Vasemmisto

vasuri kane

Vasemmistoliitolla ei ole selkeää kuvaa todellisuudesta.
Olen harmistuneena seurannut puolueen toimintaa ja kehoitan, että otatte askeleen vasempaan ja selkeän polittisen tavoitteen.
Ympäripyöreys on ohi.
Siellä on "vanhoja" taisteluratsuja joiden ajatuksen olette yrittäneet tukahduttaa,
ette pärjää näillä ajatuksilla ja polittisella "harmaudella", punainen on kaunis väri.

17

282

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • siellä on

      Kommunistinen puolue. Vasemmistoliitolla ei ole muuta mahdollisuutta kuin sulaantua, joko kommunisteihin, tai sdp:hen. Puolueella, joka ei itsekkään tiedä paikkaansa, olisi syytä tehdä johtopäätöksensä. Jonkinlainen mahdollisuus olisi ollut vielä nousta, mutta tämä maahanmuuttajien hyysäys vie loputkin äänestäjät.

      • k.o.m Mari

        höpö höpö!Kokoomus ryöstö kalastaa vasemmiston teemoilla.Demarit meni keskustaan joten ollaan me yksin tässä poliittisessa vasemmistossa.Maahanmuuttjien hyysäys??Mutta toisen köyhän potkiminen ei auta meitä nyt.


      • panehan k.o.m.
        k.o.m Mari kirjoitti:

        höpö höpö!Kokoomus ryöstö kalastaa vasemmiston teemoilla.Demarit meni keskustaan joten ollaan me yksin tässä poliittisessa vasemmistossa.Maahanmuuttjien hyysäys??Mutta toisen köyhän potkiminen ei auta meitä nyt.

        mari merkille miten valjua on tämänkin palstan keskustelu.
        Vasemmistoliitto ei herätä tunteita, politiikka on liian harmaata.
        Ollaan liian lähellä demareita, on kompastuttu puheenjohtajissa ja sakki on liian sekavaa.
        Tämä poika mikä nyt on pj ei saa vasemmistoliittoa nousukiitoon.


      • pallogrilli
        panehan k.o.m. kirjoitti:

        mari merkille miten valjua on tämänkin palstan keskustelu.
        Vasemmistoliitto ei herätä tunteita, politiikka on liian harmaata.
        Ollaan liian lähellä demareita, on kompastuttu puheenjohtajissa ja sakki on liian sekavaa.
        Tämä poika mikä nyt on pj ei saa vasemmistoliittoa nousukiitoon.

        hei,tämä on suoli24 sivusto.Ei siis mitään hätää jos keskustelun taso ei ole tämän kummempaa.
        Ehkäpä se on jopa hyvä ettei meikäläisiä tämä saasta enempää kiinnosta.
        Itse luulen että mielenterveys ja sosiaalipuoli yleensäkin sponssaa tätä saittia.Pysyvät pois pahanteosta kun täällä purkavat pahaa oloaan.


      • iskit suorraan assii
        pallogrilli kirjoitti:

        hei,tämä on suoli24 sivusto.Ei siis mitään hätää jos keskustelun taso ei ole tämän kummempaa.
        Ehkäpä se on jopa hyvä ettei meikäläisiä tämä saasta enempää kiinnosta.
        Itse luulen että mielenterveys ja sosiaalipuoli yleensäkin sponssaa tätä saittia.Pysyvät pois pahanteosta kun täällä purkavat pahaa oloaan.

        ytimmeen.
        Mutta satunnaissii ovat herjat näissä vaan jos roskakoria haluaa tutkia se on ps.sivut.
        Siellä näkkeepi mitä se todellisuus on suomalaisessa politiikassa.
        Itse vanhana vasemmistoratsuna ravistelisin puolueen jäsenet hereille.(asia pohjalat)


    • korpi kommunisti

      tulin skdl vuonna 1965 ja siitä puolueseen ja jäin pois 1977.
      Syitä oli tuolloin monia ja yksi oli puolueen sisäinen "syönti" ja periaatteen myynti.
      Olen käynyt joka vaaleissa äänestämässä mutta nyt en äänestä enää.
      En lähde äänestämään homojen hyysääjiä, enkä kannata ryhmää joka näin tekee.
      Avioliito on miehen ja naisen välinen.

      • kuhmon kelo

        eipä paljon husita iäntä antoo, niin on omituista porukkoo tullu
        ja näitä sukupuolisesti kieroutuneitako pitäs ruveta siunaammaan hävetköö


      • pallogrilli
        kuhmon kelo kirjoitti:

        eipä paljon husita iäntä antoo, niin on omituista porukkoo tullu
        ja näitä sukupuolisesti kieroutuneitako pitäs ruveta siunaammaan hävetköö

        No piruako se kellekkään kuuluu mitä kaks aikuista punkassaan tekköö?Laillista hommaa jos tykköö niin pankoot.On sitä homoja kainuussakin vaan muuttavat etelään kun täällä on lunkimpaa sakkia.


      • vuan tervata täytys
        pallogrilli kirjoitti:

        No piruako se kellekkään kuuluu mitä kaks aikuista punkassaan tekköö?Laillista hommaa jos tykköö niin pankoot.On sitä homoja kainuussakin vaan muuttavat etelään kun täällä on lunkimpaa sakkia.

        ai, että kainuun poika hyväksyy kaiken sen mikä on Jumalan luonon vastaista ? häh

        vuan eipähän tuoat tarvihe olla tekemisissä semmosten kanssa ja jättää iänestämätä vasemmistoo ihan samasta syystä


      • pallogrilli
        vuan tervata täytys kirjoitti:

        ai, että kainuun poika hyväksyy kaiken sen mikä on Jumalan luonon vastaista ? häh

        vuan eipähän tuoat tarvihe olla tekemisissä semmosten kanssa ja jättää iänestämätä vasemmistoo ihan samasta syystä

        Ei jumalia ole ne on keksinyt ihminen ite.Homoja on eläimissä niin myös immeisissä.Äänestäkkään ei tarvitse.
        Kainuun pojat ja tytöt voisivat kokeilla suvaita eikä tuomita.


      • ja kainuun srk.
        pallogrilli kirjoitti:

        Ei jumalia ole ne on keksinyt ihminen ite.Homoja on eläimissä niin myös immeisissä.Äänestäkkään ei tarvitse.
        Kainuun pojat ja tytöt voisivat kokeilla suvaita eikä tuomita.

        Oi sinä suoraan apinasta polveutunut, kipaseppa peilin eteen ja katso itseäsi, seiso hiljaa ja katso ja mieti.
        Siinä seisoo Jumalan luoma ihminen.
        Jokaista pienintä piirtoa myöten tarkkaan suunniteltu Jumalan kuva, herkkä viottumaan ja väärin hoidettuna altis tuhoutumaan.
        Seiso siinä ja mieti ympärillä olevaa, luontoa, avaruutta ja kaikkea.
        Mieti mistä se on tullut ja kuka on suunnitellut.
        Raamattu sanoo ei ole mitään uutta auringon alla ja näin on.
        Sinä siinä peili edessä siellä jossain kainuun korvessa todista minulle, että Jumalaa ei ole olemassa.
        Minä väitän, että sinä olet Jumalan luoma.


      • pallogrilli
        ja kainuun srk. kirjoitti:

        Oi sinä suoraan apinasta polveutunut, kipaseppa peilin eteen ja katso itseäsi, seiso hiljaa ja katso ja mieti.
        Siinä seisoo Jumalan luoma ihminen.
        Jokaista pienintä piirtoa myöten tarkkaan suunniteltu Jumalan kuva, herkkä viottumaan ja väärin hoidettuna altis tuhoutumaan.
        Seiso siinä ja mieti ympärillä olevaa, luontoa, avaruutta ja kaikkea.
        Mieti mistä se on tullut ja kuka on suunnitellut.
        Raamattu sanoo ei ole mitään uutta auringon alla ja näin on.
        Sinä siinä peili edessä siellä jossain kainuun korvessa todista minulle, että Jumalaa ei ole olemassa.
        Minä väitän, että sinä olet Jumalan luoma.

        Peili kertoo minunolevan kädelliseen heimoon kuuluva apinoiden serkku ja nisäkäs vieläpä.
        No miksi jumalan luomana ihminen on täynnä suunnittelu virheitä?
        Luonto ja avaruus.Avaa vaikka tietosanakirja tai koulukirja ja opiskele.
        Tieto löytyy aivan muusta paikasta kuin rautakautisesta sepitteestä.Ihmisen kirjoittama kokoelma lähi-idän saagoja.Jonka maailmanluominen ja selite siitä on käsittämättömän lapsellista ja helposti kumottavaa.
        kuten ensin tuli valo vasta sitten aurinko??kenen kanssa aatamin lapset menivät naimisiin jamistä ne tuli??
        Tai nooajne jne.......
        Ei minun tarvitse todistaa olematonta.Todista sinä sinähän tässä uskot.


      • korpi kommunisti
        pallogrilli kirjoitti:

        Peili kertoo minunolevan kädelliseen heimoon kuuluva apinoiden serkku ja nisäkäs vieläpä.
        No miksi jumalan luomana ihminen on täynnä suunnittelu virheitä?
        Luonto ja avaruus.Avaa vaikka tietosanakirja tai koulukirja ja opiskele.
        Tieto löytyy aivan muusta paikasta kuin rautakautisesta sepitteestä.Ihmisen kirjoittama kokoelma lähi-idän saagoja.Jonka maailmanluominen ja selite siitä on käsittämättömän lapsellista ja helposti kumottavaa.
        kuten ensin tuli valo vasta sitten aurinko??kenen kanssa aatamin lapset menivät naimisiin jamistä ne tuli??
        Tai nooajne jne.......
        Ei minun tarvitse todistaa olematonta.Todista sinä sinähän tässä uskot.

        siinä se vaan on miettiminen ?
        Mietin nuorna miesnä sitä kun kirkosta erosin miksi isäni työväenliikkeen veteraani,mukana perustamassa pioneeritoimintaa, sdnl paikallisosatotoimintaa, oli mukana skdl ja kom puolueen paikallisosastoissa ja piitoimikunnissa, suhtautu kielteisesti minun uskonnon kieltämiseen.
        Koko sodan konekiivärin kahvoissa tappamassa "veljeä", nähnyt kuolemaa uskoi Jumalaan
        työväenliikkeen veteraanina ja niin teki moni veteraani.
        Me nuorempi räkänokkapolvi 1960-70 luvuilla osattiin marxilaisuutta, ajettiin jenkit vietnamista ajettiin vaapakasvatusta, naitiin kaikki kaksijalkaset ja tehtiin kaikkea sitä mikä sotii Jumalan luontoa ja sääntöjä vastaan.
        Mutta sitten vuonna 1983 Jumala pysäytti poikansa Jeesuksen ristin eteen ja se todistus mistä te keskuttelette tuli sydämmeen.
        Moni 60-70 radikaali nuori on löytänyt uskon sydämmeen ja sitä ei anna kirkko ,vaan usko Jeesukseen.
        Että keskustelkaahan vaan lemassa olosta, minulla on henkilökohtainen todistus sydämmessä.


      • Tule mukaan !
        korpi kommunisti kirjoitti:

        siinä se vaan on miettiminen ?
        Mietin nuorna miesnä sitä kun kirkosta erosin miksi isäni työväenliikkeen veteraani,mukana perustamassa pioneeritoimintaa, sdnl paikallisosatotoimintaa, oli mukana skdl ja kom puolueen paikallisosastoissa ja piitoimikunnissa, suhtautu kielteisesti minun uskonnon kieltämiseen.
        Koko sodan konekiivärin kahvoissa tappamassa "veljeä", nähnyt kuolemaa uskoi Jumalaan
        työväenliikkeen veteraanina ja niin teki moni veteraani.
        Me nuorempi räkänokkapolvi 1960-70 luvuilla osattiin marxilaisuutta, ajettiin jenkit vietnamista ajettiin vaapakasvatusta, naitiin kaikki kaksijalkaset ja tehtiin kaikkea sitä mikä sotii Jumalan luontoa ja sääntöjä vastaan.
        Mutta sitten vuonna 1983 Jumala pysäytti poikansa Jeesuksen ristin eteen ja se todistus mistä te keskuttelette tuli sydämmeen.
        Moni 60-70 radikaali nuori on löytänyt uskon sydämmeen ja sitä ei anna kirkko ,vaan usko Jeesukseen.
        Että keskustelkaahan vaan lemassa olosta, minulla on henkilökohtainen todistus sydämmessä.

        Tässä on sinulle ohjeet www.kokoomus.fi :)


      • pallogrilli
        korpi kommunisti kirjoitti:

        siinä se vaan on miettiminen ?
        Mietin nuorna miesnä sitä kun kirkosta erosin miksi isäni työväenliikkeen veteraani,mukana perustamassa pioneeritoimintaa, sdnl paikallisosatotoimintaa, oli mukana skdl ja kom puolueen paikallisosastoissa ja piitoimikunnissa, suhtautu kielteisesti minun uskonnon kieltämiseen.
        Koko sodan konekiivärin kahvoissa tappamassa "veljeä", nähnyt kuolemaa uskoi Jumalaan
        työväenliikkeen veteraanina ja niin teki moni veteraani.
        Me nuorempi räkänokkapolvi 1960-70 luvuilla osattiin marxilaisuutta, ajettiin jenkit vietnamista ajettiin vaapakasvatusta, naitiin kaikki kaksijalkaset ja tehtiin kaikkea sitä mikä sotii Jumalan luontoa ja sääntöjä vastaan.
        Mutta sitten vuonna 1983 Jumala pysäytti poikansa Jeesuksen ristin eteen ja se todistus mistä te keskuttelette tuli sydämmeen.
        Moni 60-70 radikaali nuori on löytänyt uskon sydämmeen ja sitä ei anna kirkko ,vaan usko Jeesukseen.
        Että keskustelkaahan vaan lemassa olosta, minulla on henkilökohtainen todistus sydämmessä.

        Jaa-a toisilla jumala,muhametti,idän uskot ihan sama minulle.Olemassa olo ei tarvitse mielikuvitus ystävää sillä elämä on elämä tämä ja ainoa.Nautitaan siitä nyt,kukin tavallaan.


      • ja meidän tallissa

      • pst. saattaa odottaa
        pallogrilli kirjoitti:

        Jaa-a toisilla jumala,muhametti,idän uskot ihan sama minulle.Olemassa olo ei tarvitse mielikuvitus ystävää sillä elämä on elämä tämä ja ainoa.Nautitaan siitä nyt,kukin tavallaan.

        yllätys.
        Älä sitten sano ettei kukaan kertonut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1586
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      498
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      158
      486
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      187
      426
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe