Vieläkös täällä jauhetaan siitä papista. Näköjään. Nönnöt raapustaa kaikkien mahdollisten kirjoitusvirheiden säestämänä, että kamlaa on. Jollakin jaksaa kateus kalvaa kun paperityöläisillä on vielä töitä. Jonkun luukku on kylmä - toisella taas liian lämmin. Eikös niissä ole termostaattia.
Älkää ajateltko ollenkaan siellä sossurajan (Kela=kansanelätyslaitos) tuntumassa, että muu kansa jaksaa maksaa jatkuvaa purnaustanne. Olkaa joskus kiitollisia, että saatte jotakin!
Voi taivas
4
347
Vastaukset
- nut-
Itse olen myös Kelan päivärahoilla, siltikin olen lähes samaa mieltä kanssasi. En jaksa valittaa, sitä paitsi se ei auta varsinkaan jos ei tee mitään asian eteen. Kehottaisinkin ihan rohkeasti niitä ketä jokin asia risoo ottamaan ns. härkää sarvista ja menemään ihmisen luokse joka voisi mahdollisesti auttaa asian kanssa.
- kassiset
kuule. Ei näitä hulluja pidättele mikään. Ei edes lumi. Nyt jo 100 suomalaista pudonnut katoltakin ja yksi kuollu. Mitä nää saa päähänsä tai vaikka kuulevat tai näitä kehotetaan, niin nämä ryhtyvät toimeen. Ei siinä järjellä ajatella. Suomalaiset on totutettu tottelemaan ja saamaan kaikki ilmaiseksi. Eivät raaski maksaa ulkopuoliselle lumen pudottajallekkaan. Itse pitää vaan mennä katolle ja putoavat sitten. Toisaalta, onhan täällä ennenkin lunta satanut. Nyt nää ovat tottuneet käymään talvella Thaimaassa ja nähneet vain vesikelejä talvella ja ovat unohtaneet koko lumen. Pudotkaa perkeleet.
- Toivos on hyvä ellää
kassiset kirjoitti:
kuule. Ei näitä hulluja pidättele mikään. Ei edes lumi. Nyt jo 100 suomalaista pudonnut katoltakin ja yksi kuollu. Mitä nää saa päähänsä tai vaikka kuulevat tai näitä kehotetaan, niin nämä ryhtyvät toimeen. Ei siinä järjellä ajatella. Suomalaiset on totutettu tottelemaan ja saamaan kaikki ilmaiseksi. Eivät raaski maksaa ulkopuoliselle lumen pudottajallekkaan. Itse pitää vaan mennä katolle ja putoavat sitten. Toisaalta, onhan täällä ennenkin lunta satanut. Nyt nää ovat tottuneet käymään talvella Thaimaassa ja nähneet vain vesikelejä talvella ja ovat unohtaneet koko lumen. Pudotkaa perkeleet.
Voi herra isä ku sain nauraa makiast kattokassise jutuil,,,, oikei tul silmist ves,,, ja ei olt ees yhtää tennaakaa koton,, Sellasiiha myö suomalaiset ollaa ja viel eriksee kaakkois-suomalaiset. Sannoovat et myö ollaa kaik vähä omituisii,, sisäsiittosii?? Taijetaa olla kaik vähä niiku sukkuu toisillemme? sillee niiku vääräkoivu takkaa? On se sit hyvä ku tulloo tän noit naapuri iivanoi,, sekottuu ja vahvistuu tää meikii kanta tääl Imatral ja Lappeerannas?
- leiti
Toivos on hyvä ellää kirjoitti:
Voi herra isä ku sain nauraa makiast kattokassise jutuil,,,, oikei tul silmist ves,,, ja ei olt ees yhtää tennaakaa koton,, Sellasiiha myö suomalaiset ollaa ja viel eriksee kaakkois-suomalaiset. Sannoovat et myö ollaa kaik vähä omituisii,, sisäsiittosii?? Taijetaa olla kaik vähä niiku sukkuu toisillemme? sillee niiku vääräkoivu takkaa? On se sit hyvä ku tulloo tän noit naapuri iivanoi,, sekottuu ja vahvistuu tää meikii kanta tääl Imatral ja Lappeerannas?
No,, siinä oli yksi,,,,,,,,,,,,,, sellane ,,peukkunsa kanssa jota otti pattiin jonkun kiva kirjoitus heheheheheheeheh
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh791954Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971683- 1481260
- 59698
- 225697
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6656- 56600
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako195563- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337472