Että miehet käy enemmän katsomassa profiiliani, kuin naiset.. Vähän ärsyttävää nähdä viimeisis vierailijoissa miespuolisia. Viimeisen viikon sisään kolme vierailua, joista kaksi miehiä, argh :D... Itse siiz mies myös..
Välillä tuntuu
9
275
Vastaukset
- ????
Mulla on yks nainen koko ajan vierailulla. Melkein joka kerta käynyt vierailulla:) Ootan mielenkiinnolla milloin postia laittaa:) Minä siis hetero ja nainen mutta oudon huumorintajun omaava.
- Nainen 42 v
katsomassa kuin noin yksi mies päivässä, eikä kukaan laita viestiä.
Mutta miksi ihmeessä sä odottelet tumput suorana?
Minä joskus klikkailen huvikseni jonkun haun mukaan miehiä läpi - ehkä kirjoitan yhdelle, ehkä en kenellekään. Mutta seuraavan parin päivän aikana on kävijöitä, jopa kymmenen tai 20 päivässä, kun katsovat puolestaan minua, että kuka kävi. Ja yllätys ylläty: viestejäkin tulee muutama.
Mutta käsi sydämellä: onko se olennaista että saat paljon viestejä ja kävijöitä riittää? Eikö olennaista olisi se, että kun otat yhteyttä naiseen, että tämäkin kiinnostuisi sinusta? Yhtään muita kävijöitä ei välttämättä tarvita. Ja jotta todennäköisyys että tyttö, jota lähestyt, olisi kiinnostunut sinusta, olisi mahdollisimman suuri, sinun pitää tietysti itse lähestyä mahdollisimman monia.
Tästä taas seruaa se, että nainen, joka pitää usempaa profiilia karsiakseen massapostittajat pois, ei tietenkään vastaa sinulle, jos saa sinulta viestin kahteen eri ilmoitukseensa, mutta mitä siitä, niin pikkumaista naista tuskin kaipaatkaan :)- 6 + 5
ongelma ole se että se on paisunut niin isoksi. Todennäköisyys että tuhansien ilmotusten joukosta mielenkiinto puolin ja toisin osuisi yksiin on sitä pienempi, mitä enemmän ilmoituksia on.
Ja eikös valikoiman runsaus vaikeuta valintaa?
Joku pienempi foorumi voi olla tehokkaampi, kun valikoimaan on vähän, ihmiset ovat hanakampia tarttumaan siihen ainoaan vähänkin sopivaan tarjokkaaseen.
Miettikään nyt, jos olisi autiolla saarella vain yksi mies ja yksi nainen, niin eiköhän heistä jollakin aikavälillä tule pari. - ap.
No kyllä tuota profiilien massascannaamistakin on välillä tullut tehtyä ja toki niistä aina muutama käy katsomassa mun profiilin kans mut viestejä tai muuta tuskin tulee. Ajattelevat varmaan, että kun on käynyt katsomassa profiilin eikä ole mitään viestiä tai flirttiä laittanut, että tuskinpa on kiinnostunut.. Et eipä sitä jaksa kovin usein tehdä, kuluu vaan naama siinä.
Mutta joo, siis välillä pakko kyl pitää breikkiä alotuksien teossa täällä nettimaailmassa, muuten tulee hulluks ja harmaita hiuksia saa. Helsingin naiset on vaa valitettavasti ultrapassiivisia, eipä sille voi mitään. - voi voi
ap. kirjoitti:
No kyllä tuota profiilien massascannaamistakin on välillä tullut tehtyä ja toki niistä aina muutama käy katsomassa mun profiilin kans mut viestejä tai muuta tuskin tulee. Ajattelevat varmaan, että kun on käynyt katsomassa profiilin eikä ole mitään viestiä tai flirttiä laittanut, että tuskinpa on kiinnostunut.. Et eipä sitä jaksa kovin usein tehdä, kuluu vaan naama siinä.
Mutta joo, siis välillä pakko kyl pitää breikkiä alotuksien teossa täällä nettimaailmassa, muuten tulee hulluks ja harmaita hiuksia saa. Helsingin naiset on vaa valitettavasti ultrapassiivisia, eipä sille voi mitään."kuluu vaan naama siinä"
Johan on kumma? Eihän sellainen nainen ole tervejärkinen vaan vainoharhainen tai muihin erittäin negatiivisesti suhtautuva, jos ajattelee sinusta jotain pahaa, jos käyt katsomassa hänen ilmoitustaa kerran kuussa tai kahden viikon välein?
Mieti nyt vähän? Miten itse suhtaudut jos huomaat että joku nainen on käynyt katsomassa ilmoitustasi 3 kertaa viimeisen viikon aikana.
Ei mulle tulis mieleenkään ajatella että nainen "kuluttaa naamaansa", vaan on kiinnostunut ilmoituksestasi, jostain syystä.
Sen takia täällä kai ollaan että toiset kiinnostaa! Ei kai täällä pitäisi esittää samaa teatteria kuin Helsingin ravintolassa: olla kuin ei näkisikään muita, ja ollaan itse näyttäytymässä. - ap.
voi voi kirjoitti:
"kuluu vaan naama siinä"
Johan on kumma? Eihän sellainen nainen ole tervejärkinen vaan vainoharhainen tai muihin erittäin negatiivisesti suhtautuva, jos ajattelee sinusta jotain pahaa, jos käyt katsomassa hänen ilmoitustaa kerran kuussa tai kahden viikon välein?
