Kuinka moni...

jns.

.. kirjoittelee tai käy lukemassa tätä palstaa siinä (epä)toivossa, että se ihastuksen kohde kävisi täällä vuodattamassa omia tunteitaan?

Mä myönnän olevani niin säälittävä tapaus :)
Mutta kun en osaa päättää. Tässä on vaakalaudalla aika paljon asioita, joista en edes jaksa ruveta jakamaan tässä. Kyseessä on vaan niin kaunis tyttö, ja mä olen aika vaatimattoman näköinen, eikä mulla oikein ole mitään tarjottavaa... Itsetunto ei ole mikään paras mahdollinen, mutta mun pitäisi jotenkin päästä jonkinlaiseen päätökseen siitä yritänkö vai enkö. Toistaiseksi en ole päättänyt mitään. Ennen aattelin että totta kai yritän, mutta sitten olen ruvennut vain epäröimään...

10

597

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvitaan täälläkin

Olen tutustunut kivaan mieheen. Hänen kanssaan yhdessäolo tuntuu luonnolliselle, kuin olisimme tunteneet aina. Välillämme on suurta vetovoimaa, jota ei ole kuitenkaan päästetty valloilleen.

Ongelma on se, että hän on varattu. Siksi emme ole ylittäneet rajaa, vaan ystävyytemme on platonista.

Olen korviani myöten ihastunut ja voisin rakastua häneen. Haluaisin vain olla hänen kanssaan. Jotenkin vain tuntuu, että kuuluumme yhteen.

En kuitenkaan ala suhteeseen varatun miehen kanssa. Toivoisin hänen olevan vapaa.

• ei epäilystäkään

Tottakai sä jns. yrität! Älä edes ajattele muuta. Mieti nyt, jos jätät kortit katsomatta, saattaa jonain päivänä harmittaa.

• jns.

kun aattelee, että "mitä jos"...

• nainen * *
        jns. kirjoitti:

kun aattelee, että "mitä jos"...

Minä olen enempi lukija täällä mut on kiva miettiä ja haaveilla et oliskohan toi viesti ehkä häneltä.

Älä jätä yrittämättä saada tähän kaveriin yhteyttä jos vähänkin on toivoa saada jotakin myönteistä elämääsi.Tietenkin se riippuu siitä miten ja mitä haaveilee tältä ihastukselta?

Voi olla et siinä mahdollisesti antaa vääriä ajatuksia toiselle jos itsellä on asiat vielä epävarmoja.

Pidän peukkuja sinulle et onnistut päämäärässäsi.

• jns.
        nainen * * kirjoitti:

Minä olen enempi lukija täällä mut on kiva miettiä ja haaveilla et oliskohan toi viesti ehkä häneltä.

Älä jätä yrittämättä saada tähän kaveriin yhteyttä jos vähänkin on toivoa saada jotakin myönteistä elämääsi.Tietenkin se riippuu siitä miten ja mitä haaveilee tältä ihastukselta?

Voi olla et siinä mahdollisesti antaa vääriä ajatuksia toiselle jos itsellä on asiat vielä epävarmoja.

Pidän peukkuja sinulle et onnistut päämäärässäsi.

Ajattelen vähän liikaakin miten hienoa olisi tutustua häneen (eihän siinä ole mitään järkeä, kun ei tiedä miten huonosti tässä voisi vielä käydä), joten en ole epävarma muusta kuin että olisiko minulla minkäänlaisia mahiksia. Tähän mennessä ei ole kuin rikkonaisia ihmissuhteita, joten itsetunnon sijasta pitäisi turvautua sokeasti pelkkään rohkeuteen, kun ei ole muuta enää jäljellä.

Mutta olen antanut itselleni aikarajan kesäkuulle asti, johon mennessä jotain täytyy tehdä, tai sitten antaa olla.

• vaakakimuli
        jns. kirjoitti:

Ajattelen vähän liikaakin miten hienoa olisi tutustua häneen (eihän siinä ole mitään järkeä, kun ei tiedä miten huonosti tässä voisi vielä käydä), joten en ole epävarma muusta kuin että olisiko minulla minkäänlaisia mahiksia. Tähän mennessä ei ole kuin rikkonaisia ihmissuhteita, joten itsetunnon sijasta pitäisi turvautua sokeasti pelkkään rohkeuteen, kun ei ole muuta enää jäljellä.

Mutta olen antanut itselleni aikarajan kesäkuulle asti, johon mennessä jotain täytyy tehdä, tai sitten antaa olla.

hahah:D
        aikas hauskan aikarajahommelin oot ittelles asettanut.
        mut joo täytyy myöntää, laadin iteki ain tommosii..
        ja niit liittyen kaikkeen, ihmissuhteista ruokaostoksiin.
        "ens viikolla mä soitan sille mun vanhalle luokkakaverille, jonka kaa piti jo nähä tos viime syksynä...."
        ja sitä riemua sitte, ku kaikki suunnitelmat pettää:PP

mut totaaa, annan sellasen vinkin kyl, et noi tollaset "aikarajat", ne on sulla omassa päässäs vaan..
        kukaan muu ei niitä nää, ja tää kehen haluut tutustuu, etenkin se on täysin pihalla näistä..
        kesäkuuhun on hemmetin pitkä aika ellei se hurahda puntil rautaa nostelles, tai pulkkamäes hahaa, nii voi olla että se kaataa vierelleen jonku toisen.

• jns.
        vaakakimuli kirjoitti:

hahah:D
        aikas hauskan aikarajahommelin oot ittelles asettanut.
        mut joo täytyy myöntää, laadin iteki ain tommosii..
        ja niit liittyen kaikkeen, ihmissuhteista ruokaostoksiin.
        "ens viikolla mä soitan sille mun vanhalle luokkakaverille, jonka kaa piti jo nähä tos viime syksynä...."
        ja sitä riemua sitte, ku kaikki suunnitelmat pettää:PP

mut totaaa, annan sellasen vinkin kyl, et noi tollaset "aikarajat", ne on sulla omassa päässäs vaan..
        kukaan muu ei niitä nää, ja tää kehen haluut tutustuu, etenkin se on täysin pihalla näistä..
        kesäkuuhun on hemmetin pitkä aika ellei se hurahda puntil rautaa nostelles, tai pulkkamäes hahaa, nii voi olla että se kaataa vierelleen jonku toisen.

enkä mä nyt aikarajaa oo asettanut ilman syytä tai että aina tekisin niin kaikissa elämän asioissa :) Meinaan että nyt on viimeiset kuukaudet käsillä kun voisin yrittää pyytää häntä kahville, koska kesän alkaessa on epätodennäköisempää että häntä enää koskaan missään näkisin. Opiskellessa kun ei oikein enää loppusuoralla ole välttämättä oppilaitoksessakaan, vaan sitä on milloin missäkin.

Nyttenkin olen ollut poissa sen verran pitkään, että voi olla että ois jo liian myöhäistä. Koko ajan sellanen kiire ja meno että se paras aika meni jo. En edes tiedä saanko enää selvitettyä kuin suoraan kysymällä, että joko hän seurustelee, vai vieläkö on vapaa. Mutta sentään näen hänet taas ensviikosta lähtien :) vaikka mahdollisuus olisi mennyt ohitseni, niin jääpähän hyvä muisto tästä koulusta.

• vaakakimuli
        jns. kirjoitti:

enkä mä nyt aikarajaa oo asettanut ilman syytä tai että aina tekisin niin kaikissa elämän asioissa :) Meinaan että nyt on viimeiset kuukaudet käsillä kun voisin yrittää pyytää häntä kahville, koska kesän alkaessa on epätodennäköisempää että häntä enää koskaan missään näkisin. Opiskellessa kun ei oikein enää loppusuoralla ole välttämättä oppilaitoksessakaan, vaan sitä on milloin missäkin.

Nyttenkin olen ollut poissa sen verran pitkään, että voi olla että ois jo liian myöhäistä. Koko ajan sellanen kiire ja meno että se paras aika meni jo. En edes tiedä saanko enää selvitettyä kuin suoraan kysymällä, että joko hän seurustelee, vai vieläkö on vapaa. Mutta sentään näen hänet taas ensviikosta lähtien :) vaikka mahdollisuus olisi mennyt ohitseni, niin jääpähän hyvä muisto tästä koulusta.

juu juu, sul on kyllä hieno asenne kumarrus sille!
        mut nyt sit vaa tsemppiii ja äääh ei mikää paras aika oo menny, ku näät harvemin niin sithän juttu menee vaa jännenmäks ja vaikeemmaks, sun pitää vaa yrittää enemmän;;D

oot siis koulus vaai? juujuu nii sit ku näät sen et se on kävelemäs pois päin niin aluks voit tsiigaa sen perset sillee vähä aikaa ja sit huutaa "DAAAAMN!!!" käy miehille ja naisille. jos se ei reagoi nii heität vaa sitä jollain tomaatilla, kysyt ruokalaneideiltä yms joltain kyl niilt vaermasti irtoo.

ööö kello on aika paljon tosta mun edellisestä viestistä ja veressä on jotain vettä kirkkaampaa mut sanonpahan vaan että sul ei oo menny mahikset ohi kumminkaan...
        joo mä lähen moro myt tsemii ja youre gonna get it!!!

• kaikkinimimerkitvara

lukijana täällä :) Ihastukella kun ei ole tietokonetta ...
      Samojen ongelmien kanssa me kaikki pyöritään, jotkut neuvot ja kokemukset antaa itseluottamusta..
      Mutta jokainen tyylillään ja omana itsenään ;)
      Tsemppiä

• 8668ykryd35

meilläkää ei oo tietokonetta kotona.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      88
      2088
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      136
      1756
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      180
      1316
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      237
      766
    5. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      711
    6. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      708
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      699
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      211
      608
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      556
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      492
    Aihe