TOSITARINA

abu ajatellah ..

olin.n. 4-vuotias, ja oli jouluaatto. suomessa kaikki lapset uskovat joulupukkiin. Minakin pelkasin ihan oikeesti ja odotin lahjoja ja mahdolloisesti vitsaa.Olin ollut kilttina kuukausia ja odotin palkkiota.
Odoteltiin pukkia ja kuunneltiin kuuluuko kulkusen aania. Pukkia ei vain kuuulunut.
Isa laksi sitten ulos etsimaan pukkia, jos se vaikka on eksynyt>

.Pukki tulikin 5 min. sen jalkeen kun isa oli lahtenyt. Olisipa isa nyt taalla turvanani..
Mutta pukilla ei ollut aikaa odotella isaa, vaan nosti minut polvelleen ja kysyi olenko olllut kilttina.
Siina katselin samalla pukin partaa..se oli vinossa..ja silla oli isan aani ja kengat. Tuli kumma epailys.Olisipa isa nyt taalla..

Sitten pukki laksi etsimaan toisia lapsia, ja kehotti olemaaan kilttina..
Isa tulikin n. 10 min. pukin lahdon jalkeen. Voi mika harmi!

...seuraavana paivana olin yksin kotona. Katselin komeroita . Ja mita loytyikaan! Loysin sen saman pukin parran ja isan kengat jotka pukilla oli illalla...
..silloin alkoi raksuttaa.. Isa oli valehdellut minulle, omalle pojalleen!
Loukkaannuin niin pahasti etten puhunut isalle moneen paivaan..se koski sydameen ja ajattelin...

Sitten huomasin; totuus on Jumalan aani, ja se usein koskee!..vaikka en talla kertaa itse ollut tehnyt mitaan vaarin...
..ajattelin, etta on kuitenkin parempi elaa totuudessa kuin valheessa. Tietamaton elaa valheessa eika tieda sita.. Isa eli valheessa vaikka tiesi sen.Ja yritti siirtaa sita pojalleen.

Samoin tapahtui aabrahamille, siksi han laksi pois valheesta.Ollessaan 75 v. ikainen. Itse olin vasta neljan..
Mutta tama suomen aabra-ham elaa vielakin valheessa ja uskoo valheeseen...nakee vihreita pilvia ja kiemuroita...

--------------------------------------------------------

nyt ymarran miksi muslimit loukkaantuvat niin herkasti. Totuus haavoittaa, viela pahemmin kun koko
ikansa on uskonut valheeseen, ja vanhempana ei voi kestaa korttitalon kaatumista.

Muslimit eivat saa edes epailla eika ajatella..ei edes haditheja...

12

532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pikkupoika...

      olin tyossa jossa oli paljon ihmisia eri maista. Kahvitauolla juteltiin joulupukista. Vieressani oleva kaveri oli norjalainen, n. 40 vuotias mies. Han kertoi minulle tosissaa etta joulupukki asuu suomessa vuorella jonka nimi on korvatunturi, ja han on yli 1400 vuotta vanha!

      ..minulta tipahti pulla suusta ja meni henkeen..
      ..toivuttuani kerroin etta olen itse suomesta ja koko pukkijuttu on valetta! Norjalaisen kaverin nimi oli Roy. Han loukkaantui silmittomasti, ja oli tulla paalle.. Mutta nahdessaan kuntoni vetaytyi hissusti takaisin..

      loistava esimerkki eksytetysta lapsesta joka ei elaessaan olut ottanut asioista selvaaa....


      Haluaako Jumala etta olet hiljaa kuulllessasi valheen?
      kokeile tata;

      Hesekiel 3,18-21


      Mina en usko joulupukkiin vaikka olen istunut hanen polvellaan, ja siita on valokuviakin todisteena...

      • tutuuden miekka . .

        tasta! Sita ei saisi aaneen lausua!
        Vapaan sanan neuvosto on suunniltaan!

        TOSITARINA;

        Kun rapaho intiaanit tekivat ikujaann udisasukaita vastaan, he tiesivat etta uusisasukailla on tuliaseet.
        Mutta istiaanien popamies kehoitti sotureitaan panemaaan ylleen puhvelinnahkan, joka toimisi panssarina luoteja vastaan. Henget olivat ilmoittaneet taman.
        Varmana voitostaan he hyokkasivat. Kaikki hyokkaajat kaatuivat.

        TOSITARINA;
        Paasiaissaarella oli tulosssa KATASTROFI. Ihmiset lisantyivat liikaa j kaikki mpuut ja hedelmaput oli
        kaadettu . Saarella ei voinut enaa elaa. rapa-Nui ihmiset alkoivat syoda toisiaan.
        Silloin popamies otti yhteytta henkiin. Nayssa popppamies naki vlkoisen vuoren, joka vie saarelaiset turvaan paratiisiin/. Ja kuinka ollakaan muutaman paivan paasta valtava jaavuori kulki saarten ohi.
        Suurin osa saarelaisista hyppasi kanootteihin ja menivat jaavuorelle.=(avojaloin). Vuori ajelehti taivaanrantaan ja katosi matkustajineen.=(paratiisiin?)
        sen pituinen se..

        -haluatko lisaa?


      • pahana ..
        tutuuden miekka . . kirjoitti:

        tasta! Sita ei saisi aaneen lausua!
        Vapaan sanan neuvosto on suunniltaan!

        TOSITARINA;

        Kun rapaho intiaanit tekivat ikujaann udisasukaita vastaan, he tiesivat etta uusisasukailla on tuliaseet.
        Mutta istiaanien popamies kehoitti sotureitaan panemaaan ylleen puhvelinnahkan, joka toimisi panssarina luoteja vastaan. Henget olivat ilmoittaneet taman.
        Varmana voitostaan he hyokkasivat. Kaikki hyokkaajat kaatuivat.

        TOSITARINA;
        Paasiaissaarella oli tulosssa KATASTROFI. Ihmiset lisantyivat liikaa j kaikki mpuut ja hedelmaput oli
        kaadettu . Saarella ei voinut enaa elaa. rapa-Nui ihmiset alkoivat syoda toisiaan.
        Silloin popamies otti yhteytta henkiin. Nayssa popppamies naki vlkoisen vuoren, joka vie saarelaiset turvaan paratiisiin/. Ja kuinka ollakaan muutaman paivan paasta valtava jaavuori kulki saarten ohi.
        Suurin osa saarelaisista hyppasi kanootteihin ja menivat jaavuorelle.=(avojaloin). Vuori ajelehti taivaanrantaan ja katosi matkustajineen.=(paratiisiin?)
        sen pituinen se..

        -haluatko lisaa?

        kun espanjalaiset tulivat amerikkaan, intiaanien popamies oi nahnyt nayn viikkoja ennen, etta valkoinen jumala tulee suurella kanootilla ja pelastaa intiaaanit. Todellisuuidessa loppujenlopuksi niin kavikin.
        Verijuhlat loppuivat. mutta ennustus olikin toisenlainen kuin sisalto.

        Lue pahana mies.


    • eräs vain

      Minuakin tuotiin omasa kotiseurakunnasa totuuden paikalle omasta tilastani ja suutuin koska totuus sattuu.En ole oikeastaan tehnyt parannusta asioista joista pitäisi koska katkeruus estää mua. Olen luuseri ja hylkiö, poltan ja juon. Ja silti tiedän että Jeesus on olemassa, rakastaa mua. Kierteeni on loputon jos ei tapahdu ihmettä. Tarvin töitä, tarvin itseluottamusta, tarvin hyväksyntää, tarvin elämän.

    • Koraani totta

      Koraanissa on enemmän Muhammedin sanoja kuin Raamatussa aitoja Jeesuksen sanoja. Koraani on totta. Valitsen siksi Koraanin. Allah on suuri ja Muhammed on hänen profeettansa.

      • 9+13

        Näinhän se menee. Mitä enemmän sanoja, sitä luotettavampaa.
        Ja valhekin muuttuu totuudeksi, kunhan sitä toistetaan riittävästi.


      • tutkija .. ..
        9+13 kirjoitti:

        Näinhän se menee. Mitä enemmän sanoja, sitä luotettavampaa.
        Ja valhekin muuttuu totuudeksi, kunhan sitä toistetaan riittävästi.

        totuudeksi! Se on vain islamilaisten ja hitlerin haave. Sellaisesta uskonta on harmia koko maailmalle!

        Luota VAIN aabrahamin , iisain ja israelin Jumalaan!

        Edes aabraham ei luottanut Jumalaan, siksi Jumala teki kokeeen.
        Nyt muslimit uhrailevat omia lapsiaan ja kaannnynaisia paastakseen Jumalan suosioon, vaikka Jumala ei sita ole pyytanyt.


      • usko outo

        puhe kumoamaan yksi totuus?
        Vaikka 10000 keltahousua olisi todistamassa kymmenen vuotta yota paivaa, niin se ei todeksi muutu!


        -kokeile vaikka!


      • tiedonjanoinen...

        ...odotan kieli pitykalla...


    • jklmopqe
      • Metatron copy

        aabrahamin kanssa tekemista?
        Tassa lienee syyyna ollut sosssukulttuuri. Se tappaa kaikki suomalaiset ajallaan..

        Aabrahan oli 120 v. vanha kun Metatron vaati pojan uhraamista, testatakseen aabnrahamin uskolisuutta. Mutta viime hetkella pysaytti prosessin vahdessaan aarahamin uskollisuuden.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 135
      3933
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      109
      3589
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2525
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1861
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1717
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1609
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1585
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1506
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1481
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      88
      1471
    Aihe