Miksi rumat ja lihavat saavat käydä normaalien ravintoloissa?

Kaunis.

Varmasti olisi kysyntää ravintolalle jossa olisi naamaraja, itsellä ainakin menee aina ilta pilalle kun joutuu pullukoita ja muita rumia katselemaa, kun pitäisi yrittää pitää hauskaa.

35

460

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • alright

mutta katos poliitikot on miltei väistämättä rumia ja lihavia, ja poliitikot säätää täällä lait :s

• Kolli_Kellinen

Minusta tuntuu että kaikissa baareissa joissa itse käyn on naamaraja, mutta toiseen suuntaan. Kaikki vähänkään ihmisen näköiset kiertävät ne paikat kaukaa. Karua, mutta viihtyisää.

• Äijä eksynyt tänne pitkästä aikaa....

• vänksy

ne kauniiksi! Niinhän ne miehetkin tekee vähemmän kauniiden naisten kohdalla.

• alright

sua nyt ei saa juomallakaan kauniiks

• vänksy
        alright kirjoitti:

sua nyt ei saa juomallakaan kauniiks

tuollaisissa paikoissa kovin usein että ei tarvi nähdä vaivaa mun kohdalla.

• Noona

kaikissa noissa keskustan (Helsingin) pintaliito paikoissa jo olevan. Siellä näkyy vaan kauniita niin kauniita ihmisiä =D Ja laihoja vieläpä!

• alright

miten sä niin lähelle oot kauniita ja laihoja ihmisiä päässy? eikö sua oo potkittu pois?

• BlueNightSatin

mulla ei ole Hesan kuppiloihin asiaa. Mä hoikistun, mutta laihaa musta ei tule. Lihaksikas ehkä. Eikä kauniista ole koskaan ollut tietoakaan. Siis Hesan joutaa poistaa omalta kartalta. :)

• Noona
        alright kirjoitti:

miten sä niin lähelle oot kauniita ja laihoja ihmisiä päässy? eikö sua oo potkittu pois?

loistava seinäruusu, ettei kukaan näe mua ja mä saan hihhuloida niissä niin paljon kun tykkään =D Ah ihanaa!!

• baareissa oot käyny, kun mun silmiin siellä kyllä osuu eri näköstä ja kokosta ihmistä, ihan laidasta laitaan, osa miellyttää omaa silmää ja osa ei. Ja toi "vaan kauniita niin kauniita" todistuu vääräksi jo sillä että mä liikun myös siellä :D

• Noona
        Toljake kirjoitti:

baareissa oot käyny, kun mun silmiin siellä kyllä osuu eri näköstä ja kokosta ihmistä, ihan laidasta laitaan, osa miellyttää omaa silmää ja osa ei. Ja toi "vaan kauniita niin kauniita" todistuu vääräksi jo sillä että mä liikun myös siellä :D

Viimeksi kävin Apollossa, enkä nähny yhtään läskiä... Ehkä säki oot sit mun mittapuulla niin kaunis niin kaunis =D

• Kolli_Kellinen
        BlueNightSatin kirjoitti:

mulla ei ole Hesan kuppiloihin asiaa. Mä hoikistun, mutta laihaa musta ei tule. Lihaksikas ehkä. Eikä kauniista ole koskaan ollut tietoakaan. Siis Hesan joutaa poistaa omalta kartalta. :)

Tervetuloa Kallioon. Täällä baareissa osataan vielä keskittyä oleelliseen, eli kaljan ryystämiseen, eikä peilailuun ja muiden arvostelemiseen. Ei ole väliä oletko ruma vai kaunis, läski vai laiha, kunhan tuoppi pysyy kourassa. Eikä sekään ole aina ehdoton vaatimus. Kuka kaipaa jotain pintaliitoyökerhoja, joissa juomatkin maksaa kympin? Eihän niillä hinnoilla normiduunari saa edes känniä päälle. Täysin naurettavaa pelleilyä, kun tasokkaan seuran löytäminenkin on vähintään yhtä epätodennäköistä kuin halvasta kulmaräkälästä.

• BlueNightSatin
        Kolli_Kellinen kirjoitti:

Tervetuloa Kallioon. Täällä baareissa osataan vielä keskittyä oleelliseen, eli kaljan ryystämiseen, eikä peilailuun ja muiden arvostelemiseen. Ei ole väliä oletko ruma vai kaunis, läski vai laiha, kunhan tuoppi pysyy kourassa. Eikä sekään ole aina ehdoton vaatimus. Kuka kaipaa jotain pintaliitoyökerhoja, joissa juomatkin maksaa kympin? Eihän niillä hinnoilla normiduunari saa edes känniä päälle. Täysin naurettavaa pelleilyä, kun tasokkaan seuran löytäminenkin on vähintään yhtä epätodennäköistä kuin halvasta kulmaräkälästä.

ei mua mitkään Sedulat kiinnostakkaan. Eikä pintaliitäjät. On se kummaa, kun ei mihinkään enää pääse verkkarit jalassa ja lippis päässä. Joka paikka tursuaa jotain snobeja. :(

• OLOSUHTEISSA:::!!!!

.

pitäis kyl valtiovallankin kantaa kortensa kekoon ja rakentaa erityisiä kaljakelluntaputkia asian harrastajille

Paljon turhempaankin on laitettu rahaa esim soneran tukemiseen

.

• BlueNightSatin

mmä tiedä, miksi kaikki kansikuva kimulit saa yleensä ryypätä? Iho menee huonoksi ja tulee pantua kaikkea turhaa. Käy pidemmän päälle ulkonäönki päälle semmonen elämä. Hyi hitto. Kuka tarvii baarielämää? Eikö ilman sitä voi olla hauskaa? :)

• BlueNightSatin

e jäi notkumaan. Noh sattuuhan sitä fiksummillekin. ;)

• Noona

se kannustaa tehokkaasti pysymään hoikkana, kun näkee hoikkia kauniita ihmisiä ympärillään.

Eihän siellä oikeesti ees ryypätä vaan tissutellaan Eurooppalaisittain jotain Cosmopolitania tai muuta rapaa.

• BlueNightSatin
        Noona kirjoitti:

se kannustaa tehokkaasti pysymään hoikkana, kun näkee hoikkia kauniita ihmisiä ympärillään.

Eihän siellä oikeesti ees ryypätä vaan tissutellaan Eurooppalaisittain jotain Cosmopolitania tai muuta rapaa.

mitään vaikutusta mulla. Mä en vertaile itseeni kaiken aikaa muihin. Mulla on ihan omat intressit elämässä mihin mä perustan juttuni. Ei kiinnosta kenekään muiden ulkomuoto siinä määrin, että se muhun vaikuttas, sillain kun esitit asian. Kyllähän se hyvä olo tulee ihan muista jutuista, kun samaistumalla muihin.

• Noona

mitään vaikutusta mulla. Mä en vertaile itseeni kaiken aikaa muihin. Mulla on ihan omat intressit elämässä mihin mä perustan juttuni. Ei kiinnosta kenekään muiden ulkomuoto siinä määrin, että se muhun vaikuttas, sillain kun esitit asian. Kyllähän se hyvä olo tulee ihan muista jutuista, kun samaistumalla muihin.

muuten. Tuohon kun pääsis.. :/

• BlueNightSatin
        Noona kirjoitti:

muuten. Tuohon kun pääsis.. :/

siihin pääse. Lopettaa vaan muiden matkimisen ja bongaa omat juttunsa. Elää itselleen ja omille jutuilleen. Kyllä mä ainakin vakaasti olen löytänyt sisäisen hyvän olon siitä, että kuuntelen omia tarpeitani. Ja elän itselleni vertailematta itseäni muihin. Siis miksi pitäis olla, kuin muut on se kysymys? On vaan sitä mitä on ja elää sillain kun hyväksi tuntee.

• Kolli_Kellinen

siihin pääse. Lopettaa vaan muiden matkimisen ja bongaa omat juttunsa. Elää itselleen ja omille jutuilleen. Kyllä mä ainakin vakaasti olen löytänyt sisäisen hyvän olon siitä, että kuuntelen omia tarpeitani. Ja elän itselleni vertailematta itseäni muihin. Siis miksi pitäis olla, kuin muut on se kysymys? On vaan sitä mitä on ja elää sillain kun hyväksi tuntee.

Puhut täyttä asiaa. Ihmiset, suurin osa heistä, on hulluja lampaita. Katsokaa nyt tätä tämän talven Svea-pipo villitystäkin tai niitä naurettavia rumia talvisaappaita jotka näyttää ihan jonkun mutanttipuhvelin sorkilta. Nyt niitä on joka toisella, ensi talvena ei niitä kehtaa käyttää enää kukaan. Vaikka ihan ehjiä ovat ne. Silti jalkaan ja päähän ei voida laittaa toissavuotisiakaan, vaan taas on ostettava uudet ja entistä hölmömmät. Tämä jos mikä on kerskakulutusta, jolla helposti höynäytettävät muotilampaat kiskovat koko maailman tuhoon.

• BlueNightSatin

Puhut täyttä asiaa. Ihmiset, suurin osa heistä, on hulluja lampaita. Katsokaa nyt tätä tämän talven Svea-pipo villitystäkin tai niitä naurettavia rumia talvisaappaita jotka näyttää ihan jonkun mutanttipuhvelin sorkilta. Nyt niitä on joka toisella, ensi talvena ei niitä kehtaa käyttää enää kukaan. Vaikka ihan ehjiä ovat ne. Silti jalkaan ja päähän ei voida laittaa toissavuotisiakaan, vaan taas on ostettava uudet ja entistä hölmömmät. Tämä jos mikä on kerskakulutusta, jolla helposti höynäytettävät muotilampaat kiskovat koko maailman tuhoon.

osa ihmisistä on laumasieluja. Eihän siinä mitään, jos siitä ilonsa saa irti. Antaa mennä vaan. Tietysti tässä kaikki on tavallaan laumasieluja, toisilla vaan enemmän omia näkemyksiä ja ajatuksia kuin toisilla. Toiset ei uskalla sanoa, kun siitä saa pahan maineen. Musta nyt kaikki tärkeintä olis lähtee liikkeelle siitä, että mitä siellä itsensä sisällä liikkuu. Oppia tuntemaan se ja vasta sitten opettaa muita. Nojoo. Mullakin tietysti on vähän juntti asenne monessa kohdassa. Svea-pipot ja puhvelibootsit on vissiin muotia nyt?

• Noona

osa ihmisistä on laumasieluja. Eihän siinä mitään, jos siitä ilonsa saa irti. Antaa mennä vaan. Tietysti tässä kaikki on tavallaan laumasieluja, toisilla vaan enemmän omia näkemyksiä ja ajatuksia kuin toisilla. Toiset ei uskalla sanoa, kun siitä saa pahan maineen. Musta nyt kaikki tärkeintä olis lähtee liikkeelle siitä, että mitä siellä itsensä sisällä liikkuu. Oppia tuntemaan se ja vasta sitten opettaa muita. Nojoo. Mullakin tietysti on vähän juntti asenne monessa kohdassa. Svea-pipot ja puhvelibootsit on vissiin muotia nyt?

toivottavasti ette musta luule tollaista, mä puhuin vain kiloista...

• BlueNightSatin
        Noona kirjoitti:

toivottavasti ette musta luule tollaista, mä puhuin vain kiloista...

eipä mulla ole mitään tarvetta luulla susta mitään. Voit huokaista helpotuksesta. Ja hei, mitä väliä mitä me susta ajatellaan? Olet vaan sinut ittes kanssa. Eiks jeh? :)

• Noona

eipä mulla ole mitään tarvetta luulla susta mitään. Voit huokaista helpotuksesta. Ja hei, mitä väliä mitä me susta ajatellaan? Olet vaan sinut ittes kanssa. Eiks jeh? :)

Eipä sillä oikeesti olekaan. Sillä vaan, mitä ite ajattelen.

• BlueNightSatin
        Noona kirjoitti:

Eipä sillä oikeesti olekaan. Sillä vaan, mitä ite ajattelen.

noin. Hyvä asenne. :)

• ...tarvitsis kieltää, jonkun vaan pitäis opastaa ne kerran sinne laitakaupungin lähiöpubiin niin ne tajuis pysyy pois pintaliitopaikoista ja viihtyisivät siellä lähiöpubissa oikeiden, yksilöllisten ja persoonallisten ihmisten parissa. Mikäs sen mielenkiintoisempaa kuin kohdata kerta toisensa jälkeen erilaisia ihmisiä.

• BlueNightSatin

kohdillaan. Harmi vaan, kun ihmiset tuntuu olevan sitä samaa harmaata massaa. Kokoon ja ulkonäköön katsomatta. Siis ne perkeleet on kaikki vaan ihmisiä. :(

• Marjelie

nähdä joskus ruma ihminen, voi verrata sitten että miten kauniita toiset ovat. Meitä kun ei kaikka ole samalla muotilla tehty. Olisihan se liian yksitoikkoistakin jos maailmassa olisi pelkästään vain kauniita ihmisiä.
      Onhan niitä rumia miehiäkin olemassa ja hyvin ovat maailmaan mahtuneet kaikki, niin komeat kuin rumatkin.

Yrittäkäähän kiiltokuvatytöt ja -pojut nukkua rauhassa ainakin tämä yö. Huomenna sitten voi taas aloitaa alusta oman itsensä, kuin toistenkin arvostelemisen. ( laitoin "oman itsensä" siksi ensin, että katsoisitte peiliin komistukset aamulla ensitöikseen).

Hyvää yötä ja kuniita (kauneus) unia ihmiset. Me haluamme elää maailmassa ulkonäöstämme huolimatta, eikä kenelläkään ole oikeutta meitä sen tähden sulkea vankilaan, lopettamisesta puhumattakaan.

Nukkukaa hyvin! ;-)

• sininen_sitruuna

Tuoppi maksaa meille rumemmille ihan yhtä paljon... kun teille kauniimmillekin.. :) Onneksi ei tuu nykyisin käytyä missään tuommosissa.. ettei mee kovin usein kauniiden illat pilalle..

• Ukko voan

Siehän out kaunis kun mikä oikia miss Suomi24:)

• ...
        Ukko voan kirjoitti:

Siehän out kaunis kun mikä oikia miss Suomi24:)

.

• BlueNightSatin

älä höpötä. Sinä mikään ruma ole. Todellakaan et.

• vanha konsti se on

.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      128
      3954
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      40
      2436
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2407
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2302
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      52
      2083
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      18
      1783
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1643
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      79
      1576
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      71
      1107
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1091
    Aihe