miten on eli näkyykö nelonen sport pron lähetykset turussa ympäri vuorokauden vai vain klo 6-24?
sport pro turku
9
489
Vastaukset
- ja 0/7
Ympäri vuorokauden näkyy, mutta ilmaiskanava Nelonen Sport ei näy ollenkaan.
- digi_mies
Ainakin PlusTV:n mukaan Sport Pro ei näy yöllä Turussa. Luulisi että he tietävät kun kerran kanavaa myyvät:
http://www.plustv.fi/site/etusivu.jsp?id=108450&location1=1&sl2=1- reettr
Mikä helkkarin järki siinnä ei ole että maksullinen kanava ei näkyis yöllä jos sieltä kerran ohjelmaa tulee kuten nhl:ää Siis olettaen että kanava muuten näkyy..
- näin on
reettr kirjoitti:
Mikä helkkarin järki siinnä ei ole että maksullinen kanava ei näkyis yöllä jos sieltä kerran ohjelmaa tulee kuten nhl:ää Siis olettaen että kanava muuten näkyy..
Turussa on kaikki mahdollista. Jopa mahdotonkin.
- kettuiluxx
näin on kirjoitti:
Turussa on kaikki mahdollista. Jopa mahdotonkin.
Joo
Osaakos joku sano syyn miksi toi lähetys katkaistiin ?
Säästetäänkös Turussa sähköä ? - ketunhäntäxi
kettuiluxx kirjoitti:
Joo
Osaakos joku sano syyn miksi toi lähetys katkaistiin ?
Säästetäänkös Turussa sähköä ?Se o sitä vittuilua palveluhenkisille turkulaisille jotta tv kiinni ja valot pois..
Tarjoaa 4SportPRO eli vaan ammttilaisille.. - aurajokisusijoex
ketunhäntäxi kirjoitti:
Se o sitä vittuilua palveluhenkisille turkulaisille jotta tv kiinni ja valot pois..
Tarjoaa 4SportPRO eli vaan ammttilaisille..Joo
Turkutv voisi vetää töpselinsä irti ja heittää serverinsä ulos ikkunasta aurajokeen ja mennä vaikka kuurosokeille näyttään jottaan rainaa kaitafilmiltä..tai varjokuvia..
Toi 4SportPron kettuilu on tommosta pientä paineen keräämistä ja sittä saa sitten vielä kuluttajat itse maksaa palvelusta janoin.. Kun matsia tulisi rapakon takaa mutta vedetään töpselit seinästä ettei vaan nyt sitten näkyis matchia poikaille..heh Turkkusessa
Kyl on varsinaista palvelua tämä sm-liigan oikeuksien myynti eri tahoille ja noin..
Noh venäläinen palvelukulttuuri pelaa..ja kaikki maksaa.. jahintaaa vielä korotetaan..heh - vain yksi kanava
aurajokisusijoex kirjoitti:
Joo
Turkutv voisi vetää töpselinsä irti ja heittää serverinsä ulos ikkunasta aurajokeen ja mennä vaikka kuurosokeille näyttään jottaan rainaa kaitafilmiltä..tai varjokuvia..
Toi 4SportPron kettuilu on tommosta pientä paineen keräämistä ja sittä saa sitten vielä kuluttajat itse maksaa palvelusta janoin.. Kun matsia tulisi rapakon takaa mutta vedetään töpselit seinästä ettei vaan nyt sitten näkyis matchia poikaille..heh Turkkusessa
Kyl on varsinaista palvelua tämä sm-liigan oikeuksien myynti eri tahoille ja noin..
Noh venäläinen palvelukulttuuri pelaa..ja kaikki maksaa.. jahintaaa vielä korotetaan..heholla vain yhdellä kanavalla. Mielellään vielä maksuttomalla kanavalla mutta kun se ei onnistu SM-liigan taholta niin olisivat ainakin jakaneet sen vain yhdelle kanavalle. Pitäisikö isommalla joukolla painostaa SM-liigaa ja UrhoTV:tä että vastedes kaikki SM-liigan lähetykset tulee vain Urholta?
- pohjanmies---
aurajokisusijoex kirjoitti:
Joo
Turkutv voisi vetää töpselinsä irti ja heittää serverinsä ulos ikkunasta aurajokeen ja mennä vaikka kuurosokeille näyttään jottaan rainaa kaitafilmiltä..tai varjokuvia..
Toi 4SportPron kettuilu on tommosta pientä paineen keräämistä ja sittä saa sitten vielä kuluttajat itse maksaa palvelusta janoin.. Kun matsia tulisi rapakon takaa mutta vedetään töpselit seinästä ettei vaan nyt sitten näkyis matchia poikaille..heh Turkkusessa
Kyl on varsinaista palvelua tämä sm-liigan oikeuksien myynti eri tahoille ja noin..
Noh venäläinen palvelukulttuuri pelaa..ja kaikki maksaa.. jahintaaa vielä korotetaan..heh"Turkutv voisi vetää töpselinsä irti ja heittää serverinsä ulos ikkunasta aurajokeen ja mennä vaikka kuurosokeille näyttään jottaan rainaa kaitafilmiltä..tai varjokuvia."
Samat sanat !!
( Täälläkin pohjanmaalla kanava valikossa kummittelee jatkuvasti ks. - eikä koskaan ole mitään sieltä tullut S******tana
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531389- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231198- 1391025
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten336829Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50633Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602