Viimeinen 18. kausi alkaa

18 season

lokakuussa 2010 kertoo TV1.

8

1492

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hearthbrake

Tulipa tallentimelle käyttöä... Olen pitkähkön ajan pois Suomesta ja suosikkisarjan viimeiset jaksot on pakko saada talteen.

• ?_???

29.10

• greenclaude

Viimeisellä kaudella kuvauksia tehty Australiassa asti. Sarja tulee taas perjantai-iltaisin, uusinta sunnuntaina.

• Vernon.
        greenclaude kirjoitti:

Viimeisellä kaudella kuvauksia tehty Australiassa asti. Sarja tulee taas perjantai-iltaisin, uusinta sunnuntaina.

Ei vaan nuo viimeiset kaudet olleet niin hyviä kuin sarja aiemmin. Jotenkin halvalla tehdyn tuntuista.
        Saisivat uusia koko sarjan alusta alkaen tai edes siitä kaudest alkaen mitä Suomessa esitetty.
        Mistä kaudesta alkaen sitä muuten on täällä esitetty?

• nomorebeat
        Vernon. kirjoitti:

Ei vaan nuo viimeiset kaudet olleet niin hyviä kuin sarja aiemmin. Jotenkin halvalla tehdyn tuntuista.
        Saisivat uusia koko sarjan alusta alkaen tai edes siitä kaudest alkaen mitä Suomessa esitetty.

MTV3 on esittänyt sarjaa 1. kaudesta lähtien kahteen kertaan (1994 ja 1999). Ohjelma tuli ensin iltapäivällä ja sai myöhemmin uuden lähetysajan illansuussa. Muistaakseni MTV3 esitti jaksoja siihen asti, kun Nick tapasi opettajatar Jo Westonin. Eli kaudet 1-5. TV1 esitti sarjaa alusta asti 2000-luvulla varmaan pariin kertaan. Ensin sarja tuli arkiaamuisin ja siirtyi sitten perjantai-iltaan.

http://keskustelu.suomi24.fi/node/6609305

• heartful
        Vernon. kirjoitti:

Mun mielestä sarjasta, josta pidin todella paljon parhaina aikoinaan, kuitenkin katosi
        jotain peruuttamatonta sen myötä kun Phil lähti sarjasta, eli kuoli. Harmi että näin
        kävi!

• jubgoijb
        heartful kirjoitti:

Mun mielestä sarjasta, josta pidin todella paljon parhaina aikoinaan, kuitenkin katosi
        jotain peruuttamatonta sen myötä kun Phil lähti sarjasta, eli kuoli. Harmi että näin
        kävi!

Näin myöhemmin ajatellen sarjasta hävisi todella paljon Greengrassin poistuman myötä.

• joopaniin

olispa varaa ostaa kaikki DVD:t

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies vinkkinä sulle

Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista
      Ikävä
      85
      7425
    2. Oletko katkera kun

Et saanut kaivattuasi
      Ikävä
      96
      5374
    3. Mitä haluat sanoa tällä hetkellä

Hänelle 🫶 ⬇️
      Ikävä
      254
      4533
    4. Haluun sua niin paljon

❤️🥰🥹 Miehelle
      Ikävä
      44
      4465
    5. Vietetään yö yhdessä

Rakastellaan koko yö
      Ikävä
      62
      3227
    6. Mitä palveluita mies..

Haluaisit tilata minulta? -N
      Ikävä
      48
      2656
    7. Olet oikeasti ollut

Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.
      Ikävä
      22
      2338
    8. Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit

Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘
      Ikävä
      29
      2302
    9. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      49
      2252
    10. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      41
      2164
    Aihe