Christer Sundqvistin kirjoittajama Sietämätön leveys ilmestyi maanantaina 15.2. Mies kirjoittaa Suomen suosituinta terveysblogia ja uusi kirja käsittelee painonhallintaa romaanin muodossa.
Kannattaa tutustua: www.sietamatonleveys.fi
KEVÄÄN PUHUTUIN KIRJAUUTUUS
Sietämätöntä
3
649
Vastaukset
- .................
ainakin kirjaa mainostetaan...tuolla on muitakin avauksia kirjasta, joten miksi taas uusi???
- hentunen
nämä palstat on tietenkin yhtä jankutusta eipäs juupas.
olen lukemassa kirjaa sivulla 64
- Tuhon tie
Luin kirjan. Ainoa järkevä tapa laihtua löytyy sieltä. Rasvakammo ja leivän perunan suosiminen on tuhoon vievä tie.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Murhamies
31-vuotias Suomussalmella asuva mies epäiltynä murhasta, aikaisemmin kontolla pahoinpitelyjä. Ken lie kyseessä ja kuka u363538A miehelle :)
Oli mukava näkeminen taas eilen. Olisinpa tänäänkin nähnyt sut. Harmi ettei tunneta kunnolla. Ja etten voi saada su362188- 1541526
Kansanedustajien palkkioihin roimat korotukset
Kansanedustajien palkkiot nousevat lokakuun alussa sadoilla euroilla, kertoo eduskunnan palkkiotoimikunta. Ensimmäisen1601386Kiantaman johtaja Vernu Vasunta !
Kolmeksi ja puoleksi vuodeksi vankilaan ja neljäksi vuodeksi liiketoiminta kieltoon,että silleen Kiantalaiset!!!!291257Joko sä olet aivan totaalisen rakastunut
Tai sitten sulla on joku hätänä. Kaikkeni lähestulkoon yrittänyt että perääntyisit mutta ei 😄801243Keskisarja todettiin rasistiksi
Yhdenvertaisuusvaltuutetun mukaan Keskisarjan lausunnot Ylen A-Studiossa viime viikolla täyttävät rasismin määritelmän3561046- 941039
Olitkohan koskaan
yhtä optimistinen kuin minä siitä, että jonain päivänä olisimme vielä yhdessä? Vai uskoinkohan minä yksinäni siihen, jos83877On varmaan aika sanoa lopullisesti heippa
Kai sen oli pakko joskus tapahtua, ennemmin tai myöhemmin, toki toivoin että myöhemmin. En koskaan ole tykännyt sanoa he50853