Poliisi otti jobbarin kiinni

Korsossa

Poliisi piti ratsiaa Vantaan Asolanväylällä 7.3., kun paikalle saapunut mies kieltäytyi pysähtymästä ja pakeni Korson suuntaan. Poliisi sai miehen kiinni takaa-ajon jälkeen. Takaa-ajon aikana mies aiheutti lukuisia vaaratilanteita. Hän ajoi 40:n alueella huomattavaa ylinopeutta ja jätti useita väistämisvelvollisuuksia noudattamatta. Auto heittelehti paon aikana ja oli törmätä pysäköityyn autoon. Lisäksi ajoneuvo aiheutti lukuisia vaaratilanteita jalankulkijoille.

Kun pakenija saatiin kiinni, hän kieltäytyi puhaltamasta alkometriin eikä kertonut henkilöllisyyttään. Päihtynyt kuljettaja vietiin verikokeeseen sekä poliisiasemalle asian selvittämiseksi. Kuljettajan autosta oli vakuutukset maksamatta ja katsastus suorittamatta.

Kuljettajaa epäillään nyt rikosryöpystä: törkeästä rattijuopumuksesta, törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta, kulkuneuvon kuljettamisesta oikeudetta, niskoittelusta poliisia vastaan, ajoneuvorikkomuksesta sekä liikennerikkomuksesta.

31

1414

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 046-numero

Aina ei voi onnistua.

• lainsäädännön

tuntien ja koska ko. henkilö on taatusti "varaton" ja luottotiedotkin menneet
      niin hänellä "mitä välii".
      Korkeintaan saa nauttia valtion täysihoidosta vähän aikaa meidän veronmaksajien
      piikkiin.

• virkapois

miten niin oli jobbari? eikö virkamies osaa esiintyä kuin nimettömänä tollona? mitä panettelua tämä on ? ei pitäisi virassa oleva kuitenkaan alkaa syyllistää, musta tuntuu ajatuksella, miksi ei nää maalais poliisit pysy omilla kulmillaan???

• tapauksen

Kyseinen on ihan sosiaali tapaus ei minkään alan kauppias että ihan teidän omaa porukkaa.

• On jobbari

Löytyy ihan sisäpiirin tietoa.

• et ole
        On jobbari kirjoitti:

Löytyy ihan sisäpiirin tietoa.

Jobbari olet kateellinen rahaton peruskyylä.

• Jobbari = rikollinen
        et ole kirjoitti:

Jobbari olet kateellinen rahaton peruskyylä.

Luulisin, etä suurimmat erot jobbarien ja minun välillä ovat siinä, että minä puhun aina totta, ja että minulla on oikeasti paljon rahaa.

• tosiaan ?
        Jobbari = rikollinen kirjoitti:

Luulisin, etä suurimmat erot jobbarien ja minun välillä ovat siinä, että minä puhun aina totta, ja että minulla on oikeasti paljon rahaa.

Että joku on pikku pojille kateellinen mieti mistä sen näkee varo että isä tai äiti tule kotiin loppuu
        kirjoittelu siihen.

• Jobbari = rikollinen
        tosiaan ? kirjoitti:

Että joku on pikku pojille kateellinen mieti mistä sen näkee varo että isä tai äiti tule kotiin loppuu
        kirjoittelu siihen.

Joko olet itse pikkupoika, tai sitten koulusi jäi kesken jo ala-asteella. Ihan vinkkinä kerron, että lauseet alkavat isolla alkukirjaimella ja päättyvät pisteeseen. Jos lause sisältää kysymyksen, niin silloin lauseen perään kuuluu kysymysmerkki. Myös lauseiden asiasisältöön kannattaa kiinnittää huomiota. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa, niin älä turhaan saata itseäsi uudestaan naurunalaiseksi kirjoittelemalla tänne.

