Emäntä ei ole halunnut orgasmia jo yli kahteen kuukauteen ja kyseessä ei siis ole siitä etten antaisi vaan aivan päinvastoin emäntä ei kuulemma halua orgasmia (raskaana).
Voiko nainen olla siis noin pitkän ajan ilman laukeamista?
Pystyykö nainen olemaan ilman orgasmia 2kk?
32
2144
Vastaukset
- Nainen 27 v.
Ihan hyvin nainen voi olla ilman laukeamista/orgasmia vaikka kuinka kauan. Eiväthän kaikki naiset edes saa orgasmia kovin helpolla. Miehillä on varmaan jo fysiologisista syistä eri juttu, kun "kasseja alkaa pakottaa"...
- :=)
En edes laukea koskaan miesten kanssa..yksin kylläkin, mutta ei tosiaan oo sama asia naisilla kuin miehillä..luulisin ainakin..
- ewktgop2d
pystyisi? Ei se ole naiselle mikään must-juttu aina, hyvää seksiä voi olla muutenkin. Itsellä oli "sama vaiva" raskausaikana, jotenkin vain orgasmi ei tuntunut niin "tarpeelliselta" kuin muulloin. En osaa vieläkään selittää, miksi näin, mutta myöhemmin tilanne taas normalisoitui.
- 5 lapsen äiti
Itsellä orgasmi aiheutti raskausaikana niin voimakkaita ja kivuliaita supistuksia, että ei tahtonut sitten sinne asti. Ihan siitä syystä =) Silloin se ei itseä haitannut ja silti nautin kyllä tarjota nautinnon miehelleni - päivittäin - loppuun asti =)
- Ninni 28
EI pysty!
1 vko on maksimi aika ilman orgasmia ja sen jälkeen on olo kyllä niin kiimainen et se naapurinpappakin kelpaisi mulle.- nunnamuna
Mutta sen takia joka viisaan naisen varustuksiin kuuluukin hieromasauva!
...Ja tuskin oot paksuna? ...ja naapurin pappaa...haloo! joku raja sentään...kumma kun ei naapurin rotikkaa.. - ----
Et taida olla raskaana.
- Dr Parisuhde
nunnamuna kirjoitti:
Mutta sen takia joka viisaan naisen varustuksiin kuuluukin hieromasauva!
...Ja tuskin oot paksuna? ...ja naapurin pappaa...haloo! joku raja sentään...kumma kun ei naapurin rotikkaa..Niin monet miehet,jotka elävät parisuhteessa eivät saa riittävästi seksiä ja valittavat olevansa puutteessa.....no siksi,kun naiset mielummin hinkkaavat itseään kuin rakastelevat miehensä kanssa.
- Ninni 28
---- kirjoitti:
Et taida olla raskaana.
Raskausviikkoja jo 28vk 2
Ei ne halut raskaana ollessa mihinkään ole kadonneet,vaan päinvastoin himot on kasvanu ihan :) - vara parempi..
Dr Parisuhde kirjoitti:
Niin monet miehet,jotka elävät parisuhteessa eivät saa riittävästi seksiä ja valittavat olevansa puutteessa.....no siksi,kun naiset mielummin hinkkaavat itseään kuin rakastelevat miehensä kanssa.
Sitä kun ei enää voi miksikään rakasteluksi sanoa vuosien jälkeen.
Sorkka tukitaan vaan heti perseeseen ja sen jälkeen mulkku 5 minuutiksi..sekö muka rakastelua?
Opippa erottelemaan naiminen ja rakastelu toisistaan, ero on nimittäin helvetin iso!
Ja olet oikeessa! Paremmat orkut saa ite itelle koneen kanssa, kuin sellaisen hikisen sian, joka ajattelee vain itseään!...pitääkin lähteä tästä ostaan uudet patterit kultsuun..moi! :D - %Tosimies
vara parempi.. kirjoitti:
Sitä kun ei enää voi miksikään rakasteluksi sanoa vuosien jälkeen.
Sorkka tukitaan vaan heti perseeseen ja sen jälkeen mulkku 5 minuutiksi..sekö muka rakastelua?
Opippa erottelemaan naiminen ja rakastelu toisistaan, ero on nimittäin helvetin iso!
