poliisi runoilee

-laatuaatu

55

6351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kännissäkö?

Mitenhän kännissä tuo runoilija poliisi on?

Kuten Taberman on sanonut yksi runo vaatii vähintään 2 pullo viiniä

• toinen doku

pitääks aina olla kännis jos nuppi viiraa muuten vaan eis vaisinkaa hieno homma et on huumoriikin nois äijän körilöis niin tabehan onki doku

• Liisi, Kakkapoliisi

Runosuoni jo sykkii mulla,
        ei siihen tarvita kun kahvi ja pulla.

En lähelläkään ole Tabermanin Tommia,
        sellaset runot on ammattilaisten hommia.

Mitä poliisiin tulee , on ihan sanoa pakko,
        vaikka tulis sitten isompikin sakko.

Ne on upeita hemmoja ja sankareita tiellä,
        sitä ei varmaan kukaan järkevä kiellä.

Niitä vaan pitäis olla joka paikassa ja monta,
        ei kököttäisi joka nurkalla sonta.

• Nature75

Jos runollinen ulosanti on alkoholista kiinni, niin ehkä parempi valita antaako ulos pelkkää runoutta vai vatsalaukun sisältöä.

• 10+4

Kävin todistamassa ennen joulua poliisiasemalla ja kun tulin hissistä ulos niin edessäni seisoi semmonen 15 sinipukuista poliisia. Säikähdin ja suustani pääsi: "Oho, kato hirvee määrä sinisiä tonttuja". En tajunnu oikeesti lausettani kuin vasta ulkona. Kyllä ne onneksi ainakin vähän nauroivat ja joku niista sanoikin, että siinä oot kyllä oikeessa.

• ee

Mun mielestä nämä poliisin runomuotoiset tiedotteet eivät ole asiallisia, koska riimitys usein vie mennessään ja muutta sisältöä puoleen tai toiseen riimityksestä riippuen. Eikä se runoilun taso muutenkaan kovin korkea ole.
        Ehkä Juice olis osannut sanoa asiat täsmällisesti runollakin, mutta harrastelijalta se ei onnistu. Runo on vaikein taiteen laji, korkeatasoinen varsinkin.
        Tiedotteen pitää aina olla täsmällinen ja yksiselitteinen.

• pellet
        ee kirjoitti:

Mun mielestä nämä poliisin runomuotoiset tiedotteet eivät ole asiallisia, koska riimitys usein vie mennessään ja muutta sisältöä puoleen tai toiseen riimityksestä riippuen. Eikä se runoilun taso muutenkaan kovin korkea ole.
        Ehkä Juice olis osannut sanoa asiat täsmällisesti runollakin, mutta harrastelijalta se ei onnistu. Runo on vaikein taiteen laji, korkeatasoinen varsinkin.

Virkamies tekee itsestään pellen, kun aletaan virka-asioita runoilemaan. Onhan se hauskaa, kun tehdään virkamiehen toimesta rikoksesta tai häiriöstä hauskaa lehtiin. Ottaisivat sitten nämä runoilijat huomioon sen myös virkatehtävissään, kun kansalainen alkaa pitämään rikoksia ja häiriöitä hauskana. Nauretaan sitten yhdessä vaan!

• mie vua
        pellet kirjoitti:

Virkamies tekee itsestään pellen, kun aletaan virka-asioita runoilemaan. Onhan se hauskaa, kun tehdään virkamiehen toimesta rikoksesta tai häiriöstä hauskaa lehtiin. Ottaisivat sitten nämä runoilijat huomioon sen myös virkatehtävissään, kun kansalainen alkaa pitämään rikoksia ja häiriöitä hauskana. Nauretaan sitten yhdessä vaan!