• se hyvä

Joko olet itse pikkupoika, tai sitten koulusi jäi kesken jo ala-asteella. Ihan vinkkinä kerron, että lauseet alkavat isolla alkukirjaimella ja päättyvät pisteeseen. Jos lause sisältää kysymyksen, niin silloin lauseen perään kuuluu kysymysmerkki. Myös lauseiden asiasisältöön kannattaa kiinnittää huomiota. Jos sinulla ei ole mitään oikeaa sanottavaa, niin älä turhaan saata itseäsi uudestaan naurunalaiseksi kirjoittelemalla tänne.

Asia kuitenkin selvisi sinullekkin sinähän olet sama #klitoris man# jolle pastoilla on naurettu
        Tämähän on hauskaa kun saa tollaselle nuijalle vituilla ja aikaa on ??????....

• tämähän

Vakituinen kielimies täällä palstoilla ei ole lääkitys kohdallaan.

• kirjoitukseen
        se hyvä kirjoitti:

Asia kuitenkin selvisi sinullekkin sinähän olet sama #klitoris man# jolle pastoilla on naurettu
        Tämähän on hauskaa kun saa tollaselle nuijalle vituilla ja aikaa on ??????....

Jos aikuisen ihmisen kirjoitusten kieliasu on noin surullista luokkaa, niin suosittelen lämpimästi tukiopetusta ihan perusasioista alkaen.

• itselleen?
        tämähän kirjoitti:

Vakituinen kielimies täällä palstoilla ei ole lääkitys kohdallaan.

Noin pahaa ja keskenään samanlaista kirjoitusvirheiden sumaa ja kieliopin muutakin taitamattomuutta ei voi sattua samaan aikaan yhteen keskusteluun usealla eri ihmisellä.

• taitaa???
        itselleen? kirjoitti:

Noin pahaa ja keskenään samanlaista kirjoitusvirheiden sumaa ja kieliopin muutakin taitamattomuutta ei voi sattua samaan aikaan yhteen keskusteluun usealla eri ihmisellä.

Loppua aika hyvin kuitenkin ymmärtää tollasen mulkun kanssa menis ilta kivasti jos olis homo.

• taitaa olla
        taitaa??? kirjoitti:

Loppua aika hyvin kuitenkin ymmärtää tollasen mulkun kanssa menis ilta kivasti jos olis homo.

Omaat siis kokemusta noistakin asioista.

• ollutkaan
        taitaa olla kirjoitti:

Omaat siis kokemusta noistakin asioista.

Kirjoitusvirheitä keksi nyt jotakin koska aikaahan meillä on koska aamullahan se
        koulu vasta alkaa.

• hrstsr
        ollutkaan kirjoitti:

Kirjoitusvirheitä keksi nyt jotakin koska aikaahan meillä on koska aamullahan se
        koulu vasta alkaa.

siis joku autoliikkeen omistaja jäi kiinni?

• se oikeasti

"Minulla on paljon oikeasti rahaa" olikohan rikollinen hah hah hee.

• voi teitä
        se oikeasti kirjoitti:

Jolla on oikeesti paljon rahaa, tunnen hänet hyvin. Tarjosi keppanat ja syömiset.

• jobbari=rikollisen
        se oikeasti kirjoitti:

Kaveri ja sillä on paljon rahaa kuten aiemmissa viesteissä mainitsi kielioppikin on kunnossa.
        Iltapäivällä kun koulut loppuu on ruodussa.

• Ei liikettä
        hrstsr kirjoitti:

siis joku autoliikkeen omistaja jäi kiinni?

Jobbari on aina rikollinen yksityishenkilö, joka tehtailee veropetoksia myymällä jatkuvasti autoja maksamatta veroja niiden myyntivoitoista.

• itkette
        Ei liikettä kirjoitti:

Jobbari on aina rikollinen yksityishenkilö, joka tehtailee veropetoksia myymällä jatkuvasti autoja maksamatta veroja niiden myyntivoitoista.

Kauppaa tehdään kovasti veroja maksetaan tai ei makseta ilmoittakaa
        viranomaisille jos luulette että se auttaa teitä näin se vaan menee.

• viranomaisille
        itkette kirjoitti:

Kauppaa tehdään kovasti veroja maksetaan tai ei makseta ilmoittakaa
        viranomaisille jos luulette että se auttaa teitä näin se vaan menee.

Huijareista on hyvä ilmoittaa myös autojen ostajille, jotta että he eivät menetä rahojaan rikollisille.

• kade,pöysti.

Sulla mitään rahaa ole,tuskin ees kaverin kaveria,kun jatkuvasti täällä luuhaat.Ja puhut totta?joo kyllä kai,Johan tossa eka vale oli et sulla muka rahaa.Mee vaan vetää tumppuun.

• 11SAC
        viranomaisille kirjoitti:

Huijareista on hyvä ilmoittaa myös autojen ostajille, jotta että he eivät menetä rahojaan rikollisille.

tekisit sinäkin töitä.

• Koeajolla

Kävin koeajamassa Nettiautosta löytämääni Opel Astraa Korsossa. Myyjä oli vastassa auton luona ja alettiin kysellä faijan kanssa autosta. Mies vastaili kaikkeen tyyliin: "no emmä oikeen tiiä, ihan hyvä ja kunnossa se on, ajan sillä aina työmatkat". Mistään ei oikeen saanut mitään selkoa.

Koeajossa tuli eka ongelma heti pihalla, kun bensa oli aivan lopussa. Myyjä käski meidän tankata ja sovittiin niin. Toinen ongelma oli, että stereot oli laitettu pauhaaman täysille, eikä alkuun keksitty mistä sen sais pois päältä (syy stereoiden kovalle päällejättämiseen selvisi kyllä sen jälkeen kun saatiin se vaimennettua).

Sitten liikkeelle. Eipä tarvinnut ajaa kuin pari sataa metriä, kun huomattiin että ohjaus tempoili tosi pahasti ja auton alustasta kuului ajaessa kovaa kolinaa. Vetarit paukkui tosi paljon ja kaikenlaisia ininää/kolinaa/pauketta kuului ajaessa joka paikasta.

Sitten ajettiin auto parkkiin ja alettiin käymään läpi Astran kuntoa. Tuulilasi oli haljennut koko matkalta, vetareilla ei ollut suojakumeja ollenkaan (ja ne oli ihan hiekan ja kivien peittämiä). Öljyä valui aika lailla ja muutenkin melkein joka paikassa oli jotain vikaa. Pahinta oli kuitenkin se, että suoraan autolla ei pystynyt ajamaan, vaan ohjaus saattoi tempoilla neljäsosan ratin kääntösäteestä.

Matkamittaria oli myös hyvin selvästi ruuvailtu, oli nimittäin meisselistä tms. jääneitä naarmuja koko matkamittarin numerot ja sen ympärys täynnä! Kaikenkaikkiaan auto tuntui olevan ihan romuttamokunnossa.

Ajettiin sitten Astra takasin ja kerrottiin mitä kaikkea vikaa oltiin löydetty ja mitä autossa arveltiin olevan. Mies oli aika hiljaa ja jatkoi vaan samaa vanhaa: "no emmä oikeen tiiä, ihan hyvä ja kunnossa se on, ajan sillä työmatkat". Selvää oli, etten olisi enää kiinnostunut autosta ja lähdettiin siitä sitten faijan kanssa pois.

Kotona ihan huvikseni otin selvää auton historiasta. Kävi ilmi että sillä oli jotain 13 omistajaa ja myyjä oli ostanut sen hyvin vähän aikaa sitten.

No, huvittava kokemus sinänsä muuten, mutta parin päivän jälkeen alkoi myyjä soitella ja lähettää mailia että "oltiin koeajolla rikottu heidän auto!". Se muka tiesi vielä että ollaan ajettu kovaa vauhtia kanttareihin ja kuoppiin yms valetta. "Meistä johtuvia" vikoja oli hänen mielestään kaikki, mitä mekin oltiin löydetty ja hänelle koeajon jälkeen ilmoitettu. Lisäksi hän vaati, että me korjataan kaikki viat tai maksetaan heille iso summa, että asia jää sikseen. Siis v*ttu, mitä touhua!

Ilmeisesti hän oli sen Opelin oston jälkeen tajunnut tehneensä huonot kaupat ja ajatteli laittaa vahingon kiertämään ja samalla rahastaa. Tai sit se mies oli joku tapahuijari, sen verran oli merkkejä siitä ilmassa. Mun mielestä tosi härskiä ja törkeää.

En todellakaan maksanut yhtään mitään saatika korjannut sitä romuläjää. Onneksi myyjä lopetti häiriköimisen jonkin ajan kuluttua siitä kun laitoin tiukkaa mailia takaisin. Vi*uttaa eniten se, että menin tankkaamaan siihen bensaa. Eli tavallaan myyjä jäi vähäsen voitolle.

• taas tarinan.

Teit perus virheen,koe ajolle otetaan myös äiti ja siskot mukaan.Siinä se syy kaupan karille ajoon.Jos auto täytyy iskän kanssa ostaa niin sulla ei ole sit kun mopo ja perse auki.Siskon otat mukaan et myyjä voi ajella sillä.Sulla se mielikuvitus laukkaa,että ihan ooppelia ostamassa? ja vielä astraa,voi hyvänen aika,nyt otat iskän kans sen lampaan ja teette junan,eipähän tartte autoja aatella.

• loismyrkkyä äkkiä jo

Mistä noita aina vaan riittää. Luulisi noiden saatanan jobbareiden olevan jo itselleekin helpompi mennä työllistämistuella lykkäämään vaikka lunta lomikolalla, vaikka eipä sekään niiltä huijaamatta onnistuisi. Kerrostalossa kävisivät keräämässä jokaisesta asunnosta lumityömaksun. Kertoisivat ovella aina sydäntä raapaisevan tarinan kuinka taloyhtiö ei ole maksanut palkka ja lapset näkee nälkää olen yksin lasteni kanssa kun vaimolla on alko-ongelma eikä ota mistään mitään vastuuta ja juuri nyt hoidossa. Itse juuri muutamaviikko sitten jouduin katselemaan silmissäni kyseisiä viheltäjiä.

• terv kössi
        taas tarinan. kirjoitti:

Teit perus virheen,koe ajolle otetaan myös äiti ja siskot mukaan.Siinä se syy kaupan karille ajoon.Jos auto täytyy iskän kanssa ostaa niin sulla ei ole sit kun mopo ja perse auki.Siskon otat mukaan et myyjä voi ajella sillä.Sulla se mielikuvitus laukkaa,että ihan ooppelia ostamassa? ja vielä astraa,voi hyvänen aika,nyt otat iskän kans sen lampaan ja teette junan,eipähän tartte autoja aatella.

Tää on sama juntti, jolla on jäänyt tuo lammasloru jurnaamman paikolleen. Koita vaihtaa jo levyä. Juokse pää edellä seinään, jos hyppäisi edes sama levy seuraavaan raittan. Aika mauton, tai omastamielestäsi varmasti hauska, kun olet autojobbari niin muuta ei voi odottaa eikä ole tulossakaan.

• etullinen auto

kuulosti ihan mannen tyyliltä.

• epäile
        etullinen auto kirjoitti:

kuulosti ihan mannen tyyliltä.

Mie kyösti haakeri.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä tapahtunut

Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?
      Kankaanpää
      46
      5751
    2. Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa

Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki
      Seinäjoki
      55
      3035
    3. Gallup: kaivattusi syntymävuosi

Minä vuonna kaipaamasi henkilö on syntynyt?
      Ikävä
      183
      2655
    4. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      10
      2351
    5. Missäpäin,,,

Lapuaa tapettu ihminen viime yönä ? Hurjaa touhua nykymeno täällä...
      Lapua
      27
      2083
    6. mahdollista, että olet ollut iltavuorossa

Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k
      Ikävä
      13
      2079
    7. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      15
      1766
    8. Mitähän ne katseet merkitsee

Kun et saa sanaa suustasi.
      Ikävä
      146
      1337
    9. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      14
      1289
    10. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      261
      1163
    Aihe