huh onnex silmät aukesi sun suhteesi. Olet oudoin tapaamani mies, mitä käsittämätöntä sussa näinkään? Tiedoksi: enää tunnen pelkkää vihaa. Miten voit "tykätä" ja nolata näin pahasti yhtä aikaa, eikö sustaki oo ristiriitasta?
En edes toivota sulle hyvää jatkoa. Taivaassa ne perseet viimeistään tervataan!
Ihastuminen on syvältä, en aio harrastaa sitä enää koskaan!
Hyvästi
17
1612
Vastaukset
- gfgegterer
Miten nolasin ?
- Utelias2010
Kuka sut on nolannu ja miten? Tuskin täällä raivoominen mitään auttaa...
- gfgegterer
Sano nyt kuka on nolannut sut ja miten ?!?!? Kirjoitukset? IRL ? Voiko asiaa korjata? Lähetä sähköpostia mulle välittömästi ! Saat sen kyllä selville vaikka facebookista...
- hgfghkfghl
gfgegterer kirjoitti:
Sano nyt kuka on nolannut sut ja miten ?!?!? Kirjoitukset? IRL ? Voiko asiaa korjata? Lähetä sähköpostia mulle välittömästi ! Saat sen kyllä selville vaikka facebookista...
Oot kyl melkonen ämmä, kun et voi sanoa, että oletko edes jutellut hänen kanssaan!
Tein testin: Painoin summas mitä sattuu näppäimistön näppäimiä, tehdäkseni nimimerkin ja ajattelin samalla:
"Jos näin random nimimerkki on varattu, niin minun ihastukseni on kirjoittanut tämän minusta"
Menenkö katolle ja otan viimeisen askeleen tässä elämässä, jos ajattelet minusta noin? - hemmettiiiiii_
hgfghkfghl kirjoitti:
Oot kyl melkonen ämmä, kun et voi sanoa, että oletko edes jutellut hänen kanssaan!
Tein testin: Painoin summas mitä sattuu näppäimistön näppäimiä, tehdäkseni nimimerkin ja ajattelin samalla:
"Jos näin random nimimerkki on varattu, niin minun ihastukseni on kirjoittanut tämän minusta"
Menenkö katolle ja otan viimeisen askeleen tässä elämässä, jos ajattelet minusta noin?Niin tuolla ajattelemalla tavalla kävi ensin, eli: Terve, T-alkuinen tyttö, nähdään jos nähdään!
- hahahaaahaahaha!
hahahahahahahahahahahahahahahahaahahahahaahhahahahahahahah!!!!!
- _-_-92
En oo haluu kyllä tommosta nähdäkkään! Japanifanaatikko, todellisuudesta syrjäytynyt masentunut vanhapiika ja yksinäinen! Mul sentään on ollut suhteita, sulla ei!! Profiilis mukaan oot yksinäinen sinkku, heippaa!!! Ei tarvii paljoo tehdä, niin saan sut katkeraks! Esiinnyn nykyiseni kans sun nähden, niin hahhhaa. :D
T. Jakke!!
Oot just sellai perus masentunut emo.
Eka ja Vika viesti tänne!! - tyuiytutyughjhgjh
_-_-92 kirjoitti:
En oo haluu kyllä tommosta nähdäkkään! Japanifanaatikko, todellisuudesta syrjäytynyt masentunut vanhapiika ja yksinäinen! Mul sentään on ollut suhteita, sulla ei!! Profiilis mukaan oot yksinäinen sinkku, heippaa!!! Ei tarvii paljoo tehdä, niin saan sut katkeraks! Esiinnyn nykyiseni kans sun nähden, niin hahhhaa. :D
T. Jakke!!
Oot just sellai perus masentunut emo.
Eka ja Vika viesti tänne!!Voin halutessasi poistaa yhden keskustelun aiheen jos vain haluat :) ? ..ei siitä kyllä 100 varmasti kukaan sua voi tunnistaa kokonaan ;) paitsi sinä itse :D
- Jeppee1992^_^
tyuiytutyughjhgjh kirjoitti:
Voin halutessasi poistaa yhden keskustelun aiheen jos vain haluat :) ? ..ei siitä kyllä 100 varmasti kukaan sua voi tunnistaa kokonaan ;) paitsi sinä itse :D
Mä en tykkää sust yhtään. Olet galleriaprofiilis mukaan saatananpalvoja, ihme japanihullu ja myös yksinäinen, ei siinä kyl Japanis mielellään asuis, mut sä oot Suomes et Japanis. Et sä saa itsest tehtyy Japanilaista! Herää pahvi! En tykkää yhtään, oot pelkkää ilmaa! Oot vaan yksinäinen muija käytäväl.
