Varokaa Verkkokauppa.Comia

Ratakadun Jarmo

Kyseenalaisen maineen saanut Verkkokauppa.Com ryhtyy pesukonekauppiaaksi, uutisoi Digitoday. Uutinen sai väen kertomaan kokemuksistansa. Itsekin olen saanut kyseisestä puljusta niin sikamaista 'palvelua' takuuasioissa niiden laiminlyöntien muodossa sekä suorana pottuiluna etten voi kuin suositella ostamaan muualta.
http://www.digitoday.fi/bisnes/2010/02/05/verkkokauppacom-ryhtyy-pesukonekauppiaaksi/20101852/66?offset=0#comments

Digitodayn uutisen kommentteja:

"Kuka haluaa ostaa hajonneen pesukoneen tilalle uutta Verkkokaupasta, jossa se luvataan viikon toimitusajalla, mutta tulee kahden kuukauden kuluttua, jos tulee."

"Sloganin pitäisi kuulua näin: Ei koskaan halvempi, eikä koskaan tuotetta varastossa. Tilata voimme kyllä, mutta kestää sen seittemän(7) viikkoa. Rahan ottaisimme mielellään etukäteen..."

"Sen verran huonoa takuupalvelua Verkkokaupassa ollut minun kanssa kesällä 2 kuukautta, että ihan sama mitä ne myy ja mikä niiden slogan on, kun kauppaan en enää astu hyvällä tahdollakaan. Tuotteessa oli selvä virhe ja takuupalvelun myyjä kehtasi aina väittää KAHDEN KUUKAUDEN ajan, että tuotteessa ei ole mitään vikaa, vaihda oma tietokone uuteen."

"Sitten kun sanoin, hankin koneen kk sitten ja sama vika myös kannettavalla, että ei voi olla siitä kiinni. Sitten hän alkoi keksiä jotain ja tokaisi ei pidä paikkaansa. Sitten kerran erehdyin näyttämään sille lait, joiden perusteella minun olisi pitänyt saada rahat takaisin, myyjä: ei kiinnosta, oliko sinulla muutakin asiaa?"
Sanoin suoraan ei ole, kun rahat saan, voit olla varma, että en tule tänne enää uudelleen. Välttäkää Verkkokauppaa. Todennäköisesti aina halvempi pelkkää kusetusta, koska muista kaupoista saa aina HALVEMMALLA. Lähes aina. Ei yhtään ihme miksi Verkkokauppa ei ole enää hintaseurannassa mukana, niin, eihän se halpa ole. :)

Ostaa ken haluaa Verkkokaupasta, tuotetta on hyllyssä säkällä ja hintakin on edullisin prosentin todennäköisyydellä. Eihän ne siellä muuta osaakaan kuin vittuilla asiakkaille takuupalvelussa ja kääntää aivan kaikki tuotteen viat jotenkin asiakkaan aiheuttamiksi/laitteiston."

" Aina se verkkokaupan äänitorvi jaksaa puhua halveksivaan tapaan "kivijalkamyymälöistä". Todellinen "kauppa" on mielestäni satakertaa parempi ja ennenkaikkea niistä saa palvelua ja tosiaan muutakin tuotetietoa kuin että "saatavuus 2-4 viikkoa" tai "täysin avoinna" ..."

"Pitääkin tilata netistä pari pakastinta ja jättää lunastamatta, siinäpä roudaavat niitä omaan laskuun edestakaisin."

"Joo-o varmaan jotain candy sekunda merkkiä myyvät. Näkyy tämäkin aluevaltaus vain nousevina hintoina tietokoneiden komponenteissa. Ei ole ko kauppa ollu enää vuosiin halvin näissä jutuissa, vaikka alkuun se oli hyvä kilpailu valtti. "

"Tuolta en todellakaan osta mitään muuta kuin mitä heti varastosta löytyy"

"Eivät pysty palvelemaan tälläkään hetkellä tyydyttävällä tavalla asiakkaitaan"

"Itselläni kävi kerran niin, että mulkvisti takuutiskillä sanoi että ei tämä kuulu takuun piiriin (kun oli ns. fyysinen vahinko, kun muovinen osa oli murtunut itsestään). No sehän oli selvästi valmistusvirhe ja materiaalivirhe, otin yhteyttä maililla osaavampiin henkilöihin helsingin päässä, ja he olivat heti sitä mieltä että takuuseen joo, lähettäkää tänne helsinkiin vain."

"Kalliimmasta päästä alkaa olemaan verkkokauppa"

"Verkkokauppa on täyttä sontaa."

"Verkkokaupassa todellakin vaan vittuillaan ja jos sieltä tilaat jotain mutta saatavuus muuttuukin niin rahoja on todella todella nihkeä saada takaisin."

"Tietotekniikan saralla yritys ei enää aikoihin ole ollut halpa. Ei ihme etteivät ole enää mukana hintaseurannassa"

"Verkkokauppa.com takuuasiat ovat hoituneet niin surkeasti että vaatii rohkeutta ostaa sieltä mitään."

"verkkokauppa.com
On saanut monta lisänimeä: hauskin ehkä: verkkokuoppa"

"Verkkokauppa.Comilla on niin huono maine takuuasioissa elektroniikan puolella, että toivovat pesukonepuolelta löytävänsä vielä sellaisiakin asiakkkaita, jotka eivät ole kuulleet firman ryöstömeiningistä."

41

4633

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vikli

      maksetaan vasta noudettaessa myymälästä,siinä on selvä ruksin paikka nouto myymälästä toimituskulut 0 euroa,voi maksaa kortilla tai käteisellä.
      nyt puhut potaskaa,homma toimii hienosti myös vaihto ja palautus kun tuote on myyntikuntoinen.
      nimim.hankala asiakas

      • verkkokauppaan

        kohdallani verkkokauppa.com ei ole koskaan ollut edullisin ostopaikka (3kpl taulu tv 3kpl talentava dikibox 1kpl kotiteatteri) kaikki ostamani kamat olen saanut ostaa verkkokauppaa edullisemmin expert asa kodinkoneliikkeestä .näin ainakin täällä pirkanmaalla.myös verkkokaupan takuu asiat (kuulopuheiden)perusteella toimii huonosti.niin ja kyseessä samat laitteet.


      • ::D
        verkkokauppaan kirjoitti:

        kohdallani verkkokauppa.com ei ole koskaan ollut edullisin ostopaikka (3kpl taulu tv 3kpl talentava dikibox 1kpl kotiteatteri) kaikki ostamani kamat olen saanut ostaa verkkokauppaa edullisemmin expert asa kodinkoneliikkeestä .näin ainakin täällä pirkanmaalla.myös verkkokaupan takuu asiat (kuulopuheiden)perusteella toimii huonosti.niin ja kyseessä samat laitteet.

        Lopetapas nyt ASAn myyjä :)


      • verkkokauppaan
        ::D kirjoitti:

        Lopetapas nyt ASAn myyjä :)

        ei myyjä ei kuppias. ainoastaan tyytyväinen asiakas.


      • Ei tuonne

        "nyt puhut potaskaa,homma toimii hienosti myös vaihto ja palautus kun tuote on myyntikuntoinen"

        Verkkokauppa.Com on tunnettu myös siitä, että paitsi takuu- ja huoltotoimintansa osoittaa huonoa makua ja kenties jopa petoksen piirteitä, niin heidän asiamiehensä roikkuvat netissä kehumassa aiheettomasti omaa firmaa. Paskamaisen kohtelun ja valehtelun takia en enää ikinä kyseiseen paikkaan mene. Firman johto on linjansa valinnut ja on täysin asianmukaista että ihmisiä varoitetaan täydestä humpuukista.


      • se on
        Ei tuonne kirjoitti:

        "nyt puhut potaskaa,homma toimii hienosti myös vaihto ja palautus kun tuote on myyntikuntoinen"

        Verkkokauppa.Com on tunnettu myös siitä, että paitsi takuu- ja huoltotoimintansa osoittaa huonoa makua ja kenties jopa petoksen piirteitä, niin heidän asiamiehensä roikkuvat netissä kehumassa aiheettomasti omaa firmaa. Paskamaisen kohtelun ja valehtelun takia en enää ikinä kyseiseen paikkaan mene. Firman johto on linjansa valinnut ja on täysin asianmukaista että ihmisiä varoitetaan täydestä humpuukista.

        Olen muutamia kauppoja siellä tehnyt ja olen ihan tyytyväinen.
        Kerran sain toimimattoman tuotteen (digisovitin)
        Se vaihdettiin mukisematta.
        Voi olla, että siihen vaikutti se että laite ei alussakaan toiminut.


      • verkkopaska
        Ei tuonne kirjoitti:

        "nyt puhut potaskaa,homma toimii hienosti myös vaihto ja palautus kun tuote on myyntikuntoinen"

        Verkkokauppa.Com on tunnettu myös siitä, että paitsi takuu- ja huoltotoimintansa osoittaa huonoa makua ja kenties jopa petoksen piirteitä, niin heidän asiamiehensä roikkuvat netissä kehumassa aiheettomasti omaa firmaa. Paskamaisen kohtelun ja valehtelun takia en enää ikinä kyseiseen paikkaan mene. Firman johto on linjansa valinnut ja on täysin asianmukaista että ihmisiä varoitetaan täydestä humpuukista.

        Minulle myivät digiboksin joka osoittautui vialliseksi. Takuuvaihdossa sain digiboksin joka myös oli viallinen. Viimeisen kerran, juuri ennen takuun umpeuduttua, antoivat minulle vaihdossa 300 euroa halvemman laitteen, joka MYÖS osoittautui vialliseksi.

        Tälläistä peliä verkkokauppa.com harjoittaa, enkä varmaankaan ole ainoa uhri. Seuraavaksi sitten kuluttajansuojelulautakuntaan valittamaan.

        En viitsi enää edes yrittää asioida verkkokauppa.comin "myyjien" kanssa monen pahan kokemuksen jälkeen. Kunnioitan jopa prostituoituja paljon enemmän, sillä he myyvät sentään mitä lupaavat.


    • Markus^^^

      Itselläni hajosi muutama viikko sitten ViewSonicin kaksi ja puoli vuotta sitten ostamani monitori... Olin myös kuullut verkkokauppa.com huonosta maineesta takuuasioissa, joten ajattelin käyttää oikopolkua ja olla suoraan yhteydessä huoltoon. Katoin googelista että InfoCarehan näitä huoltaa ja sielä on jopa oma viewsonic tukinumero. Noh soittelin kyseiseen numeroon ja kertoilin sarjanumerot ja ostopäivät sekä vian, että kuva katoaa puolen minsan kuluessa, tod näk LCD-ruutujen yleisin vika, eli invertteri kakkana.

      NOH sitten InfoCaren täti sanoi että monitorissa olisikin vain kahden vuoden takuu. Ja mä sanoin että 36 kk tässä tilauslähetteessä seisoo, sekä vanhojen tilausten listauksessa vk.com nettisaitillakin. Noh InfoCare pyyhki kätensä - eivät voi korjata kun tuossa mallisarjastossa on vain kahden vuoden takuu...

      Noh se siitä "helposta" tavasta ja oli pakko sittenkin soittaa suoraan VK.COM jo pelkästään sen vuoksi että miksi mua on ostohetkellä viilattu silmään takuun pituudessa.

      NOH ei se sitten ollukkaan hankalaa. Ystävällinen mieshenkilö sanoi että heidän systeeminsä ollu aikanaan kakkana ja laittanu useisiin tuotteisiin puutaheinää takuuaikoja, että lähetä heille vain asiakaspalautuksena ja he hoitaa asian. Laitoin kaiken tarkasti ylös mitä luvattu ja koska ja miten. Kirjoitin tarkan vaadekirjeen (tiesin että heidän ei ole pakko toimittaa uutta monitoria, vaan heillä on oikeus korjata tuote TAI toimittaa vastaavanlaisilla ominaisuuksilla/paremmilla ominaisuuksilla oleva laite). Toimitutin monitorin vielä viewsonic jälleenmyyjän (paikallinen expert myymälä) välityksellä heille varmuuden varalta KUN kerta mielessä kolisteli nämä julkisuudessa olleet epäselvyydet. Noh ei siinä mitään, monitori meni perille, sain jatkuvasti tekstiviestejä ja sähköpostia asian edistymisestä. Jo muutaman päivän kuluessa netissä luki "tilausten" kohdalla että saan tuliterän uuden asuksen monitorin tilalle. Vähän kalskahti kyllä kun ostin 350 euron ViewSonicin aikanaan ja nyt saan tilalle 170 euron asuksen, mutta tottakai, lähes muutamassa vuodessa hinnat on laskenu. Näin kuitenkin tarkan tyypin jne, joten pääsin jo siinä vaiheessa nettiin kyttäämään minkälaisia arvosteluja sun muita korvaava monitori on saanu ja hyviähän se. Ei tarvinnu soittaa ja alkaa riitelemään että haluan jotain muuta.

      Noh postin setä soitti viikon kuluttua hajonneen toimittamisesta että toisi kotiini paketin. Sanoin että oon töissä vie postiin niin haen sen illemmalla. Nyt tätä kirjottelen tuliterän uuden asuksen monitorin kanssa, joka on vielä monessa suhteessa parempikin mitä vanha viewsonic. Ei pianolakattua pintaa mitä inhosin siinä aina. Ei järkyttävän korkeaa jalustaa. Nappeja ei tartte painaa kynnet verillä. Ei isoa sinistä lediviivaa alareunassa, vaan mukavan pikkanen tuolla kulmassa. Ja kuvakin noh on hyvä kun TN-paneeleissa se on erittäin kaksijakosta tuleeko hyvä vai kelvoton. ViewSonicin kun aikanaan ostin sen takia kun sen kuvaa ylistettiin parhaimmaksi mitä TN-paneeleilla on aikaseksi saatu, vaikka kaikki muut pikku yksityiskohdat mitä äsken siitä luettelin - ärsytti.

      Eli ainakin oma kokemukseni Verkkokauppa.com toiminnasta oli äärimmäisen positiivinen ...

    • ex-asiakas

      Jos haluat välttää ongelmia takuu- ja huolto-ongelmien yllättäessä, vältä silloin myös verkkokauppa.com liikettä.

      Lisätietoja osoitteessa http://verkkokuopasta.blogspot.com

    • Jooppa joo

      Monenlaista tavaraa ko. kaupasta ostaneena ja joitakin ongelmiakin niiden mukana saaneena täytyy kuitenkin sanoa, että palvelu on ollut asiallista ja ystävällistä.

      Kannattaa ehkä heti alussa mennä ystävällisesti keskustelemaan ja jättää sen keskarin näyttäminen ovella pois.

      • keppihevonen

        Tuliko mieleen, että sitä keskustelua on koitettu, mutta minkäs mahdat jos verkkis näyttää keskaria myös kuluttajasuojalakia kohtaan.

        Mitenkä muuten keskustelet ystävällisesti reklamaatiopäällikön kanssa, jos häntä ei voi tavata, vaan asia on hoidettava sähköpostitse?

        Oletko kenties verkkokaupassa töissä?


    • muteienää ex asiak.

      myös minulla suuria vaikeuksia verkkokauppa.com takuun kanssa.

    • 5+5

      Käsi pystyyn, kuka oikeasti uskaltaa ostaa verkkokauppa.comista mitään, tämä on heidän kommenttinsa:

      "Tarvitsisitko mattopiiskan jotta voisit ravistaa ylimääräiset hiekat Vaginastasi?"


      Loput tarinasta osoitteessa:
      http://verkkokuopasta.blogspot.com

      • asiakas yli 10 vuott

        Tuota blogia ei kannata uskoa. Vilkaisin kerran ja olipa siellä epäjohdonmukaisuuksia tarinassa. Ihan kuin se olisi jonkun kilpailijan tuotosta.

        Itse olen tilannut yli 10 vuoden aikana verkkokauppa.com:sta 33 kertaa ja on jonkin verran suoraan liikkeessä tehtyjä kauppoja, eikä ole valittamista takuiden (1 kerta) tai palautuksien/vaihtojen (kai kymmenkunta kertaa) kanssa. Ei todellakaan. En kylläkään ole itse rikkonut mitään tuotetta kuten emolevyä tai prosessoria tietokonetta kootessani ja sitten yrittänyt saada sitä takuuseen. Vialliset tuotteet olen saanut viahdettua uusiin ainakin tähän asti.

        Takuuasioita varten olen aina kaikkien liikeiden tai huoltojen kanssa asioidessani kirjoittanut tarkat kuvaukset viasta, jolloin niitä ei ole voinut olla huomaamatta ja viat ovat tulleet aina korjatuiksi. Tosin verkkokauppa.com:n kanssa on kokemusta vain yhdestä takuukorjauksesta (emolevy), mutta muiden kanssa sitten enemmän (televisoita, videonauhureita, autoja, ...).

        Siis ihan oikeasti en ymmärrä, mikä on joillakin ihmisillä ongelmana. Onko verkkokauppa.com heidän oman nettikaupan pahin kilpailija? En itse todellakaan osta kaikkea yhdestä ja samasta kaupasta. Jos jostain saa tuotteen nopeammin tai helpommin, niin ostan tietenkin sieltä ja olen asioinut puolessa kymmenessä eri firmassa tietokoneita kootessani tai A/V-laitteita hankkiessani.

        YLE:n Kuningaskuluttaja-ohjelmassa oli juttua huoltojen takuukorjauksien ongelmista (takuukorjauksesta oli laskutettu) ja siellä oli neuvottu mm. että viasta pitää tehdä tarkka kuvaus ja pitää todistaa, että vika on olemassa. Silloin mikään liike ei voi tehdä takuukorjausta niin, että laskuttaa turhasta tarkastuksesta kun laite oli mukamas kunnossa ja sitten se oli kuitenkin korjattu. Sitä on kuulemma sattunut monen eri firman kanssa, enkä siksi voi kehua verkkokauppa.com:iakaan, jos on tuota joillekin sattunut. :-(
        En tosin tunne ketään, edes tutun tuttua, joilla olisi ollut ongelmia.

        Parempi olla varuillaan ihan jokaisen nettikaupan kanssa. Ja tilata sieltä, missä on parhaimmat toimitusajat haluamalle tuotteelle. Jos on varastossa, saat nopeasti, jos ei ole, niin joudut odottamaan..


      • 114
        asiakas yli 10 vuott kirjoitti:

        Tuota blogia ei kannata uskoa. Vilkaisin kerran ja olipa siellä epäjohdonmukaisuuksia tarinassa. Ihan kuin se olisi jonkun kilpailijan tuotosta.

        Itse olen tilannut yli 10 vuoden aikana verkkokauppa.com:sta 33 kertaa ja on jonkin verran suoraan liikkeessä tehtyjä kauppoja, eikä ole valittamista takuiden (1 kerta) tai palautuksien/vaihtojen (kai kymmenkunta kertaa) kanssa. Ei todellakaan. En kylläkään ole itse rikkonut mitään tuotetta kuten emolevyä tai prosessoria tietokonetta kootessani ja sitten yrittänyt saada sitä takuuseen. Vialliset tuotteet olen saanut viahdettua uusiin ainakin tähän asti.

        Takuuasioita varten olen aina kaikkien liikeiden tai huoltojen kanssa asioidessani kirjoittanut tarkat kuvaukset viasta, jolloin niitä ei ole voinut olla huomaamatta ja viat ovat tulleet aina korjatuiksi. Tosin verkkokauppa.com:n kanssa on kokemusta vain yhdestä takuukorjauksesta (emolevy), mutta muiden kanssa sitten enemmän (televisoita, videonauhureita, autoja, ...).

