Huomenta
Enpä jaksanut pyöriä ja etsia oikeaa paikkaa ilmotukselleni joten tuuttaan sen tähän.
Haen siin kämppistä asuntooni (turhan iso asua yksin 52m2)
Olen itse tupakoimaton tapaus ja riehun aika paljon ulkona joten en ole kotosalla hirveesti, en omista kissa, koiraa, elefanttia tai seepraa en siis lemmikkieläintä ollenkaan. Vietän yöni usein jossain muualla jos olen luukuttamassa.
En pidä stereoita koko aika maksimi völyymilla tai muutakaan hönöile joka häritisisi kanssa asujan normi arkea, olen muuten 8-16 arjet töissä.
Asunto on ihan passeli kahdelle kaikkiin huoneisiin on ovet ja keittiö on ihan passelin kokone. Asunto on suht lähel kaikkee (viikin risma noin 1km ja pihliksen ässä ~600m.. ostaril on pari kutusta juottolaakin)
Asuntoon voidaan tehdä vuokrasoppari mutta asunto sopii myös ihan 1kk hätäpako vuokrasuhteelle (313.45e hanskaan = 1kk asumisoikeutta), mutta minimi aika on kuitenkin tuo 1kk joka maksaa sen 313.45€ johon sisältyy netti, lämpö, vesi ja systeemit.
Olen itse 25v ja erittäin hieno mies. Kannattaa harkita vaikka jos oot eukostas/miehestäs eroomassa tai opiskelija (vuokrasopmimus voidaan luoda sinullekkin)
Voitte tuuttaa kysymyksiä tai jotain muuta ihan mieleen juolahtaa joko mailiin
ErnoZz@gmail.com
Tai puhelimeen
0445747776
-Erno