Suomen "the pussycat dolls" ?

Bailarina---

Heips, ihan näin alustavasti kyselisin, että löytyisikö yhtään nuorta laulu- sekä tanssikykyistä naispuolista henkilöä, joka olisi kiinnostunut perustamaan ns. suomen pussycat dollsin. Ei nyt ihan kuitenkaa... vaan paljon paremman :D

Jos tällaista "hanketta" lähtisimme yhdessä toteuttamaan, olisi suotavaa että asuisit varsinais-suomessa, turun seuduilla, tai sellaisella etäisyydellä, että useammatkaan treenit viikossa eivät estäisi pääsyä paikalle.

Itse täytän tänä vuonna 16. Ikärajaksi voisi mielestäni asettaa yli 16-vuotiaille, ja yläikäraja siinä parinkympin tienoilla. Tarkemmin voidaan katsoa, kun/jos porukka innostuu.

Jos edes pieni osa sinusta innostui, laita sähköposti osoitteesi tähän, niin otan yhteyttä!

8

530

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • feary

oon 17 vuotias poika turusta ja kysyn vaan että pääsiskö mukaan??

• Bailarina---

Jos sua oikeesti kiinnostais, ni mukaan vaan :D Osaatko laulaa tai tanssia? Ei sul ois kavereita (tyttöjä) jotka haluis mukaan? :D

• onspeed

aika kiinostavaa, onk sul isompi porukka kasassa, vai yksin perustamassa? mä olisin""turkulainen" tyttö ja täytän toukokuussa 16.. laulanut oon koko ikäni ja tanssikin menee.. :D mut onko jtn ulkonäkövaatimuksia?:DD

• Bailarina---

Ei oo mitään ulkonäkö vaatimuksia :) Eikä valitettavasti myöskään porukkaa kasassa :/ Tiiätkö henkilöitä jotka vois olla kiinnostuneita? :)

• onspeede
        Bailarina--- kirjoitti:

Ei oo mitään ulkonäkö vaatimuksia :) Eikä valitettavasti myöskään porukkaa kasassa :/ Tiiätkö henkilöitä jotka vois olla kiinnostuneita? :)

tiedän, MINÄ :) missäs voitais jutella paremmin?

• Bailarina---
        onspeede kirjoitti:

Joo elikkäs, jos voitko antaa sun sähköpostiosotteen ni pistän sulle viestiä? :)

• Bailarina---
        onspeede kirjoitti:

Voit myös laittaa mulle, jos et halua pistää tänne sähköpostiosoitettasi :) eli mun on
        bailarina (a) luukku.com

• onspeede
        Bailarina--- kirjoitti:

Voit myös laittaa mulle, jos et halua pistää tänne sähköpostiosoitettasi :) eli mun on
        bailarina (a) luukku.com

laitoin viestii tulee ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tuot pöytään parisuhteessa?

Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä
      Sinkut
      358
      1464
    2. Martinan bisneksillä ei mene hyvin

https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      225
      893
    3. 2 km on nykyään liian pitkä koulumatka

Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk
      Lieksa
      71
      827
    4. Mikä sinua ja kaivattuasi

Yhdistää??????
      Ikävä
      54
      793
    5. Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja

Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma
      Kotimaiset julkkisjuorut
      28
      785
    6. Sinulle mies

Kohtaamme jälleen kun on oikea aika. Sitä ei voi mikään eikä kukaan estää <3 <3
      Ikävä
      40
      779
    7. 57
      712
    8. Miia Heikkinen avautui !

Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa
      Judo
      66
      689
    9. 59
      685
    10. Voiko meidän välit

Koskaan parantua tästä?
      Ikävä
      60
      669
    Aihe