Pitäiskö huolestua frendin juomisesta?

kanaemonen kainuusta

luin tosi pelottavia juttuja naisten juomisesta, ja itse asiassa tää yks oli suoraan kun mun ystävä. hän salaa juomisensa lähipiiriltä ja huijaa samalla tavalla itseään niinkuin tässäkin jutussa:
http://ristipissarit.wordpress.com/2010/02/15/naisten-juomisesta/

pitäisköhän tähän asiaan ystävänä jotenkin puuttua vai onko se epäkohteliasta?

12

460

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Alkkiksen exvaimo

      Niin siis, kaveris ostelee hajautetusti pulloja ja ei kehtaa viedä niitä kauppaan? Vai mitä osaa sä tarkoitit tossa jutussa? Ei se nyt vielä riitä alkoholismiksi... Sitä paitsi ton jutun on kirjoittanut mies, joka on selkeesti sovinisti eikä tiiä naisten juomisen faktoja. Anna frendin elää omaa elämäänsä äläkä usko törppö kaikkea minkä netissä väitetään olevan alkoholismia. Kyllä oikeat vaaran merkit sit huomaa vaan!!

      • ?

        "Sitä paitsi ton jutun on kirjoittanut mies, joka on selkeesti sovinisti eikä tiiä naisten juomisen faktoja."

        Mitä ne faktat mahtavat olla?
        Onko alkoholin vaikutus ja alkoholismi erilainen eri sukupuolilla?


      • Alkkiksen exvaimo
        ? kirjoitti:

        "Sitä paitsi ton jutun on kirjoittanut mies, joka on selkeesti sovinisti eikä tiiä naisten juomisen faktoja."

        Mitä ne faktat mahtavat olla?
        Onko alkoholin vaikutus ja alkoholismi erilainen eri sukupuolilla?

        Niin siis tuossa jutussahan nyt haukutaan naisten juomista kaikilla tavoin. Puhutaan raskauden aikana juomisesta, sikiön tappamisesta, yksinäistyyteen juomisesta, sosiaalisesta paineesta juomisesta yms. Kirjoituksella halutaan selkeästi herättää negaa naisia ei naisten juomista kohtaan.

        Ja kyllä alkoholi vaikuttaa eri tavalla eri sukupuoliin, tottakai.


      • Sovinisti sika
        ? kirjoitti:

        "Sitä paitsi ton jutun on kirjoittanut mies, joka on selkeesti sovinisti eikä tiiä naisten juomisen faktoja."

        Mitä ne faktat mahtavat olla?
        Onko alkoholin vaikutus ja alkoholismi erilainen eri sukupuolilla?

        Olet varmasti juova ämmä joka sokeasti luottaa tasaarvoon tässäkin asiassa. Mutta olet ilmeisen typerä kuten jo kirjoituksestasi päättelin .


      • Hahareijaa
        Sovinisti sika kirjoitti:

        Olet varmasti juova ämmä joka sokeasti luottaa tasaarvoon tässäkin asiassa. Mutta olet ilmeisen typerä kuten jo kirjoituksestasi päättelin .

        Ja ilmeisesti myös vainoharhainenkin vielä... Mun mielestä tossa jutussa ei ollut mitään sovinistiin viittaa. Asiallinen tilitys nuorelta mieheltä asiallisesta aiheesta. En haluis mäkään et mun muija häpäisee mut sen kännikäyttäytymisellä!!!!!


    • Hörhör..

      Ellei juomari herää huolestumaan itse.
      Ei tässä maailmassa Viinamäen Eetlat ja Eenokit ole ennenkään korvaansa lotkauttaneet toisten järkipuheille.
      Oppi tulee kantapään kautta, tai sitten ei tule ollenkaan.

      • funtsinpa vaan

        Miten tämän ihmisen saa sitten huomaamaan? Eikös tuo pullojen piilottelu lähipiiriltä tai ostosten hajauttaminen oo aika huolestuttavaa kenen tahansa. myös itsensä mielestä?


    • huolissasi.

      Kyllä sä voit kertoa sille huolesi, ihan ystävänä, mutta kerro se silloin, kun hän ei ole juonut tippaakaan. Ei voi millään perustella sitä, että jättäisit kertomatta, kun tilanne huolestuttaa. Ja juovan ihmisen tila yleensä huononee juomisen jatkuessa.

      • maskuliinius

        http://ristipissarit.files.wordpress.com/2010/02/paris-682_986714a.jpg?w=510&h=299

        Tommonen muijien ryyppääminen on just kaikista kauheinta. meikä o niin samaa mieltä, et ketä kiinnoistaa kattoo lattiaa halaavaa naista, joka häpäisee juomisellaan myös mut? viinaa voi juu fiksustikin.

        Ja millä perusteella Alkkiksen ex väität kirjoittajan olevan sovinisti? siksi että hän toteaa naisten juomisen lisääntyneen ja olevan humalahakusta? sehän on juuri fakta. taitaa sul mennä ny puurit ja vellit sekaisin ihan omassa kuupassa. xD


      • Sovinisti sika
        maskuliinius kirjoitti:

        http://ristipissarit.files.wordpress.com/2010/02/paris-682_986714a.jpg?w=510&h=299

        Tommonen muijien ryyppääminen on just kaikista kauheinta. meikä o niin samaa mieltä, et ketä kiinnoistaa kattoo lattiaa halaavaa naista, joka häpäisee juomisellaan myös mut? viinaa voi juu fiksustikin.

        Ja millä perusteella Alkkiksen ex väität kirjoittajan olevan sovinisti? siksi että hän toteaa naisten juomisen lisääntyneen ja olevan humalahakusta? sehän on juuri fakta. taitaa sul mennä ny puurit ja vellit sekaisin ihan omassa kuupassa. xD

        Juova ämmä on sitten karmeeta katseltavaa . Miten nainen edes kehtaa vajota noin alas.


    • Pirre.

      Tasa-arvoisina naisten on saatava juoda vapaasti siinä missä miehetkin.

      • HannuHooKoo

        Mut kyl musta silti tuntuu pahalta et ton jutun naikkonen oli viel raskaana ja vetäny ittensä sammumispisteeseen... Mihin tää maailma on menny, ku äijätki voivottelee naisten juomista?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      887
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      134
      579
    Aihe