Jo 2 poliisia tuomittu alaikäisen raiskauksesta.

pervopoliisit

Viimeisen 2 vuoden aikana kaksi poliisia on tuomittu alaikäisen raiskauksesta! Kumpi n.50-vuotiaita pervopoliiseja.
Kuopion pervopoliisi raiskasi 15 vuotiaan tytön ja tämä Helsingin pervopoliisi 16 vuotiaan tytön!

http://www.savonsanomat.fi/uutiset/savo/poliisi-tuomittiin-raiskauksesta/224823
http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2010/02/teinityton_raiskannut_poliisi_selvisi_ehdollisella_1418060.html?origin=rss

Sisäministeriön ja poliisihallinnon on aika toimia, jotta poliisien lapsiin kohdistuva rikollisuus saadaan kuriin. Nämä tapaukset ovat paljastuneet, montako on paljastumatta?
Kuinka moni lapsi onkaan joutunut poliisien seksuaallisen miellivallan uhriksi, eikä uskalla siitä kertoa?

45

858

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äipä82.

En olisi haluanut tuota otsikkoa uskoa mutta

• jht6

ikävä kyl

• .............

poliisi pikkutyttöjen kimpussa,kuka yllättyi?

• pppasiaiset

Poliisi haluaa että näistä ei puhuta! Koska poliisi saa tehdä mitä haluaa, sitä eivät lait koske!

• sääli.

ikävä kyllä...

• pp.77

yököttöviä tyyppejä

• Oksettaa

Näin puutteessa olevia ressukoita ,harmi että nämä 98% pilaa sen 2%:n maineen mitkä on niitä jotka uskaltaa polttaa näitä asennevammaisia.
      Kuka vielä kehtaa väittää että kyseinen ammattikunta on rehti ja reilu.
      Perkele panisvat edes aikuisia mutta eihän näillä muna riitä ..hyi saatana

• kysyn vain?

Missä muussa ammatissa on viimeisen 2 vuoden aikana tuomittu alaikäisen raiskauksesta, kaksi henkilöä kuin poliisissa?

HUOM:
      Oikeuden tuomiot ovat julkisia, poikkeuksetta lehdet julkaisevat kaikki raiskaustuomiot, ja ISOILLA OTSIKOILLA raiskaustuomiot jotka ovat kohdistuneet alaikäisiin.

Tämä lapsiin erikoistunut poliisirikollisryhmä täytyy saada KURIIN!

• Otin selvää.

Rakennusalalla työskenteleviä on tuomittu viimeisen vuoden aikan vastaavasta 43 ja työttömiä on tuomittu 67 lapsiin sekaantumisesta. Entäpäs kirkon työntekijöitäkin kun löytyy listalta 15, niin ei tuo poliisilla nyt ihan pahimasta päästä silti ole kun nuokin on tapahtuneet jo vuosia sitten. Kyllä mä edelleen uskallan päästää lapseni koulun jälkeen poliisiperheen lasten luo. Mutta sun filosofian mukaan työttömät pitää saada KURIIN! No joka tapauksessa pidän työttömiä yhteiskunnan pohjasakkana.

• roskaa sataa
        Otin selvää. kirjoitti:

Rakennusalalla työskenteleviä on tuomittu viimeisen vuoden aikan vastaavasta 43 ja työttömiä on tuomittu 67 lapsiin sekaantumisesta. Entäpäs kirkon työntekijöitäkin kun löytyy listalta 15, niin ei tuo poliisilla nyt ihan pahimasta päästä silti ole kun nuokin on tapahtuneet jo vuosia sitten. Kyllä mä edelleen uskallan päästää lapseni koulun jälkeen poliisiperheen lasten luo. Mutta sun filosofian mukaan työttömät pitää saada KURIIN! No joka tapauksessa pidän työttömiä yhteiskunnan pohjasakkana.

Laita faktat, eli linkit tai oikeuden päätökset: dinaarinumero, päätöksen tehnyt tuomioistuin, vuosi.

Muuten kirjoituksesi on täyttä ROSKAA ja olet itse sitä yhteiskunnan pohjasakkaa.

• Hauskaa kyykyttää...
        roskaa sataa kirjoitti:

Laita faktat, eli linkit tai oikeuden päätökset: dinaarinumero, päätöksen tehnyt tuomioistuin, vuosi.

Muuten kirjoituksesi on täyttä ROSKAA ja olet itse sitä yhteiskunnan pohjasakkaa.

Just tollasta vastausta osasinkin odottaa kun teillä yhteiskunnan pohjasakalla ei järki muuhun riitä. Etsippäs sä sitten jostain faktaa jossa VAIN poliisi on sekaantunut alaikäiseen viimeisen kahden vuoden aikana:) Eli kumpikohan se nyt sitä ROSKAA kirjoittelikaan...:) Kyllä mä ymmärrän että sua vituttaa kun et tyhmyydeltäsi muuhun kykene. Ja sitäpaitsi noi luvut todella löytyvät netistä kun vain jaksat tai osaat etsiä. Eihän se tietysti sulta onnistu mutta voit pyytää vaikka lemmikkikalaasi auttamaan kun sillä on enemmän järkeä kuin sulla:)

• näinsevain on
        Hauskaa kyykyttää... kirjoitti:

Just tollasta vastausta osasinkin odottaa kun teillä yhteiskunnan pohjasakalla ei järki muuhun riitä. Etsippäs sä sitten jostain faktaa jossa VAIN poliisi on sekaantunut alaikäiseen viimeisen kahden vuoden aikana:) Eli kumpikohan se nyt sitä ROSKAA kirjoittelikaan...:) Kyllä mä ymmärrän että sua vituttaa kun et tyhmyydeltäsi muuhun kykene. Ja sitäpaitsi noi luvut todella löytyvät netistä kun vain jaksat tai osaat etsiä. Eihän se tietysti sulta onnistu mutta voit pyytää vaikka lemmikkikalaasi auttamaan kun sillä on enemmän järkeä kuin sulla:)

Eli valehtelit, mutta sinulta se oli odotettua. Et pysty todistamaan väitettäsi!
        Olet säällittävä luuseri, valehtelija eli ihmiskunnan pohjasakkaa.

• pelle olet!
        Hauskaa kyykyttää... kirjoitti:

sinun on se helppo todistaa.

Vain linkki väittäämääsi faktaan, se on siinä.

Muuten olet säälittävä valehtelija.

• Niin????
        näinsevain on kirjoitti:

Eli valehtelit, mutta sinulta se oli odotettua. Et pysty todistamaan väitettäsi!
        Olet säällittävä luuseri, valehtelija eli ihmiskunnan pohjasakkaa.

Arvaappas kiinnostaako paskaakaan uskotko sinä tai laisesi kuona yhtään mitään. Eihän teillä ole edes minkäänlaista kuvaa realistisesta maailmasta niin mitä sitten??? NO EI YHTÄÄN MITÄÄN!!!HAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA:...samoin kun teidänlaisten mielipiteet yleensäkään tuskin kiinnostaa ketään....

• Ja paskat...
        pelle olet! kirjoitti:

sinun on se helppo todistaa.

Vain linkki väittäämääsi faktaan, se on siinä.

Muuten olet säälittävä valehtelija.

Tyhmäkin löytää nuo tiedot netistä kun vaivautuu...susta ei tietysti ole siihen kun et ole edes tyhmän asteella vaan jotain vielä alhaisempaa kastia... Ja vitut mun tarvii sulle todistaa paskaakaan kun sunalaiset eivät ole vaivan arvoisia...Korkeintaan voisin niskalaukaukseen suostua sun yhteiskuntaluokan kohdalla...

• pelle kun olet
        Ja paskat... kirjoitti:

Tyhmäkin löytää nuo tiedot netistä kun vaivautuu...susta ei tietysti ole siihen kun et ole edes tyhmän asteella vaan jotain vielä alhaisempaa kastia... Ja vitut mun tarvii sulle todistaa paskaakaan kun sunalaiset eivät ole vaivan arvoisia...Korkeintaan voisin niskalaukaukseen suostua sun yhteiskuntaluokan kohdalla...

Miksi valehtelet?
        Jos väitteesi ovat totta kerro faktat ja lähteet!
        Muuten olet vain tyhmä idioottiteini!

• ÄIPPÄ75-

VAIN KUOLEMA ON NOILLE OIKEA TUOMIO!

• virkamieslaki?

On todella surullista, että tuollainen roskajoukkio "valvoo" Suomen lakia. Tuomioistuimet samalla linjalla ... ylinopeudesta autolla puolivuotta ehdollista, alaikäisen tytön raiskauksesta 2 vuotta ehdollista, haloo ... missä mennään.
      No onhan Suomi rikollisten paratiisi ... uhrit linnaan ja rikolliset turvakotiin on politiikkojen ja vähemmistöjen motto.

• Oikeus!

Nyt ois poliisilaitoksen aika herätä jo tähän! Helsingin poliisin tietoon tuli raiskausepäily kuvineen päivineen 2006 Mutta vasta viimevuonna sai kyseinen poliisi potkut?! Näissä tapauksissa kovempia otteita! Rikollinen vapaalla 3vuotta ja viellä töelämässä poliisin virassa! Herätkää jo! Uskohan tässä valuu!!!!

• vaikka oikea.

Poliisi pyrkii vaikuttamaan tuomioistuinten ratkaisuihin, että "eihän sitä nyt viranhoidolle ole estettä", mitäs noista..mitä sitä rikosten uhreista. Roikkuuhan noita tuomittuja virka-ym.rikollisia tuolla poliisissa näköjään jo tämänkin palstan kirjoitusten mukaan. Mitäs noista sanoo poliisijohtajat!

• onneksiomataakk

Suomen poliisi todella alas vajonnut, tuosta suosta ei enää helppolla nousta!

Onneksi omat lapset jo aikuisia, mutta auttaako sekään.

• Hyi Wittu

Lapsilleni ettei poliisi saa luottaa missää muodossa .
        Poikani kysyi joskus miksi poliisi toimii väärin minua kohtaan ,ei voinut muuta todeta etten tiedä tarkemmin mutta poliisi ei ole luotettava ja toimii mielivaltaisesti.
        Poliisi valehtelee itsensä ja toisen puolesta ja samaa hyysäystä jatkaa ns tutkivat poliisit ja syyttäjät ,painellaa villasella ja veljeillään keskenään.
        Ei ihme että pentuja panevat poliista saa jatkaa näin pitkään hommissaa eli kaikki edellä mainitsemani on täyttä totta myös muualla poliissa vai liekkö käytäntö että peitellään kaikki tovereiden teot.
        KAikki alle henkirikoksen kärsii painaa villasella..
        Poliisi on yhteiskuntamme pohjasakkaa ja kieroutunuta mätäpaisetta...hyi helvetti.
        Näissä kohtaa nautin kaikista kuolleista ja vammautuneista poliiseista vaikka kuollut on ykkössijalla niin työssään vammautunut on tukevasti kakkonen.
        Kakkua pöytään kun lukee poliisin kuolleen tai vammautuneen ,vammautuneesta tulee mukavasti laskua persettä nuoleville lampaille.

• jauhat paskaa...
        Hyi Wittu kirjoitti:

Lapsilleni ettei poliisi saa luottaa missää muodossa .
        Poikani kysyi joskus miksi poliisi toimii väärin minua kohtaan ,ei voinut muuta todeta etten tiedä tarkemmin mutta poliisi ei ole luotettava ja toimii mielivaltaisesti.
        Poliisi valehtelee itsensä ja toisen puolesta ja samaa hyysäystä jatkaa ns tutkivat poliisit ja syyttäjät ,painellaa villasella ja veljeillään keskenään.
        Ei ihme että pentuja panevat poliista saa jatkaa näin pitkään hommissaa eli kaikki edellä mainitsemani on täyttä totta myös muualla poliissa vai liekkö käytäntö että peitellään kaikki tovereiden teot.
        KAikki alle henkirikoksen kärsii painaa villasella..
        Poliisi on yhteiskuntamme pohjasakkaa ja kieroutunuta mätäpaisetta...hyi helvetti.
        Näissä kohtaa nautin kaikista kuolleista ja vammautuneista poliiseista vaikka kuollut on ykkössijalla niin työssään vammautunut on tukevasti kakkonen.
        Kakkua pöytään kun lukee poliisin kuolleen tai vammautuneen ,vammautuneesta tulee mukavasti laskua persettä nuoleville lampaille.

Silti sä opetat lapselles että soita 112 kun tulee joku hätä... sellasta teillä yhteiskunnan mätäpaiseilla se elämä on. Varmaan vaikeaa kun ei ole hajuakaan normaalielämästä ja lastaan saa tavata vain kun sosiaalityöntekijä on paikalla...kyllä mä ymmärrän että se katkeroittaa sua. Mä taas olen leiponut aina kakun kun uutisissa kerrotaan putkakuolemista. Tuntuu jotenkin todella hyvältä kun kuulee että yhteiskunnan alinta luokkaa edustavia jätesäkkejä poistuu täältä haittaamasta meidän kunnollisten kansalaisten elämää. Jos sulla ikinä oikeesti tulee lapsia niin olen erittäin murheellinen heidän puolestaan koska jos he susta ottavat mallia niin tulevaisuus on helppo ennustaa viemäreissä ja yömajoissa. Ja tämä on tutkittua faktaa.

• Hyi Wittu
        jauhat paskaa... kirjoitti:

Silti sä opetat lapselles että soita 112 kun tulee joku hätä... sellasta teillä yhteiskunnan mätäpaiseilla se elämä on. Varmaan vaikeaa kun ei ole hajuakaan normaalielämästä ja lastaan saa tavata vain kun sosiaalityöntekijä on paikalla...kyllä mä ymmärrän että se katkeroittaa sua. Mä taas olen leiponut aina kakun kun uutisissa kerrotaan putkakuolemista. Tuntuu jotenkin todella hyvältä kun kuulee että yhteiskunnan alinta luokkaa edustavia jätesäkkejä poistuu täältä haittaamasta meidän kunnollisten kansalaisten elämää. Jos sulla ikinä oikeesti tulee lapsia niin olen erittäin murheellinen heidän puolestaan koska jos he susta ottavat mallia niin tulevaisuus on helppo ennustaa viemäreissä ja yömajoissa. Ja tämä on tutkittua faktaa.

112 on muutakin kuin kyrpien numero sehän on yleinen hätänumero.
        Saa sieltä tilattua mätäpäiseen esimiehenkin jos kyrpä ei osaa käyttäytyä ja mikä parasta nämä tallenetaan.
        Mutta lippua salkoon ja kakkua pöytää kun poliisi kuolee vai mitä ?
        Poliisia tarviin vaakuutuskorvauksen saantiin ,johonkin lupapalveluun mutta muuta asiallista palvelua saakkaa vai haluaisitko itse opettaa lastasi luottamaan poliisiin ja kohta on kyrpä perseessä kiinni.
        Ei siinä enään viitsisi katsoa silmiin että mitä luotit ,ennemmin epäilevä kuin luottavainen kuten lehtien otsikot kertoo.
        Toki poliisia on hyvä työllistää koska ne on sitä varten ja tekee mitä käsketään ja ollaan kyykyssä niin kauan kuin annetaan lupa nousta.

• Opeta sä vaan.
        Hyi Wittu kirjoitti:

Saa sieltä tilattua mätäpäiseen esimiehenkin jos kyrpä ei osaa käyttäytyä ja mikä parasta nämä tallenetaan.
        Poliisia tarviin vaakuutuskorvauksen saantiin ,johonkin lupapalveluun mutta muuta asiallista palvelua saakkaa vai haluaisitko itse opettaa lastasi luottamaan poliisiin ja kohta on kyrpä perseessä kiinni.
        Ei siinä enään viitsisi katsoa silmiin että mitä luotit ,ennemmin epäilevä kuin luottavainen kuten lehtien otsikot kertoo.
        Toki poliisia on hyvä työllistää koska ne on sitä varten ja tekee mitä käsketään ja ollaan kyykyssä niin kauan kuin annetaan lupa nousta.

Onneksi on kuitenkin muut, jotka opettavat mahdollisesti tulevaa lastasi kirjoittamaan. Sulta se tuskin onnistuis. Susta saa todellakin hyvän esimerkin kun yhdistää sun sivistystason ja aiheen josta kirjoitat. Jos enää kukaan väittää, että poliisivastaisuus ei ole alimman yhteiskuntaluokan mielentuotosta, niin saanen käyttää kirjoituksiasi esimerkkinä? talenetaan pöytää vaakuutuskorvauksen saakkaa:=) Ja kyllä mä opetan todellakin lastani luottamaan poliisiin, koska meille terveen yhteiskuntaluokan edustajille poliisi on suojana teitä alinta kuonaa vastaan.

Sen kyllä lupaan, että kun seuraavan kerran tulet mailleni niin en enää varoita vaan ammun heti ennenkuin viet sillä kertaa mitään. Aiemmillta kerroilta saat pitää ne vanhat romut, koska aioinkin jo heittää ne pois.

• Hyi Wittu
        Opeta sä vaan. kirjoitti:

Onneksi on kuitenkin muut, jotka opettavat mahdollisesti tulevaa lastasi kirjoittamaan. Sulta se tuskin onnistuis. Susta saa todellakin hyvän esimerkin kun yhdistää sun sivistystason ja aiheen josta kirjoitat. Jos enää kukaan väittää, että poliisivastaisuus ei ole alimman yhteiskuntaluokan mielentuotosta, niin saanen käyttää kirjoituksiasi esimerkkinä? talenetaan pöytää vaakuutuskorvauksen saakkaa:=) Ja kyllä mä opetan todellakin lastani luottamaan poliisiin, koska meille terveen yhteiskuntaluokan edustajille poliisi on suojana teitä alinta kuonaa vastaan.

Sen kyllä lupaan, että kun seuraavan kerran tulet mailleni niin en enää varoita vaan ammun heti ennenkuin viet sillä kertaa mitään. Aiemmillta kerroilta saat pitää ne vanhat romut, koska aioinkin jo heittää ne pois.

Ruetaan niin miten vitussa kirjottamisen opettaminen liittyy selkäänpuukotaviin poliiseihin ?
        Kuten huomaat yksikään järkevä opettaja ei ota puolisokseen poliisia ja siihen on syyt päivän lehdissä.
        Mutta kun tuli mieleen niin itse palkitsen poliisin jälkeläisten hakkaamisen jos vaan jälkeläiset niin onnistuvat tekemään.
        Muistan nuorena kun vedin lättyy niin tuomarin kuin poliisinkin poikia.
        Muistan yhdenkin ressuka jota hakkasi moni ja nyt reppan kun ei muualla pärjännyt niin ainut paikka mihin pääsi oli poliisin ammatti.
        Poliisi vastaisuus on sellaisten ihmisten puuhaa joita ei lampaana olo kiinosta ja voi sanoa miten asiat ovat ,kaikkien turpia ei veljeilemällä ja huvittavalla uhkailulla saada tukittua.
        Ne kyykyttää poliisa ketkä pystyy ja lampaat on hiljaa.
        Nyt kyllä poliisien tätä lukiessa pitäisi tulla ottamaan sinulta aseet pois jos niitä on koska tuollaisella asennevammaisella niitä ei pitäisi olla.
        Mutta kuten itse en aseita tarvitse ja voi vetää nyrkillä naamaan pitäen kravaatista kiinni ja ei mikään olisi niin suurempaa nautintoa tuottava kuin hakata kirjanoppinut juppi niin että tirsuu.
        Kuollut lammas on yhtä hyvä kuin kuollut poliisikin .

• Oikein sulle...
        Hyi Wittu kirjoitti:

Ruetaan niin miten vitussa kirjottamisen opettaminen liittyy selkäänpuukotaviin poliiseihin ?
        Kuten huomaat yksikään järkevä opettaja ei ota puolisokseen poliisia ja siihen on syyt päivän lehdissä.
        Mutta kun tuli mieleen niin itse palkitsen poliisin jälkeläisten hakkaamisen jos vaan jälkeläiset niin onnistuvat tekemään.
        Muistan yhdenkin ressuka jota hakkasi moni ja nyt reppan kun ei muualla pärjännyt niin ainut paikka mihin pääsi oli poliisin ammatti.
        Poliisi vastaisuus on sellaisten ihmisten puuhaa joita ei lampaana olo kiinosta ja voi sanoa miten asiat ovat ,kaikkien turpia ei veljeilemällä ja huvittavalla uhkailulla saada tukittua.
        Nyt kyllä poliisien tätä lukiessa pitäisi tulla ottamaan sinulta aseet pois jos niitä on koska tuollaisella asennevammaisella niitä ei pitäisi olla.
        Mutta kuten itse en aseita tarvitse ja voi vetää nyrkillä naamaan pitäen kravaatista kiinni ja ei mikään olisi niin suurempaa nautintoa tuottava kuin hakata kirjanoppinut juppi niin että tirsuu.

