Nyt täytyis löytää sellainen mukava näppärä ohjelma millä sais ripattuu musiikkia KONEELTA mp3 muotoon!
Enää en jaksa etsii mut aattelin jos joku täällä tietäis jonkun ohjelman niin kovasti olisin kiitollinen.
HELP ME!!!
10
166
Vastaukset
tässä työkoneella sellainen ohjelma kuin Switch Sound File Converter jota olen pari kertaa käyttänyt wav-tiedostojen muuttamiseen mp3:ksi. Ainakin helppo käyttää, en tiedä muuta kun en jaksanut silloin etsiä, otin vaan sen mikä vastaan tuli. Helppohan niitä on Googlella etsiä lisää kun kirjoittaa vaikka convert to mp3 tai jotain.
- Myy-Pikkuinen
mutta se ongelna onkin siinä että suurin osa muuttaa vain cdltä mp3 ei koneelta, eli en jaksa enää kahlata noit läpi. Mut käyn tsiikaan tuon sun ohjelman. Joten kiitoksia!
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mutta se ongelna onkin siinä että suurin osa muuttaa vain cdltä mp3 ei koneelta, eli en jaksa enää kahlata noit läpi. Mut käyn tsiikaan tuon sun ohjelman. Joten kiitoksia!
latasin tuon ohjelman, cd:ltähän voi ripata ihan MediaPlayerillä mp3-muotoon jos niin haluaa. Tuo kyllä tunnistaa kaikki tavallisimmat audiomuodot.
- Myy-Pikkuinen
Ursa kirjoitti:
latasin tuon ohjelman, cd:ltähän voi ripata ihan MediaPlayerillä mp3-muotoon jos niin haluaa. Tuo kyllä tunnistaa kaikki tavallisimmat audiomuodot.
Tuo on just sellainen mitä kaipasin!! Suur kiitos Ursa! =)
Juu playeri muuntaa kyl cdeeltä mut nyt oli ongelmana että saa koneella olevat muutettuu ja useamman liitettyä ohjelmaa ja tuo sinun suosittelema on varmasti best! =) - Virtuaalikoneistaja
olen monena vuonna veroilmoitukseeni laittanut ettei minun rahojani saa käyttää aseisiin, mutta en tiedä onko niitä mennyt niihin, eivät ole koskaan vastanneet mihin ovat ne laittaneet.
Mikä se sossu on? - Myy-Pikkuinen
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
olen monena vuonna veroilmoitukseeni laittanut ettei minun rahojani saa käyttää aseisiin, mutta en tiedä onko niitä mennyt niihin, eivät ole koskaan vastanneet mihin ovat ne laittaneet.
Mikä se sossu on?tuo sossu on sussun kaveri! =)))
Ihan eri asiaan, nimittäin siihen että heitin sulle galleriaan viestin kun ihana suoliposti näköjään on nurin.
Ne tekee tällä viikolla jotain postin parannuksia joten tietysti kippasivat koko systeemin.- Myy-Pikkuinen
sitten katsoon sieltä! =)
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
sitten katsoon sieltä! =)
Jep.
Mun postiin voi kyllä heittää juttuja, ne välittyy sieltä eteenpäin.- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Jep.
Mun postiin voi kyllä heittää juttuja, ne välittyy sieltä eteenpäin.yhden viestin galtsun kautta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh731930Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971663- 1471217
- 59688
- 198652
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6636Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 54547
- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462