2012 on lähempänä kuin koskaan! Zorbaksen kronikoissa on kerrottu, että maailma loppuu silloin ja ulkoavaruuden äyriäisrotu laskeutuu maahan ja orjuttaa kaikki. Myös aurinko sammuu maksamattomien sähkölaskujen vuoksi.
2012 - se tulee...
26
487
Vastaukset
- aloit.
Tuskinpa täällä äyriäisetkään pärjää jos aurinko sammuu.Tai ihmiset orjana, ei mitään järkeä
- Kerro minulle Zorbas
Jäähän meille aina kuu, ja kuunvalo! Äyriäiset pärjää missä vaan, onnistuuhan heiltä avaruusmatkailukin. Äyriäiset myös kohtelevat orjiaan melko reilusti galaktisen mittapuun mukaan.
- Huitsin nevadaanko
Kerro minulle Zorbas kirjoitti:
Jäähän meille aina kuu, ja kuunvalo! Äyriäiset pärjää missä vaan, onnistuuhan heiltä avaruusmatkailukin. Äyriäiset myös kohtelevat orjiaan melko reilusti galaktisen mittapuun mukaan.
Minne olet minua johdattelemassa,kuu on kylmä taivaankappale.Samoin maa jos aurinko ei lämmitä.Toisin sanoen täällä ei ole mitään.
- MustaRiippuMuna
Huitsin nevadaanko kirjoitti:
Minne olet minua johdattelemassa,kuu on kylmä taivaankappale.Samoin maa jos aurinko ei lämmitä.Toisin sanoen täällä ei ole mitään.
se Jupiter syttyy auringoksi, niin kuin on varmuudella luotettavista lähteistä (NA kanavointi) kerrottu, niin mikä meidän on täällä porskutella.
Onkohan ne äyriäiset hyviä? Tarkoitan ihan kulinaarisesti, enkä sosio-psykologis-moraalisesti. - On mennyt
MustaRiippuMuna kirjoitti:
se Jupiter syttyy auringoksi, niin kuin on varmuudella luotettavista lähteistä (NA kanavointi) kerrottu, niin mikä meidän on täällä porskutella.
Onkohan ne äyriäiset hyviä? Tarkoitan ihan kulinaarisesti, enkä sosio-psykologis-moraalisesti.Hutut ja vellit sekaisin HEH HEEEEE!
- Raaspi....
On mennyt kirjoitti:
Hutut ja vellit sekaisin HEH HEEEEE!
Tarkoitit kai Hutut ja Tutsit? Ei siellä Afrikassa mitään vellejä ollut; vellihousuja korkeintaan.
Ja se musta, riippu, muna, on vanhassa armeijan materiaalikirjanpidossa esiintyvä tarkentavien määreiden lista lukolle. Lukko, musta, riippu, muna ja heti päästään yksilöityyn lukkotyyppiin.
Mitä Sinä oikein kuvittelit. Hyi sinua. - Kerro minulle Zorbas
MustaRiippuMuna kirjoitti:
Onkohan ne äyriäiset hyviä? Tarkoitan ihan kulinaarisesti, enkä sosio-psykologis-moraalisesti.Täällä kaivattiin tietoa äyriäistä. Äyriäiset ovat melko rentoa porukkaa, vähän niinkuin nuo ns hiphopparit. Nuo (äyriäiset) heiluttelevat vaan ulokkeittaan, ja sanovat että "jou mään". Varmaan ainakin ns amikset tuntevat sielujen sympatiaa.
Gastronomisista ominaisuuksista en tiedä, mutta tuskin äyriäiset meitä nyt ainakana purematta nielevät. - Äyriäiset
Täällä kaivattiin tietoa äyriäistä. Äyriäiset ovat melko rentoa porukkaa, vähän niinkuin nuo ns hiphopparit. Nuo (äyriäiset) heiluttelevat vaan ulokkeittaan, ja sanovat että "jou mään". Varmaan ainakin ns amikset tuntevat sielujen sympatiaa.
Gastronomisista ominaisuuksista en tiedä, mutta tuskin äyriäiset meitä nyt ainakana purematta nielevät.On mulle aivan uusi tuttavuus.Lienee viettävät todella huoletonta elämää kun päivät kuluvat ulokkeita heilutellen heh..no menee se päivä silleekin "jou mään"
- Kerro minulle Zorbas
Äyriäiset kirjoitti:
On mulle aivan uusi tuttavuus.Lienee viettävät todella huoletonta elämää kun päivät kuluvat ulokkeita heilutellen heh..no menee se päivä silleekin "jou mään"
Äyriäiset on huonosti tunnettu avaruusrotu. Paremmin tosiaan tiedetään harmaista ja liskoihmisistä. Tästä syystä äyriäiset ovat syystäkin vihaisia.
- Ei se tulevaisuus
Äyriäiset on huonosti tunnettu avaruusrotu. Paremmin tosiaan tiedetään harmaista ja liskoihmisistä. Tästä syystä äyriäiset ovat syystäkin vihaisia.
niin synkältä näytä mitä ensimmäisenä kuvittelin.Kaipa se luontuu elämä noitten Kuuvaloäyriästen ulokkeiden lomassa ihan sopuisasti.
- MustaRiippuu
Äyriäiset ovat kotoisin Rapu-sumusta ja siellä asustaa melko himmeää porukkaa. Se saksiulokkeiden alituinen heiluttelu johtuu siitä, että sumussa kulkiessa pitää jatkuvasti hapuilla reittiä edessään, ettei törmäile.
Vaikka he täällä näkevätkin erinomaisesti, niin geneettisestä syvään juurtuneesta tavasta ei niin vain pääse eroon. Hieman hölmön vaikutuksenhan se tietysti tekee. - voi tavaton
MustaRiippuu kirjoitti:
Äyriäiset ovat kotoisin Rapu-sumusta ja siellä asustaa melko himmeää porukkaa. Se saksiulokkeiden alituinen heiluttelu johtuu siitä, että sumussa kulkiessa pitää jatkuvasti hapuilla reittiä edessään, ettei törmäile.
Vaikka he täällä näkevätkin erinomaisesti, niin geneettisestä syvään juurtuneesta tavasta ei niin vain pääse eroon. Hieman hölmön vaikutuksenhan se tietysti tekee.On pidettävä omat ulokkeet piilossa ettei käy ohrasesti.
- Kerro minulle Zorbas
voi tavaton kirjoitti:
On pidettävä omat ulokkeet piilossa ettei käy ohrasesti.
Rapusumustahan äyriäiset todella tietävät. Koska palastalla tiedetään näinkin intiimejä yksityiskohtia äyriäisten elämästä, niin on syytä epäillä tietovuotoa! Äyriäisten emoalukselta telepaattisesti saamani tiedon mukaan äyriäiset kihisevät siellä kiukusta ja tietovuodon etsijän löytämiseksi on aloitettu massiivinen ajojahti. "-Kohta paska lentää", toteaa äyriäiskapteeni äkäisenä!
- JOU MÄÄN
Rapusumustahan äyriäiset todella tietävät. Koska palastalla tiedetään näinkin intiimejä yksityiskohtia äyriäisten elämästä, niin on syytä epäillä tietovuotoa! Äyriäisten emoalukselta telepaattisesti saamani tiedon mukaan äyriäiset kihisevät siellä kiukusta ja tietovuodon etsijän löytämiseksi on aloitettu massiivinen ajojahti. "-Kohta paska lentää", toteaa äyriäiskapteeni äkäisenä!
Noin mututuntumalla olisin kanssasi samaa mieltä.Mutta ketä olisi syytä epäillä tästä "paska vuodosta".Laivan kapteeni voisi antaa määräyksen tukkia kaikki vuodot ja jos sekään ei auttaisi voisi vielä miettiä vuodon alkuperää niin....voisikos se.....ol..WC....mikseipä.
- olisi sähkölasku
JOU MÄÄN kirjoitti:
Noin mututuntumalla olisin kanssasi samaa mieltä.Mutta ketä olisi syytä epäillä tästä "paska vuodosta".Laivan kapteeni voisi antaa määräyksen tukkia kaikki vuodot ja jos sekään ei auttaisi voisi vielä miettiä vuodon alkuperää niin....voisikos se.....ol..WC....mikseipä.
maksamatta,mitä aloittaja tarkoittaa.Ja nuo äyriäiset miksi ne tänne tulisivat kun maan asukit ovat jo kalunneet tämän putipuhtaaksi.Pysyköön nuo saksiniekat siellä omassa läävässään.Tuo säpinä aurinkon ympärillä herättää kummastusta,onko siellä joku ongelma,onko aurinko sammumassa mene ja tiedä.Ei ainakaan maksamattomien laskujen taa.
- Kerro minulle Zorbas
JOU MÄÄN kirjoitti:
Housuuni turahti juuri multimediaviestiä äyriäiskapteenilta. Tietovuodosta ei epäillä ketään erityisesti. Syy kapteenin äkäisyyteen selittyy Suomi24 -palstan ivaavilla kirjoituksilla, joissa äyriäisrotua ns pistetään halvalla. Jos tietovuodon syyllisiä ei löydy, äyriäiskapteeni on uhannut käynnistää vetosäteen ja ottaa maapallon ns hollille. Maapallo vedetään päiväksi pariksi Pluto-planeetan (niin no, eihän tuo nykyään taida edes olla planeetta) taakse jäähtymään.
- kehvelit
Housuuni turahti juuri multimediaviestiä äyriäiskapteenilta. Tietovuodosta ei epäillä ketään erityisesti. Syy kapteenin äkäisyyteen selittyy Suomi24 -palstan ivaavilla kirjoituksilla, joissa äyriäisrotua ns pistetään halvalla. Jos tietovuodon syyllisiä ei löydy, äyriäiskapteeni on uhannut käynnistää vetosäteen ja ottaa maapallon ns hollille. Maapallo vedetään päiväksi pariksi Pluto-planeetan (niin no, eihän tuo nykyään taida edes olla planeetta) taakse jäähtymään.
Housuunko pöllähti multimediaa,taitaa se saksiniekka kapteenin sihti olla hakoteillä kun roiskii noita viestejä hyvän tahtoisen suomi24 palstalaisen intiimeille paikoille.Totta on että täällä mollataan niitä kirjoittajia jotka yrittää tuoda tämän palstan tunnusomaisia asioita tauluun.Ja sen saksiniekka kapteenin on syytä katsoa peiliin itse on uhittelun aloittanut.Olen edelleenkin sitä mieltä että pysyy siellä läävässään,eikä yritä mitään "jou mään jäähtymään temppuja"
- Kerro minulle Zorbas
kehvelit kirjoitti:
Housuunko pöllähti multimediaa,taitaa se saksiniekka kapteenin sihti olla hakoteillä kun roiskii noita viestejä hyvän tahtoisen suomi24 palstalaisen intiimeille paikoille.Totta on että täällä mollataan niitä kirjoittajia jotka yrittää tuoda tämän palstan tunnusomaisia asioita tauluun.Ja sen saksiniekka kapteenin on syytä katsoa peiliin itse on uhittelun aloittanut.Olen edelleenkin sitä mieltä että pysyy siellä läävässään,eikä yritä mitään "jou mään jäähtymään temppuja"
Haluan vain nostaa tämän Suomi24 palstan tasoa, ja voin vakuuttaa, että äyriäisrodulta saamani viestit ovat ihan oikeita ja totta. Ja mitä housuihin turahtaneeseen multimediaviestiin tulee, niin äyriäisten teknologian taso on todella yllättävää ja varmasti maan lapsoselle ihmetystä tuottavaa. Äyriäisten uhka on totta, mutta onneksi vuoteen 2012 on vielä aikaa, tietää alkuviestissä mainittu Zorbaksen kronikkakin kertoa.
- paikallaan
Haluan vain nostaa tämän Suomi24 palstan tasoa, ja voin vakuuttaa, että äyriäisrodulta saamani viestit ovat ihan oikeita ja totta. Ja mitä housuihin turahtaneeseen multimediaviestiin tulee, niin äyriäisten teknologian taso on todella yllättävää ja varmasti maan lapsoselle ihmetystä tuottavaa. Äyriäisten uhka on totta, mutta onneksi vuoteen 2012 on vielä aikaa, tietää alkuviestissä mainittu Zorbaksen kronikkakin kertoa.
No ei tässä kaivata mitään selityksiä,tämä on sellaista ajatusten vaihtoa huumorilla höystettynä.Ihan hyvä näin.
- aika merkki
paikallaan kirjoitti:
No ei tässä kaivata mitään selityksiä,tämä on sellaista ajatusten vaihtoa huumorilla höystettynä.Ihan hyvä näin.
Olipa virkistävät päiväunet,näin muuten unta äyriäisrodun edustajasta.Ei ne sakset ole niin terävät mitä kuvittelin.Vaikuttaa ihan kunnon väeltä.Mutta se kapteeni taitaa olla pösilö.
- ijijhguyhg
aika merkki kirjoitti:
Olipa virkistävät päiväunet,näin muuten unta äyriäisrodun edustajasta.Ei ne sakset ole niin terävät mitä kuvittelin.Vaikuttaa ihan kunnon väeltä.Mutta se kapteeni taitaa olla pösilö.
se vasta tyhmä on. Majurina mies on tyhmimmillään.
- kerro.
ijijhguyhg kirjoitti:
se vasta tyhmä on. Majurina mies on tyhmimmillään.
Kerro kerro miksiköhän
- .vbv-,nökbj
kerro. kirjoitti:
Kerro kerro miksiköhän
Intissä on sanoneet kymmeniä vuosia ja kyllä siellä sotilasasiat tiedetään.
- Zorbaksen
.vbv-,nökbj kirjoitti:
Intissä on sanoneet kymmeniä vuosia ja kyllä siellä sotilasasiat tiedetään.
tronikasta.Googlasin tuota,ei löytynyt.
- :::::::::
Zorbaksen kirjoitti:
tronikasta.Googlasin tuota,ei löytynyt.
Olinpa pöljä se pitää olla Zorbaksen kronikka ja löytyi.
- """
aika merkki kirjoitti:
Tähän jäätiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544045On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412460Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742437Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732342Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801610
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?811207Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?641134