Sä oot todella hyvä esimerkki poliisivastaisesta aivokääpiöstä!!! Lisää sunlaisten kirjoituksia niin tyhmäkin tajuaa millaisia te venkulahomon palvojat olette... Ja sä et vetäs turpiin edes poliisin aamutossua kun sussa ei ole miestä edes kantamaan vastuuta teoistas ja pitää täällä sitten lässyttää kun on kussut housuun kun kytät on hakenu idioottinarkin luolastaan!!! HHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Varmaan vituttaa olla tuollanen yhteiskunnan häviäjä!!!

• Tunnen tollaset..
        Hyi Wittu kirjoitti:

Esitätkö sä vai ootko oikeesti täysin kirjotustaidoton aivokääpiö joka ei tajua edes millon sulle vittuillaan!!!HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH...Ei kukaan oikeesti voi olla noin ääliö!!! RUETAAN SELKÄÄNPUUKOTAVIIN RESSUKA REPPAN KIINOSTA POLIISA...ei vittu en saa luettua kokonaan ihan repeämättä...voi olla vaikeeta saada tekstistäs mitenkään uskottavaa kun pitää lukea tarkoin ennenkun siitä edes selviää mitä ajat takaa!!!HAHAHAHAHAHAHAHAAH... Sä varmaan puhutkin tuohon tyyliin???HAHAHAHAHAAHAH!!! Sä oot todennäköisesti noin 19 v ylipainoinen amisviiksinen finninaama jolla on synnynnäinen aivovamma??? Enkös olekin oikeassa???

• HyiWittu
        Tunnen tollaset.. kirjoitti:

Esitätkö sä vai ootko oikeesti täysin kirjotustaidoton aivokääpiö joka ei tajua edes millon sulle vittuillaan!!!HAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAH...Ei kukaan oikeesti voi olla noin ääliö!!! RUETAAN SELKÄÄNPUUKOTAVIIN RESSUKA REPPAN KIINOSTA POLIISA...ei vittu en saa luettua kokonaan ihan repeämättä...voi olla vaikeeta saada tekstistäs mitenkään uskottavaa kun pitää lukea tarkoin ennenkun siitä edes selviää mitä ajat takaa!!!HAHAHAHAHAHAHAHAAH... Sä varmaan puhutkin tuohon tyyliin???HAHAHAHAHAAHAH!!! Sä oot todennäköisesti noin 19 v ylipainoinen amisviiksinen finninaama jolla on synnynnäinen aivovamma??? Enkös olekin oikeassa???

Mutta kaksi poliisia on raiskannut alaikäisiä ja sillä selvä ,siinä on turha inistä ja nuolla persettä osaako kuka kirjottaa tai fakta on että poliisit on raiskaajia ja selkääpuukottajia luonteeltaan.
        Tämän yhteenvedon voi tehdä koska tietenkin kaikki on koska kumpaakaan ei heti poistettu työtehtävistään , onko kyse normaalista poliisin toiminnasta ?
        Kaikki on faktaa kuten edillesessäkin kirjoituksessa.
        Veikkaan että on.
        Poliisiksi hakeutuu vain muualla pärjäämättömiä reppanoita joita te perseennuolijat vain ylistätte kun ei uskalla vastaakaan sanoa.
        Lammassa sanoo ?
        Kyykyttäminen onnistuu näilläkin taidoilla eli pysytään poliisin reppanat siellä kyykyssä kunnes annetaan lupa nousta,juodaan ensin ne kakkukahvit niille pois menneille.

• Käsittämätöntä!!!!!
        HyiWittu kirjoitti:

Mutta kaksi poliisia on raiskannut alaikäisiä ja sillä selvä ,siinä on turha inistä ja nuolla persettä osaako kuka kirjottaa tai fakta on että poliisit on raiskaajia ja selkääpuukottajia luonteeltaan.
        Tämän yhteenvedon voi tehdä koska tietenkin kaikki on koska kumpaakaan ei heti poistettu työtehtävistään , onko kyse normaalista poliisin toiminnasta ?
        Kaikki on faktaa kuten edillesessäkin kirjoituksessa.
        Veikkaan että on.
        Poliisiksi hakeutuu vain muualla pärjäämättömiä reppanoita joita te perseennuolijat vain ylistätte kun ei uskalla vastaakaan sanoa.
        Lammassa sanoo ?
        Kyykyttäminen onnistuu näilläkin taidoilla eli pysytään poliisin reppanat siellä kyykyssä kunnes annetaan lupa nousta,juodaan ensin ne kakkukahvit niille pois menneille.

Tarkotinki just sitä jotta sun sekoilusta ei ota selvää kännissäkään... Sun ulosantis on just sellasta tyypillisen kehitysvammasen tuotokselta. Yritäppäs hitaasti ja rauhassa uudestaan niin jospa sais edes jotain selvää mitä jauhat. Sun kykys ei tietenkään siihen riitä mutta jos uskottavuutta haluat niin yritä edes...

• gtrwht5re
        Hyi Wittu kirjoitti:

yhtään mitään.

"Saa sieltä tilattua mätäpäiseen esimiehenkin jos kyrpä ei osaa käyttäytyä ja mikä parasta nämä tallenetaan."
        Et sinä sieltä tilaa yhtään mitään. Kerrot mikä on tilanne ja hätäkeskus lähettää oikeaksi katsomaansa apua.
        Haluaisinpa todella kuulla nauhoitteen keskustelusta, jossa koitat "tilata mätäpaiseen esimiehen kun kyrpä ei osaa käyttäytyä".
        Olisi mielenkiintoista kuulla esittääkö päivystäjä sinulle kohteliaasti, että se ei nyt onnistu vai repeääkö nauramaan ja putoaa tuoliltaan.
        Veikkaan jälkimmäistä.

• poliisit.uhkailevat

Uskoisin poliisin tekemien raiskausien määrän olevan 100-1000 viimeisen VUODEN aikana, mutta naiset eivät vain uskalla niistä ilmoittaa, koska raiskaaja eli poliisi on heidät pelotellut.

• Naisihminen !!!

jää asia siihen tai joutuu koston kohteeksi.

• tutkintaseula
        Naisihminen !!! kirjoitti:

jää asia siihen tai joutuu koston kohteeksi.

kun poliisirikoksesta kysymys. Ilmoitusta ei tutkita, puolueettomuutta ei löydy. Vain pieni prosenttiosuus rikoksista johtaa rangaistukseen.

• muttanäillämennään

oikeampi luku olisi varmaa 200

• yffyffyyffyy

Olet vain yksinkertainen idiootti ja sen huomaa sun kirjoituksen perusteella.

• 15
        yffyffyyffyy kirjoitti:

Olet vain yksinkertainen idiootti ja sen huomaa sun kirjoituksen perusteella.

Kaveri kirjoittelee Niuvanniemen kirjastosta tai on Salon poliiseja?

• Rehtimutteipoliisi
        15 kirjoitti:

Kaveri kirjoittelee Niuvanniemen kirjastosta tai on Salon poliiseja?

Olisi hyviä paikkoja juuri aiheen raiskaajille teko ihan rinnastettavissa jammun tekoihin koska ns luotettava tekee sen ..

• tappotuomio

Suomen lakiin pitäisi lapsenraiskaajille säätää yksinkertaisesti kuolemantuomio rangaistukseksi. Rikos on sen verran törkeä ja lisäksi lapselle erityisen haitallinen mm. syntyvien traumojen takia, että olisi pelkästään kohtuullista, että lapsenraiskaajalle kostettaisiin teloittamalla.

USA:ssa tämän luokan rikoksista saa melkein poikkeuksetta kuolemantuomion niissä osavaltioissa, joissa kuolemanrangaistus on voimassa. Niinpä lapsenraiskaajat ja murhaajat eivät USA:ssa päädy vapauteen jatkamaan tekojaan, vaan elävät kuolemansellissä odottamassa teloituksensa täytäntöönpanoa.

