TJP:stä Autotekniikka ja kuljetus-lehdessä

wöekufghä1hor3g

TJP:stä, sen toimintatavoista ja moraalista laaja juttu Autotekniikka ja kuljetus-lehdessä numero 1/2010. Hankkikaa lehti käsiinne ja lukekaa, hämmästytte! Meille liiton taksiliiton jäsenmaksua maksaville se on kai tullut ilmaisena näytenumerona, minulle ainakin.

Lakia odotellessa lukuhetkiin

T. Stadilainen oikea pirssimies

13

694

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hurraa basiba

      Niiin se tulee taksiliiton jäsenille ja tiedonantaja lehden tilanneille.vittu mitä kommaripaskaa saa tässäkin maassa lukea!!

      • askjghwhg

        Ilmeisesti et ole lukenut juttua, koska heität kummaa läppää? Kannattaisi lukea ja miettiä miltä asiakkaista moinen paskalafka tuntuu....


    • höplä

      En lue kyseistä mainoslehtykäistä. Virallinen totuus on vantaan listassa. Kaikki muu on paskaa ja panettelua. Uusimmassa listassa juttu mm. vantaan taksi alkaa käyttämään laadukkaita ikea takseja henkilökunta kuljetuksissa koska keikka riittää KAIKILLE vantaalla autoileville.
      Stadin pystyotsien turha hakea sääliä. Kyllä meillä Vantaalla osataan bisnes!

      • 'g'g'ip'pk'

        Vaikket juuri SINÄ sitä lue, moni muu lukee. Lue sinä ihan mitä Vantaan pullshittiä sitten luetkin. Vantaan apinaotsat on muutenkin ihan hei hei......


      • vanukit
        'g'g'ip'pk' kirjoitti:

        Vaikket juuri SINÄ sitä lue, moni muu lukee. Lue sinä ihan mitä Vantaan pullshittiä sitten luetkin. Vantaan apinaotsat on muutenkin ihan hei hei......

        kaupunkilainen tietää joka asiasta junttia enemmän, vantaa=helsingin maalaiskunta ....


      • ggffggffggffggffggff
        vanukit kirjoitti:

        kaupunkilainen tietää joka asiasta junttia enemmän, vantaa=helsingin maalaiskunta ....

        Kysehän ei olekkaan mistään suomi24:n paskataksipalstan väittelystä, vaan lehtijutusta, jossa kerrotaan vaiettuja totuuksia yrityksestä nimeltä TJP-lines ja sen toimintatavoista....

        Se, että ko kirjoitusta mollattaisiin täällä vaikka kuinka, ei tee yrityksestä nimeltä TJP-lines yhtään sen parempaa...


      • hhhhhjjjjjj
        ggffggffggffggffggff kirjoitti:

        Kysehän ei olekkaan mistään suomi24:n paskataksipalstan väittelystä, vaan lehtijutusta, jossa kerrotaan vaiettuja totuuksia yrityksestä nimeltä TJP-lines ja sen toimintatavoista....

        Se, että ko kirjoitusta mollattaisiin täällä vaikka kuinka, ei tee yrityksestä nimeltä TJP-lines yhtään sen parempaa...

        Ensi viikolla Kauppalehdessä "pieni" juttu Vantaan taksi / taksipoint / lähitaksi/ yhdistys / taksiliitto / lääninyhdistys kiinteästä suhteesta, toiminnasta ja samoista päättäjistä.
        Juttua on sitten turha mollata täällä. Tekeehän sen ammattitoimittaja kuten mekin olemme ammattlaisia taksinajossa.


      • roiskeita
        hhhhhjjjjjj kirjoitti:

        Ensi viikolla Kauppalehdessä "pieni" juttu Vantaan taksi / taksipoint / lähitaksi/ yhdistys / taksiliitto / lääninyhdistys kiinteästä suhteesta, toiminnasta ja samoista päättäjistä.
        Juttua on sitten turha mollata täällä. Tekeehän sen ammattitoimittaja kuten mekin olemme ammattlaisia taksinajossa.

        Vaiettuja/vaiennettuja totuuksia sisältääkö sekin?
        Tulee kysyy se toimittaja multa niin mä kerron mielelläni. TJP aika mukava yritys verrattuna tähän Vantaan taksin kytköksiin ja piirileikkiin.
        Onko haastatelleet kuskeja ja osallisia vai tekivätkö aivan paperitietojen pohjalta?


      • vantaan isäntä
        roiskeita kirjoitti:

        Vaiettuja/vaiennettuja totuuksia sisältääkö sekin?
        Tulee kysyy se toimittaja multa niin mä kerron mielelläni. TJP aika mukava yritys verrattuna tähän Vantaan taksin kytköksiin ja piirileikkiin.
        Onko haastatelleet kuskeja ja osallisia vai tekivätkö aivan paperitietojen pohjalta?

        V.ttu ne haastatteli muakin sieltä kauppalehdestä.Oli reilu toimittaja sai vetää sen piikkiin monta kossu paukkua kultakaivoksessa.
        Kerroin totuuksia mun palkasta ja työajoista,kyllä se toimittajaplanttu kuunteli kateellisena mun tuloja.Hahhah........


      • ddffdddffddffdffdfdf
        vantaan isäntä kirjoitti:

        V.ttu ne haastatteli muakin sieltä kauppalehdestä.Oli reilu toimittaja sai vetää sen piikkiin monta kossu paukkua kultakaivoksessa.
        Kerroin totuuksia mun palkasta ja työajoista,kyllä se toimittajaplanttu kuunteli kateellisena mun tuloja.Hahhah........

        Olet ääiliö, kusipää ja mulkku!!!!


    • tjp tarinaa

      ainakaan tosta netti lehdestä

      • hhghghghghhhghgh

        c


    • erwfewrfe

      Onhan se moraalitonta maksaa kuskille lähes 13€ tunnilta lisät

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      250
      2421
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      65
      1595
    3. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      74
      1404
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      59
      1285
    5. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      161
      1202
    6. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      95
      1132
    7. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      87
      978
    8. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      81
      962
    9. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      57
      922
    10. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      99
      815
    Aihe