lapinleuku hotelli

vierailija 2010

Hei, tulossa syksyllä 2010 Inariin. Millainen hotelli Lapinleuku on? Onko pitkä matka esim. lähimpään kauppaan? Mitä suosittelisitte Inarissa nähtävyyksiä?

9

2755

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • virpi34

no toivottavasti ei tule ainakaan yhtä sika hinnat kuin on rantamarissa...

• Stuora niibas

ovat suunnitelleet jotta jokainen saa Marttiinin leukun, joten tuleehan se tavalla taikka toisella siihen hintaan lisään. Tuskin se Marttiini niitä ilman antaa?

• .,mnbv

onko rantamaris kalliit hinnat,siis hotelli inaris ja millainen meno nykyisin?

• latvus

Hotelli sijaitsee Veskoniemessä ja lähin kauppa on Ivalossa. Ivaloon matkaa n. 20 km. Nähtävyyksiä toki on paljonkin, ensimmäisenä tulee mieleen Saamelaismuseo Siida Inarissa sekä ruska-aikaan ja muulloinkin upea luonto ja Inarinjärvi.

• Lohi-Pete

leukun jos käy vaikka baaris kaljalla, vai pitääkö olla ihan huonetta vuokralla?

• käyty on...

Eikös tämä Lapinleuku hotelli ole ollu olemassa jo ties kuinka kauan veskoniemessä. Satamasta vähän eteenpäin semmosta kuoppasta kapeaa tietä....
      Käyty on ja maisemat ovat hienot, muutenkin luulisin turistin tykkäävän vaihtoehtona saariselän ruuhkiin.

• kaarlos

Oon käynyt minäkin, mut kyl se on aika korvessa.

• lapissa asuja
        kaarlos kirjoitti:

Oon käynyt minäkin, mut kyl se on aika korvessa.

Parhaiten tietoja saa suoraan Lapinleukun sivuilta: http://personal.inet.fi/business/lapinleuku/finnish.html

On kovin suhteellista tuo matka ja vielä suhteellisempaa se on täällä Lapissa. Ei 20km ole matka eikä mikään...

• kievari
        lapissa asuja kirjoitti:

Parhaiten tietoja saa suoraan Lapinleukun sivuilta: http://personal.inet.fi/business/lapinleuku/finnish.html

On kovin suhteellista tuo matka ja vielä suhteellisempaa se on täällä Lapissa. Ei 20km ole matka eikä mikään...

On se jos ei ole autoa........

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      91
      2184
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      147
      1811
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      173
      1333
    4. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      229
      805
    5. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      65
      754
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      10
      741
    7. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      60
      730
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      212
      623
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      49
      597
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      49
      571
    Aihe