lumipotkulauta

kyosho

tietäiskö joku mistä voisi ostaa lumipotkulaudan?

15

3582

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • izku

      kaupasta

    • olzku

      sitä määäki mietin!!!

    • arvo laitinen
      • Minä vaan

        Tuo on kyllä snowscoot joka on ihan oma välineensä...


      • lopo s.c.o.o.t
        Minä vaan kirjoitti:

        Tuo on kyllä snowscoot joka on ihan oma välineensä...

        Tommosta snowscootia oon haaveillu jo pari talvee. mistä sais kattella käytettyjä muualta kun tuolta nettimarkkinasta?


      • olli-x-olli
        lopo s.c.o.o.t kirjoitti:

        Tommosta snowscootia oon haaveillu jo pari talvee. mistä sais kattella käytettyjä muualta kun tuolta nettimarkkinasta?

        www.nordicriders.com


      • olli-x-olli kirjoitti:

        www.nordicriders.com

        Kätevä kulkuväline ehdottomasti. Itsetehty lumipotkulauta: potkulauta, josta on otettu renkaat pois ja pohjaan on kiinnitetty sopivan leveä suksi. sivustollani on kaikenlaista: https://sites.google.com/site/pulkkaurheilujkl/home


    • rd

      hobby hall

    • Atte filipoff

      ettekö tiiä niitä saa
      kirjottamalla tilaa snow mx

    • kirjota googleen tilaa snow mx

    • Snowholly

      Mikä olisi hyvä merkki?

      • kollilko

        Snow MX


    • maku97

      Pitää olla kuulemma teräskantit että pääsee laskemaa hiihtokeskuksiin, nii mul sanottii vaikka heitin tailwhipion lippujonos ni ei vakuuttanu.harkitsen six snowscootin ostoo ku sil pääsee rinteisii

    • Hilja
    • lumipotkulauta

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      1635
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      16
      1499
    3. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      66
      1398
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      34
      1363
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      49
      1314
    6. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      15
      1238
    7. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      8
      1136
    8. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1116
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1104
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1092
    Aihe