ja kannat... Kenkien kantaosa nirhautuu ikävännäköiseksi. Kesällä pidän ajokengät autossa erikseen, mutta talvella ei tarkene kenkien vaihtoa.
Onko olemassa jotakin autoilua varten asennettavaa kenkäsuojaa tai mitä vinkkejä teillä muilla on?
autolla ajaminen
3
572
Vastaukset
- Ninaz
Entäs jos ei leppuuta jalkaa kantaosalla vaan korkoa vasten, vai väsyykö jalka?
Itse ajelen 12cm koroilla ja kantapäät ovat ok. Varmasti vaikuttaa hieman ajoasento, mitenkä korkealla penkki etc.- Korkokengät kotona
Aivan.. ajan varmasti jotenkin kenkiä ajatellen väärässä asennossa. Penkkikin on matalalla, jotta se vaikuttanee myös. Tosi vähän olen muilla tähän pulmaan törmännyt. Pitää vielä yrittää tsekata tuota jalan asentoa, onnistuisiko toisin...
- Ninaz
Korkokengät kotona kirjoitti:
Aivan.. ajan varmasti jotenkin kenkiä ajatellen väärässä asennossa. Penkkikin on matalalla, jotta se vaikuttanee myös. Tosi vähän olen muilla tähän pulmaan törmännyt. Pitää vielä yrittää tsekata tuota jalan asentoa, onnistuisiko toisin...
Kokeile nostaa hieman penkkiä, mutta aika rajallinen sekin on. Tuskin ajat rekkaa tai pakettiautoa :)
Voit tehdä sellaisen suojan (vanha sukka etc) jonka vetäset kenkien päälle...esim leikkaat vanhasta urheilusukasta kantapään pois joten kun pujotat kengän päälle niin korkoo tulee siitä reiästä ja saat vedetty sitten varsi osan kanna päälle :) Joo, tuota pitääkin kokeilla ihan mielenkiinnolla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh942294Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1731876- 1791436
- 240882
- 62789
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11786- 66786
- 55692
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako213643Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349611