Eli, "anteeks" ku nuolin sun jätkäs kaa ja otin siit kuvan ja viel pistin galtsuun.. Sori hani, oot mulle tosi tärkee "ystävä" Lähetän sulle kyl sit meses linkin tähän "anteekspyyntöön" koska sun on pakko saada tietää, kuinka "pahoillani oon"... Ja se ei hattaa, et sun takii moon nyt arestis kolme viikkoo ja porukka kyylää mun joka liikettä ja ens kerrast joudun laitoksee, ehei, kiitti, ihanaa!
Kiitti vaan vitusti kaikesta muustaki, huora, ja tiiäks, tää kaikki tähän mennes on vast alkuu.
1. Sun jätkäs, ei oo enää sun, seki vihaa sua
2. Näät tän kakkosen sit hiihtoloman jälkee sun pulsas.. Ole hyvä vaan.
"I'm so sorry.. "
it's over now
1
983
Vastaukset
- rikollista tuommonen
Mustasukkaista vihaa täynnä, ei tää ole mikään anteeksipyynntö, tää on henkistä pahoinpitelyä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882108Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361766- 1801316
- 241784
- 67732
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337502