Onneks noita runoilijoita riittää. Ois aika harmaa yhteiskunta jos kaikkien virkamiesten pitäis olla ku ohjelmoituja koneita. =(
        Runothan on oikeastaan taidetta ja uusimpien uutisten uutisten mukaan kouluissa halutaan lisätä taidekasvatusta. No joo. Nuoriso menee ulos ja osoittaa luovuutensa komealla graffitilla vaikkapa harmaaseen betoniin. Muutama päivä tai viikko ja teos on mennyttä. Sitä sanotaan töhrimiseks. No joo. On se ilmeisesti sitte eria asia.

• mie vua
        mie vua kirjoitti:

Onneks noita runoilijoita riittää. Ois aika harmaa yhteiskunta jos kaikkien virkamiesten pitäis olla ku ohjelmoituja koneita. =(
        Runothan on oikeastaan taidetta ja uusimpien uutisten uutisten mukaan kouluissa halutaan lisätä taidekasvatusta. No joo. Nuoriso menee ulos ja osoittaa luovuutensa komealla graffitilla vaikkapa harmaaseen betoniin. Muutama päivä tai viikko ja teos on mennyttä. Sitä sanotaan töhrimiseks. No joo. On se ilmeisesti sitte eria asia.

*katkaisee "no joo" hokemisen napista*
        Onneks ei oo jääny päälle kaupunkilaisten hokema "niinku"...

• kdynsf

sitten heräsit unesta ja totesit kaiken olevan vain mielikuvitusta.
        Olet täysi pelle kuvitteelisten kertomustesi kanssa. Sairasta. Hanki lääkitys tai jotain apua itsellesi.

• hgfvccvb

Eikö ne olekaan vain ihmisiä, jotka voivat vaikka raiskata kahdesti 16-vuotiaan tytön? Poliisihehkutus liittyy valitettavasti vain ajankuvaan, joka myöhemmin kauhistellaan. Oikeistolaisuus ja fasismi on nyt pop.

• Himmelblau
        ee kirjoitti:

Hei haloo
        eikö saisi olla joskus ei-virallisenvakava ja runoillakin vaikkei olisi pablo neruda?
        Tietysti siunulla on oikeus mielipiteeseesi...

• omistuskirjoitus

Runo oli omistettu rattijuopumuksesta ja moottoriajoneuvon luvattomasta käytöstä epäilylle konstalle.

• mie vua

Tuo kuuluu jo vitsit palstalle... XD

• JaelleaL
        mie vua kirjoitti:

Tuo kuuluu jo vitsit palstalle... XD

Uusimmassa "Pressiklubissa" käydään keskustelua siitä, antoiko media Suojelupoliisin ohjailla itseään silloin, kun Alpo Rusia epäiltiin vakoilusta. Aamulehden päätoimittaja Matti Apunen arvioi poliisin ja median suhdetta seuraavasti (ohjelma löytyy Ylen nettisivulta).

"Tää on tota tietysti niinku aika jyrkkä esimerkki siitä meikäläisestä kulttuurista, siitä isommasta ilmiöstä, josta minä olen vähän huolissani pikkusen samalla tavalla kuin Alpo Rusi, et kyl meillä tää tiedotusvälineiden ja poliisin, tiettyjen viranomaisten ja median symbioosi, se on erittäin vahva. Se on tällainen molempia hyödyttävä suhde. Media saa niitä uutisia, joita se kaipaa, ja sit poliisi ja muut viranomaiset saa näitä omia poliittisia päämääriään paremmin esille. Suomihan on sikäli kummallinen maa, että täällä uskotaan poliisiin ihan järjettömästi. Siis 80-90 prosenttia suomalaisista uskoon niin kun suunnilleen millä ehdoilla tahansa poliisiin. Eihän semmosta oo Pohjois-Koreassakaan. Ja sit kuvitellaan, että poliisi on jotenkin epäpoliittinen. Et sillä ei olis jotain omia intressejä. Ja tää on se asia, joka nyt pitäis saada niin kuin selväksi. Kyllä on. Poliisi on. Ja esimerkiksi KRP on hvvinkin taitava omien asioidensa ajamisessa."

Onko Suomi mennyt poliisiin uskomisessa pidemmälle kuin Pohjois-Korea

• Paljon parempi näin.
        JaelleaL kirjoitti:

Uusimmassa "Pressiklubissa" käydään keskustelua siitä, antoiko media Suojelupoliisin ohjailla itseään silloin, kun Alpo Rusia epäiltiin vakoilusta. Aamulehden päätoimittaja Matti Apunen arvioi poliisin ja median suhdetta seuraavasti (ohjelma löytyy Ylen nettisivulta).

"Tää on tota tietysti niinku aika jyrkkä esimerkki siitä meikäläisestä kulttuurista, siitä isommasta ilmiöstä, josta minä olen vähän huolissani pikkusen samalla tavalla kuin Alpo Rusi, et kyl meillä tää tiedotusvälineiden ja poliisin, tiettyjen viranomaisten ja median symbioosi, se on erittäin vahva. Se on tällainen molempia hyödyttävä suhde. Media saa niitä uutisia, joita se kaipaa, ja sit poliisi ja muut viranomaiset saa näitä omia poliittisia päämääriään paremmin esille. Suomihan on sikäli kummallinen maa, että täällä uskotaan poliisiin ihan järjettömästi. Siis 80-90 prosenttia suomalaisista uskoon niin kun suunnilleen millä ehdoilla tahansa poliisiin. Eihän semmosta oo Pohjois-Koreassakaan. Ja sit kuvitellaan, että poliisi on jotenkin epäpoliittinen. Et sillä ei olis jotain omia intressejä. Ja tää on se asia, joka nyt pitäis saada niin kuin selväksi. Kyllä on. Poliisi on. Ja esimerkiksi KRP on hvvinkin taitava omien asioidensa ajamisessa."

Onko Suomi mennyt poliisiin uskomisessa pidemmälle kuin Pohjois-Korea

Ai sun mielestäs ois täys anarkia ja teidän sekopäiden mielivalta parempi??? Te sekopäät ootte niin paskaa että mistä te edes olette keksineet että teillä on mitään oikeutta ottaa kantaa yhtään mihinkään koska teillä ei ole edes ihmisarvoa????!!! Mä ainakin syljen teitä mt-potilaita aina tavatessa päin näköä sillon jos molemmat kädet on varattuna enkä pysty vetään rystysillä päin iljettävää kasvoiksi kutsumaanne epäkohtaa...

• mie vua
        Paljon parempi näin. kirjoitti:

Ai sun mielestäs ois täys anarkia ja teidän sekopäiden mielivalta parempi??? Te sekopäät ootte niin paskaa että mistä te edes olette keksineet että teillä on mitään oikeutta ottaa kantaa yhtään mihinkään koska teillä ei ole edes ihmisarvoa????!!! Mä ainakin syljen teitä mt-potilaita aina tavatessa päin näköä sillon jos molemmat kädet on varattuna enkä pysty vetään rystysillä päin iljettävää kasvoiksi kutsumaanne epäkohtaa...

Kerrohan miksi haluat juuri poliisi palstalle tulla haukkumaan jengii mielisairais? Harrastatko ihmisten mielen pahoittamista? Et antanut toisen ymmärtää miksi olet toista mieltä. En minäkään tajua mistä moinen haukkuminen.

• terve ja normaali
        Paljon parempi näin. kirjoitti:

Taidat olla MT-potilas itse, tai ainakin fasisti.

• pilkettä elämään

Ihana runo ja varmaan piristi.

Ei kaiken tarvii aina olla niin totista,aikamoisia tosikoita täälläkin kun eivät ymmärrä.

Enemmän tuollaista huumoria ja iloisuutta.

• 14+19

Niin ankeaa kuin poliisin työ voi usein ollakkin, on mukava, että huumoria löytyy. Yleensä poliisiin kyllä voi liittää vähän sellaisen ronskin huumorin, mutta runollisuus on jotain aivan uutta... ;)

• 14***********

Joo, muutama vuosi takaperin Ilkkahan sai Ministeriöltä tukkapöllyä. Media nosti siitä kuitenkin hälyn, jolloin ministeriö perui puheensa. Viime syksynä Ilkka sitten palkittiin huomattavalla huomionosoituksella.

• make93939

Lahdessa oli taas puukotus
        Syynä-ex miehen suukotus

Muoniossa rattijuoppo ajoi ojaan
        auto jäi puutavasten nojaan

Helsinkistä katosi auto
        se oli fiat ducato

• mie vua
        make93939 kirjoitti:

Syynä-ex miehen suukotus

Helsinkistä katosi auto
        se oli fiat ducato

Lisää tällasii!... Hetkinen. Onks toi aito?

• siskosi
        make93939 kirjoitti:

Syynä-ex miehen suukotus

Helsinkistä katosi auto
        se oli fiat ducato

Kuopiossa taas raiskaus
        Syynä yk:n kömmähdys

Tampereella rattijuoppo ajoi ojaan
        auto jäi poliisilta Hervantaan ojaan

Helsinkistä katosi auto
        liekkö ollut poliisiauto?

• mie vua
        siskosi kirjoitti:

Kuopiossa taas raiskaus
        Syynä yk:n kömmähdys

Tampereella rattijuoppo ajoi ojaan
        auto jäi poliisilta Hervantaan ojaan

Helsinkistä katosi auto
        liekkö ollut poliisiauto?

Ei tuommosii. Huono. Ei solise kuin metsäpuro.

• Himmelblu
        make93939 kirjoitti:

Syynä-ex miehen suukotus

Helsinkistä katosi auto
        se oli fiat ducato

Hyvä!
        Runosuoni virtasi mukavasti.

• runoilija itsekin

Tosi hienoa,että virkavaltakin uskaltaa keventää hieman:-)))))
      Hyvä poliisit!

• 8+12

että poliisi runoilee vakavilla asioilla. Jos runosuonta pakottaa, mikä estää poliisiakaan kirjoittamaan runokirjan, niin ei tarvi työasioistaan runoja laatia. Kyllä tuollainen runoilu aiheuttaa sen, että runomittaan uutisoidut rikokset, onnettomuudet ym. menettävät merkityksensä. Kyseessähän on kuitenkin aina sellainen asia, että se jotakuta koskettaa vakavasti, eikä siis ole leikin ja runoilun aihe.

• tyytyväinen lukija

Taitaa olla Ilkka Iivari taas ollut kynäilemässä. Mukava piristys muuten niin ankeaan uutisointiin. Onneksi näitä pääsee lukemaan muutoinkin.

• töisssäollaantöissä

Eiköhän juoppojen poliisien pitäisi keskittyä tekemään TÖITÄ ja vielä selvinpäin, eikä leikkimään ja rustaamaan kännissä runoja.

Näitä juoppojen poliisien hölmöilyjä saadaan lukea muutenkin riittävästi!!

• mocca

Joo-o. Jos et olisi linkkiä laittanut, niin en olisi uskonut että poliisitkian alkaa runoilemaan. Kai ne on liikaa tsiiganneet kaiken maailman tv-mainoksia. "Vannon kautta kiven ja kannon.." mokka pehmentää poliisinkin? Olivat näköjään lisänneet vielä liikennetiedotteen perään.. tosin vähemmän runollisesti.

Pilvi pudotti pöllyävää
      02.02.2010

Meneillään tavanomainen juttu
      Ilmassa maassakin tuttu

Olipa kaupunki tai kunta
      Kaikkialla pöllyävää lunta

Tiedossa kelille valtti
      Tiellä auttaa maltti

Hyvin yöstä selvitty
      Ajotapa oikea löydetty

Hyvä on matkaa jatkaa
      Rauhallista ajoa kun jatkaa

Juuri tulleen tiedon mukaan Iittalassa on auto pöllähtänyt penkkaan ja poliisi on paikalla tilannetta selvittelemässä.

• Taapermanne

Huutaa minun kamut
        On kimpussa pahat mamut

Missähän poliisi viipyy
        Kohta kaverilta elo hiipyy

Suvelassa suuttui jonkun faija
        Toivottavasti kohta tulee Musta Maija

Puukko heiluu veri lentää
        Kohta sielu taivaaseen entää

Kolareita tulee kun on huono keli
        Missä on ohjaava konstaapeli

Taitaa olla netissä rustaamassa runoja...

• Vitja
        Taapermanne kirjoitti:

Huutaa minun kamut
        On kimpussa pahat mamut

Missähän poliisi viipyy

sielu taivaaseen entää oli hyvä. Jatka valitsemalasi uralla.

• HIE...
        Taapermanne kirjoitti:

Huutaa minun kamut
        On kimpussa pahat mamut

Missähän poliisi viipyy

Ihan hieno, viimeisen lauseen olis voinut jättää pois

• riivinrauta

Taso on huono,
      ei tartte mennä pulloon kuono.

• mie vua

Yhden runon omaisen tiedän mutta onko se runo?

Täältä tulee spolleja
        varuskunnan koiria

Päivät pitkät vartioidaan
        yölläkin me partioidaan

Mennään minne halutaan
        joka paikka kalutaan

Kaikki paikat tiedetään
        joka paikkaan tungetaan.

Oli vähän kaks mielinen loppu... yhtälailla kun toi joka paikka kalutaan (järsivät tuolin jalkoja?)

• dipidaa
        mie vua kirjoitti:

Täältä tulee spolleja
        varuskunnan koiria

yölläkin me partioidaan

Mennään minne halutaan
        joka paikka kalutaan

Kaikki paikat tiedetään
        joka paikkaan tungetaan.

Oli vähän kaks mielinen loppu... yhtälailla kun toi joka paikka kalutaan (järsivät tuolin jalkoja?)

kun vaatii oman selityksen vielä :)

• mievuamyöhempi
        mie vua kirjoitti:

Täältä tulee spolleja
        varuskunnan koiria

yölläkin me partioidaan

Mennään minne halutaan
        joka paikka kalutaan

Kaikki paikat tiedetään
        joka paikkaan tungetaan.

Voi kauhistus, kirjoitinko minä tuon 6 vuotta sitten? Aika menee nopeasti.

• istuskelija
        mievuamyöhempi kirjoitti:

Voi kauhistus, kirjoitinko minä tuon 6 vuotta sitten? Aika menee nopeasti.

Voi helvetti. Elossa olet edelleen! Kultaisen 90 luvun ihmisiä.

• muistaahyvin
        istuskelija kirjoitti:

Voi helvetti. Elossa olet edelleen! Kultaisen 90 luvun ihmisiä.

Kultaisen? Tuolloin tapahtui hirveitä. 95 pasilan pommi, ja 97 partio teloitettiin kadulle. Ellen nyt muista väärin. Vaiko toisinpäin.

• P. Ollari

Poliisi ajaa sinisellä autolla, uaa, sinisellä autolla
      Poliisilla on pillit katolla, uaa, pillit katolla
      Poliisi pamputtaa kumisella pampulla, uaa, kumisella pampulla
      Poliisi uhkaa ihmisiä putkalla, uaa, ihmisiä putkalla

On mukavaa ajaa sinisellä autolla, uaa, sinisellä autolla
      Mukavaa pamputtaa kumisella pampulla, uaa, kumisella pampulla

Systeemin vartija se poliisin on työ
      Poliisi hippejä pampulla lyö

On mukavaa ajaa sinisellä autolla, uaa, sinisellä autolla
      Mukavaa pamputtaa kumisella pampulla, uaa, kumisella pampulla

Poliisi ajaa sinisellä autolla, uaa, sinisellä autolla
      Poliisilla on pillit katolla, uaa, pillit katolla
      Poliisi pamputtaa kumisella pampulla, uaa, kumisella pampulla
      Poliisi uhkaa ihmisiä putkalla, uaa, ihmisiä putkalla

• P. Ollari

• UUAA

Vitsikäs, ei paha. Kun muistaa lyödä jalanpohjaan, ettei tuu uuaa.

