Älkää vanhemmat antako pienten murrosikäisten tyttärienne ruveta kasvissyöjiksi, kun heillä on vielä kehitys kesken eikä elimistön hormonitoiminta ole täysin vakautunut. Siitäkään huolimatta, että tyttö kuinka perustelisi, kuinka eläimet ovat söpöjä karvaturreja, joita ei saa syödä. Älkää antako periksi!
Minun vanhempani antoivat minulle periksi, he eivät osanneet pitää kuria. Niinpä 15-vuotiaana punaisen lihan pois ruokavaliostani. He saavat maksaa tämän nyt kalliisti, sillä minusta tuli lesbo. En pidä miehistä siinä mielessä, ainoastaan naiset kiihottaa ja kiinnostaa. Yrittänyt olen parikin kertaa miehen kanssa, mutta ei siitä tullut mitään.
Olen varma, että syynä lesbouteeni on kasvisruokavalioni. Olen saanut soijasta liikaa estrogeenia, mikä puolestaan on käynnistänyt elimistössäni turhan suuren testosteronin tuotannon ja näin muutuin siinä mielessä miehisemmäksi että aloin kiinnostua samasta sukupuolesta. Jos ette halua tyttäristänne lesboja, niin älkää missään nimessä antako heidän ryhtyä vegeiksi!
Ei sillä että lesboissa olisi mitään vikaa, mutta heterona on paljon helpompi olla tässä yhteiskunnassa. Jo kasvissyöjänä olo on hankalaa tässä yhteiskunnassa, puhumattakaan siitä jos on kasvissyöjä JA lesbo!
Kasvissyönti teki musta vinoutuneen!
14
825
Vastaukset
- 15+20
kylläpä sain hyvät naurut sinun lespoteroni jutustasi ;))
tämäse on sitä tosi huuhaata,että kasvisruoka vaikuttaisi
siihen minnepäin suuntaudut munien vai piirakan perään.
mut kaikesta huolimatta pääasia,että olet onnellinen.
;)) - 2424
toisaalta ihmiset ovat kyllä niin tolloja ettei voi varmasti tietää..; joten, se 100% varma että noin ei ole käynyt. Se tapahtuu alkio-vaiheessa. Myöhemmin hormonit muuttavat korkeintaan ulkonäköä ja ääntä.
- Porvoossa
Köyhä provo, koita nyt edes jotain realismia saada näihin mitä tänne nysväät.
- lespo
Ei, kun tää on osastoo "just niin huono, että se on jo hyvä". Älytön stoori, jota tuskin kukaan ja joka on juuri siksi melkoisen säälittävä, mutta samalla erittäin hervoton.
- meric31
tarkotatko muka sitä että kaikki veget on lesboja? en minäkään ole lesbo vaikka alotin 10 vuotiaana olemaan kasvissyöjä ja nyt olen 31
- Iikka20
Onko myös suuri osa Intialaisista naisista lesboja. He ovat syntymästään alkaen kasvis-syöjiä.
Puuttumatta aloittajan provoon haluaisin vähän kovistella tuota tällä palstalla usein esiintyvää väitettä, että "intialaiset ovat kasvissyöjiä" tai "hindut ovat kasvissyöjiä", jotka kummatkin todistavat vain väittäjän tietämättömyyden asiasta.
"He ovat syntymästään alkaen kasvis-syöjiä." He ovat uskontonsa perusteella kasvissyöjiä - eivät minään syntymälahjana.
Kasvissyönti liitty uskontoon - lähinnä budhalaisuuteen, mutta myös jainalaisuuteen sekä Hare Krisna-liikkeeseen. Hindulaiset papit (bramiinit) ovat olleet laktovegetaristeja, sillä lihan (mukaan lukien munat) syömistä pidettiin saastuttavana. Papit ovat miehiä - eivät naisia. Äiti Ammat ja Teresat ovat erikseen - pappeja? No, äiti Teresa julistettiin pyhimykseksi enkä tiedä, minkä sortin vegetaristi hän oli - jos minkään.
Budhalaisuuden elämän kunnioitus ja hindulaisuuden reinkarnaatio-oppi - kaikella elävällä on sielu ja sielunvaellus - on ollut kasvissyönnin perustana. Eläintä ei voi syödä, koskapa kyseessä saattaa olla kaveri. Kasviksi ei voi uudelleensyntyä ja sitä voi syödä - kai jo siitäkin syystä, että pakko jotain on syödä.
Eivätkä kaikki hindulaiset ja budhalaiset suinkaan noudata laktovegetarismin ajatusta - vain melkoisen pieni osa, joka kuitenkin näissä maissa merkitsee miljoonia ihmisiä. Mutta niiden, jotka pitäytyvät lihansyönnistä, perustelut kyllä noudattavat tämänpäivän kasvissyöjien perusteita poislukien ekologiset perusteet, jotka eivät hinduille ja budhalaisille merkitse juuri mitään - uskonnolliset kylläkin. Toisaalta väkiluvultaan valtavissa Aasian maissa eläinproteiinin riittävyys ilman voimakasta kasvissyöntiä olisikin todellinen ongelma - laidunmaan käyttö eläinten kasvatukseen olisi ekologisesti melkoista tuhlausta; olletikin kun eläinproteiinia näissä matalan elintason maissa on kallista tuoda muualta kuten mm. Japanissa voidaan tehdä.
Intiassa - kuten kaikissa lähimaissakin - on myös kosolti muita uskontokuntia kuten muslimeja sekä muita itämaisia uskontoja, joiden ruokasäännöt ovat tyystin erilaisia.
Ja intialaisia hekin ovat.
- kiitos!!!
Kiitos päivän parhaimmista nauruista! ;DDD
Valitettavasti vain saattaa olla niitäkin jotka uskovat tuon olevan totta!- roopeet
Eipä noilla sinänsä yhteistä syntyhistoriaa ole, vaikka molemmat tapaukset ovatkin vähän kieroon kasvaneita.
- Meja88
roopeet kirjoitti:
Eipä noilla sinänsä yhteistä syntyhistoriaa ole, vaikka molemmat tapaukset ovatkin vähän kieroon kasvaneita.
Mä oonkin tosi kiero. Minulla on huono ryhtikin, luonteesta puhumattakaan. Ja Savostakin satun vielä olemaan!
- Revy
Meja88 kirjoitti:
Mä oonkin tosi kiero. Minulla on huono ryhtikin, luonteesta puhumattakaan. Ja Savostakin satun vielä olemaan!
Ahahaha! Tää oli kyllä niin huippu! :,DD
Joo oon lesbo mutta myös ihan lihansyöjä ja aina sellainen ollut. Kyljys maistuu ja kebab omnomnom pippuripihvistä ja kerroshampurilaisesta puhumattakaan! Tsemppiä, kyllä se siitä. Ei pidä liikoja välittää mitä muut susta ajattelee. Vaikeutensa kullakin. ;) - fweffew2
Revy kirjoitti:
Ahahaha! Tää oli kyllä niin huippu! :,DD
Joo oon lesbo mutta myös ihan lihansyöjä ja aina sellainen ollut. Kyljys maistuu ja kebab omnomnom pippuripihvistä ja kerroshampurilaisesta puhumattakaan! Tsemppiä, kyllä se siitä. Ei pidä liikoja välittää mitä muut susta ajattelee. Vaikeutensa kullakin. ;)Nyt meni ruokahalu ajatellessa lihaa. :S
Aloitus oli muuten todella huono provosaatio. Seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä ruokavalioiden kanssa. - munakoiso-
fweffew2 kirjoitti:
Nyt meni ruokahalu ajatellessa lihaa. :S
Aloitus oli muuten todella huono provosaatio. Seksuaalisella suuntautumisella ei ole mitään tekemistä ruokavalioiden kanssa.Oh shit.... Sherlock!
- ystävänä kaikkien
semppiä sinulle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi912650On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole522597Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.732559Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä742453Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl421966Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa
asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu601917Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1341831Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille
Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve281363Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko291343Mitä tapahtui?
Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?181194