toivonsa menettänyt

väsynyt..........

siis mä onn aivan puhki oon jo puoli vuotta etsinnyt itselleni narttu koiraa kohtuu hintaista ja harrastus kaveriksi..olen laittanut ilmoituksia ja vastaillut mut aina liian myöhään..koirat tai koira on jo mennyt..tuntuu että on jo kriisi päällä..kun etsii ja etsii...ja sit on vielä semmoinen juttu kun en kehtaa osamaksulla pyytää tai ehdottaa sijoitusta tai ym..tuntuu vaan niin nololta...vaikka koirakokemusta on ym..ja tälläkin hetkellä on koira mut on jo vanhus ..oon nää koiran ostamis ym ihan outoja mulle näin monen vuoden jälkeen..haluaisin toisen sakun pitäisköhän rohkeesti vaan soittaa jollee kasvattajalle ja kysyy että saisiko osamaksulla tai sijoitukseen? mitä teen?

8

235

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • koira vailla kotia

sekarotuinen sakemanni? muistaakseni n.25prossaa oli kultaista noutajaa.tälläinen ihana koiruus etseis kotia,ei ole mun mutta mun siskon ..hän joutuu luopumaan siitä =( Koira on jotain vähän alle vuoden ja narttu.

• .............

• peina
        ............. kirjoitti:

otatko yhteyttä [email protected]

Meille syntymässä koiranpentuja. Mihin tarkoitukseen koiraa etsit?

• ...........
        peina kirjoitti:

Meille syntymässä koiranpentuja. Mihin tarkoitukseen koiraa etsit?

harrastus mielessä... toko ym.. otathan yhteyttä s.postiini niin jutellaan lisää...se löytyy tuolta ylempänä..

• jaa-a...

Jos haluaa ostaa koiran nimenomaan tiettyyn hinta-haitariin tyyliin max.150e niin ei voi muuta kuin tyytyä odottamaan.. Useimmat koiraihmiset odottelevat pentuaa kauemminkin jos haluavat nimenomaan rotuoiran tietystä yhdistelmästä, ensin etsitään mukavan tuntuinen kasvattaja, sitten odotellaan juoksuja ja ultraa josko sieltä edes tulee mitään ja vielä senkin jälkeen odotetaan tuleeko tarpeeksi pentuja että riittää itsellekin, ja mikä rärkeintä sopiiko koira luonteensa puolesta perheeseen.

Sinä sen sijaan olet valmis hankkimaan sakemanni-mixin, joka on pakostikin normaalivuffea vaativampi koira. Ja et kehtaa osamaksulla pyytää? Olisiko kannattanut vaikka tuon 0,5-vuoden aikana laittaa pikkuhiljaa rahaa säästöön ettei välttämättä tarvitse ottaa yhdestä palkasta.. esim. 50euroakin nipistämällä baarireissuista olisit jo tähän mennessä säästänyt 300e, siihen sitten vielä tuo kertapalkan 150e niin jo olisi enemmän vaihotehtoja mistä koiran valita. Pitkäjänteisyytesi ei tosin riittänyt tähän joten riittääköhän edes koiran peruskoulutukseen?

• jgkfhJKÖEHGPOH

mistäs sinä aloittajan baarireissuista mitään tiedät? Hän voi olla vaikka absolutisti ja kotikissa. Ja mitäs sä urputat jonkun toisen pitkäjänteisyydestä tai sen puuttumisesta. Ihme porukka, ei voi edes asiallisesti vastata tosille. Jätäpä sitten ennemmin vastaamatta mitään jos ei ole mitään mukavaa sanottavaa..

• hoh hoh

siis miten niin tuo sakemanni mix on vaativampi kun rotukoira???

• sasters
        hoh hoh kirjoitti:

siis miten niin tuo sakemanni mix on vaativampi kun rotukoira???

jos oot köyhä. Ne on niin sairaita että maksat eläinlääkärille itsesi kipeeksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1230
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      561
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe