Haluan alkoholisoitua, olen juonut jo 10 vuotta joka päivä, mutta en ole alkoholisoitunut. Miten voisi alkoholisoitua?
Haluan alkoholisoitua!
20
908
Vastaukset
- ---+
yrittämällä olla juomatta.
Pian toteatkin jo onnistuneesi kun oletkin valmiiksi alkoholisti, koska on ihan pakko jatkaa juomista.
Siitä jatkat alkoholismisi kehittämistä juomalla edelleenkin.
Helppoa. - faktaa.
Valitettavasti kaikki ei alkoholisoidu ankarallakaan juomisella.
- ====
Ei sitä alkoholismiaan jatkuvassa kännissä huomaakaan.
- ???
yhtään älyttömämpää jokellusta keksinyt?
- älä lannistu
Voi tosiaan olla, että kuulut niihin ihmisiin jotka tosiaan ei alkoholisoidu sitten millään. Kokeile vielä tuplata määrät ja odottele muutama vuosi. Jospa projektisi kuitenkin tuottaisi hedelmää!
- selvä peli
Jos olet enimmäkseen juonut olutta tahi muita mietoja juomia, on aivan selvää, että niitä käyttämällä ei voi alkoholisoitua, ei vaikka vetäisi kontin kaljaa päivässä.
Koita siirtyä vahvempiin juomiin! - Lasolarska
Juot kepardia joka päivä 12-20 pulloa ja sitten kun toleranssi kasvaa otat kyytipojaksi halvimpia kirkkaita/halvimpia sotkuja (Doris, Valdemar jne.) -> alkoholisoidut varmasti!
- miten?
No täytyy yrittää vielä, olen kyllä ollut enemmän kaljankittaajia, mutta siirryn nyt noihin juomasekoituksiin ja kirkkaisiin viinoihin.
Rupean myös tekemään kiljua, jos pari vuotta vielä yrittäisi alkoholisoitua. Mutta jos ei onnistu, niin sitten ei.
Eihän sille mitään mahda. - åååååå-
miten? kirjoitti:
No täytyy yrittää vielä, olen kyllä ollut enemmän kaljankittaajia, mutta siirryn nyt noihin juomasekoituksiin ja kirkkaisiin viinoihin.
Rupean myös tekemään kiljua, jos pari vuotta vielä yrittäisi alkoholisoitua. Mutta jos ei onnistu, niin sitten ei.
Eihän sille mitään mahda.Kaljankittaaja. Ja juomasekoituksiin siirrytään, ja kiljunliruun..
Eihän tuo nyt ole ihmekään, kun lasten ja amatöörien litkuja on lipitetty.
Nykäse nyt aluksi meikän perässä puolen vuoden kännit aamusta iltaan joka päivä vähintään 0,5-1 litra terävää viinaa, ja kaljaa sekaan jano- ja hiukojuomana. Iltaisin vielä kapakkaan. Parhaina vuorokausina 2 litraa kossua napaan.
Puolen vuoden päästä voit todeta, että työsi on kantanut hedelmää ja olet alkoholisoitunut. Jos olet hengissä. - luulin
miten? kirjoitti:
No täytyy yrittää vielä, olen kyllä ollut enemmän kaljankittaajia, mutta siirryn nyt noihin juomasekoituksiin ja kirkkaisiin viinoihin.
Rupean myös tekemään kiljua, jos pari vuotta vielä yrittäisi alkoholisoitua. Mutta jos ei onnistu, niin sitten ei.
Eihän sille mitään mahda.Sinulla on liian miedot juomat.
Jos sinulla on asunto, niin myy se ensimmäisenä.
Rahat tietenkin juot, kavereita löytyy varmaan auttamaan ja heiltä saat kullanarvoisia vihjeitä, saavuttaksesi päämääräsi.
Kun rahat ovat loppuneet, niin se madaltaa kynnystä siirtyä Lasoliin ja muihin korvikealkoholeihin.
Näillä on helpompi tulla todelliseksi alkoholistiksi.
Glygoolia ei kannata juoda, koska sillä saattaa alkoholisitin kunniakas ura jäädä verrattain lyhyeksi.
Tarpeeksi kun olet näitä nauttinut (juonut itsesi "rikki"), niin voi sitä autuutta, ei tarvi kuin pullon, pari
olutta, niin örveltää jo kummasti.
Toivotan paljon onnea, valitsemallasi tiellä.
P.S Muista juoda ahkerasti valmistamaasi kiljua (jos sitä on napattava jo hieman keskenkäyneenä)
olet jo päässyt oikealle tielle.
- 1isi
kun olet älyllisesti näköjään jäänyt lapsen tasolle.
- varma tulos
ja aloita uudelleen samalla vauhdilla.
- .
Juoppo ei kykene vuoden taukoon.
- pertti korsosta
Lisäät määriä määrätietoisesti, mutta maltilla. Joka viikko lisää kulutusta 10 prosentilla. Loivahko ja nousujohteinen juominen tuottaa parhaan tuloksen.
- otto.
Viisaita sanoja!
- asdlkjf
Ala absolutistiksi, saat ainakin alkoholistin maineen. Absolutisteja, ainakin sellaisia jotka ovat joskus juoneet, pidetään kansan parissa AINA alkoholisteina. Eli alkamalla absolutistiksi saat melko varmasti itsellesi alkoholistin statuksen.
- pohjaan asti
hartsa & kake kirjoitti:
Onkos Alkoholistiksi haluava päässyt päämääräänsä sen kiljunsa avulla, eli siis kunnon alkkikseksi? Ei kai päämäärän tavoittelu ole jo vienyt manan majoille? No, siellä on ainakin samaa tavoitelleita kavereita, joiden kanssa voi pohtia alkoholisoitumisen vaikeutta elävässä elämässä! Aamen nyt tällekin oagelmalle!
- kippis alkkikset
pohjaan asti kirjoitti:
Onkos Alkoholistiksi haluava päässyt päämääräänsä sen kiljunsa avulla, eli siis kunnon alkkikseksi? Ei kai päämäärän tavoittelu ole jo vienyt manan majoille? No, siellä on ainakin samaa tavoitelleita kavereita, joiden kanssa voi pohtia alkoholisoitumisen vaikeutta elävässä elämässä! Aamen nyt tällekin oagelmalle!
Heheh, taitaa Alkoholistiksi haluava olla niin sammuksissa, ettei pysty nyt raportoimaan suuren projektin etenemisestä. Tai sitten on tosiaan jo tuhkana maassa tai tuulessa!
- näin on
kippis alkkikset kirjoitti:
Heheh, taitaa Alkoholistiksi haluava olla niin sammuksissa, ettei pysty nyt raportoimaan suuren projektin etenemisestä. Tai sitten on tosiaan jo tuhkana maassa tai tuulessa!
Toiset eivät vain alkoholisoidu vaikka joisivat vuosia ja paljon. Itse olen juonut 20 vuotta noin 50-100 annosta viikossa, enkä ole alkoholisoitunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1141259
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221143- 1381013
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä45975- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82704Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592