Ja olet oikeessa! Paremmat orkut saa ite itelle koneen kanssa, kuin sellaisen hikisen sian, joka ajattelee vain itseään!...pitääkin lähteä tästä ostaan uudet patterit kultsuun..moi! :DÄlä turhaan itke....
- onnellisesti yksin
Pystyy etenkin kun on raskaana. Olin tosi tyytyväinen että olin raskaana kun jäin yksin koska silloin ei kaipaa seksiä eikä imetysaikana liioin kun on liian väsynyt :).
- ploploplooo
muutaman vuoden ilman orgasmia, joten se ei ole ongelma.
Itselläni ei edes tehnyt mieli seksiä koko aikana. Joten voi olla hyvin mahdollista että naisellasi on myös sellainen vaihe, mutta parisuhteessa epäilisin että naisellasi on jokin syy miksi se ei sitä halua.
Syökö hän paljon suklaata?
suklaassa on samoja aineita jotka liukenee vereen kuin naisella orgasmissa aiheuttaa mielihyvän tunnetta ;D- heee
Ai että suklaassa on oksitosiinia :) Nyt meni vähän asioiden oikomiseksi! p.s. suklaassa ei ole myöskään serotoniinia eikä testosteronia
- lueppa ihan itse
heee kirjoitti:
Ai että suklaassa on oksitosiinia :) Nyt meni vähän asioiden oikomiseksi! p.s. suklaassa ei ole myöskään serotoniinia eikä testosteronia
http://ezinearticles.com/?Women-and-Chocolate&id=56419
Ja niille jotka eivät jaksa/osaa englantia niin hyvin sanotaan tekstissä että suklaassa oleva Phenethylamine kemikaali aiheuttaa samanlaisen hyvänolon tunteen kuin nainen saa orgasmin aikana.
- Vaimo38
Veikkaan et valehtelee sulle :(
Mä ainaski haluun saada orgut lähes tulkoon jokapäivä eli 2kk ilman ni never..
Miksi naiset eivät uskalla tunnustaa kuinka usein haluavat orgasmin?
Mitä hyötyä on huijaamisesta en ymmärrä en...- Asianajaja...
Uskon naisen valehtelevan eli masturboi salaa tosin en ymmärrä kyllä et miksi,koska kyllä sitä mielummin miestä haluaa kuin itseään räplätä.
Miksi monet naiset masturboivat,mutta eivät anna seksiä miehilleen?
Monet miehet valittavat,kun naiset pihtaavat ja naiset masturboivat,mutta eivät anna miehille seksiä niin eikö se masturbointi ole silloin seksistä pois parisuhteessa?
Miehet ovat puutteessa ja menevät vieraisiin,kun se oma muija ei anna ja sitten,kun käry käy alkaa älämölö.
Olisiko helpompaa antaa pillua vai onko riitely lapsista/talosta/elämästä sen väärtiä? - Pilkunnus
Asianajaja... kirjoitti:
Uskon naisen valehtelevan eli masturboi salaa tosin en ymmärrä kyllä et miksi,koska kyllä sitä mielummin miestä haluaa kuin itseään räplätä.
Miksi monet naiset masturboivat,mutta eivät anna seksiä miehilleen?
Monet miehet valittavat,kun naiset pihtaavat ja naiset masturboivat,mutta eivät anna miehille seksiä niin eikö se masturbointi ole silloin seksistä pois parisuhteessa?
Miehet ovat puutteessa ja menevät vieraisiin,kun se oma muija ei anna ja sitten,kun käry käy alkaa älämölö.
Olisiko helpompaa antaa pillua vai onko riitely lapsista/talosta/elämästä sen väärtiä?Moni parisuhde pelastuisi mikäli naiset eivät pihtaisi sitä ainokaistaan eivätkä pelkäisi sen kuluvan puhki käytössä.
Mikähän siinä pillun antamisessa on niin vaikeaa. - Kunnolla naikaa!
Pilkunnus kirjoitti:
Moni parisuhde pelastuisi mikäli naiset eivät pihtaisi sitä ainokaistaan eivätkä pelkäisi sen kuluvan puhki käytössä.
Mikähän siinä pillun antamisessa on niin vaikeaa.Mistä teitä riittää!!
Opetelkaa nyt poijaat ensin rakasteleen niitä muijia! Miksi pitäs jollekkin tunarille antaa, joka ei esileikeistä oo kuullukkaan?
Ja sinullekkin tiedoksi: HYVÄSTÄ seksistä ei nainen kieltäydy! Huonosta vaan..
Siksi se naapurin Reiska ison mulkkunsa kanssa viehättääkin rouvia.. :) - Pimperossi
Kunnolla naikaa! kirjoitti:
Mistä teitä riittää!!
Opetelkaa nyt poijaat ensin rakasteleen niitä muijia! Miksi pitäs jollekkin tunarille antaa, joka ei esileikeistä oo kuullukkaan?
Ja sinullekkin tiedoksi: HYVÄSTÄ seksistä ei nainen kieltäydy! Huonosta vaan..
Siksi se naapurin Reiska ison mulkkunsa kanssa viehättääkin rouvia.. :)Pillu tuntuu hyvältä :)
- Se että nainen
Pilkunnus kirjoitti:
Moni parisuhde pelastuisi mikäli naiset eivät pihtaisi sitä ainokaistaan eivätkä pelkäisi sen kuluvan puhki käytössä.
Mikähän siinä pillun antamisessa on niin vaikeaa.ei ole mikään lelu! Opetelkaa tyydyttämään naisenne, niin pihtausongelmat loppuu siihen!
- 2 raskautta takana
Minä tykkään seksistä ja saan paljon orgasmeja, mutta nimenomaan raskaana en halunnut sitä. Et taida edes arvata, että miksi? Siksi, koska se on aika kokonaisvaltainen tilanne ja vaikuttaa aika moneen alapään lihakseen ja ja vatsalihaksiin. Mulla oli seuuruksena aina orgasmista supisteluita ja mitä isommaksi kohtu ja vauva kasvoi, niin sitä ikävämpi oli oloni jälkeenpäin. Joten kiva rakastelu läheisyyksineen oli kaikenkaikkiaan mukavampi kuin sen orgasmin saaminen.
Älä tee turhaa ongelmaa tuosta asiasta tai kohta nainen ei halua edes rakastella ollenkaan.- Mies ja muksu
Olitko muka 9kk ilman orgasmia?
- 2 raskautta
Mies ja muksu kirjoitti:
Olitko muka 9kk ilman orgasmia?
vaan 2 kertaa sen 9 kk. Mikä ihmettelyn aihe se on? Jos orgasmi aiheuttaa kipuja ja todella voimakkaita supisteluita, niin ei se todellakaan mukavaa ole. Miksi pitäisi yrittää edes saavuttaa ne kivut jokaisen rakastelun yhteyteen? Miksi ei saisi nauttia rakastelun tuomasta läheisyydestä muuten? Eikö rakastelun tarkoitus ole tuottaa mielihyvää, kummallekin?
- Havus
Miksi miehet tekee asioista niin vaikeita ja yrittää etsiä kaikista jotakin piilomerkityksiä ja syvempää syytä? Jos vaimo sanoo ettei halua orgasmia niin hän ei halua orgasmia, ei sen kummempaa. Osanee sanoa sitten kun taas haluaa.
- Pihtaavat naiset :(
Niin monet naiset masturboivat jopa monta kertaa päivässä ja jos miehelle ei anneta seksiä niin silloinhan masturbointi syö parisuhteen seksiä?????
Monet naiset väittävät ettei masturbointi syö seksiä niin silloinhan naiset puhuvat paskaa....
- sinkku_
On hyvin mahdollista, että vaimosi pelkää orgasmin tekevän jotain sikiölle, vaikka ehkä järjellä ymmärtää sen olevan turha huoli. Joskus naisen orgasmi on niin raju, että se tuntuu alavatsassa eli kohdunalueella asti ja ehkäpä tuo tunne saa naisesi epävarmaksi. Hän haluaa turvata ensisijaisesti vauvan hyvinvoinnin ja on hyvin varovainen sen takia. Varmaankin ihan hyvä olisi keskustella asiasta esim. neuvolan tädin ja/tai gynekologin kanssa niin vaimosi saisi varmuutta, ettei ole mitään hätää. En tietysti tiedä sen tarkemmin, mutta tuo (syy) tuli ekana mieleen, nainen kun itsekin olen.
- joopas joo
arvailua. Luítko muiden kirjoittamia viestejä? Oletko itse olut raskaana? Ei kyse todellakaan tavitse olla mistään epävarmuudesta vaan orgasmin aiheuttamista kohdun supisteluista ja ne supistelut voivat olla tosi kivuliaita.
