on tässä mielenkiintoinen tilanne, ihastuin koulussa yhteen jätkään, joka on varmasti ainakin kaksi vuotta nuorempi kuin ite olen..olisko joku 19, itse olen 21.
No näin heti, että mukavan näköinen poitsu, nauravat silmät ja iloinen luonne ja sitten ekana päivänä kun näin hänet, hän hymyili ja sanoi jotain joka liittyi työhöni. Olin vain hämmentynyt ja hymyilin takaisin, samana päivänä myöhemmin hän moikkasi :S olin ihan, että mitä kummaa..siis nähdään koulussa vain ohimennen, koskaan en ole puhunut hänen kanssaan ennen enkä mitään..
no hymyilin vain silloinkin, mutta hämmennyksissäni en moikannut takaisin :D
nyt vaan jäin miettimään, että voisiko hänkin olla kiinnostunut tai jotain..? itselleni on vain niin uutta, että joku ventovieras moikkaa ja heittää aina jotain kommenttia jos olen häärämässä siinä ympärillä..voihan se olla, että sen luontoinen tapaus vaan, mutta elättelen silti omia toiveitani, kun pitkästä aikaa ihastun :D
nyt näen tätä henkilöä melkein päivittäin, mutta vain ohimennen...enkä oikein tiedä mitä pitäisi tehdä..
mielipiteitä jos saisin ja jotain ideoita miten valloitan tämän tapauksen?? :D
taidan olla ihastunut
nainen..
1
507
Vastaukset
- MostQuuu
Otat härkää sarvesta kii. Ei siihen muuta arvita. Tietenkin voit yrittää tyrkyttää itseäsi esim. tilanteeseen sopivilla hynttyillä... jos on esi m. sellaisia vaatteit, joista ko hlö pitää, esim pitsiä tms. Muista myös sopivat värit, eleet, sekä liikkeet ja puheet.. Oikea liturgia puree aina. Tämä kaikkihan on tosi heleppoa. Tiukat farkut ja minihame keväämmällä.. Kullä se siitä. Lopulla jää se kulunut musta nahkarotsi ja reikäiset haaleat farkut jos ei homma sudi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462