Puoliso ilmoitti haluavansa erota ja nyt alkoikin sitten vääntö lapsesta.
Onko kellään kokemusta imatralaisista/lprantalaisista juristeista avuksi huoltajuuskiistan ratkaisemiseen?
Juristi huoltajuuskiistaan
11
800
Vastaukset
- Kokenut...
Kaikilla juristeilla on kokemusta ko asioista. Itse suosittelen Timo Mönkärettä. On asiallinen, ammattitaitoinen ja myös inhimillinen asianajaja.
- Sad but true.
"Inhimillisyys" kuulostaa hyvältä juristin ansiolistalla. -Valitettavasti itse päätöstä ei välttämättä aina tehdä inhimilliseltä pohjalta vaan lakipykälien mukaan.
Onko Mönkäre avustanut sinua tai tuttavaasi huoltajuusasiassa?
- Pärjäile!
Turhaan taistelet ja rikastutat asianajajaa naisesi saa kuitenkin kaikki oikeudet ota vastaan mitä tarjotaan niin saat enemmän...
- Sad but true.
"Turhaan taistelet ja rikastutat asianajajaa naisesi saa kuitenkin kaikki oikeudet ota vastaan mitä tarjotaan niin saat enemmän..."
Naiseni saa kaikki oikeudet..?
-Nyt meni hiukan ohi...
- Päivänpaiste *
Miksi ihmeessä lapsesta pitää vääntää?
Mitä enemmän köyttä antaa, sitä harvemmin se menee solmuun, ehkä sotkuun,mutta ei solmuun. Jos kiristää, niin onpa paha aukaista.
Miten osaat erota, siinä se fiksuus punnitaan. Turha sanoa, että kyllä minä mutta kun se toinen osapuoli,sillä eikös se niin ole että vain itseään voi muuttaa ei toista.
Mutta. Kevätaurinko paistaa sinullekin!- Sad but true.
Tarkoitatko, että olisi fiksumpaa olla huolehtimatta lapsensa oikeuksista?
Timo Mönkärettä suositeltu. Onko sinulla kokemusta imatralaisista juristeista huoltajuuskiistassa? - .......
Sad but true. kirjoitti:
Timo Mönkärettä suositeltu. Onko sinulla kokemusta imatralaisista juristeista huoltajuuskiistassa?Minulla on kokemusta kaikista imatralaisista juristeista.
Kaikki osaavat hoitaa tuon käytännön puolen melko samalla tavalla. Sillä vaan ei ole mitään merkitystä. Tapelkaa tappelunne aikuisten kesken. Älkää pitäkö lasta kiista- tai kostonkappaleena. Jos toinen vanhemmista on kyvytön vanhemmaksi eli alkoholisti tai väkivaltainen on luonnollista, että toinen saa huoltajuuden. Muuten olette täsmälleen samalla viivalla.
Erotkaa, tehkää surutyönne ja toipukaa mutta älkää kuormatko kaikkea tätä lapsen hartijoille, hänellä on ihan riittävän paljon kauhua ja surua siitä, että eroatte, siihen ei enää tarvita teidän riitojanne tai toistenne syyttelyjä. Koittakaa ensin sopia asiat aikuuisten kesken ennen, kuin turvaudutte juristeihin. Se on lapsen parhaan ajattelemista. - §§§§§§§§
Sad but true. kirjoitti:
Timo Mönkärettä suositeltu. Onko sinulla kokemusta imatralaisista juristeista huoltajuuskiistassa?Yleensä "lapsen oikeudet" tarkoittaa sitä, että vanhemmat yrittävät kostaa toisilleen. Varsinkin naiset ovat aikamoisia. Vaikka asiat voitaisiin sopia järkevästi, niin ei kun vaan kapuloita rattaisiin. Tiedän sen ihan fiksuista tuttavistani ja jopa ystävistäni. Yleensä avioeron hoitaminen menee pielee.
Olen ihan vakavissani,kun sanon, että kannattaa antaa periksi ja olla ystävällinen. Sen saa takaisn moninkertaisesti (niin kuin kaiken hyvän).Kuulostaa varmaan ihan tyhjäpäiseltä lässytykseltä, mutta kyllä se niin on.
Jos puheyhteys ei toimi,niin asianajaja on hyvä. Mutta silti. Ei kannata kiristää viimeiseen ruuviin,vaan tehdä myönnytyksiä.
Paistaa se aurinko tänäänkin.Tsemppiä! - Sad but true.
....... kirjoitti:
Minulla on kokemusta kaikista imatralaisista juristeista.
Kaikki osaavat hoitaa tuon käytännön puolen melko samalla tavalla. Sillä vaan ei ole mitään merkitystä. Tapelkaa tappelunne aikuisten kesken. Älkää pitäkö lasta kiista- tai kostonkappaleena. Jos toinen vanhemmista on kyvytön vanhemmaksi eli alkoholisti tai väkivaltainen on luonnollista, että toinen saa huoltajuuden. Muuten olette täsmälleen samalla viivalla.
Erotkaa, tehkää surutyönne ja toipukaa mutta älkää kuormatko kaikkea tätä lapsen hartijoille, hänellä on ihan riittävän paljon kauhua ja surua siitä, että eroatte, siihen ei enää tarvita teidän riitojanne tai toistenne syyttelyjä. Koittakaa ensin sopia asiat aikuuisten kesken ennen, kuin turvaudutte juristeihin. Se on lapsen parhaan ajattelemista.Niin. Nimenomaan minä olen sovittelun ja sopuratkaisun kannalla, ja juurikin lapsen takia. Jos puoliso haluaa viedä asian raastupaan, niin minunkin on käytännössä pakko ottaa asianajaja jos haluan tuoda oman kantani julki. (Hänellä on jo.)
- sad but true
§§§§§§§§ kirjoitti:
Yleensä "lapsen oikeudet" tarkoittaa sitä, että vanhemmat yrittävät kostaa toisilleen. Varsinkin naiset ovat aikamoisia. Vaikka asiat voitaisiin sopia järkevästi, niin ei kun vaan kapuloita rattaisiin. Tiedän sen ihan fiksuista tuttavistani ja jopa ystävistäni. Yleensä avioeron hoitaminen menee pielee.
Olen ihan vakavissani,kun sanon, että kannattaa antaa periksi ja olla ystävällinen. Sen saa takaisn moninkertaisesti (niin kuin kaiken hyvän).Kuulostaa varmaan ihan tyhjäpäiseltä lässytykseltä, mutta kyllä se niin on.
Jos puheyhteys ei toimi,niin asianajaja on hyvä. Mutta silti. Ei kannata kiristää viimeiseen ruuviin,vaan tehdä myönnytyksiä.
Paistaa se aurinko tänäänkin.Tsemppiä!Tämän enempää ei voi enää joustaa, ettei jousto käänny jo vahingoksi.
Näin kärjistettynä: Veneen alla asuminen ei voi olla enää kenenkään etu, vaikka myöntyisin siihenkin. - §+
sad but true kirjoitti:
Tämän enempää ei voi enää joustaa, ettei jousto käänny jo vahingoksi.
Näin kärjistettynä: Veneen alla asuminen ei voi olla enää kenenkään etu, vaikka myöntyisin siihenkin.Jos meni avioliitto ja rahat/asunto, niin jäihän sulle elämä.Oma ja jälkikasvun.
Siitä kiität vielä kauan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492