Katso eteenpäin elämässäsi!
http://www.youtube.com/watch?v=sevZEOUXpw4
Nothing to say! - 17+6
Jeppee1992^_^ kirjoitti:
Mä en tykkää sust yhtään. Olet galleriaprofiilis mukaan saatananpalvoja, ihme japanihullu ja myös yksinäinen, ei siinä kyl Japanis mielellään asuis, mut sä oot Suomes et Japanis. Et sä saa itsest tehtyy Japanilaista! Herää pahvi! En tykkää yhtään, oot pelkkää ilmaa! Oot vaan yksinäinen muija käytäväl.
Katso eteenpäin elämässäsi!
http://www.youtube.com/watch?v=sevZEOUXpw4
Nothing to say!Vanhapiika on seonnut lopullisesti.
- ja_---_92
17+6 kirjoitti:
Vanhapiika on seonnut lopullisesti.
Lue edelliset viestis ja moralisoi sitten! V*ttuako nauroit, se on ohi nyt! Et osoittanut mitään silloin, niin ei nytkään. Hyvästi, toivon et en näe sua enää paljoo käytävillä.
Hahh - 57yryrdhdhgirlGIRL
ja_---_92 kirjoitti:
Lue edelliset viestis ja moralisoi sitten! V*ttuako nauroit, se on ohi nyt! Et osoittanut mitään silloin, niin ei nytkään. Hyvästi, toivon et en näe sua enää paljoo käytävillä.
HahhAnteeksi mutta MITÄ vittua???
Tiedättekö muka oikeesti, että kenelle täällä kirjoittelette?? :: DD
"toivon et en näe sua enää paljoo käytävillä."
-Luuletko oikeesti että sun joku "käytäväihastukses" täällä sua itkee.. ?
Juu en tiedä, itse kun en mikään japaniernu ole, manga on perseestä, niin juu, en voi samaistua.... - Jooppe_92^_^
57yryrdhdhgirlGIRL kirjoitti:
Anteeksi mutta MITÄ vittua???
Tiedättekö muka oikeesti, että kenelle täällä kirjoittelette?? :: DD
"toivon et en näe sua enää paljoo käytävillä."
-Luuletko oikeesti että sun joku "käytäväihastukses" täällä sua itkee.. ?
Juu en tiedä, itse kun en mikään japaniernu ole, manga on perseestä, niin juu, en voi samaistua....Pelkään et hän itkee, koska hänen ei tarvii itkee. Hän ei itseasias ole MINUN ihastukseni, koska minulla on omat kuvioni, et sori! Itse kyllä viestistäsi päätellen odotat et sun ihastukses kirjoittas tänne, sen verran epätoivo paistaa läpi viestisi rakenteesta! Että oo hiljaa vaan, et en mä jotain niin kaukaa haettua odottaisikaan, et mun varsinainen ihastukseni täällä lukee. Ku eihän tääl ees tiiä, et kuka kirjoittaa! Pölijä!
- yksi ja ainoa
olet pelkkä tyhjä kuori.raukka mieheksi,vastuuntunnoton,juoppo ja tunnevammainen,
harrastuksesi .juoppohulluu,huorinteko ja henkinen väkivalta.
Tule onnellliseksi itsesi kanssa...yllätyt vielä.- Jooppe_-92^_^
Itseasias olen varsin sympaattinen ihminen, en ole maistanut alkoholia elämäni aikana tippaakaan, kouluarvosananani ovat erittäin hyvät, et ei mulla muuta. Huorissa en ole käynyt myöskään ja suhteellisen onnellinen olen, ellei katkera muija piirittäis käytäväl!
- dfgfgf
Hei! rauhottu.. tääl on vain eräät ihmiset jotka esitt'ää toista huvikseen ja saa muut näyttää huonolta vaikkei nii ole ..ne on kai mustasukkaisii tai jotain,jos oot jolleki vihainen oo vihainen syystä.
- huomata et
täällä riittää useampia joita on nolattu ja pidetty pilkkana. Mistähän se johtuu? Minusta se kertoo ainakin ihmisestä itsestään aika paljon. En ymmärrä minäkään sellaisia..
Mut parempaa jatkoa ja aurinkoista kevättä sinulle!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh952318Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1791903- 1791446
- 246900
- 78875
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11796- 62789
- 55702
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611