Ylipäätään kuolemanrangaistusta pitäisi soveltaa murhaajiin, pedofiileihin, raiskareihin, huumediilereihin, rikoksiin syyllistyviin viranomaisiin ja korruptiosta kiinni jääneisiin. Ei tekisi yhtään pahaa yhteiskunnalle, että törkeimmistä rikoksista palkittaisiin kuolemalla.

Niskalaukaus tai ihan vain köysi kaulaan lapsenraiskaajille. Siinä pääsee rikollinen turhan helpolla, mutta kuolee sentään rangaistuksena teostaan. Periaatteessa lapsenraiskaaja pitäisi ensin tuomita menettämään sukuelimensä valtiolle ja sitten rikollinen pitäisi naulata ristille julkiseksi varoitukseksi. Roomalaiset tiesivät tasan mitä tekivät ristiinnaulituille.

• *

*

• poliisiraiskaajat

tämä on totuus, poliisit raiskaavat pikkutyttöjä jatkuvasti! Vain pieni poliisiraiskaajista jää kiinni...kiitos hyvävelijärjestön.

• jweriowejru238904u 2

poliisi siat tulee teurastaa välittömästi!

• Nyt kävi käry.

Tuota jos vielä väität, ettei ole laiton uhkaus joka kohdistuu virkamieheen, niin etpä paljon ole perillä asioista. Tuo uhkaus tallennetaan ja tulet kohtaamaan seuraukset pikaisesti.

• kuolkoon poliisit
        Nyt kävi käry. kirjoitti:

Tuota jos vielä väität, ettei ole laiton uhkaus joka kohdistuu virkamieheen, niin etpä paljon ole perillä asioista. Tuo uhkaus tallennetaan ja tulet kohtaamaan seuraukset pikaisesti.

Kuoleman kaikille poliisi siolle ja sinulle poliisinpalvoja!

• ai jaa?
        Nyt kävi käry. kirjoitti:

Alkuun tiedoksi, että minä olen eri kirjoittaja kuin "uhkauksen" kirjoittanut. Ja sitten asiaan:

Tuohan ei ollut laiton uhkaus, vaan samantyyppinen teurastamisvaatimus, joita löytyy mm. Raamatusta ja Koraanistakin erittäin runsaasti.

Koraani 9:5 "Mutta kun pyhät kuukaudet ovat kuluneet, niin vuodattakaa pakanain verta missä tahansa heitä tapaattekin. Ahdistakaa ja piirittäkää heitä ja väijykää heitä kaikkialla, mutta jos he kääntyvät (oikeaan Jumalan uskoon), rukoilevat ja antavat almut, niin päästäkää heidät menemään. Jumala on totisesti anteeksiantava ja armollinen."

Koraanissa on kaikkiaan 36 vastaavaa miekkajaetta.

Näin ollen tällaiset tiettyyn ryhmään kohdistuvat tappamisvaatimukset pitää joko kriminalisoida kokonaan tai sallia kaikille. Se on sama vaaditko murhattavaksi poliiseja, pakanoita, juutalaisia, kristittyjä, muslimeja tai vaikkapa hinduja.

Vilkaise huviksesi mitä kaikkea Raamatun Vanhasta testamentista löytyy. Mm. meitä kristittyjä (yleensä ottaen kaikkia länsimaalaisia) uhataan sillä, että tappamisemme on juutalaisten mielestä välttämätön uhritoimitus, jota Jumala vaatii. Juutalaiset ovat jopa tappaneet kristittyjä lapsia sen perusteella uhrijuhlissa. Tämä on karu totuus ortodoksi juutalaisista.

Kristity puolestaan ovat itse tappaneet historian kuluessa enemmän ihmisiä kuin kaikki muut uskonnot yhteensä. Se kaikki on perusteltu Raamatun teksteillä.

Onko tappamisen vaatiminen rikos vai ei? Jos eri uskontokunnat saavat vaatia toisin uskovien murhaamista avoimesti, niin miksi poliisien teurastamista ei saisi vaatia?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      82
      1985
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      113
      1708
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1296
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      225
      707
    5. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      698
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      676
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      56
      610
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      199
      566
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      508
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      472
    Aihe