Ketkä Lähettivät minulle tappouhkauksia?
Oli tätä virka-aseella ampumista ja pampulla jakausta.
Sitten kerrottiin miten minun pitäisi tappaa itseni.
Se on mielenkiintoista, koska olen nimenomaan kritisoinut epärehellisten poliisien toimia.
Miksi minua pitää uhkailla?
Kenen varpailla olen mennyt astumaan.
Tosin komisario Läksy halusi minulta rahaa, koska olin loukannut hänen kunniaa
samoin Ylkonstaapeli Olkinuora
Samoin Komisario Sundqvist.
Nämä kolme poliisia ovat ihan virallisesti ja henkilökohtaisesti ottaneet minun kanssa yhteen.
Ovatko he jo alentuneet nimimerkin suojissa minua uhkailemaan?
Millaisia poliiseja Suomessa oikein on?
Koko ajan tulee lehtiin otsikoita, joissa poliisi raiskaa
poliisi tekee petoksen
Poliiseja sekoilee kännissä auton ratissa.
Poliisi hakkaa perheensä
Poliisilla on laiton ase
Poliisia epäillään pahoinpitelystä
Näitä saamme lukea lähes päivittäin.
Sitä mukaa kun kritisoin poliisin toimintaa, niin sitä enemmän minua uhkaillaan.
4% poliiseista on tunnustanut tietävänsä kollegan ottaneen lahjuksia vastaan.
Se tarkoittaa Suomen oloissa 320 poliisin ottaneen Suomessa lahjuksia vastaan.
Kuinka monta sitten on saatu kiinni?
Minun tietojeni mukaan ei yhtään.
10 % on ilmoittanut olleen alkoholin vaikutuksen alaisena töissä, joka tarkoittaa 800 poliisia.
Varkaita poliiseista on 5%, joten käryjä pitäisi olla sellainen 400 kappaletta.
Kiinni vain jää aivan murto osa.
Poliisit ovat kovasti epärehellistä porukkaa.
Ketkä lähettivät minulle tappouhkauksia
29
651
Vastaukset
- jhgty
ja jos tappouhkauksia olleet, niin säilytä ne mahd. RI varten.
- Markku Ahdeoja
Mikäs nyt on, kun nämä buhahahaat eivät kommentoi tätä kirjoitusta?
Miksi ei nyt enää uhotakkaan minun tappamisella?
Mikäs nyt tuli?
Mihin hävivät nämä väkivallalla uhkaavat?
Metkaa, ne hävisivät heti kun tein rikosilmoituksen ja epäilyn alle joutui koko Varsinais-Suomen poliisilaitos.
Sinne hävisi koko porukka:
Taisi osuta ja upota arvon poliisit. Eikös enää uhotakkaan, mitä minulle tekisitte?
Pelkäättekö nyt paljastumista :)
ei kai joku unohtanut mitä ip osoite merkkaa.
Sen poliisiraiskaajan kiinnottaja laitti vähän sähköpostia miten homman voi hoitaa sinne tutkinnajohtajalle.
Miten on poliisit eikä enää kirjoittaminen maitakkaan samaan tahtiin kuin ennen.
Missä on IIro Karhula nimimerkillä ja tämä buahahahah eikös enää minun tappaminen kiinnostakkaan? - Josef Mengele
Markku Ahdeoja kirjoitti:
Mikäs nyt tuli?
Metkaa, ne hävisivät heti kun tein rikosilmoituksen ja epäilyn alle joutui koko Varsinais-Suomen poliisilaitos.
Taisi osuta ja upota arvon poliisit. Eikös enää uhotakkaan, mitä minulle tekisitte?
Sen poliisiraiskaajan kiinnottaja laitti vähän sähköpostia miten homman voi hoitaa sinne tutkinnajohtajalle.
Miten on poliisit eikä enää kirjoittaminen maitakkaan samaan tahtiin kuin ennen.
Missä on IIro Karhula nimimerkillä ja tämä buahahahah eikös enää minun tappaminen kiinnostakkaan?Helvetin helvetti miten tuollainen ukko voi olla yleensa irti?No nykyisin kustannussyistä suositaan avohoitoa johonka Markkukin epäilemättä kuuluu tai ainakin kuuluisi kuulua.Markku on hauska mies,kun lehmänmulkku.
- 313098
Josef Mengele kirjoitti:
Helvetin helvetti miten tuollainen ukko voi olla yleensa irti?No nykyisin kustannussyistä suositaan avohoitoa johonka Markkukin epäilemättä kuuluu tai ainakin kuuluisi kuulua.Markku on hauska mies,kun lehmänmulkku.
Sana on vapaa ja tulee ollakin jopa Ahdeojalle! Voi olla että Ahdeojan kirjoittelu koskee mutta täällähän on oltu sitä mieltä että "sitä saa mitä tilaa". Ehkä ovat sitten saaneet sitä mitä ovat tilanneet!
5 10 ei ollutkaan oikein 15! - Markku Ahdeoja
313098 kirjoitti:
Sana on vapaa ja tulee ollakin jopa Ahdeojalle! Voi olla että Ahdeojan kirjoittelu koskee mutta täällähän on oltu sitä mieltä että "sitä saa mitä tilaa". Ehkä ovat sitten saaneet sitä mitä ovat tilanneet!
5 10 ei ollutkaan oikein 15!Onko sinusta tappouhkaus jossain olosuhteissa hyväksyttävää?
Vai onko Josef mengelen mielestä oikein, kun ihmistä uhataan tappamisella?
Milliaisessa yhteiskunnassa te haluatte elää?
En minä edes halua tehdä mitään dekkarin hommia, koska minulla on ihan muutakin.
Koska poliisi ei tehnyt työtään niin jonkun se on tehtävä.
Rikoksia jätetään Suomessa paljon tutkimatta, koska poliiseja on liian vähän ja niistäkin osa tekee rikoksia itse. - MArkku Ahdeoja
Josef Mengele kirjoitti:
Helvetin helvetti miten tuollainen ukko voi olla yleensa irti?No nykyisin kustannussyistä suositaan avohoitoa johonka Markkukin epäilemättä kuuluu tai ainakin kuuluisi kuulua.Markku on hauska mies,kun lehmänmulkku.
Josef mengele ei ole tainnut olla biologian tunnilla koulussa koska mainitsee "lehmänmulkku"
Minäpä kerron nyt sen, mikä sinulla on jäänyt oppimatta.
Lehmä on naaras, jolla on utareet.
Lehmä synnyttää vasikoita.
Sonni on se, jolla on mainitsemasi elin. SONNI.
Mutta kirjoituksistasi päätellen sinulla Josef mengele on jäänyt paljon muutakin oppimatta.
Taisi olla koulussa sellainen ns. pinnaaja.
Mutta opit sentään hieman kirjoittamaan ja osaat näemmä käyttää tietokonettakin.
Se on jo hienoa. kyllä se siitä JM - 313098
Onko sinusta tappouhkaus jossain olosuhteissa hyväksyttävää?
Vai onko Josef mengelen mielestä oikein, kun ihmistä uhataan tappamisella?
Milliaisessa yhteiskunnassa te haluatte elää?
En minä edes halua tehdä mitään dekkarin hommia, koska minulla on ihan muutakin.
Koska poliisi ei tehnyt työtään niin jonkun se on tehtävä.
Rikoksia jätetään Suomessa paljon tutkimatta, koska poliiseja on liian vähän ja niistäkin osa tekee rikoksia itse.En suinkaan tarkoittanut saamaasi tappouhkausta vaan sitä että kirjoitustesi kautta poliisit saavat sitä mitä tilaavat!
Muuten Lappeenrannan puolessa oli komissario joka värkkäili Venäjän suurlähetystön kanssa ja sai siitä tuomion, taisipa tuomion yhtenä syynä olla juuri lahjusten ottaminen.
Poliisien vähyys ei mielestäni ole syy siihen että rikoksia jää tutkimatta, välinpitämättömyys on suurempi syy.
Ja kyllähän noita tutkitaan kun asianomistajaksi ilmottautuu pankki, kunta, poliisi tai joku muu yhteiskunnan yksikkö ta politiikko! - Markku Ahdeoja
313098 kirjoitti:
En suinkaan tarkoittanut saamaasi tappouhkausta vaan sitä että kirjoitustesi kautta poliisit saavat sitä mitä tilaavat!
Muuten Lappeenrannan puolessa oli komissario joka värkkäili Venäjän suurlähetystön kanssa ja sai siitä tuomion, taisipa tuomion yhtenä syynä olla juuri lahjusten ottaminen.
Poliisien vähyys ei mielestäni ole syy siihen että rikoksia jää tutkimatta, välinpitämättömyys on suurempi syy.
Ja kyllähän noita tutkitaan kun asianomistajaksi ilmottautuu pankki, kunta, poliisi tai joku muu yhteiskunnan yksikkö ta politiikko!Ymmärsin sitten väärin.
Resurssipulaa on monenlaista.
Kyllä Suomessa on vähiten poliiseja euroopassa, kun suhteutetaan maan väkulukuun ja silläin on negatiivinen vaiktutus.
Olen todellakin samaa mieltä, että välinpitämättömyys on suurempi ongelma, mutta toisaalta sekään ei ole yksiselitteinen.
Tällä hetkellä poliisiorganisaation kykyä heikentää monet asiat.
Poliisien vähyys
Puutteellinen koulutus
Heikosti toteutettu organisaatiouudistus
Nämä kolme yhdessä luovat nykyisen hyvin ongelmallisen tilanteen.
Olen selvittänyt näitä ongelmarakenteita ja ne ovat todella hankalia ja luovat melkoisen kaaoksen.
Organisaatiouudistus on väkisin ajettu eikä sillä ole kentän tukea.
Sellainen uudistus on luotu epäonnistumaan, jossa rivipoliisien kuuleminen on unohdettu.
Ohjeistus on usein epätarkkaa, jolloin poliisien käytäntö erilaisissa tehtävissä poikkeaa eri puolilla Suomea.
Ohjeistus on ylimalkaista eikä lain kanssa aina samalla linjalla. - lisäys mitään auta !
313098 kirjoitti:
En suinkaan tarkoittanut saamaasi tappouhkausta vaan sitä että kirjoitustesi kautta poliisit saavat sitä mitä tilaavat!
Ja kyllähän noita tutkitaan kun asianomistajaksi ilmottautuu pankki, kunta, poliisi tai joku muu yhteiskunnan yksikkö ta politiikko!Joudutaan laskemaan poliisien tasoa vielä alemmaksi, jos se ylipäätään on edes mahdollista. Poliisien vähentäminen rosvoimmasta päästä taitaisi auttaa enemmän. Ehkä myös poliisiin kohdistuva ulkoinen valvonta voisi saada poliiseihin edes hieman ryhtiä. Nythän poliisit työllistävät rosvoilullaan toisiaan ja loput lorvivat.
- Markku Ahdeoja
lisäys mitään auta ! kirjoitti:
Joudutaan laskemaan poliisien tasoa vielä alemmaksi, jos se ylipäätään on edes mahdollista. Poliisien vähentäminen rosvoimmasta päästä taitaisi auttaa enemmän. Ehkä myös poliisiin kohdistuva ulkoinen valvonta voisi saada poliiseihin edes hieman ryhtiä. Nythän poliisit työllistävät rosvoilullaan toisiaan ja loput lorvivat.
Kyllä määrällä on vaikutusta.
Rikosilmoituksia tehdään paljon ja käytännössä, yhden rikosilmoituksen käsittelyaika on muutama minuutti.
Silloin ei voi tehdä kunnollista päätöstä siitä tutkitaanko tapaus vai ei.
Suomessa jää lukemattomia oikeita rikoksia tutkimatta, koska poliisi kaunistaa tilastoja.
Rikosilmoitukset käsittelyn toiminta on mahdotonta suorittaa näillä resursseilla niin, että oikeusturva ei vaarantuisi. - Josef Mengele
MArkku Ahdeoja kirjoitti:
Josef mengele ei ole tainnut olla biologian tunnilla koulussa koska mainitsee "lehmänmulkku"
Minäpä kerron nyt sen, mikä sinulla on jäänyt oppimatta.
Lehmä on naaras, jolla on utareet.
Lehmä synnyttää vasikoita.
Sonni on se, jolla on mainitsemasi elin. SONNI.
Mutta kirjoituksistasi päätellen sinulla Josef mengele on jäänyt paljon muutakin oppimatta.
Taisi olla koulussa sellainen ns. pinnaaja.
Mutta opit sentään hieman kirjoittamaan ja osaat näemmä käyttää tietokonettakin.
Se on jo hienoa. kyllä se siitä JMSen jutun pointti olikin.Etkö ymmärtänyt?Nimittäin lehmällä ei ole mulkkua etkä sinä ole myöskään hauska siis olet hauska mies,kuin lehmänmulkku.heheheheheheh
- Markku Ahdeoja
Josef Mengele kirjoitti:
Sen jutun pointti olikin.Etkö ymmärtänyt?Nimittäin lehmällä ei ole mulkkua etkä sinä ole myöskään hauska siis olet hauska mies,kuin lehmänmulkku.heheheheheheh
Miksi sitten väität olevan?
Eikä tämä ole mikään vitsikeskustelupalsta.
Täällä puhutaan yleensä vakavista aiheista, jotka koskettavat ihmistä.
Vitsi sivustot ovat ihan jossain muualla - Josef Mengele
Vitsi sivustot ovat ihan jossain muuallaMarkku on kansallissosialisti.Siitoinen ja sieg heil.
- HAHAHAHAHAHAH!!!
Mikäs nyt tuli?
Missä on IIro Karhula nimimerkillä ja tämä buahahahah eikös enää minun tappaminen kiinnostakkaan?Meinas tulla pissa housuun kun nauroin sun tekstiä kun sä oot kuin pikkutyttö jota pelottaa mielikuvitus möröt...Sori kun en ole ottanut kantaa vähään aikaan, mutta kun en todellakaan ole niin kiinnostunut sun elämästäsi muuta kun ihan puhtaasti viihteellisessä mielessä..HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Mulle kun on ihan sama tapatko itses vai tappaako joku muu sut, koska lyön vetoa ettet sä elä enää seuraavaa viittä vuotta kuitenkaan johtuen sairaudestasi joka tuntuu pahenevan kovaa vauhtia... Ja muutenkin sun elämäs on niin paskanturha joten ihan mulle sama... Ja luulenpa että tuskin kukaan muukaan välittää oikeasti elätkö vai et.... kunhan uhoavat... ja se on 1000000 prosenttisen varmaa että yksikään uhkailija ei ole poliisi koska ne on viimeset henkilöt maanpäällä ketä sunlaiset turhat paskat ärsyttävät...niillä kun on oikeitakin töitä tehtävänä vaikka sä et sitä tajuakkaan...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
- Otinpa selvää...
Ymmärsin sitten väärin.
Resurssipulaa on monenlaista.
Kyllä Suomessa on vähiten poliiseja euroopassa, kun suhteutetaan maan väkulukuun ja silläin on negatiivinen vaiktutus.
Olen todellakin samaa mieltä, että välinpitämättömyys on suurempi ongelma, mutta toisaalta sekään ei ole yksiselitteinen.
Tällä hetkellä poliisiorganisaation kykyä heikentää monet asiat.
Poliisien vähyys
Puutteellinen koulutus
Heikosti toteutettu organisaatiouudistus
Nämä kolme yhdessä luovat nykyisen hyvin ongelmallisen tilanteen.
Olen selvittänyt näitä ongelmarakenteita ja ne ovat todella hankalia ja luovat melkoisen kaaoksen.
Organisaatiouudistus on väkisin ajettu eikä sillä ole kentän tukea.
Sellainen uudistus on luotu epäonnistumaan, jossa rivipoliisien kuuleminen on unohdettu.
Ohjeistus on usein epätarkkaa, jolloin poliisien käytäntö erilaisissa tehtävissä poikkeaa eri puolilla Suomea.
Ohjeistus on ylimalkaista eikä lain kanssa aina samalla linjalla.Olet sitä mieltä että yksi syy on puutteellinen koulutus??? Eipä taida Markulla olla tietoa poliisikoulutuksen tasosta Suomessa. Meillä täällä kotimaassa kun sattuu olemaan tällä hetkellä sen tasoinen poliisikoulutus että olemme mallimaa koskien koko planeettaa. Missään muussa maassa ei poliisikoulutus kestä kahta ja puolta vuotta ja kouluteta jokaista poliisimiestä selviämään esimerkiksi koko rikosprosessista vaikka yksin.
- TODELLA HAUSKAA!!!!
Vitsi sivustot ovat ihan jossain muuallaVai ettei ole vitsipalsta!!!!???? Päinvastoin!!!!!! Vai väitätkö sä että sä olet oikeesti ollut tosissasi??!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...Nythän vasta vitsin murjaisit!!! Sä mollaat nimiltä täällä poliiseja ja kerrot olevas pätevä lakimies ja rikostutkija ja sitten vielä kerrot että tämä ei ole vitsipalsta!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Eihän täällä kukaan täyspäinen kirjoita tosissaan kun idiootit kuten sinä olette vain niin hauskoja kun teitä pikkasen provosoi!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
- syntyä suameen !
Otinpa selvää... kirjoitti:
Olet sitä mieltä että yksi syy on puutteellinen koulutus??? Eipä taida Markulla olla tietoa poliisikoulutuksen tasosta Suomessa. Meillä täällä kotimaassa kun sattuu olemaan tällä hetkellä sen tasoinen poliisikoulutus että olemme mallimaa koskien koko planeettaa. Missään muussa maassa ei poliisikoulutus kestä kahta ja puolta vuotta ja kouluteta jokaista poliisimiestä selviämään esimerkiksi koko rikosprosessista vaikka yksin.
Suami on euroopan Japani.
jne
Tollaista paskaa propagandaa meille syötetään ja tuo sinun väitteesi "olemme mallimaa koskien koko planeettaa" lienee samaa. Ei poliiseja todellakaan kouluteta siitä 2½ vuodesta kuin murto-osa lainsäädännön tuntemiseen. Taitaa toi väkivallan koulutus olla isommassa roolissa kuin lainsäädäntö. - Iiro Karhula
HAHAHAHAHAHAH!!! kirjoitti:
Meinas tulla pissa housuun kun nauroin sun tekstiä kun sä oot kuin pikkutyttö jota pelottaa mielikuvitus möröt...Sori kun en ole ottanut kantaa vähään aikaan, mutta kun en todellakaan ole niin kiinnostunut sun elämästäsi muuta kun ihan puhtaasti viihteellisessä mielessä..HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Mulle kun on ihan sama tapatko itses vai tappaako joku muu sut, koska lyön vetoa ettet sä elä enää seuraavaa viittä vuotta kuitenkaan johtuen sairaudestasi joka tuntuu pahenevan kovaa vauhtia... Ja muutenkin sun elämäs on niin paskanturha joten ihan mulle sama... Ja luulenpa että tuskin kukaan muukaan välittää oikeasti elätkö vai et.... kunhan uhoavat... ja se on 1000000 prosenttisen varmaa että yksikään uhkailija ei ole poliisi koska ne on viimeset henkilöt maanpäällä ketä sunlaiset turhat paskat ärsyttävät...niillä kun on oikeitakin töitä tehtävänä vaikka sä et sitä tajuakkaan...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Jos pissi lirahtelee housuun noin vaan,saattaa olla tulehdus kyseessä.
Kohdun poisto autaa yleensä,suosittelisin vaippoja. - samapa tuo...
syntyä suameen ! kirjoitti:
Suami on euroopan Japani.
jne
Tollaista paskaa propagandaa meille syötetään ja tuo sinun väitteesi "olemme mallimaa koskien koko planeettaa" lienee samaa. Ei poliiseja todellakaan kouluteta siitä 2½ vuodesta kuin murto-osa lainsäädännön tuntemiseen. Taitaa toi väkivallan koulutus olla isommassa roolissa kuin lainsäädäntö.Tuo nyt on sun mielipitees joka ei perustu mihinkään...mutta käväses huvikses poliisin verkkosivuilla ja yritä lukea ne ajatuksella jos osaat...
- HAHAHAHAHAHA
Iiro Karhula kirjoitti:
Jos pissi lirahtelee housuun noin vaan,saattaa olla tulehdus kyseessä.
Kohdun poisto autaa yleensä,suosittelisin vaippoja.Auttokos ne sulla kun tulee neuvoja ihan kuin kokemuksesta?:)
- Markku Ahdeoja
HAHAHAHAHAHAH!!! kirjoitti:
Meinas tulla pissa housuun kun nauroin sun tekstiä kun sä oot kuin pikkutyttö jota pelottaa mielikuvitus möröt...Sori kun en ole ottanut kantaa vähään aikaan, mutta kun en todellakaan ole niin kiinnostunut sun elämästäsi muuta kun ihan puhtaasti viihteellisessä mielessä..HAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!! Mulle kun on ihan sama tapatko itses vai tappaako joku muu sut, koska lyön vetoa ettet sä elä enää seuraavaa viittä vuotta kuitenkaan johtuen sairaudestasi joka tuntuu pahenevan kovaa vauhtia... Ja muutenkin sun elämäs on niin paskanturha joten ihan mulle sama... Ja luulenpa että tuskin kukaan muukaan välittää oikeasti elätkö vai et.... kunhan uhoavat... ja se on 1000000 prosenttisen varmaa että yksikään uhkailija ei ole poliisi koska ne on viimeset henkilöt maanpäällä ketä sunlaiset turhat paskat ärsyttävät...niillä kun on oikeitakin töitä tehtävänä vaikka sä et sitä tajuakkaan...HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA
Sinä olet kyllä mielenkiintoinen tapaus hahahaha
Käytät sanaa sä
Käytät sanaa sun
Sinua kiinnostaa kovasti mielenterveys asiat.
Kirjoituksistasi päätellen sinulla on todella paha olla. Toivon mukaan minun haukkumiseni ja provosointi auttaa sinua terapeuttisessa mielessä ja saat helpotusta omiin ongelmiisi.
Puhut myös paljon kuolemasta enkä oikein pidä siitä. MInusta sinun kannattaisi unohtaa sellainen asia.
Sekin kun minua uhataan tappamisella tai minua pyydetään tekemään itsemurhaa kertoo enempikin kirjoittajan omasta pahasta olosta.
Olen todella pahoillani tilanteestasi Buhahaha kuka sitten oletkin. Mutta koska selvästi kirjoitukseni saavat sinut pois tolaltaan ja voit helpottaa oloasi, niin on todella mukavaa kun saat purettua edes johonkin pahaa oloasi.
Toivotan sinulle oikein hyvää jatkoa :)
Minä ainakin olen kaivannut kommenttejasi kovasti. jatka vain niin saat purettua pahaa oloasi - Josef Mengele
TODELLA HAUSKAA!!!! kirjoitti:
Vai ettei ole vitsipalsta!!!!???? Päinvastoin!!!!!! Vai väitätkö sä että sä olet oikeesti ollut tosissasi??!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH...Nythän vasta vitsin murjaisit!!! Sä mollaat nimiltä täällä poliiseja ja kerrot olevas pätevä lakimies ja rikostutkija ja sitten vielä kerrot että tämä ei ole vitsipalsta!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!! Eihän täällä kukaan täyspäinen kirjoita tosissaan kun idiootit kuten sinä olette vain niin hauskoja kun teitä pikkasen provosoi!!!HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH!!!!
Jatkaisinko valitsemallani tiellä?This is humor?;)))))
- kaikki mainokset
samapa tuo... kirjoitti:
Tuo nyt on sun mielipitees joka ei perustu mihinkään...mutta käväses huvikses poliisin verkkosivuilla ja yritä lukea ne ajatuksella jos osaat...
faktoiksi ? Kyllä naiivikin saa olla, mutta jotain rajaa siinäkin olisi hyvä olla. Mene Ladan verkkosivuille, niin sun ei sitten enää tarvitse muuta automerkkiä miettiäkään !
- Markku Ahdeoja
Sinä olet kyllä mielenkiintoinen tapaus hahahaha
Käytät sanaa sä
Käytät sanaa sun
Sinua kiinnostaa kovasti mielenterveys asiat.
Kirjoituksistasi päätellen sinulla on todella paha olla. Toivon mukaan minun haukkumiseni ja provosointi auttaa sinua terapeuttisessa mielessä ja saat helpotusta omiin ongelmiisi.