• royforss

kiitos sinulle hattivatti
      kasvaakohann aivossasi tatti
      jos tekemistä ei oo muuta
      elä suotta runo mittaa muuta
      vaimosi luo mene heti
      ennen kun kylmiää peti.
      kiitokset teille vahdista,
      pidämme kiinni antamastanne tahdista.

• P. Ollari

Kun mä olin vielä semmonen pikkuinen poika,
      Niin kaverit kysyi multa mitä mä alan tehdä isona
      Mä sanoin mä alan poliisiks, kaverit kysy no miks

Katso silloin mä saan tehdä
      Aivan mitä tahdon
      Tuo siniharmaa virkapuku kuin
      Sädekehä on

Sen virkamerkki korvaa
      Missä järki tekee lakon
      Mitäs muuta tarvitaan kuin
      Osaan antaa sakon

Kyynelkaasu sekä pamppu
      Auttaa lain sanaa
      Ja palokunta saapuu, jos tulee
      Hulinaa tai palaa

Jos joku rohkeaa kysyä
      Noh kukas viulut maksaa
      Lisää vettä niskaan
      Tää on kovaa lain taksaa

Silloin voin kuin kuningas
      Mä keski tietä kulkee
      Vain pelkkä käden nosto
      Koko liikenteen sulkee
      Jos joku alkaa mulle siinä
      Suutaan vielä soittaa
      Kamarilla voi hän sitten
      Kuntoansa koittaa

Niin kuin huomaat
      Voin mä tehdä
      Aivan mitä tahdon

Tuo siniharmaa virkapuku
      Kuin sädekehä on
      Sen virkamerkki korvaa
      Missä järki tekee lakon
      Mitäs muuta tarvitaan kuin
      Osaan antaa sakon

Siks mä aloin poliisiks
      Helppo homma
      Pikavoitto sinne, pikavoitto tänne

http://www.youtube.com/watch?v=ca8RdbN9rtc&feature=related

• P. Ollari

Nämä postaamani laulunsanat ovat siis vain yhteiskuntakritiikkiä, eivätkä kohdistu varsinaisesti yksittäiseen poliisiin, vaan siihen entisajan Poliisiin, joka oli yksinvaltias. Toki myös yksittäistapaus-Poliisiin, jos käyttää valtaansa väärin.

Hyviä poliiseja meillä on.

• hooopo
        P. Ollari kirjoitti:

Nämä postaamani laulunsanat ovat siis vain yhteiskuntakritiikkiä, eivätkä kohdistu varsinaisesti yksittäiseen poliisiin, vaan siihen entisajan Poliisiin, joka oli yksinvaltias. Toki myös yksittäistapaus-Poliisiin, jos käyttää valtaansa väärin.

Hyviä poliiseja meillä on.

Tämäkin tiedote oli vähän erikoinen. :)

http://www.poliisi.fi/poliisi/keski-pohjanmaa/home.nsf/PFBD/9B9B251FF2546CF7C225760E001BE276?opendocument

• törmännyt

vain satuileviin poliiseihin. Kirjoittavat virallisiiin asiakirjoihin asioita joiden totuusarvo on sadun luokkaa.