- Heti kirjastoon...
Hae kirjastosta kirjat
Mars ja Venus vuoteessa
Mars ja Venus ikuisesti yhdessä
Ota selvää myös raskaudesta ja sen vaikutuksesta naiseen/mieheen.- tiia-äiti
Joo kyllä se on niin että minullekkin tuli sekä seksissä että masturboidessa raskaana ollessani inhottavia "supistuksia" vatsaan = ei tunnu hyvältä. usko vaan naistasi, ei varmasti ole kummempaa.
- kyllä kyllä
ja silloin hän ei myöskään halua seksiä......
Seksi ilman laukeamista on täyttä kuraa..... ja silloin sitä sanotaan siksi sääliseksiksi.... ja siihen on syynä yleensä ihan muut syyt kuin raskaus....
Mutta orkku ei ole mikään välttämättömyys sitä ilman voi kevyesti elää pitkiäkin aikoja ( hitaille miehille useita vuosia) ilman että se tulee edes mieleen ja silloin tarve seksiin on -1000%.
Naisen orgasmi alkaa aivoista - jos sielä on pelkoja, epäilyksiä, huolia ym niin se orkku on täysin mahdoton ja silloin yleesä seksikään ei jaksa kiinnostaa.- Paulastiina
Ensinnäkin, olen 4-kymppinen nainen ja kokemusta seksitä on takana enemmän kuin se ekakerta, joka tuntuu täällä nyt joillakin olevan se kokemuksen syvä rintaääni. Itse olen juuri raskaana toista kertaa ja ymmärrän aloittajan vaimoa todella hyvin. Raskaus ei estä minua nauttimasta rakastelusta mieheni kanssa ja sitä mielelläni teenkin, mutta orgasmi ei vain tunnu tässä tilassa mitenkään miellyttävältä. Siten en sitä edes tavoittele.
Toiseksi, kaikki naiset eivät "valitettavasti" saa orgasmeja kuten täällä jotkut onnelliset tuntuvat saavan. Minä kuulun siihen ryhmään. Pääsen lähelle sitä, mutten ihan "huipulle". Se ei kuitenkaan millään tavoin estä minua nauttimasta rakastelusta ja sen haluaisesta. Esim. vain takaapäin asento on sellainen, joka "osuu" minussa sellaisiin "nappuloihin", että orgasmi voisi tulla. Olen kertonut tästä asiasta aina kumppanilleni ja siten se on toisinaan hoidettu käsin tai suun avulla miehen toimesta. Sekään ei ole välttämättömyys. Minulla on myös hieromasauva, jolla joskus hankin orgasmin itsekseni, mutta pelkkä orgasmi ei riitä "voittamaan" sitä tunnetta, joka tulee siitä, että hellän tai vähän rajumman hetken jälkeen pääsee rakkaan ihmisen syliin. Siten tuo puhe, että naisen masturbointi olisi jotenkin miehen seksistä pois on vain sellaisten miesten puhetta, jotka eivät todellakaan rakastele (eli välittäisi naisensa tunteista ja lämmittelystä) vaan hoitavat homman eläimellisesti suoran toiminnan kautta.
Paneminen ja rakastelu on ihan eri juttu ja itse haluan vain jälkimmäistä. Sen olen vuosien varrella jo oppinut.
Joten älä sinä aiheesta aloittanut suotta huolestu, ymmärrä se, että naisen kroppa on aika kovilla ja suurten mullistusten alla raskausaikana. Olo ei todellakaan ole aina "seesteinen" ja lempeä. Ja synnytyksen jälkeenkin kannattaa vielä antaa ihan rauhassa vaimon olla, sillä paikat ovat todella kipeät ja hellät pitkänkin aikaa synnytyksen jälkeen. Joten suosittelen keskustelua ja kuuntelua molemmilta osapuolilta.
Onnea odotukseenne ja hyvää kesää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kela tukee virallisesti Pride-liikettä
Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k1534791On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole152079Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä141823- 1081752
- 931638
Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma401276- 641106
- 1101081
Omasp hakenut Fincapia ja Gapconia konkurssiin perjantaina 5.6
Ilkka ei ole vielä ehtinyt uutisoida, mutta Omasp on jättänyt 5.6 konkurssihakemuksen Fincapia ja Gapconia koskien. Ilka271043- 74884