Puhut myös paljon kuolemasta enkä oikein pidä siitä. MInusta sinun kannattaisi unohtaa sellainen asia.
Sekin kun minua uhataan tappamisella tai minua pyydetään tekemään itsemurhaa kertoo enempikin kirjoittajan omasta pahasta olosta.
Olen todella pahoillani tilanteestasi Buhahaha kuka sitten oletkin. Mutta koska selvästi kirjoitukseni saavat sinut pois tolaltaan ja voit helpottaa oloasi, niin on todella mukavaa kun saat purettua edes johonkin pahaa oloasi.
Toivotan sinulle oikein hyvää jatkoa :)
Minä ainakin olen kaivannut kommenttejasi kovasti. jatka vain niin saat purettua pahaa oloasiSyy tappouhkauksiini löytyy tuolta
http://markkuahdeoja.blogit.fi/ - just just...
Syy tappouhkauksiini löytyy tuolta
http://markkuahdeoja.blogit.fi/syy sun tappouhkauksiin löytyy ehkä ennemminkin väärästä lääkityksestä ja sen sä tiedät itsekin... tuo mitä sä väität tutkinnaksi ja kehuskelet suorittanees yleensä mitään tutkintaa on terveen järjellä ajateltuna ihan pelkkää paskaa mutta sä sekomake et vaan tajua sitä kun olet vain tyhmä paskakikkare. Tämä on taas salonpoliisin saunatonttu joka täällä kirjottelee...usko pois vaan.
- Markku Ahdeoja
just just... kirjoitti:
syy sun tappouhkauksiin löytyy ehkä ennemminkin väärästä lääkityksestä ja sen sä tiedät itsekin... tuo mitä sä väität tutkinnaksi ja kehuskelet suorittanees yleensä mitään tutkintaa on terveen järjellä ajateltuna ihan pelkkää paskaa mutta sä sekomake et vaan tajua sitä kun olet vain tyhmä paskakikkare. Tämä on taas salonpoliisin saunatonttu joka täällä kirjottelee...usko pois vaan.
Voit kysyä kihlakunnnasyyttäjä KAri Frilanderilta, koska hän toimii jutussa tutkinnajohtajana. Millä sanoilla täällä minua uhkailtiin.
Sinun on helppo huudella nimimerkin takaa jotakin lääkityksestä. Vanhempi konstaapeli MArtti Fagerin kanssa voit keskustella varmaan minun lääkityksestäni, koska teillä on samanlaiset kiinnostuksen kohteet.
Martti puhui myös jotakin pillereistä, joten teillä kahdella on varmaan mielenkiitoisia juttuhetkiä minusta.
Mutta harrastuksensa kullakin. Hyvää päivänjatkoa lääkityskeskusteluun arvoisa "just just" - just just..
Voit kysyä kihlakunnnasyyttäjä KAri Frilanderilta, koska hän toimii jutussa tutkinnajohtajana. Millä sanoilla täällä minua uhkailtiin.
Sinun on helppo huudella nimimerkin takaa jotakin lääkityksestä. Vanhempi konstaapeli MArtti Fagerin kanssa voit keskustella varmaan minun lääkityksestäni, koska teillä on samanlaiset kiinnostuksen kohteet.
Martti puhui myös jotakin pillereistä, joten teillä kahdella on varmaan mielenkiitoisia juttuhetkiä minusta.
Mutta harrastuksensa kullakin. Hyvää päivänjatkoa lääkityskeskusteluun arvoisa "just just"Sekomake alkaa pikkuhiljaa hiiltymään??? HSAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Älä välitä...lukases mitä siitä paranoiasta kerrotaan netissä niin eiköpä vain sekin kuulu kuvioon...hahahahahahahahahahha...sä oot niin sairas, niin sairas.... Mutta jatka vaan kirjotteluas niin me terveet lueskellaan sun harhoista ja nauretaan niille...hahahahahahahahahahahhaha...
- Markku Ahdeoja
just just.. kirjoitti:
Sekomake alkaa pikkuhiljaa hiiltymään??? HSAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Älä välitä...lukases mitä siitä paranoiasta kerrotaan netissä niin eiköpä vain sekin kuulu kuvioon...hahahahahahahahahahha...sä oot niin sairas, niin sairas.... Mutta jatka vaan kirjotteluas niin me terveet lueskellaan sun harhoista ja nauretaan niille...hahahahahahahahahahahhaha...
Narsistinen persoonallisuus
Wikipedia
Loikkaa: valikkoon, hakuun
Narsistinen persoonallisuushäiriö
Michelangelo Caravaggio, Narkissos, 1594–1596.
Michelangelo Caravaggio, Narkissos, 1594–1596.
ICD-9 301.81
Narsistinen persoonallisuushäiriö on psykiatriseen diagnostiseen DSM-järjestelmään vuonna 1980 hyväksytty ja persoonallisuushäiriöihin kuuluva psyykkinen häiriö. Narsistisesta persoonallisuushäiriöstä kärsivällä henkilöllä on laaja-alaisia suuruuskuvitelmia joko mielikuvien tai käytöksen tasolla, hän vaatii ihailua ja häneltä puuttuu kyky empatiaan. Hänen ihmissuhteensa häiriytyvät empatian puutteesta, kateudesta ja ylimielisyydestä. Narsistinen persoonallisuushäiriö alkaa yleensä varhaisaikuisuudessa.[1] Kyseessä on yksilön sopeutumista haittaava, jäykkä ja pysyvä patologinen persoonallisuuden muoto, joka voi aiheuttaa huomattavaa kärsimystä ympäristössä ja ongelmia ihmissuhteissa. ICD-10:stä puuttuu tämä häiriö, ja se luokitellaan muuksi persoonallisuushäiriöksi.
Professori Liisa Keltikangas-Järvisen mukaan narsistinen häiriö ei ilmene älyllisinä tai suoritusongelmina eikä myöskään mielenterveysongelmina. Se ilmenee sosiaalisessa käyttäytymisessä, ja kun ihmiseltä puuttuvat tietyt hillitsevät mekanismit, esimerkiksi syyllisyyden- ja häpeäntunteet, hän voi suoriutua älyllisesti keskimääräistä paremmin. Hän ei kykene myöntämään epäonnistumista, mikä voi antaa harhaanjohtavasti kuvan vahvasta itsetunnosta.[2]
Narsisteja on ollut kaikkina aikoina ja kaikissa etnisissä ryhmissä, kulttuureissa, yhteiskuntaluokissa, ammateissa sekä molemmissa sukupuolissa, heitä kiehtoo erityisen paljon vallankäyttö.[3] Tilastollisesti miehillä on narsistinen persoonallisuushäiriö useammin kuin naisilla. Narsistisen persoonallisuushäiriön arvellaan olevan eri lähteiden mukaan 1–3 prosentilla väestöstä.[1][4] Narsistisen luonnehäiriön arvellaan yleistyneen viime aikoina, kun sen sijaan neuroosit olisivat vähentyneet.[5]
Narsistisen luonnehäiriön vakavimmasta muodosta käytetään nimitystä psykopatia. Lievemmästä narsistisesta luonnehäiriöstä sen erottaa väkivaltaisuus. Usein on esitetty, ettei psykopaatti koe ahdistuksen ja masennuksen tunteita, mutta tosiasiassa hän ahdistuu ja masentuu, mutta vain joutuessaan sellaisten tosiasioiden eteen, joihin hän ei voi vaikuttaa manipuloimalla.[6]
Asianajaja Markku Salo on kirjoittanut kirjan Mahdoton ihminen vastapuolena (2009) narsistista oikeudenkäynnissä vastapuolena. Narsistille tyypillinen temmellyskenttä on tuomioistuinlaitos ja muut siihen liittyvät viranomaiset kuten poliisi.[7] Teoksen alkuperäinen kustantaja perui oikeudenkäynnin pelossa kirjan julkaisemisen, ja sen on ottanut julkaisuohjelmaansa WSOY.[8] - Lyyyra
Mikäs nyt tuli?
Missä on IIro Karhula nimimerkillä ja tämä buahahahah eikös enää minun tappaminen kiinnostakkaan?pikkupojat uhkailee ei vanhat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh892128Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361776- 1801326
- 241794
- 67732
- 59718
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49566
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </340514