• massiminna1
    • tosikko2

Joopa.
      Hämeenlinnassa on tiedotettu huumorilla poliisiuutisia jo pidempään.
      Jakaa vähän mielipiteitä. Kyseinen komisario on huomattu ja palkittu erilaisesta tiedottamisesta.
      Tulee kuitenkin mieleen, että huumoriuutisointi ei naurata niitä, joille on se vahinko sattunut.
      Auto romuna, asuntoon murtauduttu, tai tullut pataan kaupungin yössä.
      Minua ei asianomistajana naurattaisi kun on poliisijuttu tapahtunut. Kaikkea harmia, säätämistä vakuutusyhtiön kanssa jne.
      Onko sitten omaa huumorintajun puutetta?

Itse tykkään naapurikaupunkien poliisitiedotteista, joissa kerrotaan rikosasioista asiallisesti vitsiä vääntelemättä.

Onhan kaverissa kirjoittajan vikaa, mutta jos säästäisi sitä vapaa-ajalle ja kirjoittaisi vaikka runokirjaa, tai romaania muusta kuin tosiasioista. Varmaan tekee jo sitäkin..

• Havainnoija

Poliisin tiedotuksia EI kirjoita POLIISI vaan poliisin tiedotusosasto. Veikkaisin että runnollisen tiedotteen on laatinut joku filosofian maisteri, jolla on ollut pääaineena suomen kieli.

• 1511

ja taas joku joka ei tiedä mistään mitään.

• gfdsa

Ihan oikea poliisi kirjoittaa, ainakin noita avauksessa olleita. Onhan tuo ollut telkkarissakin kehuttavana persoonallisesta tiedottamisesta. Saattaa hän olla maisterikin, mutta lukenut lisää ja päässyt poliisiksi :)

• KUOPIOSTA KASVAA
        gfdsa kirjoitti:

Ihan oikea poliisi kirjoittaa, ainakin noita avauksessa olleita. Onhan tuo ollut telkkarissakin kehuttavana persoonallisesta tiedottamisesta. Saattaa hän olla maisterikin, mutta lukenut lisää ja päässyt poliisiksi :)

HAMPUN HYÖTY KASVATUS EHDOTTOMASTI LAILLISEKSI! KAIKKI KYNNELLE KYKENEVÄT KUOPION HOVIOIKETEEN 4.3.2010 TIMO HAARAN "SYYTTÖMÄN MIEHEN OIKEUSMURHA ALKAA" OTTAKAA KANTAA PAIKAN PÄÄLLÄ JA TÄÄLLÄKIN POLIISIT ON LAKEINEEN NIIIIIN KAUKANA TODELLISUUDESTA ETTÄ PELOTTAA KÄVELLÄ KADULLA EIHÄN NE TIEDÄ MITÄÄN OIKEAN JA VÄÄRÄN SUHTEUTETUSTA KASITTEESTÄ. LAKIKIRJA EI OLE KANSAN ETU MARGINAALI VÄESTÖSSÄ.

• ikäväääää
        KUOPIOSTA KASVAA kirjoitti:

HAMPUN HYÖTY KASVATUS EHDOTTOMASTI LAILLISEKSI! KAIKKI KYNNELLE KYKENEVÄT KUOPION HOVIOIKETEEN 4.3.2010 TIMO HAARAN "SYYTTÖMÄN MIEHEN OIKEUSMURHA ALKAA" OTTAKAA KANTAA PAIKAN PÄÄLLÄ JA TÄÄLLÄKIN POLIISIT ON LAKEINEEN NIIIIIN KAUKANA TODELLISUUDESTA ETTÄ PELOTTAA KÄVELLÄ KADULLA EIHÄN NE TIEDÄ MITÄÄN OIKEAN JA VÄÄRÄN SUHTEUTETUSTA KASITTEESTÄ. LAKIKIRJA EI OLE KANSAN ETU MARGINAALI VÄESTÖSSÄ.

se hesalainen raiskauksesta tuomittu poliisi runoilis??EN ehkä halua edes tietää

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe