Katsoitteko eilen myöhään illalla, tv1:llä mielenkiintoista ohjelmaa H5N1-viruksesta? Siinä esitettiin kuvitteellinen tilanne, kauhuskenaario, kuinka kävisi jos/kun H5N1-virus oppii tarttumaan helposti ihmisestä toiseen. Kuinka kuolettava aalto 8:ssa viikossa kiertäisi maapallon jättäen miljoonia kuolinuhreja. Aika pelottava ajatus. Pelottavaa, kuinka lähellä sellainen tilanne on, jos viruksen onnistuu muuntua. Ja viruksillahan on tapana muuntua. Onko muita ohjelmaa katsoneita, mitä fiiliksiä ohjelma herätti teissä?
H5N1
43
560
Vastaukset
- on fiiiilikset
Se on sitä luonnon omaa extremeä, jeeee.. Ei tarvitse enää jengien vuorille kiipeillä hyppyjä harrastamaan. Makeet siis fiilikset. Elä tätä päivää, sillä koskaan ei tiedä milloin lähtö tulee. Ei siis pelota, eikä viranomaiset yms. pysty enää hysterisoimaan.
- kauhistunut immeinen
että vain ASIALLISIA vastauksia, kiitos. (En pyytänyt "suunsoittajilta" kommentteja. Tämä nimimerkki "on fiilikset" taitaa kuulua siihen 95%:n ignorantti-ryhmään, jotka on sitten "kakat housussa" kun tappajavirus jo kiertää..)
- urraaaa
Ei pelkoa, olen eristynyt ihminen ja asun lähes yksin. Virukset eivät tartu tyhjästä :)
- sdsdsdsd
tässä suojasäässä ja maatilan töissä on ihan kylliksi jo vitutusta...ei jaksa enää ressailla millään haihatteluskenaaioilla
Epidemiologian ja terveysviranomaisten kauhuskenaario, yksi monista. Ei se sen kummemmin aiheuta mietteitä ja tuntemuksia, ei sen enempää kuin aikoinaan eläminen kylmän sodan varjossa. Jos ei rokote ehdi ajoissa eikä henkilökohtainen vastustuskyky, hygienia ja varotoimet auta, niin mitäpä sitä enää siinä voisi tehdä kuin kärsiä yksin ja mahdollisesti kuolla pois?
Muutamien miljoonien kuoleminen tosin ei oikeasti hetkauttaisi juuri muita kuin menetyksen kohdanneiden elämää. Paniikkia lietsomalla toki saa jokaisen elämän sekaisin.- kauhistunut immeinen
tuolla paniikin lietsonnalla, mutta se ei ainakaan ollut oma tarkoitukseni. Kyllä minusta silti se on aika kauhistuttavaa jos virus riehuu ja kuolleisuusprosentti alkaa lähennellä 50:tä. Ei sellaista tautia kovinkaan moni haluaisi sairastaa. Se on luonnollista. Inhimillisyyteen kuuluu, että ihminen pelkää kuolemaa, oman fyysisen olomuodon loppumista. Ja kyllä se miljoonien kuolema varmaan melkein jokaista liikuttaisi, koska jokaisen omasta lähipiiristä aika moni (jos ei itse sitten) kuolisi tähän tautiin. Itse ymmärrän hyvin ko. ohjelmassa ollutta pariskuntaa/ heidän tyyppisiään ihmisiä, jotka keräilivät varastoon kuiva-aineita ja pullovettä "katastrofin" varalle, ettei pandemian riehuessa tarvitse lähteä ihmisten ilmoille ja että ruoka riittää jos kaupat kiinni, kun 60% ihmisistä sairaina. Sehän on vain fiksua. Kannattaa ottaa kyllä ihan tosissaan tuollainen uhkakuva, vaikka se ei juuri nyt (toivottavasti) vielä olekaan käynnistynyt/käynnistymässä.
- ihan jokapäiväistä
kauhistunut immeinen kirjoitti:
tuolla paniikin lietsonnalla, mutta se ei ainakaan ollut oma tarkoitukseni. Kyllä minusta silti se on aika kauhistuttavaa jos virus riehuu ja kuolleisuusprosentti alkaa lähennellä 50:tä. Ei sellaista tautia kovinkaan moni haluaisi sairastaa. Se on luonnollista. Inhimillisyyteen kuuluu, että ihminen pelkää kuolemaa, oman fyysisen olomuodon loppumista. Ja kyllä se miljoonien kuolema varmaan melkein jokaista liikuttaisi, koska jokaisen omasta lähipiiristä aika moni (jos ei itse sitten) kuolisi tähän tautiin. Itse ymmärrän hyvin ko. ohjelmassa ollutta pariskuntaa/ heidän tyyppisiään ihmisiä, jotka keräilivät varastoon kuiva-aineita ja pullovettä "katastrofin" varalle, ettei pandemian riehuessa tarvitse lähteä ihmisten ilmoille ja että ruoka riittää jos kaupat kiinni, kun 60% ihmisistä sairaina. Sehän on vain fiksua. Kannattaa ottaa kyllä ihan tosissaan tuollainen uhkakuva, vaikka se ei juuri nyt (toivottavasti) vielä olekaan käynnistynyt/käynnistymässä.
yksi monien kauhuskenaarioiden joukossa. Tiedotusvälineethän ovat erikoistuneet ihmistyen pelotteluun. Juurihan tuli tv:stä mustavalkoinen dokumentti, kun USA:ssa oli radio-ohjelman tiimoilta maailmanlopun meininki. Yhtä mittaahan sitä maailmanloppujakin ennustetaan. Jos kaiken uskoisi, hullu saisi olla.
- kauhistunut immeinen
ihan jokapäiväistä kirjoitti:
yksi monien kauhuskenaarioiden joukossa. Tiedotusvälineethän ovat erikoistuneet ihmistyen pelotteluun. Juurihan tuli tv:stä mustavalkoinen dokumentti, kun USA:ssa oli radio-ohjelman tiimoilta maailmanlopun meininki. Yhtä mittaahan sitä maailmanloppujakin ennustetaan. Jos kaiken uskoisi, hullu saisi olla.
pandemia ole ihan todellinen uhka? Historiasta muistanet että pandemiat ovat kiertäneet n. 30-40 vuoden välein. Joku H5N1:n kaltaisen viruksen aiheuttama pandemia olisi kyllä melkoisen vakava ja maailmaa mullistava juttu. Ja viruksethan ovat muuntunueet kautta aikain. En edelleenkään yritä lietsoa mitään, mutta tämä on mielestäni melko pelottava ajatus..
- rutoton yksilö
kauhistunut immeinen kirjoitti:
pandemia ole ihan todellinen uhka? Historiasta muistanet että pandemiat ovat kiertäneet n. 30-40 vuoden välein. Joku H5N1:n kaltaisen viruksen aiheuttama pandemia olisi kyllä melkoisen vakava ja maailmaa mullistava juttu. Ja viruksethan ovat muuntunueet kautta aikain. En edelleenkään yritä lietsoa mitään, mutta tämä on mielestäni melko pelottava ajatus..
maailmaa nähnyt jo 56 vuotta, mutten mitään pandemiaa ole kohdannut. Taitaakin olla vaan joku uusiosana. Ennenhän puhuttiinkin vaan epidemioista, jos jotain tautia liikkui.
- kauhistunut immeinen
rutoton yksilö kirjoitti:
maailmaa nähnyt jo 56 vuotta, mutten mitään pandemiaa ole kohdannut. Taitaakin olla vaan joku uusiosana. Ennenhän puhuttiinkin vaan epidemioista, jos jotain tautia liikkui.
muistanet aasialaisen ja hongkongilaisen (en muista kummassa järjestyksessä) vuosilta -57 ja -68?
- lähitalosta
kauhistunut immeinen kirjoitti:
muistanet aasialaisen ja hongkongilaisen (en muista kummassa järjestyksessä) vuosilta -57 ja -68?
Lähitalossa isäntä kuoli siihen aasialaiseen 57.
Ei ne pandemiat ole terveellisiä..
- tavoite500m
Olen tainnut joskus aikaisemminkin suositella tämän palstan keskustelijoille hypnoosilaatikon pysyvää sulkemista. Tässäkin tapauksessa siitä voisi olla apua.
Jep, rutto voi tulla, tai ebola, tai ehkä holoseeni-interglasiaali päättyy yllättäen ja siirrymme viikossa lumipallovaiheseen. Komeetta voi täräyttää telluksen päreiksi, auringosta ryöpsähtänyt supermyräkkä voi pyyhkäistä ilmakehämme olemattomiin, saattaa alkaa täysimittainen ydinsota, large hadron collider saattaa synnyttää mustan aukon johon maapallo imeytyy, samainen kiihdytin saattaa putkauttaa "oudon" hiukkasen joka muuttaa maapallon asukkaineen bataattisoseeksi, elämäänsä kyllästyneet kuun pimeälle puolelle paenneet natsit saattavat paahtaa planeettamme tesla-säteellä - ihan vain piruillessaan...
Toisaalta, ehkäpä tuhoa ei tule tälläkään kertaa. - Tiedontuska
1.3-10 TV1 klo 23.00 Bioaseet vaiettu uhka. Siinä taitaa olla vastauksia kyllin, näihin pandemioihin? Ei ollut ainakaan vielä Areenassa, toivottavasti tulee, jäi alku katsomatta. Omista laboratorioista on sairaudet alkunsa saaneet, näin meitä vedätetään ja huijataan. Mitä pitäisi ajatella näistä salaliittojutuista kun näyttää, että totuus on saloja pahempaa :´(
- HOHOHOHOHOHO
Sikaflunssa on bioase, niin eipä siltä rintamalta ole paljoa pelättävää. Nallipistoolin tai ritsan tehosista kamaa.
Levätkäämme yömme rauhassa. Ala-arvoiset tumpulat työskentelevät bioaselabroissa saamatta edes kunnon influenssaa aikaiseksi. Surkeita luusereita.
Mistähän tulivat espaniantauti, Honkongilainen, Aasialainen, kun noita biolabroja ei vielä silloin ollut?
Vainoharhaa. - Tiedontuska
HOHOHOHOHOHO kirjoitti:
Sikaflunssa on bioase, niin eipä siltä rintamalta ole paljoa pelättävää. Nallipistoolin tai ritsan tehosista kamaa.
Levätkäämme yömme rauhassa. Ala-arvoiset tumpulat työskentelevät bioaselabroissa saamatta edes kunnon influenssaa aikaiseksi. Surkeita luusereita.
Mistähän tulivat espaniantauti, Honkongilainen, Aasialainen, kun noita biolabroja ei vielä silloin ollut?
Vainoharhaa.pointti ei ole se onko "sikaflunssa" bioase vai ei, vaan SE mitä näissä laboratorioissa touhutaan ja mitä on touhuttu ja mitä on valehdeltu ja peitelty jne. sen tiedon valossa MIHINKÄÄN ei voi luottaa, vaikka muuan prof. luottaa minä en.
- gyn.prof.1
Taisin nähdä ohjelman sen ensimmäisellä esityskerralla. En osannut asiasta suuremmin huolestua, koska emme voi juurikaan asioihin vaikuttaa, jos pahin skenaario toteutuu. Mielestäni kannattaa huolestua vain asioista, jotka voivat olla vaikutustemme piirissä ja pyrkiä vaikuttamaan niiden kehitykseen haluamaamme suuntaan.
Jos H5N1 tai joku muu influenssavirus aiheuttaisi hitaammin etenevän pandemian, voisi siihen olla mahdollista vaikuttaa rokottamalla väestö mahdollisimman nopeasti. Siksipä toivonkin, että viranomaisemme jatkossakin ottavat uhat vakavasti ja reagoivat niihin mieluummin yli kuin ali. Sikapandemia oli hyvää harjoitusta.- tavoite500m
Jaa että mikä "pandemia"? Aika monelta jäi koko tapahtuma huomaamatta.
tavoite500m kirjoitti:
Jaa että mikä "pandemia"? Aika monelta jäi koko tapahtuma huomaamatta.
Ei osoita suurta sosiaalista tilannetajua ilmoittaa pettymyksestään, kun se 500 miljoonaa ihmistä ei kuollutkaan. : )
- tavoite500m
Kollimaattori kirjoitti:
Ei osoita suurta sosiaalista tilannetajua ilmoittaa pettymyksestään, kun se 500 miljoonaa ihmistä ei kuollutkaan. : )
Juu, samaa mieltä. Se osoittaisi suurta arvostelukyvyn puutetta. Kukas niin on tehnyt?
- gyn.prof.1
tavoite500m kirjoitti:
Jaa että mikä "pandemia"? Aika monelta jäi koko tapahtuma huomaamatta.
Koska kaikki eivät ymmärrä mitä sana "pandemia" tarkoittaa, liitän tähän määritelmän:
Maailman terveysjärjestön mukaan pandemia voi syntyä, kun kolme ehtoa täyttyy:
uusi tauti ilmaantuu
taudin vaikuttava tekijä vaikuttaa ihmisiin aiheuttaen vakavaa sairautta
taudin vaikuttava tekijä leviää helposti ja vahvistuu
Kertokaas nyt sitten viisaat, mikä edellä esitetyistä ehdoista sikainfluenssan kohdalla ei toteutunut? - että se siitä
gyn.prof.1 kirjoitti:
Koska kaikki eivät ymmärrä mitä sana "pandemia" tarkoittaa, liitän tähän määritelmän:
Maailman terveysjärjestön mukaan pandemia voi syntyä, kun kolme ehtoa täyttyy:
uusi tauti ilmaantuu
taudin vaikuttava tekijä vaikuttaa ihmisiin aiheuttaen vakavaa sairautta
taudin vaikuttava tekijä leviää helposti ja vahvistuu
Kertokaas nyt sitten viisaat, mikä edellä esitetyistä ehdoista sikainfluenssan kohdalla ei toteutunut?Tautihan oli vanhaa ja monilla jo vastustuskyky, tauti hupeni omia aikojaan eikä levinnyt juuri mihinkään, vaikka oikein piikillä jaeltiin.
- tavoite500m
gyn.prof.1 kirjoitti:
Koska kaikki eivät ymmärrä mitä sana "pandemia" tarkoittaa, liitän tähän määritelmän:
Maailman terveysjärjestön mukaan pandemia voi syntyä, kun kolme ehtoa täyttyy:
uusi tauti ilmaantuu
taudin vaikuttava tekijä vaikuttaa ihmisiin aiheuttaen vakavaa sairautta
taudin vaikuttava tekijä leviää helposti ja vahvistuu
Kertokaas nyt sitten viisaat, mikä edellä esitetyistä ehdoista sikainfluenssan kohdalla ei toteutunut?Eli kohtien kaksi ja kolme toteutuminen lipsahti minulta ohi tutkan.
Täytyy olla tarkempi seuraavan pandemian kohdalla. - kauhistunut immeinen
lisää nyt se, että Meksikosta on löytynyt virus-mutaatio. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että pian rokotekaan ei enää tehoa? Ja II tappaja-aalto, vaikeampi aalto tulee tässä keväällä? Kyllä alkaa kauhistuttamaan koko homma. Tätäkään ei olisi tapahtunut, mikäli kaikki (myös siis maailmalla, en vain tarkoita Suomessa) olisivat ottaneet rokotteen. Kyllä ärsyttää välillä kovastikin ihmisten välinpitämättömyys ja "auktoriteettivastarinta" (kuin yläkouluikäsillä konsanaan, siitäkö kyse?), kun ei uskottu viisaampaa tahoa ja käyty kiltisti rokotuksilla..
- tavoite500m
kauhistunut immeinen kirjoitti:
lisää nyt se, että Meksikosta on löytynyt virus-mutaatio. Tarkoittaako tämä nyt sitä, että pian rokotekaan ei enää tehoa? Ja II tappaja-aalto, vaikeampi aalto tulee tässä keväällä? Kyllä alkaa kauhistuttamaan koko homma. Tätäkään ei olisi tapahtunut, mikäli kaikki (myös siis maailmalla, en vain tarkoita Suomessa) olisivat ottaneet rokotteen. Kyllä ärsyttää välillä kovastikin ihmisten välinpitämättömyys ja "auktoriteettivastarinta" (kuin yläkouluikäsillä konsanaan, siitäkö kyse?), kun ei uskottu viisaampaa tahoa ja käyty kiltisti rokotuksilla..
On teillä kunnon ihmisillä todella vaikeata meidän hunsvottien puristuksessa.
- kauhistunut immeinen
tavoite500m kirjoitti:
On teillä kunnon ihmisillä todella vaikeata meidän hunsvottien puristuksessa.
on, kauhea vaikeaa :)
- sdfvsds
lumentulo hiukan enemmän ku jotku Hini-dokkarit, saatana
- Mikä taustalla?
Rokotteiden myötä on haluttu olla mukana virusmuunnoksissa. Nyt on liian myöhäistä katua. On käytetty eläviä mikrobeja, kuolleita, niiden osia, ja kokeiltu kaikkea mahdollista, mitä keksiä saattaa. Vastuu ei ole koskaan liiemmin menoa haitannut. On nimittäin uskottu. Aina jaksettu uskoa onneen.
Aika pitkään rokotteilla pelattiin ennen kuin niiden perään alettiin kysellä. Ei saisi vieläkään empiä, vaikka tiedeuskokin jo osoittaa horjumisen merkkejä.
Virukset ilmaantuvat jostain syystä joihinkin yksilöihin tuhoisin aikein. Materialisti uskoo, että tuho on estettävissä materian keinoin: samalla samaa vastaan. Mutta ei aikaakaan, kun sama ilmenee hieman toisin. Materialisti kertoo, että nyt ongelma onkin uusi ja että toinen rokote tarpeen. Sama jatkaa uusin ilmein ja rahaa palaa rokotteisiin.
Mikä on mikrobien taustalla? Miksi ihminen sairastuu? Miksi kokonaiset kansat sairastuvat? Ei suinkaan vähäisten mikrobien vuoksi. Miksi sitten?- healing
kaikkeen pahaan tässä maailmassa, myös sairauksiin. Itse ne myöskin voimme hävittää, kuten kaiken muunkin pahan. Kyse on pelkästään halusta ja uskosta. Niin kauan kuin uskomme joko "tiedeuskonnon" mukaisesti ihmisen olevan pelkkä fyysinen "kone" tai esim. kristinuskon mukaisesti perisyntinen maan matonen, elämme pimeydessä ja kärsimme. Kun valo tulee, tulee myös kaikki hyvä sen mukana. Ihminen on Jumala, joka voi hallita kaikkea. Nyt elämme aikoja, jolloin yhä suurempi osa ihmisistä on vähitellen heräämässä. Pimeyden aika on päättymässä ja valo voittaa.
- Oiva Rutanen
lääketehtaat keräävät valtavat voitot!
__________________________________________________________
Sano Ei sikainfluenssa (H1N1)- ja lintuinfluenssa(H5N1)- rokotteelle!
