Jos demareitten mollaamien tällä palstalla ei lopu syytteitä ja oikeusjuttuja on tulossa herjaamisesta ja panettelusta, pitäkäähä varanne!
Jos ei se Demareitten mollaaminen lopu
9
372
Vastaukset
- kova kommari,kunnon
Sossut on perseestä ! Ja toistanko, että antaa sosiaalidemokraatit on perseestä, ymmärsitkö DEMARI, hahhaa, yhteiskunnan perseet, ymmärsitkö loinen , MÄTÄMUNA...ODOTAN HENK KOHTAISTA KONTAKTIA,...;)
- ei odotuksia
Minä en ainakaan henk. kohtaisesti odota kohtaamista kanssasi, olet itse todellinen hajuhaitta, siis mätämuna,kuten totesit.
- yök.
Hyi helvetti, aina ryssiin päin kallelaan.
- S.Tossu.
Honkaharjun psyk.osasto on lomauttanut nuoria potilaita viikonlopuksi. Ovat unohtaneet ottaa lääkityksen.
- vapaus, veljeys....
On tainnut Imatra olla liian kauan yhden puolueen valtio, jos sinulle on tullut sellainen käsitys, että demareita ei saa arvostella tai mollata.
Palstalle pitäisi saada sheriffi valvomaan kirjoituksia.
Oletko laittannut merkille, miten määrätyt kirjoitukset poistetaan heti, mutta toiset saa olla, vaikka olisivatkin loukkaavia.
Imatralla jokin taho pitää niiden poistamisesta huolta.
Minulla on omat epäilyni, mikä se taho on.- Persu124
Mä taidan tässä vaiheessa vetästä ton folioantennihatun päähän..
- ♠♠♠♠♠♠♠♠
Kun tuo paska sosialistinen puolue lakkaa olemasta! Näyttäkää mulle yksikin sosialistinen maa jossa asiat on hyvin!! Sitä minäkin ei sellaista ole.
- suomesta
Meillähän on täällä viimeisessä neuvostojen satelliittimaassa kaikki tosi hyvin. Täällä euroopan viimeisessä sosialistimaassa. Virot, puolat yms. vapautuivat aikoja sitten, mutta täällä ryssiä nuollaan täysillä tänäkin päivänä. Ja setaveteraanit on kunniansa kukkuloilla. Vietetään naapurimaan "voiton päiviä".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh932255Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1561848- 1761393
- 234845
- 62769
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol11766- 65764
- 55662
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako212633Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </349591