Pohjanmaan tanssit

Vapaat miehet

Tulemme viikonlopuksi Etelä-Pohjanmaalle. Tansseja näkyi olevan Lapualla, Ylistarossa ja Huissilla näin Seinäjoen suunnasta katsottuna. Minne päin tanssiva porukka suuntaa, löytyisi tanssitettavia. Meitä on kolme tanssihaluista miestä.

22

740

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • miesx2

      Riippuu täysin siitä mitä tarkoitat "tanssivalla porukalla"!

      Jos kuulut niihin turvenuijien ja juovuksissa lavoilla örveltävien suureen joukkoon, kannattaa suunnistaa Lapualle latosaareen, sieltä löytyy paljon samanhenkisiä ja porukkaa on taatusti ainakin riittävästi. Jos taas olet kiinnostunut TANSSIMISESTA ja arvostat paikkaa jossa alkoholi ei näyttele pääosaa niin kannattanee mennä tänä viikonloppuna Huissille. Ylistarossa on pienet tanssit joissa käy pääasiassa kyläläisiä ja lähistöllä asuvia pariskuntia, enimmäkseen jo eläkeikäisiä.

      • 22

        ...viitti nuon rumasti sanoa kyllä Latosaaressa on meitä "seleviäki"ja halukkaita tanssimaan.Onhan sielä myös hyvät orkesterit,tulukaa vaan sinne!!


    • Raitis <((=?=))>

      Menen tänään Huissille tanssimaan,katsotaan miten askeleet
      sopii yhteen.
      Pitkät notkeat tanssitaitoset miehet,teille on aina kysyntää.
      Jättäkää puvuntakit roikkumaan kotiin,siisti asiallinen asu
      kelpaa.
      Tekninen kauluksellinen paita käy minulle,vaihtopaita mukaan.
      Ei viinaa kaljaa tupakkaa.

      • Varattu ((!))

        Ota miehesi mukaan! Metsästys aika on ohi ja lupia ei taida tälle vuodelle saada.

        Askeleet sopii ja paidat ja takit on kohdillaan mutta jätä tuo tyrkkytys ja kunioita niin voidaan hakea arvostuksesta.


    • Jokunen nen

      Miehenä ja kokemuksella voin sanoa, että Latosaaressa varmin anti. Suureen porukkaan mahtuu niin selviä, kuin humalaisiakin. Pitää vain katsoa, mihin tarttuu. Jos nurkkatansseihin haluaa, niin sitten sivukylille. latosaaressa riittä nähtävää ja koettavaa. On täti-ihmisistä puumatyyppisiin naisiin, jotka tietävät mitä tahtovat ja antavat. Ne farkkupeput, voi voi mitä katseltavaa. Silmä lepää, mutta kal.... ei.

      • Kokenut tanssija

        Keran jäin ilman Latosaaressa,tais olla oma vika.
        Pitää heti alkuilasta ottaa kunnon otteet.
        Kannatta iskeä silmänsä johonkin tiettyyn naiseen.


    • Raija 50 :

      Tulkaa Latikseen. Jos ette ole sekopäisessä kännissä, niin ainakin tanssia saatte.

      • just a giggolo

        älkää siellä nuhjatko, tulkaa jäkeen. täällä jaettiin viimekskin sinkkuja 300 ekalle!


      • Sinkutmenkööt hiitee
        just a giggolo kirjoitti:

        älkää siellä nuhjatko, tulkaa jäkeen. täällä jaettiin viimekskin sinkkuja 300 ekalle!

        Minä tykkään paremmin naimisissa olevista naisista. Latiksessa ne vain odottavat ottajaansa. Hyvännäköistä ja kuumaa rouvaa. En tykkää niinkään sinkuista. Kyllä tässä on jo sinkkuja tarpeeksi nähty.


      • Vapaat miehet
        Sinkutmenkööt hiitee kirjoitti:

        Minä tykkään paremmin naimisissa olevista naisista. Latiksessa ne vain odottavat ottajaansa. Hyvännäköistä ja kuumaa rouvaa. En tykkää niinkään sinkuista. Kyllä tässä on jo sinkkuja tarpeeksi nähty.

        Nimenomaan tanssimaan ja selvinpäin. Taitaa suunta mennä Huissille jospa sieltä löytyisi myös selvinpäin olevia naisia. Siis vain tanssimaan!


      • Mimmin menokenkä
        Vapaat miehet kirjoitti:

        Nimenomaan tanssimaan ja selvinpäin. Taitaa suunta mennä Huissille jospa sieltä löytyisi myös selvinpäin olevia naisia. Siis vain tanssimaan!

        Huissille suuntaa ainakin tämä tanssia harrastava daami-lauma.


      • Miten tunnistan?

        Tarvis sitä muutakin kuin tanssia vaan.


      • Stocker
        Miten tunnistan? kirjoitti:

        Tarvis sitä muutakin kuin tanssia vaan.

        Tuleeko Latosaareen tosimiehiä ?


      • Tosimies ...
        Stocker kirjoitti:

        Tuleeko Latosaareen tosimiehiä ?

        On kotona näin pakkasella


      • Elli...
        Tosimies ... kirjoitti:

        On kotona näin pakkasella

        Naiset jää siis ilman.


      • Farkkunainen...
        Tosimies ... kirjoitti:

        On kotona näin pakkasella

        Tämä tyttö lähtee Latikseen. Onko paikalla hurmaavia miehiä?


      • Ville...
        Farkkunainen... kirjoitti:

        Tämä tyttö lähtee Latikseen. Onko paikalla hurmaavia miehiä?

        Tänään jää tanssit väliin,naiset hiihtää,kivaa katsoa
        venyvää lihaa.


    • lipy

      Lapueabnö

    • huis

      kaikki huissille

      • Naiset ihanaiset

        Tänään on kaikki tosinaiset matkalla Lapualle.Siellä parhaimmat tanssit:)
        Saa tanssia ja seurustella..:)


      • Tanssija mies
        Naiset ihanaiset kirjoitti:

        Tänään on kaikki tosinaiset matkalla Lapualle.Siellä parhaimmat tanssit:)
        Saa tanssia ja seurustella..:)

        Nyt pidetään välilauantai,ilman pillua,
        katsotaan kisoja lämpimässä,ja saunotaan.
        Tavataan keväällä.


      • hipheip
        Tanssija mies kirjoitti:

        Nyt pidetään välilauantai,ilman pillua,
        katsotaan kisoja lämpimässä,ja saunotaan.
        Tavataan keväällä.

        Missä sun vaimo on kun noin ilman joudut olemaan


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1389
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1198
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      139
      1025
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      336
      829
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      633
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe