X Factor -laulukilpailun tuomari Renne Korppila saa jatkaa ohjelmassa. Asiaa puitiin lähes viikon verran. Korppilan edellytykset ohjelman tuomarina pistettiin puntariin hänen skinitaustansa vuoksi...
http://www.iltalehti.fi/viihde/2010021711140382_vi.shtml
Renne jatkaa Factorissa!
9
421
Vastaukset
- mahtavaa!!
- Jatkan tuomarina työskentelyä tyytyväisin mielin. Kulunut viikko on ollut rankka, Renne kommentoi tiedotteessa.
Renne on paras tuomari mitä on koskaan ollu! Tsemii!- tä.
Eiks oo siistii?
- Realismin kannattaja
tä. kirjoitti:
Eiks oo siistii?
Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....
- lolloti loo
Realismin kannattaja kirjoitti:
Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....
Mikä vittu ihmisiä vaivaa? Lopettiko joku tosissaan ohjelman kyyläämisen vain Renne kohun takia? Vai eikö Idols kakkonen vaan jaksa kiinnostaa..
- bläähblööh
Realismin kannattaja kirjoitti:
Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....
lopetan koko pas..an katselun! Ohjelma on alusta asti ollut TYLSÄ! Molemmat miestuomarit ovat tylsiä ja karisma puuttuu molemmilta. Toisaalta hyvä puoli on se, ettei kukaan tuomari ole tahallisen ivallinen ja ilkeä! Silti Rennen olisi voinut potkaista pihalle elämäntapojensa vuoksi. Linda on ok tuomari, mutta mennyt pilaamaan ulkonäkönsä kauneusleikkauksilla. Mutta koko ohjelma on niin väkisin väännetyn oloinen, että Idolsin aito ilo ja meininki puuttuu täysin. Ei jaksa katsoa!
- Fastman
bläähblööh kirjoitti:
lopetan koko pas..an katselun! Ohjelma on alusta asti ollut TYLSÄ! Molemmat miestuomarit ovat tylsiä ja karisma puuttuu molemmilta. Toisaalta hyvä puoli on se, ettei kukaan tuomari ole tahallisen ivallinen ja ilkeä! Silti Rennen olisi voinut potkaista pihalle elämäntapojensa vuoksi. Linda on ok tuomari, mutta mennyt pilaamaan ulkonäkönsä kauneusleikkauksilla. Mutta koko ohjelma on niin väkisin väännetyn oloinen, että Idolsin aito ilo ja meininki puuttuu täysin. Ei jaksa katsoa!
Vai että elämäntapojen.. huh huh.. Sulla joku kaljukammo?
- exKatsoja
bläähblööh kirjoitti:
lopetan koko pas..an katselun! Ohjelma on alusta asti ollut TYLSÄ! Molemmat miestuomarit ovat tylsiä ja karisma puuttuu molemmilta. Toisaalta hyvä puoli on se, ettei kukaan tuomari ole tahallisen ivallinen ja ilkeä! Silti Rennen olisi voinut potkaista pihalle elämäntapojensa vuoksi. Linda on ok tuomari, mutta mennyt pilaamaan ulkonäkönsä kauneusleikkauksilla. Mutta koko ohjelma on niin väkisin väännetyn oloinen, että Idolsin aito ilo ja meininki puuttuu täysin. Ei jaksa katsoa!
Renne ei ole lumivalkoisen puhdas, kuten luullaan
http://www.youtube.com/watch?v=Ic6J4-f3A6I - jotain ihan uutta
Realismin kannattaja kirjoitti:
Tosin jos katsojaluvut tippui viikossa reilusta 800 000:sta vajaaseen 450 000:n, niin voipi olla että jos ei tule piikkiä ylöspäin tällä viikolla niin asiaa harkitaan uudelleen....
Samoin kävi Talentin kanssa. En usko että kyse on tästä kohusta. Koelaulujen katsominen on puuduttavaa, mutta voihan ohjelma muuttua vähän kiinnostavammaksi jatkossa.
- Kyllä.
jotain ihan uutta kirjoitti:
Samoin kävi Talentin kanssa. En usko että kyse on tästä kohusta. Koelaulujen katsominen on puuduttavaa, mutta voihan ohjelma muuttua vähän kiinnostavammaksi jatkossa.
Samaa mieltä. Ei voi kohua syyttää katsojaluvuista.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911097
- 125876
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa103845"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten276657- 70595
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait73583Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64562Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54526- 72483
Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist33483