Mieti nyt vähän? Miten itse suhtaudut jos huomaat että joku nainen on käynyt katsomassa ilmoitustasi 3 kertaa viimeisen viikon aikana.
Ei mulle tulis mieleenkään ajatella että nainen "kuluttaa naamaansa", vaan on kiinnostunut ilmoituksestasi, jostain syystä.
Sen takia täällä kai ollaan että toiset kiinnostaa! Ei kai täällä pitäisi esittää samaa teatteria kuin Helsingin ravintolassa: olla kuin ei näkisikään muita, ja ollaan itse näyttäytymässä.Njoo, no enpä jaksa rupee väittelemään tämmösestä aiheesta. Pointti on se, että tätä pälyilyä varmaan harrastaa muutama sata muukin mies, niin toi touhu on miehelle ihan hukkaan heitettyä aikaa. Ei siinä mitenkään erotu muista. Sitten kun näillä naisilla on vieraskirjat täynnä kaikenmaailman ylistyksiä, joilla nämä naiset nostavat itsensä jalustalle, niin eipä niitä sieltä sitten haulikollakaan enää alas ammu. :S
Jos mies haluaa täältä saada enemmän profiilissa käyntejä niin sitten pitää kuvaks laittaa joku herutus_suihkukuva.jpg tai vastaava, mutta eipä sellaisella löydä semmoisia naisia, jotka oikeasti henkisellä tasolla kiinnostaa.
Mut siis joo, tuskin ymmärrät minkälaista täällä oleminen on nuorena miehenä kun samoista naisista taistelee kaikki nuorista miehistä papparaisiin asti (kärjistetysti). - näetkö itse?
ap. kirjoitti:
Njoo, no enpä jaksa rupee väittelemään tämmösestä aiheesta. Pointti on se, että tätä pälyilyä varmaan harrastaa muutama sata muukin mies, niin toi touhu on miehelle ihan hukkaan heitettyä aikaa. Ei siinä mitenkään erotu muista. Sitten kun näillä naisilla on vieraskirjat täynnä kaikenmaailman ylistyksiä, joilla nämä naiset nostavat itsensä jalustalle, niin eipä niitä sieltä sitten haulikollakaan enää alas ammu. :S
Jos mies haluaa täältä saada enemmän profiilissa käyntejä niin sitten pitää kuvaks laittaa joku herutus_suihkukuva.jpg tai vastaava, mutta eipä sellaisella löydä semmoisia naisia, jotka oikeasti henkisellä tasolla kiinnostaa.
Mut siis joo, tuskin ymmärrät minkälaista täällä oleminen on nuorena miehenä kun samoista naisista taistelee kaikki nuorista miehistä papparaisiin asti (kärjistetysti)."Sitten kun näillä naisilla on vieraskirjat täynnä kaikenmaailman ylistyksiä, joilla nämä naiset nostavat itsensä jalustalle, niin eipä niitä sieltä sitten haulikollakaan enää alas ammu. :S
Jos mies haluaa täältä saada enemmän profiilissa käyntejä niin sitten pitää kuvaks laittaa joku herutus_suihkukuva.jpg tai vastaava, mutta eipä sellaisella löydä semmoisia naisia, jotka oikeasti henkisellä tasolla kiinnostaa."
Eli etsit naista joka kiinnostaa henkisellä tasolla, mutta tsekkaat lähinnä naisia, joilla on kuva ja pitävät vieraskirjansa täynnä roskaa???? - ap.
näetkö itse? kirjoitti:
"Sitten kun näillä naisilla on vieraskirjat täynnä kaikenmaailman ylistyksiä, joilla nämä naiset nostavat itsensä jalustalle, niin eipä niitä sieltä sitten haulikollakaan enää alas ammu. :S
Jos mies haluaa täältä saada enemmän profiilissa käyntejä niin sitten pitää kuvaks laittaa joku herutus_suihkukuva.jpg tai vastaava, mutta eipä sellaisella löydä semmoisia naisia, jotka oikeasti henkisellä tasolla kiinnostaa."
Eli etsit naista joka kiinnostaa henkisellä tasolla, mutta tsekkaat lähinnä naisia, joilla on kuva ja pitävät vieraskirjansa täynnä roskaa????Noh se on suuri osa tarjonnasta. Kattelen välil kans kuvattomia, mutta harvemmin jaksaa aloitteita niille tehdä. Tohon aloitteiden tekemiseen kans kyllästyy välillä, koska se on niin yksipuolista touhua. Vastavuoroisuus lähes olematonta täällä :).
- Näyteikkuna
Totuushan on, että niitä profiileja voi käydä katsomassa iahn kuka vaan, myös sellaiset, joilla ei omaa profiilia ole ollenkaan, joten mitä väliä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?82748Ruotsissa uusi monikulttuurisuusongelma: Mummonraiskuut
Ilmiö räjähti käsiin ja nyt painetaan paniikkinappulaa. Moni vanhustenhoivayhtiö on joutunut jopa lopettamaan, koska keh1642652- 1842501
Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n122024Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari201983Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa541828Sofia Virta SUURI POLIITIKKO
Osallistumalla Erikoisjoukkoihin nostaa Vihreät kauaksi ohi perussuomalaisista, joka on muutenkin hajoamassa omaan mahdo691558Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http211154Mitä ikävöit eniten ikäväsi kohteesta?
Rahaa, turvallisuutta, kauniita katseita,seksiä, läheisyyttä vai jotain muuta?691139Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta791025