans mitään aikaiseksi, seuraavaksi menen käymään putiikissa kun jouluaikaan siitä ohi menen.

        Sama malli jatkuu tuossa firmassa edelleen!!! Itelläni rahat siellä ja ei näytä saavan pois niitä. Taidampa mennä tekeen rikosilmoitusta asiasta.


    • Racer

      16.2 tilasin vanteet, soittivat seuraavana päivänä että niitä onkin enää 3 kpl varastossa että perutaanko kauppa vai vaihdetaanko isompaan tuumakokoon, sanoin että perutaan kauppa ja rahat takaisin minulle. Kertoivat että seuraavalla viikolla tulee paikalle palautuksia hoitava henkilö että sitten saan rahani, tämä kävi minulle. 7.3 muistin että hetkinen, onkohan rahani tulleet...eivät tietenkään. Soitto puljuun, lupasivat selvittää asian. 9.3 ei ollut rahoja vieläkään kuulunut, soitto jälleen puljuun. Hetken puhelimessa roikuttuani selvittivät asiaa ja väittivät että rahat on palautettu. Hetken jankattuani lupasivat vielä selvittää asiaa ja laittaa sähköpostia klo 18 mennessä. Mitään ei ole kuulunut, ei rahoja eikä sähköpostia. 5 minuuttia sitten laitoin tylympää sähköpostiviestiä ja jos ei huomenna ala rahoja kuulua teen rikosilmoituksen.

    • mitäs läksit

      Kuinka tyhmiä te olette. Tilaatte ennakomaksulla joltakin firmalta kamaa, jonka nämä tilaa Saksasta netin kautta. Kannattaisiko tiata suoraan sieltä Saksasta....

    • VALTIO MAKSAA

      ^^ KEIJO!

    • Huijattu

      Maksoin tilaukseni ennakkoon ja sinne ne rahat tais jäädä. Kotisivulla lukee " Osakeyhtiön toiminta on päättynyt 23.8.2011". VÄLTTÄKÄÄ KAIKKI NÄITÄ HUIJAREITA !!!

    • karsta

      Jaahas. Moni minunkin jälkeen mennyt vipuun. Pitäisköhän rymänä mennä asioimaan kuluttaja-asiamiehen kanssa, jotta sielläkin otettaisiin tosissaan tämä ongelma ja sille tehtäisiin jotain?

    • 3+8

      Töissä tilasimme kaksi istuinta autoon, siis firmanpiikkiin, vastailivat spotiin asiallisesti ja saatiin penkitkin nopsaan postilla, tulivat nopeammin kuin sovittiin. tästä noin vuosi aikaa.

    • Firma on nurin

      Konkursissa ei lähetä kyllä enään yhtään mitään.

    • niinpä juuri

      jännä että on nettisivut vielä olemassa jos konkasa. en ole kuullut et tuolta ois kukaan saanut mitän kun on tilannut. jos ny joku jossakin sivustolla kertookin saaneensa tuolta jotain, niin taitaa tämä kertoja olla samaa sakkia jotka pyörittää tuota pöytälaatikko firmaa

    • low hurts

      Terve! Tosiaan kannattaisiko käyttää vaikka sitä klarnan tarjoamaa palvelua? missä laskua ei tule ennenkuin osat ovat lähteneet/tulleet? turhaan täällä netissä ulisette jos ei osaa käyttää järkeään tälläisissä kaupoissa ja rahat kadonneet jonnekkin saksan mersukuskien taskuun! Itse olen tilannut nyt kolmasti harlineltä ja osat tulleet noin 1kk odottelun jälkeen, samoin auton vaihtumisen takia piti perua tilaus mikä sekin onnistui ilman turhia ongelmia, peruivat myös laskun samalla ja kaveri puhelimen päässä kuulosti ymmärtäväiseltä, tosin puhelimeen vastattiin vasta 8:nella kerralla mistä vähän miinusta mutta homma toimi kuitenkin.

    • Onneksi en ostanut

      Huijareita vieläkin Harline Oy, verkkokauppa auki vaikka sen pyörittäjä on "lomalla" eli esim. nyt tilatessa, mikään tavara ei liiku ainakaan 2viikkoon.

    • Konkurssipesä.

      Harline Oy
      Yrityksen tila: lakannut YTJ
      Päättyen 24.03.2014

      Kertoo kauppalehti.

    • Peritäänväkisin

      Tilasin tavaraa ja luvataan lähettää mutta mitään ei kuulu. Älkää maksako mitään etukäteen tälle firmalle!!!!

      • Pöljät

        Niin firma on ollut konkurssissa 2014 lähtien


      • Ihmehomma

        Toimii näköjään uudella nimellä ja y- tunnuksella. Tilasin by passin sunnuntaina ja keskiviikkona kyselin et tuleeko se saksasta vai onko heillä se suomessa. Lyhyt vastaus vaan että on täällä suomessa. Johon kysyin että lähettättekö sen lähipäivinä niin vastasi että "Tänään postiin. Saa nähdä miten käy kun nyt on torstai et onko edes vaivannut lähettää sitä. Posti on vielä heidän liikkeen vieressä. Ja sivuilla ilmoitetaan että tulee seurantakoodi s.postiin kun tilaus lähtee! Eipä ole tullut! Ihme lafka!!! Ainakaan tän perusteella en suosittele! Onneks otin klarnalla!


    • skulle78

      Ite tilasin funderia sieltä ja tuli nopeesti postissa. Ihan asia lafka tuntu olevan.

    • BMW325

      VÄLTTÄKÄÄ KYSEISTÄ NETTIKAUPPAA kusettaa 6-0 raha pitää saada mutta tavara ei tule, selityksiä ja lupauksia kyllä puhelimessa tulee.Itse aion tehdä rikosilmoituksen kyseistä firmaa kohtaan.

    • Huhhuhvaan

      Välttäkää tätä nettikauppaa. Ette saa tilaamaanne tuotetta ikinä itsellenne

    • Eikoskaanenää

      Älkää missään nimessä maksako tuotetta etukäteen tai klarnalla! Tilauksen peruuttaminen ja rahojen takaisin saaminen tuntuu olevan mahdotonta! Puheluihin tai sähköpostiin ei vastata! Tilaamani tuotetta ei alkanut kuulua 1kk kuluessa, jolloin yritin peruuttaa tilauksen sähköpostilla. Tilasin tarvitsemani osat muualta ja sainkin ne nopeasti. Tuote tuli Harlinelta kuitenkin n. 5vk myöhässä eikä palautus onnistunut. Harline ei koskaan noutanut palautettua pakettia postista!

    • Oujee

      No nyt on verkkokauppa kiinni. Moneltako mahto jäädää massit sinne...

      • Vitunvittu

        Mulla jäi! Tosin 100€ edestä. Mistä voi alkaa tiedustelemaan rahoja takaisin? Toki ei itselleni ole paha summa, oishan se toki voinulla 1000€, mutta kannattaako lähteä edes hakemaan kun sen satasen edestä vaan jäi.


      • Oujee
        Vitunvittu kirjoitti:

        Mulla jäi! Tosin 100€ edestä. Mistä voi alkaa tiedustelemaan rahoja takaisin? Toki ei itselleni ole paha summa, oishan se toki voinulla 1000€, mutta kannattaako lähteä edes hakemaan kun sen satasen edestä vaan jäi.

        Timo Pennanen p. 0500674445


    • rtg453e43e34e

      Kun kuukletti niin on jatkanut jonain korjaamona kaiketi joka sekin konkurssissa ja aikamoiset velat päällä. Varmaan homma jatkuu taas, jollain muulla nimellä..

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1468
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1012
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      745
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      697
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      303
      597
    Aihe