Muusani.
Tulee päivä, jolloin
olet kanssani.
Vietämme kesät
yhdessä.
Olemme erottamattomat.
Opettelemme yhdessä
purjehtimaan.
Sinä, minä ja tuulenvire
järven selällä.
Sitä odotellessa tarvon
eteenpäin tietäen jonkin
uupuvan elämästäni.
---------------
No, niin. Uusi muusa on virallisesti valittu, vaikka on vielä unelmissa.
Muusani.
6
187
Vastaukset
- oiva k.
runo kuin kesä
onnittelut- mahdotonyhtalo
Jätin sentään sisustusosion pois ;). Joku hullu haluaa mm. valkoiset patjanpäälliset.
- O.K.
mahdotonyhtalo kirjoitti:
Jätin sentään sisustusosion pois ;). Joku hullu haluaa mm. valkoiset patjanpäälliset.
voithan jatkaa runoa vielä
- mahdotonyhtalo
O.K. kirjoitti:
voithan jatkaa runoa vielä
Onhan niitä kankaita, jotka on käsitelty likaa ja kosteutta hylkiviksi. Tietysti kalliita, mutta tuovat avaruutta. Ei jaksa runoilla. Tänään on monta asiaa saatava valmiiksi :).
- 4*13
Vaahtovarjojen väreilevää
etydiä
kiiltää kaikkialla
on tuuli taas yönsä, viipyillen
tehnyt työnsä ja niin aallot pauhaavat
lintujen alla
yhä tuuli loimoaa
On pian aamu jo yllä
nousee päivä kaunis, uus!
Liian kauniina piirtyy taivas
kasvoillesi raukeille, nauraville
ja tuuli
Katson rannalla katoavaa purjetta
muistelen tyttöä
kauneinta
miten se niskasulkiani riepoo
silpoo
loppukesän lempeä tuuli
aaltojen alla
rannan hiekkaa hieroo
eikä siellä ollut milloinkaan kukaan
Niin iskevät pauhut vain rantaan- mahdotonyhtalo
Kaunis on runosi ja olisi ansainnut oman aloituksen. Kiitos! Jotenkin se oli samaa aikaan haikea ja lämmin. Pidin erityisesti niskasulista ja mietin, miten ne mielessä muotoilisi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701