Olen välillä käyttänyt alkoholia, välillä en. Syksyllä aloin käyttämään olutta kun jäin työttömäksi ja muutama asia pänni. Viimeinen pisara siihen että nyt en käytä alkoholia oli, kun eräs remppamies krapulassa sai yhden asennuksen kotonamme pieleen. Tajusin että koska olen itse tolerantti jonkinasteiselle alkoholin käytölle, olen myös vastaanottavainen sille turmiolle mitä alkoholin käyttö tuo. Itse en viimeisen työjaksoni aikana käyttänyt lainkaan alkoholia, sillä huomasin sen tuovan heikentyneen keskittymiskyvyn vielä monta päivää pienenkin nauttimisen jälkeen. Seuraavaa tekstiä lukiessasi voit nauraa, mutta jätä se takaraivoon hautumaan. Uskon pullonhenkeen, nyt taas vahvemmin kuin pitkään aikaan. Pullonhenki on vastainen henki Jumalan hengelle, joka ylläpitää kaikkea olemassa olevaa. Raittiisti elävä ihminen antaa Jumalan hengen virvoittaa normaalin toiminnan ja unen yhteydessä ruumistaan ja sieluaan. Pullonhengen elämäänsä ottava antautuu vieraalle hengelle, koska Jumalan luoma ruumiin kemia järkkyy huumeen vaikutuksesta. Pullonhenki on haureuden hengen ystävä, ja nämä yhdessä sekoittavat monien päät tekemään ruumiillisten ja sielullisten himojen perässä asioita, jotka vaikuttavat elämän ja ihmissuhteiden rikkoutumisen. Kun asiat ovat pielessä, murhan henki vakuuttaa pullon hengen ja haureuden hengen sokaisemalle, että on aika pistää ojennukseen syylliset lähimmäiset, jotka ovat nalkuttamisella ja muulla ojennusyrityksellä ovat elämän pilanneet. Vai mikä se henki on joka käskee koko ajan juomaan lisää, ja taluttaa ostaan lisää alkoholia? Vasta kolmen - neljän viikon jälkeen ilman alkoholia vieroitusoireeni melko pienestäkin alkoholin käytöstä menivät pois niin että on hyvä olla ilman. Sitäpaitsi uskon Jumalaan, keneen kaikki eivät usko, ja jolta eivät siis saa samaa tukea kuin minä. Mutta voi minua, jos otan pullon hengen ystäväkseni, silloin Jumala on minut vähän kerrassaan jättänyt, ja olen huomannut missä helvetissä olen, ja missä helvetissä sinäkin voit olla. Jos juot, lopeta se.
Tänään raitis
Tänään raitis
2
169
Vastaukset
- gulgulgul
Yksi kirkon kouluttama "nettikeskustelija".
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2009122310831026_uu.shtml - mistä näitä sikiää
Jos käyttäsit kappalejakoa, joku ehkä ulostuksesi lukisi, nyt ei niin käy.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1001146
- 55752
Huonoja uutisia-nyt lähtee höyrylaivat
https://www.ita-savo.fi/ Konkurssiin meni tämäkin yritys. Raja kiinni ja venäläiset turistit puuttuvat. Täällä menee pe36656Ei näytä hyvältä
Kyllä nyt Ähtäriä viedään vesikelkalla. Neuvotteliat untuvikkoja kaikki. Mikko tietty tapansa mukaan loikki puheenjohtaj39556Älä itke rakas.
Tunnen sun kyyneleet silmissäni. Kaikki tulee menemään hyvin. Loppu häämöttää jo...49510Jos vielä toivot...mies...
Saisinpa jonkun merkin sinulta, jos vielä odotat 📝➡️📱 Rohkeus on mennyt jos seurustelet vaikka nykyisin. En halua häi48502- 32500
- 43476
- 38470
Dina on valittu virkaan Rovaniemelle
Kemijärven kaupunginjohtaja on pyrkinyt pois Kemijärveltä ja näyttää että näin tulee käymään.26460