Say no to swine influenza (H1N1) - and avian influenza (H5N1) - to the vaccine!
Viittaus Yle-TV1 tiistai 16.02.2010 klo 22.35-00.05*/.
Pakko on ihailla lääketehtaiden business-kampanjointia, johon ei kuka tahansa kykene! Nimittäin tämä H1N1-sikaflunssa on yksi esimerkki siitä terveysjärjestöjen(WHO-maailman terveydentuhoamisjarjestö etunenässä!), poliitikoiden ja lääketehtaiden röyhkeydestä, jolla ihmisille ja eläimille dumpataan TÄYSIN turhia, jopa vaarallisia "flussa"piikkejä ja kemiallisia lääkkeitä!
Muuten, seuratkaapa seuraavaa:
Nyt kun tämä sikapiikki-kampanja on epäonnistunut ja "flunssa"piikkejä ja Tamiflu-lääkkeitä on varastot täynnä. Niin seuraavaksi tulee lintuinfluenssa(H5N1)-pandemia, jota valmistellaan jo vauhdilla*/! Eli selkokielellä ilmaistuna: Nämä ns pandemiat ovat pelkästään businesten vauhdittamiseksi luotuja PANDEMIOITA!
Jopa WHO.n tyhmimmänkin lääkärin pitäisi tajuta, että oman toimivan immuunipuolustuksen(linkki) tuottama "täsmä"vasta-aine on ainoa joka tehoaa viruksiin! Viruksiin eivät tehoa mitkään synteettiset lääkkeet, eikä synteettiset piikit!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Vaiettu_sikainfluenssasta.html
Suomalaisten lääkäreiden ennätys turhien lääkkeiden syöttämisestä potilaille-
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Turhat_synteettiset(kemialliset)_laakkeet.html
Ruotsalaiset lääkärit pistivät vieläkin paremmaksi! Ruotsalaisten lääkäreiden ennätys turhien lääkkeiden syöttämisestä potilaille-
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8846955
Tässä suora linkki ruotsalaiseen sivustoon-
http://www.kostdoktorn.se/bara-typ-2-diabetes
Tässä suora yhteys Ruotsalaiseen google-käännettyyn linkkiin-
http://translate.google.fi/translate?js=y&prev=_t&hl=fi&ie=UTF-8&layout=1&eotf=1&u=http://www.kostdoktorn.se/bara-typ-2-
ONKO RÖYHKEYDELLÄ ENÄÄ MITÄÄN RAJAA??
---
Edellisestä konekielinen käännös Englanniksi-
Reference to YLE TV1, Tuesday, 16.02.2010 at 23.35-00.05 */.
Is forced to admire the pharmaceutical business, campaigning, which did not anyone can! Indeed, this H1N1 swine flu is one example of the Health Organization (WHO-destruction of health organization the forefront of the world!), Politicians and pharmaceutical companies arrogance that humans and animals dumped on the completely unnecessary, even dangerous "bout of flu peaks and chemical drugs!
Otherwise, follow the following:
Now that this pig pin campaign has failed and the "flu" and the peaks of Tamiflu medicine is full of stores. So next comes the avian influenza (H5N1) pandemic, which is already preparing for a rate of */! Ie, expressed in plain language: The so-called pandemics are created solely to boost businesten Pandemic!
Even WHO.'s Stupid, I physician should realize that operating their own immune defense (link) produced by the "precision" antibody is one which is active against viruses! Viruses do not work any synthetic drugs, and synthetic spikes!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Vaiettu_sikainfluenssasta.html
Finnish doctors' record of unnecessary drugs to patients enter -
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Turhat_synteettiset(kemialliset)_laakkeet.html
http://translate.google.com/translate?client=tmpg&hl=fi&u=http://personal.inet.fi/koti/haistahome/index.html&langpair=fi|en
Swedish doctors put the even better! The Swedish medical record of unnecessary drugs to patients enter -
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8846955
Here is a direct link to the site in the Swedish -
http://www.kostdoktorn.se/bara-typ-2-diabetes
IS THERE MORE arrogance no limits?
__________________________________ - Oiva Rutanen
Sikainfluenssarokotteen sisältö:
Suomessa käytettävän Pandemrix-sikainfluenssarokotteen sisältö sekoittamisen jälkeen.
3,75 ug inaktivoitua, pilkottua influenssavirusta, joka sisältää kananmunissa tuotettua antigeenia A/Kalifornia/7/2009 (H1N1)v-kaltaisesta viruskannasta (X-179A) vaikuttava aine
10,69 mg skvaleeni tehosteaine
11,86 mg DL-alfa-tokoferoli (E-vitamiini) tehosteaine
4,86 mg polyoksietyleenisorbitaanimono-oleaatti (polysorbaatti 80) tehosteaine
5,00 ug tiomersaali (elohopeayhdiste) säilöntäaine
ovalbumiini
formaldehydi
gentamysiinisulfaatti
natriumdeoksikolaatti
oktoksinoli-10
natriumkloridi
dinatriumvetyfosfaatti
kaliumdivetyfosfaatti
kaliumkloridi
magnesiumkloridi
vesi
---
Formaldehydi
Suomessa käytettävä Pandemrix-sikainfluenssarokote sisältää formaldehydiä. Formaldehydiä on käytetty rokotteen valmistuksessa influenssaviruksen inaktivointiin. Yksi annos Pandemrix-rokotetta sisältää sekoittamisen jälkeen formaldehydiä enintään 50 mikrogrammaa.
Formaldehydi on ihmisessä syöpää aiheuttava aine, mikäli sille altistuu pitkäaikaisesti tai toistuvasti. Toistuva altistuminen formaldehydille voi aiheuttaa myös silmien ja nenän kroonista ärsytystä, alempien hengitysteiden ärsytystä ja astman kaltaisia oireita. Toistuva ihoaltistus voi aiheuttaa allergista ihottumaa.
Lyhytaikaisen altistumisen vaikutuksia ovat muun muassa silmien ja hengitysteiden ärsytys. Hengitysteissä formaldehydi aiheuttaa polttavaa tunnetta, yskää, päänsärkyä, pahoinvointia ja hengenahdistusta. Formaldehydin hengittäminen voi aiheuttaa myös kurkunpään turvotusta, keuhkoputkien supistumista, keuhkotulehdusta, maksa- ja munuaisvaurioita sekä keuhkopöhön. Formaldehydin vesiliuosten roiskeet silmään aiheuttavat polttavaa tunnetta silmässä. Väkevä formaldehydin vesiliuos voi aiheuttaa sarveiskalvon samentumisen tai sokeutumisen. Formaldehydiliuos voi aiheuttaa ihon kihelmöintiä, kuivumista ja punoitusta.
Lähteet:
GlaxoSmithKline (Suomen rokotetoimittaja)
Työterveyslaitos
Maailman terveysjärjestö WHO
Euroopan lääkevirasto EMEA
---
Gentamysiinisulfaatti
Suomessa käytettävä Pandemrix-sikainfluenssarokote sisältää gentamysiinisulfaattia, joka on vain sairaalakäyttöön tarkoitettu aminoglykosidiryhmän antibiootti.
Gentamysiinisulfaatin on todettu aiheuttavan ototoksisia ja nefrotoksisia haittavaikutuksia. Ototoksiset haittavaikutukset ilmenevät sisäkorvavaurioina ja nefrotoksiset haittavaikutukset munuaisvaurioina. Vaurioille herkkiä ovat erityisesti sikiöt ja vastasyntyneet, etenkin keskoset, sekä potilaat, jotka kärsivät munuaisten heikosta toiminnasta, nestetasapainon häiriöstä tai aliravitsemuksesta.
Gentamysiinisulfaatilla on havaittu myös seuraavia haittavaikutuksia: ihottuma, kutina, kuulohäiriöt ja sisäkorvavaurio, johon liittyy pahoinvointi, huimaus ja tasapainohäiriöt. Valkuaisvirtsaisuus, seerumin kreatiniini- ja ureapitoisuuden nousu, nokkosrokko. Poikkeavia maksa-arvoja ja verenkuvan muutoksia, jotka voidaan todeta ainoastaan verikokeesta.
Gentamysiinisulfaatti saattaa aiheuttaa huimausta ja pyörrytystä. Tämän vuoksi on syytä välttää autolla ajamista tai tarkkuutta vaativien koneiden käyttöä gentamysiinisulfaattilääkityksen aikana. Gentamysiinisulfaattia ei suositella käytettäväksi raskauden tai imetyksen aikana, koska aineen vaikutusta sikiöön tai pieniin lapsiin ei tunneta.
Gentamysiinisulfaattia, kuten kaikkia ototoksisia antibiootteja, saa käyttää vain pakottavissa tilanteissa.
_________________________________________________________________- Aaapuuuuvvaaaaa!
rokotteessa on kaikki nuo aineet? Mikä niiden tehtävä on? Osaako joku sanoa?
- yksi aine
pisti silmääni eli polysorbaatti 80. Mitä se oikeastaan tarkalleen ottaen on ja mikä on sen tehtävä rokotteessa? Yllättäen tuota samaa ainetta löytyy monista lääketeollisuuden valmisteista ja sitä joutuu lääkkeen apuaineena niin ruoansulatuskanavaan kuin limakalvoillekin mm. hengitysteihin.
- jauhoparanne
yksi aine kirjoitti:
pisti silmääni eli polysorbaatti 80. Mitä se oikeastaan tarkalleen ottaen on ja mikä on sen tehtävä rokotteessa? Yllättäen tuota samaa ainetta löytyy monista lääketeollisuuden valmisteista ja sitä joutuu lääkkeen apuaineena niin ruoansulatuskanavaan kuin limakalvoillekin mm. hengitysteihin.
Haittoja löytyy vaikka muille jakaa!
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&langpair=en|fi&u=http://infertility.suite101.com/article.cfm/polysorbate_80_causes_infertility - tiedosta!
jauhoparanne kirjoitti:
Haittoja löytyy vaikka muille jakaa!
http://translate.google.fi/translate?hl=fi&langpair=en|fi&u=http://infertility.suite101.com/article.cfm/polysorbate_80_causes_infertilityJauhonparanne??!! Onko aiheesta mitään kunnon puolueetonta tutkimusta? Itse yllätyin, kun sitä on allergian hoitoon käytetyissä nenäsumutteissa ja keuhkoihin menevissä kortisoneissa. Mitä jauhonparanne tekee nestemäisessä tuotteessa? Erittäin ikävää, koska on pakko käyttää tiettyjä lääkkeitä. Ruokavaliostaan on helppo karsia ko. aine pois, mutta lääkkeistä se onkin vaikeampaa.
- on pahempaakin nähty
Itse nimenomaan sairastin tuon H5N1 eli lintuinfluenssan tässä muutama vuosi sitten (tai ainakin epäilen sairastaneen sen). Täällä oli ollut aivan valtava myrsky ja myrskyn jälkeen huomasin maahan pudonneen lokin, joka oli vielä hengissä. Lokki vaikutti sairaalta. Noh, eläinten ystävänä päätin hoitaa tämän linnun kuntoon (annoin sille ruokaa ja annoin sen levätä). Muutaman tunnin päästä lokki oli tarpeeksi pirteä lähteäkseen taas maailmalle.
Tämän hoitotoimenpiteen aikana mulla ei ollut mitään kumihanskoja tai hegityssuojaimia. Sitten muutama päivä tämän hoitamisen jälkeen mulle nousi kuume, ja influenssan oireitahan ne olivat selvästi. Olihan se kova tauti, mutta lopulta sen kyllä selätin. Koska kesällä eivät normaalit influenssat ole liikkeellä, niin mikä muu tauti se olisi voinut olla kuin lintuinflunssa? Kuumetta oli korkeimmillaan mulla yli 40 astetta. Missään laboratoriotesteissä en käynyt, joten en voi varma olla, että mikä tauti mulla oli, mutta vahvasti epäilen lintuinfluenssaa.
Ei se ole kovin vaarallinen tauti, sanoisin. Kaveri sairasti 10-vuotiaana lapsena paljon, PALJON vaarallisemman taudin. Se oli joku aivan ihme tauti, mun kaveri oli 2 viikkoa koulusta pois, kun kuumetta oli korkeimmillaan hirveät 43,2 ASTETTA! Mun kaveri menetti tajuntansa jo sellaisessa kuumeessa, ja joutui välittömästi sairaalahoitoon, eikä vieläkään tiedetä, että mikä se tauti oli, mutta kaveri toipui lopulta täysin, eikä sille jäänyt mitään pysyviä vammoja.- kiva kokemus
kestettiin tarttuvia tauteja vallan toisella tapaa kuin nuo nykyiset pikaruokien ja einesten lisäaineistamat kansalaiset. Mäkin olin joskus 60-luvulla tosi sairas ja maailmakin näytti ihan punaiselta, mutta niin vaan selvisin.
- tulosta
kiva kokemus kirjoitti:
kestettiin tarttuvia tauteja vallan toisella tapaa kuin nuo nykyiset pikaruokien ja einesten lisäaineistamat kansalaiset. Mäkin olin joskus 60-luvulla tosi sairas ja maailmakin näytti ihan punaiselta, mutta niin vaan selvisin.
Ennen vanhaan tuo lääkebisnes ei ollut niin tehokasta kuin nykyään.
Silloin pillerien tarve ja tarjonta olivat jotensakin tasapainossa.
Nykyään täytyisi myydä aina enemmän ja enemmän ja tehdä sitä tulosta.
RAHALLISTA tulosta, joka terveydenhoidosta kyseen ollen tuntuu jopa absurdilta.
Huomioiden vielä, että nykyään jopa kehitetään uusiakin lääkittäviä tauteja pillereiden myynnin lisäämiseksi. - sukuhutkinta
tulosta kirjoitti:
Ennen vanhaan tuo lääkebisnes ei ollut niin tehokasta kuin nykyään.
Silloin pillerien tarve ja tarjonta olivat jotensakin tasapainossa.
Nykyään täytyisi myydä aina enemmän ja enemmän ja tehdä sitä tulosta.
RAHALLISTA tulosta, joka terveydenhoidosta kyseen ollen tuntuu jopa absurdilta.
Huomioiden vielä, että nykyään jopa kehitetään uusiakin lääkittäviä tauteja pillereiden myynnin lisäämiseksi.Sukututkimuksessa näkee että ennen kuoli ihmisiä lastentauteihin kuin kärpäsiä.
- Oiva Rutanen
totaalisessa paniikissa!
____________________________________________________
Viittaus: Yle-Teema 04.03.2010 klo 21.00-22.10
"Kaksiosaisessa dokumentissa tutustutaan Alzheimer'in tautia tutkiviin laboratorioihin, joissa on kehitetty uusia hoitomuotoja ja lääkkeitä Alzheimer-potilaille. Tuotanto: HBO, Yhdysvallat." (Oma lisäys: "Tuotanto: HBO, Yhdysvallat." Tottakai-kuka muukaan, kun lääketehtaat rahoittaa suuren osan Yhdysvaltain budjetista!)
Nyt kun lääketehtaiden sikainfluenssa(H1N1) ja lintuinfluenssa(H5N1) pandemia-kampanjat ovat epäonnistuneet ja lääketehtaidenkin tutkijat tajusivat viimeinkin, että immuunipuolustus ja,sekä hormonaalinen-järjestelmä, että hermostollinen-järjestelmä muodostuu kolmesta tärkeimmästä bakteerista: 1.Lactobacillus asidophilus, 2.Laktobacillus bulgaricus ja 3.Bifidobacterium, joista muodostuu immuunipuolustuksen perusta silloin kun po(!) bakteereita saadaan limakalvoille jatkuvasti(!) päivittäin- vähintään(!) 5'miljardia bakteeria/vrk(suositus=10'miljardia bakteeria/vrk). Lääketehtaiden pahaksi onneksi näiden po bakteereiden paras saantilähde on lehmän käsittelemätön raakamaito, jolloin maito sisältää po bakteereita vapaana rasvaan sitoutumattomana ja rasvaan sitoutuneena. Rasvaan sitoutumattomat bakteerit kuolevat silloin, kun maito pastöroidaan(=välttämätön kaupallisessa maidon käsittelyssä!), jonka jälkeen po mh-bakteerit jäävät rasvaan sitoutuneena. Rasvaan sitoutuneet mh-bakteerit kuolevat silloin, kun maito homogenoidaan(=rasvan pilkkominen), jolloin kuolleista mh-bakteereista ei ole hyötyä, mutta ei haittaakaan. Ainoastaan elävistä mh-bakteereista on hyötyä!
Lääketehtaiden tutkijat tajusivat bisneksiä uhkaavan vaaran, joten he lähtivät kehittämään synteettisiä vasta-aine'rokotteita tauteja vastaan, mutta he eivät missään vaiheessa kerro, että ainoastaan(!) oman toimivan immuunipuolustusjärjestelmän tuottamat vasta-aineet tehoavat viruksiin ja parhaiten-potilaalle vaaraa aiheuttamatta- immuunipuutostauteihin mm Alzheimer, HIV, jne. Seuratkaapa seuraavaa: Kohta tiedotusvälineet huokuu mullistavista lääketehtaiden keksinnöistä, kuinka "se ja se"tutkijaryhmä on "keksnyt" hoitavan rokotteen sille ja sille taudille!
http://personal.inet.fi/koti/haistahome/Kadonneiden_mh-bakteereiden_arvoitus.html
ONKO POLIITIKOIDEN, LÄÄKETIETEEN JA LÄÄKETEHTAIDEN RÖYHKEYDELLÄ ENÄÄ MITÄÄN RAJAA!? - Virologi evp
Jotkut epäilevät influenssaviruksesta kehitettävän bioasetta. Sanoisin vain että tosi huono ase, koska sehän varmasti kääntyisi myös kehittelijöitään vastaan suuren tarttuvuutensa takia. Influenssavirus on erittäin muuntautumiskykyinen, ja siinä sen vaarallisuus piilee.
- asdcasdv
APUVA, apuva aaaaaapuuuuvvvvva, aaa-aa-aa-aa-aaaaapuvvvva, apuvvva-a-a-a-a-a-pu-a. Sitähän sä kysyit
- Kumman valitsette ?
Kävin sydänleikkauksessa, sanottiin että ko. sairaalassa kuolleisuus siihen on "vain" 0,7%. Ok aika pieni mutta aika monia se pelottaa, sukulainen ei uskaltanut ja kuoli ja löyty sairaalakutsukirje tyynyn alla..
Tekisi mieli kysyä: Kumman valitsette
-H5N1 tartunta ilman rokotusta vai
-sydänleikkaus
?
Minulle valinta olisi helppo.. - asfdvbbf
ottaisin jonkin turvallisemman lääktyksen kuin mitään THL/gsk:n suosittamaa koodiköhäkepakkoa, esimerkiksi nokkaunelmat
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2352028- 841228
- 891044
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm1141041J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87847- 123840
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa98794- 119764
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante124706- 23701