kengistä

kuluttaja81

Mistähän mahtaa johtua että kaikissa kengissä,joissa on korkoa niin oikeanpuoleisen kengän korkolappu kuluu tosi nopeasti?Vasemman puoleinen kengän korko ei kulu läheskään niin nopeaa.Muutenkin korkolappuni kuluvat tosi nopeasti,ostettiin kaverin kans yhtäaikaa samanlaiset kengät ja minulla korkolaput kului nopeasti pois,kun taas kaverilla ei ollut kulunut juuri ollenkaan..?

4

296

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • käytelleet

kenkiä yhtä paljon? Ajatko autoa ne jalassa? Mulla ainakin kuluu ajaessa oikean korko ja korkolappu enemmän. Onko korot ohuet vai tukevammat? Piikkikoroista korkolaput kuluu tosi nopeaan muutenkin. Syksyllä saappaista lähti korkolaput yhden illan aikana:(!

• kuluttaja81

Kyllä on molemmilla ollut kengät päivittäisessä käytössä.Ajan kyllä autoa korkokengillä,voiskohan se olla syynä..Korot on aika ohuet.Onko korkolappujen vaihto kallista?Kengät on muuten hyvässä kunnossa,ainoastaan korkolaput kuluneet joten tulee varmaan halvemmaksi käydä suutarilla laittaan uudet korkolaput kuin ostaa kokonaan uuset kengät.

• Skutsari
        kuluttaja81 kirjoitti:

Kyllä on molemmilla ollut kengät päivittäisessä käytössä.Ajan kyllä autoa korkokengillä,voiskohan se olla syynä..Korot on aika ohuet.Onko korkolappujen vaihto kallista?Kengät on muuten hyvässä kunnossa,ainoastaan korkolaput kuluneet joten tulee varmaan halvemmaksi käydä suutarilla laittaan uudet korkolaput kuin ostaa kokonaan uuset kengät.

Yleisin syy silloin ku toisen kengän korkolappu kuluu huomattavasti enemmän johtuu jalkojen pituuserosta. Toinen syy voi olla et lantio ei oo aivan suorassa.
        Ei muuta ku korkolappujen uusiminen. Korkolaput maksaa pääkaupunkiseudulla selkeesti alle 20€.
        Tv: Skutsari

• kuluttaja81
        Skutsari kirjoitti:

Yleisin syy silloin ku toisen kengän korkolappu kuluu huomattavasti enemmän johtuu jalkojen pituuserosta. Toinen syy voi olla et lantio ei oo aivan suorassa.
        Ei muuta ku korkolappujen uusiminen. Korkolaput maksaa pääkaupunkiseudulla selkeesti alle 20€.
        Tv: Skutsari

Täytyypä käydä vaihdattamassa korkolaput,niin ei jää kengät pitämättä!Hinnatkin on ihan ok..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe