Heips, ihan näin alustavasti kyselisin, että löytyisikö yhtään nuorta laulu- sekä tanssikykyistä naispuolista henkilöä, joka olisi kiinnostunut perustamaan ns. suomen pussycat dollsin. Ei nyt ihan kuitenkaa... vaan paljon paremman :D
Jos tällaista "hanketta" lähtisimme yhdessä toteuttamaan, olisi suotavaa että asuisit varsinais-suomessa, turun seuduilla, tai sellaisella etäisyydellä, että useammatkaan treenit viikossa eivät estäisi pääsyä paikalle.
Itse täytän tänä vuonna 16. Ikärajaksi voisi mielestäni asettaa yli 16-vuotiaille, ja yläikäraja siinä parinkympin tienoilla. Tarkemmin voidaan katsoa, kun/jos porukka innostuu.
Jos edes pieni osa sinusta innostui, laita sähköposti osoitteesi tähän, niin otan yhteyttä!
Suomen "the pussycat dolls" ?
8
455
Vastaukset
- feary
oon 17 vuotias poika turusta ja kysyn vaan että pääsiskö mukaan??
- Bailarina---
Jos sua oikeesti kiinnostais, ni mukaan vaan :D Osaatko laulaa tai tanssia? Ei sul ois kavereita (tyttöjä) jotka haluis mukaan? :D
- onspeed
aika kiinostavaa, onk sul isompi porukka kasassa, vai yksin perustamassa? mä olisin""turkulainen" tyttö ja täytän toukokuussa 16.. laulanut oon koko ikäni ja tanssikin menee.. :D mut onko jtn ulkonäkövaatimuksia?:DD
- Bailarina---
Ei oo mitään ulkonäkö vaatimuksia :) Eikä valitettavasti myöskään porukkaa kasassa :/ Tiiätkö henkilöitä jotka vois olla kiinnostuneita? :)
- onspeede
Bailarina--- kirjoitti:
Ei oo mitään ulkonäkö vaatimuksia :) Eikä valitettavasti myöskään porukkaa kasassa :/ Tiiätkö henkilöitä jotka vois olla kiinnostuneita? :)
tiedän, MINÄ :) missäs voitais jutella paremmin?
- Bailarina---
onspeede kirjoitti:
Joo elikkäs, jos voitko antaa sun sähköpostiosotteen ni pistän sulle viestiä? :)
- Bailarina---
onspeede kirjoitti:
Voit myös laittaa mulle, jos et halua pistää tänne sähköpostiosoitettasi :) eli mun on
bailarina (a) luukku.com - onspeede
Bailarina--- kirjoitti:
Voit myös laittaa mulle, jos et halua pistää tänne sähköpostiosoitettasi :) eli mun on
bailarina (a) luukku.comlaitoin viestii tulee ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292198
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu261818Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti121359Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett121237Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis701211- 881012
- 17887
- 83876
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon16781Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks110717