        Siis ihan oikeasti en ymmärrä, mikä on joillakin ihmisillä ongelmana. Onko verkkokauppa.com heidän oman nettikaupan pahin kilpailija? En itse todellakaan osta kaikkea yhdestä ja samasta kaupasta. Jos jostain saa tuotteen nopeammin tai helpommin, niin ostan tietenkin sieltä ja olen asioinut puolessa kymmenessä eri firmassa tietokoneita kootessani tai A/V-laitteita hankkiessani.

        YLE:n Kuningaskuluttaja-ohjelmassa oli juttua huoltojen takuukorjauksien ongelmista (takuukorjauksesta oli laskutettu) ja siellä oli neuvottu mm. että viasta pitää tehdä tarkka kuvaus ja pitää todistaa, että vika on olemassa. Silloin mikään liike ei voi tehdä takuukorjausta niin, että laskuttaa turhasta tarkastuksesta kun laite oli mukamas kunnossa ja sitten se oli kuitenkin korjattu. Sitä on kuulemma sattunut monen eri firman kanssa, enkä siksi voi kehua verkkokauppa.com:iakaan, jos on tuota joillekin sattunut. :-(
        En tosin tunne ketään, edes tutun tuttua, joilla olisi ollut ongelmia.

        Parempi olla varuillaan ihan jokaisen nettikaupan kanssa. Ja tilata sieltä, missä on parhaimmat toimitusajat haluamalle tuotteelle. Jos on varastossa, saat nopeasti, jos ei ole, niin joudut odottamaan..

        Siellä näyttäisi olevan kymmenien asiakkaiden kokemuksia, ei taida olla kilpailijan tuotoksia kyllä ihan kaikki.


      • Oma moka - oma pussi
        asiakas yli 10 vuott kirjoitti:

        Tuota blogia ei kannata uskoa. Vilkaisin kerran ja olipa siellä epäjohdonmukaisuuksia tarinassa. Ihan kuin se olisi jonkun kilpailijan tuotosta.

        Itse olen tilannut yli 10 vuoden aikana verkkokauppa.com:sta 33 kertaa ja on jonkin verran suoraan liikkeessä tehtyjä kauppoja, eikä ole valittamista takuiden (1 kerta) tai palautuksien/vaihtojen (kai kymmenkunta kertaa) kanssa. Ei todellakaan. En kylläkään ole itse rikkonut mitään tuotetta kuten emolevyä tai prosessoria tietokonetta kootessani ja sitten yrittänyt saada sitä takuuseen. Vialliset tuotteet olen saanut viahdettua uusiin ainakin tähän asti.

        Takuuasioita varten olen aina kaikkien liikeiden tai huoltojen kanssa asioidessani kirjoittanut tarkat kuvaukset viasta, jolloin niitä ei ole voinut olla huomaamatta ja viat ovat tulleet aina korjatuiksi. Tosin verkkokauppa.com:n kanssa on kokemusta vain yhdestä takuukorjauksesta (emolevy), mutta muiden kanssa sitten enemmän (televisoita, videonauhureita, autoja, ...).

        Siis ihan oikeasti en ymmärrä, mikä on joillakin ihmisillä ongelmana. Onko verkkokauppa.com heidän oman nettikaupan pahin kilpailija? En itse todellakaan osta kaikkea yhdestä ja samasta kaupasta. Jos jostain saa tuotteen nopeammin tai helpommin, niin ostan tietenkin sieltä ja olen asioinut puolessa kymmenessä eri firmassa tietokoneita kootessani tai A/V-laitteita hankkiessani.

        YLE:n Kuningaskuluttaja-ohjelmassa oli juttua huoltojen takuukorjauksien ongelmista (takuukorjauksesta oli laskutettu) ja siellä oli neuvottu mm. että viasta pitää tehdä tarkka kuvaus ja pitää todistaa, että vika on olemassa. Silloin mikään liike ei voi tehdä takuukorjausta niin, että laskuttaa turhasta tarkastuksesta kun laite oli mukamas kunnossa ja sitten se oli kuitenkin korjattu. Sitä on kuulemma sattunut monen eri firman kanssa, enkä siksi voi kehua verkkokauppa.com:iakaan, jos on tuota joillekin sattunut. :-(
        En tosin tunne ketään, edes tutun tuttua, joilla olisi ollut ongelmia.

        Parempi olla varuillaan ihan jokaisen nettikaupan kanssa. Ja tilata sieltä, missä on parhaimmat toimitusajat haluamalle tuotteelle. Jos on varastossa, saat nopeasti, jos ei ole, niin joudut odottamaan..

        Minulla myös hyvät kokemukset. Ensimmäiset tuotteet hain Verkkokaupan pienestä myymälästä jostain Espoosta päin 90-luvun alkupuolella. Siitä asti on tullut kymmeniä kertoja tilattua isompia ja pienempiä eriä erilaisia tuotteita.

        Joidenkin tuotteiden kanssa on ollut toimimattomuuksia/vikoja. Kun olen vienyt huoltoon, olen saanut samantien lähes aina uuden tuotteen.

        MUTTA, ero minullakin on siinä näihin myrtseihin valittajiin, että en ole yrittänyt haistattelemalla itserikottuja palauttaa/vaihtaa muiden asiakkaiden kustannuksella..

        Tosin samoja kokemuksia myös muiden kauppojen kanssa, joissa on joskus tarvinnut viallinen tuote vaihtaa toimivaan.


    • Jafhanna

      Hyvin mulla on verkkokaupan kanssa mennyt. Ja myyjätkin on ollut ystävällisiä. Olen tilannut tavaraa netistä ja liikkeestä. Rehellisyyden nimissä on kyllä todettava, että aika monta kertaa Gigantti tai peräti Anttila on ollut edullisempikin ostopaikka.

      • 20+8

        Turvallista on ostaa verkkokauppa.comista.Tuotteet toimitetaan nopeasti.Ei huomautettavaa.Takuuta ei tarvi ostaa erikseen.Viimeksi ostin pölyimurirobotin.Hyvä ostos,navibot.

        Ihan samaa en voi sanoa gigantista.Sähköhella muun muossa oli norjalainen malli.Siis reilun 115 voltin malli kolmihaaratöpsykällä.Ei myyjä siitä mitään puhunut.
        Maksoi aika tavalla jotta sai muutettua 240 voltille.


      • Asentaja1!!
        20+8 kirjoitti:

        Turvallista on ostaa verkkokauppa.comista.Tuotteet toimitetaan nopeasti.Ei huomautettavaa.Takuuta ei tarvi ostaa erikseen.Viimeksi ostin pölyimurirobotin.Hyvä ostos,navibot.

        Ihan samaa en voi sanoa gigantista.Sähköhella muun muossa oli norjalainen malli.Siis reilun 115 voltin malli kolmihaaratöpsykällä.Ei myyjä siitä mitään puhunut.
        Maksoi aika tavalla jotta sai muutettua 240 voltille.

        ??

        Töpsykkä on Norwesco.

        Maksaa vaivan irroittaa se ja vaihtaa kaapeli Suomalaiseen.

        Jos ei ole tuota Euroa varaa, niin laita vanhalla kaapelilla.

        Mitään muita muutoksia ei tarvitse tehdä.


    • koska.ei koskaan

      olen karttanut verkkokauppa. comia jo pitkään ,enkä koskaa palaa kyseisen kaupan asiakkaaksi.

      • perusteluja, kiitos.

        älä palaa. meitä tyytyväsiä asiakkaita kyllä riittää. netissä voi vertailla hintoja joten ei oo pakko osta verkkokaupasta jos muualta saa halvemmalla


    • Komponenttejaodotin

      Kaksi tietokonetta verkkokaupasta ostanut - molemmat ostin erillisinä komponentteina ja kasasin itse.
      Viimeisimmän kanssa tein niin että kun tilauslistassa näkyi osien kohdalla oletettu odotusaika, niin muutin joitain komponentteja toisiksi, mitä sai nopeammalla toimitusajalla.
      Ikäväähän se oli, kun ei kaikkia komponentteja saanut heti kun halusin, vaan piti odottaa. Mutta en mä kyllä siitä osaa kauppaa syyttää, sillä netistä näki ihan selvästi jo tilausta tehdessäni, että niitä ei ole varastossa, vaan niitä pitää odottaa.

    • HUIJATTU JA VIHAINEN

      Perusteettomia laskuja ja reklamaatio päällikkö on juonessa mukana. TÄMÄ ON VAROITUS!!! . VERKKOKAUPPA.COM ON RIKOLLINEN JA JOSTAIN SYYSTÄ SAA JATKAA TÄTÄ KULUTTAJIEN HUIJAAMISTA. VAROKAA! VAROKAA! TÄMÄ ON VAROITUS!

    • ku-se-tet-tu

      Tilasin marraskuussa 2011 kuulokkeet ko. puljusta. Ja maksoinkin vielä
      saman tien etukäteen. No sähköpostilla tuli viesti piakkoin, päivän - parin sisällä, että tuote on postitettu.... mikä osoittautui paskapuheeksi, ei sieltä mitään oo oikeasti lähetetty, pari kuukautta on nyt tähän mennessä kulunut tuosta tilauksesta. Siltähän tuo tuntuu että sinne meni rahat, mitään postipakettia on varmaan turha edes odotellakaan enää. Nettisivujensa mukaan ko. tuote on löytynyt hyllystään koko tämän ajan... Sähköpostillakin kerran tiedustelin joulukuun alussa toimituksen tilannetta, jolloin sain vastaukseksi jotain sellaista, kuin: "Meillä on ruuhkaa tilauksessa, ensi viikolla saamme lähetetyksi..." ..Jooopa joo...
      Ainakin minulle tuon puljun toiminta kertoo tarpeeksi, että osaan olla tilaamatta ja muutenkin ostamatta sieltä enää yhtään mitään.

    • kylmäkaappionok

      Ostin jääkaapin paikallisesta kodinkonekaupasta ja ostamassani tuotteessa oli muutama erittäin rennon kuljetuksen aiheuttama lommo. Reklamoin myyjää välittömästi kun paketin aukaisin. kahden tunnin kuluttua keittiössäni seisoi jo uusi lommoton laite. Kiitettävää toimintaa liikkeeltä

    • epa2

      verkkokauppa com.ennää en kyseiseen kauppaan sekaannu.eikä edes hinnoissa pärjää.

    • minä2012

      1 huono kokemus verkkokauppa.com:in takuuhuollosta

    • pafpas

      Joopajoo, takuuasiat kusee ainakin täysin!
      Vuosi sitten ostettu Samsung Galaxy Ace, jossa lähemmäs 20 erinäistä vikaa. Lähetin puhelimen takuuhuoltoon, mutta sain vastauksen hapettuneesta usb-liittimestä joka ei kuulu takuun piiriin. Liitin on toki oikeasti hapettunut, mutta siihen liittyvät ongelmat alkoivat vasta pari viikkoa takuuhuoltoon lähetyksestä ja ne eivät ole häiritseviä. Verkkokaupan väki vakuutti kaikkien vikojen johtuvan siitä, vaikkakin esim androidforums.comista löytyy näitä samoja vikoja monilta sadoilta Ace:n omistajilta, eli ne todellakin ovat puhelimen varsinaisia vikoja.
      Lisäksi verkkokaupan valopäät antoivat kustannusarvion: reilu 80e usb-liittimen vaihto toki takuuhuollon maksu 20e, eli yhteensä yli puolet uuden Galaxy Acen hinnasta. Melko kohtuutonta kun kuitenkin tietää ettei se vikoja korjaa. No, otin puhelimen takaisin ilman korjausta ja perästä tuli yli 50e lasku. Huoltoyhtiö veloittanut yli 30e siitä hyvästä, että katsoivat ulkopuolelta usb-liitintä, ohjelmistoja eivät nollanneet tai muutenkaan tutkineet vaikka erittelin melko tarkasti erinäisiä vikoja.

      • wfddffddf

        verkkokaupan vikako?????


    • ei toimi ei

      en enää ikinä k.....aan verkkokauppa com:in suuntaan.nyt riitti.

    • Kutojantiellä kun tuo oli, niin perhanan hyvin toimi kaikki... Kama löytyi nopeasti ja vaihdot hoituivat sujuvasti. Joskus joutui tiskille odottamaan.

      Muuton jälkeen tilaaminen alkoi tökkimään, mutta takuuasiat hoituivat edelleen varsin näppärästi. Tilatessa häiritsi ylimääräinen kierros liikkeessä, että pääsi tuotteen hakemaan. Loogistahan se on, mutta silti.

      Sitten tuli käytäntö, että viattoman tuotteen vaihtoyrityksestä joutuu maksamaan. En oikein osaa mieltäni tuosta sanoa, kun en ole viatonta tuotetta koskaan yrittänyt takuuseen saada vaihdettua. Viallisten vaihto onnistui edelleen nopeasti ja näppärästi.

      Nyt viimeisimmän muuton jälkeen pistin firman boikottiin. En tiedä takuukäytännön tilanteesta, mutta ostotapa, jossa ensin tilaan tuotteen, sitten odotan että saan ilmoituksen sen olevan noudettavissa, ajan paikalle, otan jonotuslapun tiskille, josta saan tilattua tuotteen uudestaan (!), jonka jälkeen joudun pyörimään 15-30 minuttia kaupassa, jonka jälkeen pääsen jonottamaan tiskille, josta tuotteen saan...

      Ei helvetti. Ei enää.

      Tätä ennen olen kuitenkin ostanut kymmeniä tuotteita kaupasta, eikä valittamista ole (tai kun on ollut, se on mennyt hyvin).

      Asenne varmaan ratkaisee paljon. Minulla nyt ei ole muidenkaan valitusten kanssa ollut ongelmia. Asiallinen ja ystävällinen kun on alusta asti, niin hommat tuppaavat hoitumaan.

      • vakkari

        Kyl miukii pittää sannoo, et hyvin on pelittänyt. Takuu on pelannut ja muutenkin on mennyt mukavasti.

        Mutta voisiko olla, jotta omistuspohjassa on käynyt muutosta ja tietty tuonne länsiterminaalin muutto on ollut liian tyyris homma.

        Lamakin sattui aika sopivasti ja vanhastaa tällaisessa tilanteessa on seuraus on ollut vararikko.

        Tiedä häntä?


      • LähIkauppaaaaaaa
        vakkari kirjoitti:

        Kyl miukii pittää sannoo, et hyvin on pelittänyt. Takuu on pelannut ja muutenkin on mennyt mukavasti.

        Mutta voisiko olla, jotta omistuspohjassa on käynyt muutosta ja tietty tuonne länsiterminaalin muutto on ollut liian tyyris homma.

        Lamakin sattui aika sopivasti ja vanhastaa tällaisessa tilanteessa on seuraus on ollut vararikko.

        Tiedä häntä?

        Osta paikkakunnan omasta liikkeestä ei tartte verkkoja kokea.


    • Ei koskaan enää

      Omistä myymistä tuotteistaan vastaaminen on tälle pajalle täysin vieras käsite.... Olkaa varuillanne

    • kivijalkaostoksille

      Myyjät ihan tolloja, eivät tiedä onko tuote valmistettu Saksassa, sitten myyjä lähti selvittämään asiaa, mutta koskaan ei saanut selville AEG.n pesukoneesta, että oliko tosiaan valmistettu Saksassa. Sitten lähetettiin pesukone, jossa oli saksankielinen etupaneeli ja ohjekirja, pahoiteltiin ja lähetettiin joskus aikojen kuluttua tarroja, että liimaa itse suomenkieliset tarrat, eikö koneita tarkasteta varastossa ollenkaan vai onko mitään väliä kunhan saa rahansa. Muutenkin myyjät ihan idiootteja - eivät päätä palvelutapahtumaa milläämn tavalla vaan asiakas jätetään seisomaan tiedottomana liikkeeseen ,kun myyjä häipyy paikalta, ei edes kerrota, kaikista huonointa palvelua mitä on tullut vastaan, aiemmin gigantti hakkasi huonoudellaan tämän liikkeen.
      Parasta palvelua olen aina saanut Stockmannilta - AINA.
      Mitäpä voi oottaa tommoselta liikkeeltä, kun perustajakin on ylipainonen punakka possu ja otteet on ku k-kauppiaalla, huomaa kun on k-kaupassa, että siellä on joku amatööri pannu kaupan pystyyn, kun on käyny ensin jonku pirkka-instituutin.

    • petetty6

      Itselle kävi näin.
      Ostin puhelimen verkkokauppa.com:sta. Heti alusta lähtien oli vikoja. Eivät suostuneet perumaan kauppaa lukuisien reklamaatioiden jälkeen vaikka valitin takuuaikana.
      Yli 500€:n puhelin!! Mentiin kuluttajariitalautakuntaan. Päätös oli, että kaupat olisi pitänyt purkaa!. Koska rikkinäinen puhelin oli ollut käytössä noin 3 vuotta...Tuli vähennyksiä ja olisin saanut muutaman kympin hyvitystä... En saanut sitäkään...Kiitos reklamaatiopäälliköille.
      En mene enää kyseiseen kauppaan. Kierrän sen kaukaa. Asiakas äänestää jaloillaa...Ja konkurssi häämöttää kysesitä puljua, jos ja kun tuota linjaa jatkaa..
      No kymmenien tuhansien hankinnoissa ovat jo hävinneet, koska voin vaikuttaa asioihin

    • dasdas

      Jaa...? Minulla ei ole ollut ikinä mitään ongelmia VK:n kanssa.

    • Vielä järki tallella

      Kaikki tällaiset ja vastaavat kirjoittelut osoittavat sitä, että marmatus- ja valituskynnys on nykyihmisellä alentunut. Tästä kiitos sosiaaliselle medialle, joka on antanut mahdollisuuden nimettömänä kirjoitella herjoja, oli aihetta tai sitten ei.
      Eikä kukaan voi tarkistaa, onko kysymyksessä kenties vahingoittamis-tarkoituksessa laitettu mustamaalaaminen.

      • Huijattu_by_VK.com

        Siis jos haukutaan asiakasta ja vaaditaan heidän "takuu" huollostaan 80e... Minua ihan todella väitettiin rikkoneen laitteen tahallaan, vaikka kyse oli rikkinäisestä koneesta. Kone valitti D-asemaa. Ensimmäisellä kerralla ei edes auennut koko kone(2krt huolto 2 vkon sisällä. 1. huolto 1. pvänä)! Nyt minulla ei ole siinä edes enää D-asemaa...


    • aasiakas

      En ole ennen kuullutkaan mistään Com-kaupasta. Mistä löytyy ja onko halpakin?

      • kerran ostanu

        Ei ole halpa ja menin heidän hintatakuu paskaan. Todellisuudessa hintatakuu ei juurikaan päde kuin tiettyjen ehtojen täyttyessä, ja kun olin kotona, niin löysin samantien halvemman tarjouksen, mutta toimitus aika oli 2 päivää eikä ollut varastossa, niin verkkokaupan hintatakuu ei pätenyt.

        En suosittele kenellekkään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      494
      3581
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      463
      3422
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      141
      3000
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      164
      2302
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      8
      2170
    6. 210
      1579
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      23
      1397
    8. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      99
      1280
    9. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      91
      1274
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1090
    Aihe