Bar Soho

Muza

Ex Nevada. Kuka tätä pyörittää / omistaa?

25

3896

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • utelias

      vartista saat

      • Muza

        No kuka/mikä on tämä Vartin jutussa mainittu "nykyinen omistajataho".


      • Tiplomaatti
        Muza kirjoitti:

        No kuka/mikä on tämä Vartin jutussa mainittu "nykyinen omistajataho".

        Onkohan vielä Grönman yhtiökumppaneineen?


      • pekka
        Tiplomaatti kirjoitti:

        Onkohan vielä Grönman yhtiökumppaneineen?

        Ilmeisesti ei ole enää grönman comp mukana.. susi ja rantala ainakin omistavat osuuden siitä.
        mutta eikö se ole sama kuka sen omistaa? ei ne omistajat siellä pyöri kuitenkaan


      • musamesta
        pekka kirjoitti:

        Ilmeisesti ei ole enää grönman comp mukana.. susi ja rantala ainakin omistavat osuuden siitä.
        mutta eikö se ole sama kuka sen omistaa? ei ne omistajat siellä pyöri kuitenkaan

        Hyvä kun tulee Porvooseen hyvä musapaikka, sitä on kaivattu


      • Tiplomaatti
        pekka kirjoitti:

        Ilmeisesti ei ole enää grönman comp mukana.. susi ja rantala ainakin omistavat osuuden siitä.
        mutta eikö se ole sama kuka sen omistaa? ei ne omistajat siellä pyöri kuitenkaan

        Vartin jutusta ainakin ymmärsi, että ohjelmapuolesta vastaavan kaksikon lisäksi omistajina ovat muut/muutkin. Ei ole kaikille sama kenen ravintoloissa käy. Tapauksesta riippuen voi herätä kysymys onko sisustussuunnittelun lasku maksettu tällä kertaa tai onko tarvittu avuliasta kaupungin virkamiestä...


      • Muza
        Tiplomaatti kirjoitti:

        Vartin jutusta ainakin ymmärsi, että ohjelmapuolesta vastaavan kaksikon lisäksi omistajina ovat muut/muutkin. Ei ole kaikille sama kenen ravintoloissa käy. Tapauksesta riippuen voi herätä kysymys onko sisustussuunnittelun lasku maksettu tällä kertaa tai onko tarvittu avuliasta kaupungin virkamiestä...

        Juuri näin eli:"Ei ole kaikille sama kenen ravintoloissa käy".

        On hyvä, että Porvooseen tulee mm. musamestoja, mutta jos siellä käymällä samalla
        tukee taloudellisesti määrättyä tahoa, niin kiitos EI.

        Siksi sitä omistajaa alunperinkin kysyttiin.


      • pekka
        Muza kirjoitti:

        Juuri näin eli:"Ei ole kaikille sama kenen ravintoloissa käy".

        On hyvä, että Porvooseen tulee mm. musamestoja, mutta jos siellä käymällä samalla
        tukee taloudellisesti määrättyä tahoa, niin kiitos EI.

        Siksi sitä omistajaa alunperinkin kysyttiin.

        älkää valittako! ne muutamat hassut kerrat kun käytte josain kuppilassa jonka kyseiset omistavat ei tuo heille juurikaan mitään taloudellista hyötyä.. olette vaan kateellisia että jotkut uskaltava ja tekevät.
        porvooseen aina halutaan menoa ja valitetaan kun mitään ei ole.. sitten kun jotain tulee niin siellä ei käydä!! ootteko te tyhmiä vai idiootteja?
        käyttekö sedun baareissa? eiköhän sedu käytä samoja taktiikoita kuin nämäkin?
        entä osla? väitättekö ettei osla käytä vääriä tapoja hoitaessaan asioitaan.. se on vaan niin iso taho ettei asiat tule julkisuuteen. ja onko se sisutussuunnitelijan lasku tullu teidän maksettavaksi? ei tietääkseni..
        lopettakaa valitus ja menkää itseenne. kiitos ja anteeksi


      • Tiplomaatti
        pekka kirjoitti:

        älkää valittako! ne muutamat hassut kerrat kun käytte josain kuppilassa jonka kyseiset omistavat ei tuo heille juurikaan mitään taloudellista hyötyä.. olette vaan kateellisia että jotkut uskaltava ja tekevät.
        porvooseen aina halutaan menoa ja valitetaan kun mitään ei ole.. sitten kun jotain tulee niin siellä ei käydä!! ootteko te tyhmiä vai idiootteja?
        käyttekö sedun baareissa? eiköhän sedu käytä samoja taktiikoita kuin nämäkin?
        entä osla? väitättekö ettei osla käytä vääriä tapoja hoitaessaan asioitaan.. se on vaan niin iso taho ettei asiat tule julkisuuteen. ja onko se sisutussuunnitelijan lasku tullu teidän maksettavaksi? ei tietääkseni..
        lopettakaa valitus ja menkää itseenne. kiitos ja anteeksi

        Alkuperäinen kysymys on edelleen vailla vastausta. Vai vastasitko siihen jo omalla tavallasi?


      • pekka
        Tiplomaatti kirjoitti:

        Alkuperäinen kysymys on edelleen vailla vastausta. Vai vastasitko siihen jo omalla tavallasi?

        ei sillä ole väliä kuka sen omistaa! mahdollisuus on 50% että vanhat ovat edelleen mukana siinä.. mieti sitä sitten. mutta onko sillä väliä kun et kuitenkaan siellä kävisi vaikka sen omistaisi herramme jeesus.. niinkuin tuskin käyt muuallakaan. tai ehkä olet jo uskaltautunut gbk:hon ne rahat menevät varmasti hyvää tarkoitukseen


      • tissit esiin
        pekka kirjoitti:

        ei sillä ole väliä kuka sen omistaa! mahdollisuus on 50% että vanhat ovat edelleen mukana siinä.. mieti sitä sitten. mutta onko sillä väliä kun et kuitenkaan siellä kävisi vaikka sen omistaisi herramme jeesus.. niinkuin tuskin käyt muuallakaan. tai ehkä olet jo uskaltautunut gbk:hon ne rahat menevät varmasti hyvää tarkoitukseen

        Kaikki, muut kuin "suuren saatanan" (lue oslan) omistamat, ravintolat ovat rikkaus porvoolle. Toivottavasti soho jättää lauritähkät sun muut s-etukortti yhtyeet amarillolle.
        Fuck keskinkertaisuus !


      • Muza
        tissit esiin kirjoitti:

        Kaikki, muut kuin "suuren saatanan" (lue oslan) omistamat, ravintolat ovat rikkaus porvoolle. Toivottavasti soho jättää lauritähkät sun muut s-etukortti yhtyeet amarillolle.
        Fuck keskinkertaisuus !

        Se on yksilöratkaisu meneekö Sohoon, Amarillon tai Seurahuoneelle...

        Fuck tietämättömyys ! Kuka on Sohon "nykyinen omistajataho"?

        Onko se jokin - jos ei nyt valtiosalaisuus niin - kunnallissalaisuus? Yksinkertainen kysymys, eikö kukaan tiedä vastausta? Ilman epäkurantteja sivuraiteita, kiitos.


      • SINNE
        Muza kirjoitti:

        Se on yksilöratkaisu meneekö Sohoon, Amarillon tai Seurahuoneelle...

        Fuck tietämättömyys ! Kuka on Sohon "nykyinen omistajataho"?

        Onko se jokin - jos ei nyt valtiosalaisuus niin - kunnallissalaisuus? Yksinkertainen kysymys, eikö kukaan tiedä vastausta? Ilman epäkurantteja sivuraiteita, kiitos.

        Sohoon ja kysy kuka omistaa.Jos sun mielestä väärä henkilö ni käänny ovella takas ja mee himaas.


      • pekka
        SINNE kirjoitti:

        Sohoon ja kysy kuka omistaa.Jos sun mielestä väärä henkilö ni käänny ovella takas ja mee himaas.

        Niin juuri.. mene itse kysymään. teitä ei taida olla kuin kaksi ketä kiinnostaa omistajat. ja vaikka joku tietäisikin omistajat niin mitä turhaan sitä kertomaan!
        mutta hei!! oleta että on samat omistajt niin ei tarvitse mennä sinne sitten.. loppuu tääkin uteleminen täällä kun et itse ota selvää.
        mutta luulen ettet osaa kaupunkiin tai ei ole varaa kenkiin kun et käy kysymässä..
        ja missä se seurahuone on porvoossa? toivottavast ei seurahovi.. koska silloin sinun näkemys hyvästä paikasta on hieman vääristynyt.
        itse ei eilen kävin sohossa ja sanon että oli omistaja kuka tahansa niin voittaa kyllä viihtyvyydellään amarillon,cabareen, seura"huoneen" ja kaikki porvoon muut paikat. todella hieno paikka!


    • Suen Tassu

      Onko ne niitä hankeen sohottajia?

    • jeejeeeeeee

      http://www.nevada.fi/

      "Ravintolan uudet osakkaat ja samalla ohjelmavastaavat ovat Jouni Susi & Hanski Rantala."

      • borgå-bisin

        Tulipa käytyä sielä kuuntelemassa Eternal Erectionia.
        Kivasti olivat palauttaneet tuon vanhaan kuosiinsa. Bilispöytä oli kadonnut.
        Toinen mukava ylläri oli että vanhat Bar Maryn työntekijät löytyivät baarista.
        Eli nyt on porukkaa tiskillä jotka osaavat asiansa, hienoa!
        Onnea ja menestystä sekä hyviä bändejä odotellen.
        Borgå-bisin


      • Mä vaan
        borgå-bisin kirjoitti:

        Tulipa käytyä sielä kuuntelemassa Eternal Erectionia.
        Kivasti olivat palauttaneet tuon vanhaan kuosiinsa. Bilispöytä oli kadonnut.
        Toinen mukava ylläri oli että vanhat Bar Maryn työntekijät löytyivät baarista.
        Eli nyt on porukkaa tiskillä jotka osaavat asiansa, hienoa!
        Onnea ja menestystä sekä hyviä bändejä odotellen.
        Borgå-bisin

        Tuli käytyä sunnuntaina, hyvä meininki!!!
        Hienoo et on myös su 04 asti auki!!!!


    • Tiplomaatti

      Viestintäviraston nettisivuilta ficora.fi selviää, että barsoho.fi-nettisoitteen haltija on JKJ Yhtiö Oy. Se puolestaan listaa ravintoloikseen myös Grönmanin ravintoloita.

      http://www.suomenyrityshaku.fi/yritys/120550/JKJ-YHTIÖ OY/

      http://www.jkj.fi/

      http://www.directa.fi/yritykset/5332904/JKJ-Yhtiö Oy/

      • pekka

        kui sä tiplomaatti oikein jaksat vatvoa tota asiaa? mikset soita grönmanille ja kysy? numero löytyy kyl ihan mistä vaan
        johan siel sohon sivuil joku kusipää kyseli omistaako jg osuuksia.. ootte urpoja!


      • pekka

        ja urpohan olet myöskin kun et tiennyt että jkj on ostanut omistukset jg:n paikoista


      • kankku&pakara
        pekka kirjoitti:

        ja urpohan olet myöskin kun et tiennyt että jkj on ostanut omistukset jg:n paikoista

        no eihän siellä oo mitään muuta ku hippejä??????????? pajauttelemassa.. saatana. me teinit halutaan v allata sohokin


    • say no to bulk

      Mitä väliä on kuka on laittanut rahaa likoon paikalliskulttuurin kehittämiseksi ja porvoon iltaelämän uudistamiseksi? Samalta se kalja maistuu joka paikassa. Itse en aina jaksa ajella Hkiin nykyajan perässä, joten on pelkästään positiivista, että kaupunkiin rantautuu vihdoin jotain uutta, massasta poikkeavaa. Pidetään paikka pystyssä kannatuksen vuoksi! Oslan junttipaikoista ei potentiaalisia tyttö-/poikaystäviä löydy, joten ehkäpä Sohosta...?
      Tsemppiä Soho! Kaikki kritisoijat ja herranpelkoiset voivat vain haaveilla yrityksen pyörittämisestä. Olisi hauska, jos kaikilla 18 ikäisillä olisi kansalaisvelvollisuutena kannattavan yrityksen perustaminen pyörittäminen jossain elinkaarensa vaiheessa.

      • Tiplomaatti

        Ai mitä väliä? Eihän siitä ole kuin kolme vuotta kun eräässä jokirannan ravintolassa urkittiin aiheettomasti erään henkilön luottotietoja Asiakastieto Oy:ltä. Luulisi kiinnostavan ainakin kortilla maksavia asiakkaita. En väitä sen liittyvän mitenkään tähän keskusteluun, ihan vaan yleisenä toteamuksena.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      851
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      660
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      491
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      464
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      151
      427
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe