tupakka ja viina

kari_94

missä myydään parhaat ja halvimmat viinat tallinnassa? saako merekeskuksesta tai sadamarketista halvalla vai kannattaisiko suunnata keskustaan? ja myykö helposti alaikäsille, (oon 15w)

t: kari

18

1638

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kari_94

nii ja toki saa myös kertoa hyviä vinkkejä että mitä kannattaa ostaa. aattelin ostaa pari kartonkia tupakkaa (mitä merkkiä suosittelette?) ja pari laatikkoa kaljaa.

• we34r5tgfd

15-vuotias ei täälläkään saa ostettua, kuten Suomessakaan. Itse olen 20-vuotias ja vähän väliä minultakin kysytään paperit kassalla. Ja muutenkaan, eihän sun kannata miettiä edes tollasia asioita?

• kari_94

kiitos vinkistä on käyty. tuolta löyty hyvin sivuja ja kauppoja.

we34r5gfd tarkotin lähinnä että missä ylipäätänsä myyää alaikäsille tupakkaa ja röökiä. aattelin et josko merekeskuksessa myydään jos maksaa vähä exxtraa mukaa ? :)

• Janne-17wee

mutta helpoten saa Rocca al Maren Prismasta, kun tietää vaan oikeen jipon.

• kari_94

no mikä se oikee jippo on?? tallinaan oon lähössä 19.3 baltic prinsessillä.

• salamatkustajat
        kari_94 kirjoitti:

no mikä se oikee jippo on?? tallinaan oon lähössä 19.3 baltic prinsessillä.

hyvä jippo on se, että laittaa mustan pipon päähän, sisua naamaan, aurinkolasit päälle ja puhuu möreällä äänellä nii varmasti myy sulle. TOimii 99%.

• suomalainenvirossa

Niinpä niin :D Joka päivä saa naureskella suomalaisille pikkupojille (ja tytöille) jotka tulevat Roccan Prismaan yrittämään.. vaan eipä onnistu ainakaan mun kassalla ;)

• Heh heh
        suomalainenvirossa kirjoitti:

Niinpä niin :D Joka päivä saa naureskella suomalaisille pikkupojille (ja tytöille) jotka tulevat Roccan Prismaan yrittämään.. vaan eipä onnistu ainakaan mun kassalla ;)

Olipa oikea paljastus.. Saat varmaan satoja kateellisia vastauksia unelmatyöpaikastasi.

• Keila mies

Jep, Sadamarket Tallinnan D-terminaalin lähellä on edullisin ostaa alkoholia,olutta ja tupakkaa,tässä vinkki jota myydään keskikaupungilla, Malboro kartonki 385 kroonia,että alle 40 euroa reilustikin.

Alkoholi ja tupakka ovat Virossa nousseet,mutta ovat vielä edullisia euroilla,mutta Krooneilla kallista.

Mutta ensivuonna ovat hinnat euroissa,sitä en tiedä mitä ne sitten maksavat.

Terveisin Virossa asuva

[email protected]

• kari_94

joo kiitti keila mies hyvistä vinkeistä.

• päiväkerholainen

Energiajuomat on myös halpoja ja nallekarkit, etköhän niillä saa itsesi sekaisin.

• ....................

Energiajuomat on sikahalpoja siellä, huomenna lähden hakemaan, laatikko batterya n. 30€ halvempi kuin suomessa, mutta hei, aloittajan ei tarvitse odottaa enää pitkään niin on jo sentään täysi-ikäinen.

• Nyt tiukennettu

Tallinnassa on meneillään nyt aika voimakas viinan vastainen kampanja. Humalaisia katsotaan ja ikärajoja erityisesti.

Nyt näin. Vapaat viina-ajat ovat sielläkin taakse jääneitä.

Kannattaa muistaa, että liikenteessä on nollatoleranssi.

• käntämplik

Kiitos tästä hevosmiesten tietotoimiston kirjoituksesta nyt tiukennetulle!Lain mukaan Virossa on liikenteen rattijuopumusraja 0.2 promillea,miksi rienaat tietämättömyydellä ihmisiä,joku voi vaikka uskoa.

• idiootteja

mulle ainaki myytiin siellä norde centrumin rimissä tupakkaa ja juotavaa. Ei kysytty mitään henkilöllisyys todistukisa. Oon 15 vuotta.

• täsmävaa

Pystyykö 18-vuotias ostaan viinaa esim superalkosta vai kuinka sitä ikärajaa katotaan?

• idiootti5

ei ongelmaa

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      38
      3545
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      32
      2315
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      80
      2243
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      45
      2111
    5. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      56
      1484
    6. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      18
      1445
    7. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      74
      1396
    8. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      69
      957
    9. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      48
      945
    10. Rakastan sinua hiljaisuudessa

Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi
      Rakkaus ja rakastaminen
      37
      823
    Aihe