G:lle kysymys

epäselvää

Olen herkkä ihminen ja niin on mieskin, josta kysyn. Hän on lämmin ja avoin ihminen, monessa mukana eli aktiivinen. Ei juo nykyään, mutta polttaa. Pitkätukkainen, ruskeasilmäinen. Samoja mielenkiintoja kuin itsellänikin.

Hän on minua vanhempi, eronnut vuosia sitten, lapsia on. Itse en ole ollut aviossa, eikä lapsia ole.
Tapailimme syksyllä muutamaan otteseen ja tuntui, että hänelläkin oli kiinnostusta ja tunteita ! Innokas
hän oli ja teki kaikki aloitteet. Sitten viimeisen tapaamisemme lopuksi hän ei enää sanonutkaan mitään siitä, että olisimme yhteyksissä :( Laitoin vielä tekstareita, silloin tällöin ja vastasi niihin kyllä, mutta ei enää itse laittanut ensin. Mikä hänelle oikein tuli ja miksi hän ei voinut sitten sanoa, jos muuttikin mielensä tai tapahtui jotakin, ettei enää halunnutkaan jatkaa ?

Näin hänet pari viikkoa aikaa julkisessa tilaisuudessa ja siellä hän yllätti minut :)))
Tuli halaamaan ja juttelemaan, mutta mitään ei sanonut siitä, miksi muuttui aiemmin.
Kysyin, oletko vihainen ? Sanoi, en ole.

Olen itkenyt ja surrut kovasti, kun asiat menivät syksyllä sellaisiksi, että jäin epäselvyyteen !
Hän on tärkeä minulle ! Voisiko tilanne vielä joskus korjaantua ja asiat selvitä ??

Kiitos !

9

246

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • G

rakkautta välillänne ja tulette vielä olemaan yhteydessä. Tulet saamaan miehen taholta selvityksen mistä tämä kaikki johtui. Hän ei halunnut sotkea sinua tähän soppaan. Syy tai vika ei ole sinussa.
      Hänellä on ollut rahaan liittyvä selvitettävä erään naishenkilön kanssa ja se liittyy erään henkilön sairauteen.
      Teillä tulee edelleen olemaan kaksi kotia joten en näe pikaista yhteen muuttoa.

G

• epäselvyys

Ihanaa, kun vastasit :)

Minua itkettää, kun luin tekstisi - siis siksi, kun mainitsit rakkauden :)))
        Tuntui tosiaan, että meidän välillä täytyi olla jotain enemmän, koska juttu luisti jo heti ekalla kertaa,
        kun törmäsimme. Sitten seuraavalla kerralla juttelimme monta tuntia (hän puhui Kohtalostakin !) erään tilaisuuden (liittyi hänen työhönsä) jälkeen. Hän sanoi, että olimme kuin vanhat sydänystävät heti ja
        pystymme puhumaan mistä vain. Kertoi sitten omista vaikeista asioistaan menneisyydestään ja itse kerroin
        omistani.

Mies vei minulta jalat alta syksyllä ja on edelleen mielessäni päivittäin. En ole koskaan ennen törmännyt yhtä lämpimään ja avoimeen mieheen, joten siksikin tuntui niin kummalliselta, kun hän muuttui.

Olen niin kovasti miettinyt, mitä tein väärin ja vikä vika minussa oikein oli/on - hyvä nyt sitten tietää,
        ettei syy olekaan minussa.

Lähetin hänelle kirjeen postitse ennen joulua, mahtoiko mennä perille ?
        Jos meni, niin ottaako hän sen joskus puheeksi ? Itse en taida uskaltaa ottaa.....

• G
        epäselvyys kirjoitti:

Ihanaa, kun vastasit :)

Minua itkettää, kun luin tekstisi - siis siksi, kun mainitsit rakkauden :)))
        Tuntui tosiaan, että meidän välillä täytyi olla jotain enemmän, koska juttu luisti jo heti ekalla kertaa,
        kun törmäsimme. Sitten seuraavalla kerralla juttelimme monta tuntia (hän puhui Kohtalostakin !) erään tilaisuuden (liittyi hänen työhönsä) jälkeen. Hän sanoi, että olimme kuin vanhat sydänystävät heti ja
        pystymme puhumaan mistä vain. Kertoi sitten omista vaikeista asioistaan menneisyydestään ja itse kerroin
        omistani.

Mies vei minulta jalat alta syksyllä ja on edelleen mielessäni päivittäin. En ole koskaan ennen törmännyt yhtä lämpimään ja avoimeen mieheen, joten siksikin tuntui niin kummalliselta, kun hän muuttui.

Olen niin kovasti miettinyt, mitä tein väärin ja vikä vika minussa oikein oli/on - hyvä nyt sitten tietää,
        ettei syy olekaan minussa.

Lähetin hänelle kirjeen postitse ennen joulua, mahtoiko mennä perille ?
        Jos meni, niin ottaako hän sen joskus puheeksi ? Itse en taida uskaltaa ottaa.....

väristyksen kehossani lukiessani vastaustasi.
        Kirjeesi on luettu usempaan kertaan ja se on saanut hänet miettimään asioita. Olette sielunkumppaneita. Teidät on luotu yhteen. Anna hänelle hiukan aikaa selvittää asiansa.
        Hän ei ole unohtanut sinua. Olet hänen mielessään ja sydämmessään. Vaitoan tunteesi häntä kohtaan. Hänenkin tunteensa ovat samanlaisia. Olessanne toistenne seurassa ei nuppineulakaan mahtuisi väliinne.
        Tiedän, että pyydän sinulta paljon kun pyydän odottamaan. Asiat kuitenkin kääntyvät parhain päin.
        Muista,että et ole tehnyt mitään semmoista joka olisi aiheuttanut kyseisen tilanteen. Tämä kaikki johtuu hänestä.

Elä elämää niin tulet saamaan ruhtinaallisen palkkion. Arvaat minkä.

G

• epäselvyys
        G kirjoitti:

väristyksen kehossani lukiessani vastaustasi.
        Kirjeesi on luettu usempaan kertaan ja se on saanut hänet miettimään asioita. Olette sielunkumppaneita. Teidät on luotu yhteen. Anna hänelle hiukan aikaa selvittää asiansa.
        Hän ei ole unohtanut sinua. Olet hänen mielessään ja sydämmessään. Vaitoan tunteesi häntä kohtaan. Hänenkin tunteensa ovat samanlaisia. Olessanne toistenne seurassa ei nuppineulakaan mahtuisi väliinne.
        Tiedän, että pyydän sinulta paljon kun pyydän odottamaan. Asiat kuitenkin kääntyvät parhain päin.
        Muista,että et ole tehnyt mitään semmoista joka olisi aiheuttanut kyseisen tilanteen. Tämä kaikki johtuu hänestä.

Elä elämää niin tulet saamaan ruhtinaallisen palkkion. Arvaat minkä.

G

Ihanaa, kun vastasit jälleen :)))

Minua rupesi tottakai itkettämään vielä enemmän kuin aiemman vastauksesi jälkeen !
        Sielunkumppanuus kuulostaa hienolta !

Hän nimittikin yhdessä tekstiviestissään syksyllä (ollessaan ulkomailla, tavallaan työmatka) minua
        Sielunsisareksi.

En laittanut (jotenkin en uskaltanut) kirjeeseensä sitä, että hän vei jalat altani ja sitten myöhemmin
        harmittelin sitä, koska jos hän luulikin, etten ollutkaan syksyllä tosissani kanssaan ??

Tuollaista meillä kyllä oli toistemme seurassa eli nuppineulakaan ei mahtuisi väliimme :)

Vaivasiko/vaivaako hän jotenkin syksyllä se, kun olen suht hidas ja hän itse on nopea ?
        Entä se, kun puhuin ilmeisesti liikaa ? (Mutta, kun en voinut sille mitään, että juttelemista oli
        niin paljon ja olen liiankin perusteellinen, kun selitän asioita.)

Toki voin antaa hänelle aikaa ja odottaa :)
        Mutta olen vain ollut niin suruissani, kun en ole tiennyt, missä oikein mennään......
        - Hän sanoikin syksyllä jossain vaiheessa : Edetään hitaasti. (Olin samaa mieltä kanssaan.)

Menen maaliskuun loppupuolella tilaisuuteen, jossa hän on tavallaan töissä (siis samanlaista hommaa
        kuin em. ulkomaan matkallakin teki). Hänellä on siitä ammatista hyvin pitkä kokemus, mutta omaa muutakin työkokemusta (mm. yrittäjänä ollut) ja yhtä uuttakin opiskelee parhaillaan. Hienoa, että hän jaksaa olla aktiivinen, vaikka elämänsä ei olekaan ollut helppoa. Arvostan sitä, että Hän kertoi masen-
        nukstaan minulle. Mutta mietinkin nyt sitä, että toivottavasti Hän ei koe, etten minä itse masentuneena pystyisikään tukemaan häntä ?

• epäselvyys
        epäselvyys kirjoitti:

Minua rupesi tottakai itkettämään vielä enemmän kuin aiemman vastauksesi jälkeen !

Hän nimittikin yhdessä tekstiviestissään syksyllä (ollessaan ulkomailla, tavallaan työmatka) minua
        Sielunsisareksi.

En laittanut (jotenkin en uskaltanut) kirjeeseensä sitä, että hän vei jalat altani ja sitten myöhemmin
        harmittelin sitä, koska jos hän luulikin, etten ollutkaan syksyllä tosissani kanssaan ??

Tuollaista meillä kyllä oli toistemme seurassa eli nuppineulakaan ei mahtuisi väliimme :)

Vaivasiko/vaivaako hän jotenkin syksyllä se, kun olen suht hidas ja hän itse on nopea ?
        Entä se, kun puhuin ilmeisesti liikaa ? (Mutta, kun en voinut sille mitään, että juttelemista oli

Mutta olen vain ollut niin suruissani, kun en ole tiennyt, missä oikein mennään......
        - Hän sanoikin syksyllä jossain vaiheessa : Edetään hitaasti. (Olin samaa mieltä kanssaan.)

Menen maaliskuun loppupuolella tilaisuuteen, jossa hän on tavallaan töissä (siis samanlaista hommaa
        kuin em. ulkomaan matkallakin teki). Hänellä on siitä ammatista hyvin pitkä kokemus, mutta omaa muutakin työkokemusta (mm. yrittäjänä ollut) ja yhtä uuttakin opiskelee parhaillaan. Hienoa, että hän jaksaa olla aktiivinen, vaikka elämänsä ei olekaan ollut helppoa. Arvostan sitä, että Hän kertoi masen-
        nukstaan minulle. Mutta mietinkin nyt sitä, että toivottavasti Hän ei koe, etten minä itse masentuneena pystyisikään tukemaan häntä ?

Tuli tällainen lisäksi vielä mieleeni....

Mies on toiminut yrittäjänä aiemmin ja kannusti minuakin yrittäjyyteen, kun kerroin tekstarilla
        (syksyllä), että minua nokitaan ja kohdellaan muutenkin negatiivisesti työpaikallani. (Päädyinkin
        sairaslomalle sitten muutama viikko ennen työsuhteen loppua eli onneksi pääsin pois sieltä,
        kun ilmapiiri oli niin ikävä.) Jo tuota ennen olin kertonut hänelle käyneeni yrittäjäkurssin.

Voisikohan joskus myöhemmin minusta tulla yrittäjä (vaikka nyt olenkin sairas) ?
        Toivoisin saavani kyseiseltä mieheltä sitten neuvoja firman suhteen - auttaisiko hän minua ?
        Viimeisillä treffeillämme hän sanoi (ehkä osittain vitsinä ?), että perustetaan X-kauppa Sinun
        asuinpaikkakunnallesi ! Sanoin, että perustetaan vaan ! Hän jatkoi, että sellanen erilainen.
        (X-kauppa on peitenimi tässä julkisella palstalla eräälle sanalle, jota hän käytti. Hänen asuinpaikka-
        kunnallaan sen alan yritys jo onkin.)

Kiitän, jos vielä jaksaisit vastata näihin mieltäni vaivaaviin asioihin.

• G
        epäselvyys kirjoitti:

Sielunsisareksi.

ei näe sinussa mitään häntä ärsyttäviä piirteitä.
        Häntä hivenen hämmentää ehdottomuutesi ja hän kokee kiusaliseksi kiirehtimisesi. Vaikka sanotkin että etenette hitaasti, niin olemuksestasi huokuu, miksei jo tapahdu mitään.
        Hän ei ole aivan vielä valmis poimittavaksi. Näinhän sinä kuitenkin teet. Poimit pois, etteivät muut vie.
        Hänen on ensin hoidettava häntä vaivaavat asiat jotteivat ne ole suhteenne esteenä ja hierrä tulevaisuudessa.

Suuret ratkaisut antavat hivenen odotuttaa.Asiat selkiytyvät kun lehden silmut alkavat puissa vihottaa.

G

• epäselvyys
        G kirjoitti:

ei näe sinussa mitään häntä ärsyttäviä piirteitä.
        Häntä hivenen hämmentää ehdottomuutesi ja hän kokee kiusaliseksi kiirehtimisesi. Vaikka sanotkin että etenette hitaasti, niin olemuksestasi huokuu, miksei jo tapahdu mitään.
        Hän ei ole aivan vielä valmis poimittavaksi. Näinhän sinä kuitenkin teet. Poimit pois, etteivät muut vie.
        Hänen on ensin hoidettava häntä vaivaavat asiat jotteivat ne ole suhteenne esteenä ja hierrä tulevaisuudessa.

Suuret ratkaisut antavat hivenen odotuttaa.Asiat selkiytyvät kun lehden silmut alkavat puissa vihottaa.

G

Kiitokset vielä Sinulle !

Voi ei minua, kun olen tuollainen kiirehtijä, vaikka toisaalta olenkin hidas - siis joissakin asioissa :(
        Miksi minä aina onnistun pilaamaan kaiken ? (Karkotin ilmeisesti edellisen tärkeän, monivuotisen
        ihastukseni kiirehtimällä ? Hän on kylläkin todella UJO, mutta silti itse alunperin teki juttelu- ja tanssialoitteensa. Hän on minua nuorempi.)
        - Mikä vika minussa oikein on ?
        Toki pelkään, että joku muu vie tämän vanhemman miehen ja lienen mustasukkainenkin, mutta silti en saisi olla liian kiireinen !

En ole koskaan aiemmin kokenut samoin kuin hänen kohdallaan ! Ihastun yleensä suht hitaasti ja olen kamalan kranttu, mutta hänen kohdallaan ihastuin (ja ilmeisesti rakastuinkin) nopeasti.

Kiirehtimiseni vuoksiko hän ei enää viimeisen tapaamisemme (syksyllä) yhteydessä sanonut mitään siitä, että tapailisimme ? Eikö hän uskaltanut sanoa minulle, että kiusaantuu kiireestäni ?
        Pelkäsikö hän, että suutun tai loukkaannun ?

Ehdottomuuteni - olenko siis liian jyrkkä monissa asioissa ? Vanhanaikainen olen toisaalta.

• epäselvyys nostaa
        epäselvyys kirjoitti:

Kiitokset vielä Sinulle !

Voi ei minua, kun olen tuollainen kiirehtijä, vaikka toisaalta olenkin hidas - siis joissakin asioissa :(
        Miksi minä aina onnistun pilaamaan kaiken ? (Karkotin ilmeisesti edellisen tärkeän, monivuotisen
        ihastukseni kiirehtimällä ? Hän on kylläkin todella UJO, mutta silti itse alunperin teki juttelu- ja tanssialoitteensa. Hän on minua nuorempi.)
        - Mikä vika minussa oikein on ?
        Toki pelkään, että joku muu vie tämän vanhemman miehen ja lienen mustasukkainenkin, mutta silti en saisi olla liian kiireinen !

En ole koskaan aiemmin kokenut samoin kuin hänen kohdallaan ! Ihastun yleensä suht hitaasti ja olen kamalan kranttu, mutta hänen kohdallaan ihastuin (ja ilmeisesti rakastuinkin) nopeasti.

Kiirehtimiseni vuoksiko hän ei enää viimeisen tapaamisemme (syksyllä) yhteydessä sanonut mitään siitä, että tapailisimme ? Eikö hän uskaltanut sanoa minulle, että kiusaantuu kiireestäni ?
        Pelkäsikö hän, että suutun tai loukkaannun ?

Ehdottomuuteni - olenko siis liian jyrkkä monissa asioissa ? Vanhanaikainen olen toisaalta.

Anteeksi, kun vielä nostan tämän ketjuni, mutta asiat vaivaavat.

Olet saanut minut iloisemmalle mielelle, kun olen ollut niin matalalla pitkään - kiitos siitä :)

• epäselvyys
        epäselvyys nostaa kirjoitti:

Anteeksi, kun vielä nostan tämän ketjuni, mutta asiat vaivaavat.

Olet saanut minut iloisemmalle mielelle, kun olen ollut niin matalalla pitkään - kiitos siitä :)

Olisin kiitollinen, jos lukisit kysymykseni ja katsoisit.

Sinulla on hieno lahja, kun pystyt auttamaan ihmisiä ! Toivon elämääsi kaikkea hyvää !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      84
      2727
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      58
      2634
    3. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      70
      2594
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      95
      2551
    5. Tytti Tuppurainen: Suomen pakolaiskiintiö pitäisi nostaa 10 000 vuodessa

asia on faktaa, noin Tytti sanoi aiemmin. Kun taas Orpon hallitusohjelman mukaisesti Suomen pakolaiskiintiö on pudotettu
      Maailman menoa
      89
      2075
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      50
      2012
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      141
      1866
    8. Joskus tulee niin

Yksinäinen olo. Ei ole tarpeeksi ihmisiä elämässä, jotka tuntuisivat välitttävän aidosti. Jos mä ny saisin sairaskohtauk
      Ikävä
      52
      1539
    9. Mitä tapahtui?

Mitä tapahtui keskiviikkoiltana kun oli paljon hälytysajoneuvoja ja mediheli?
      Kiuruvesi
      16
      1476
    10. Julkista rahaa ei tule antaa senttiäkään yksityisille yrityksille

Julkinen raha on meidän yhteistä rahaa, ja se raha on tarkoitettu yhteiseen käyttöön, kuten esimerkiksi tuottamaan palve
      Maailman menoa
      35
      1467
    Aihe