missä myydään parhaat ja halvimmat viinat tallinnassa? saako merekeskuksesta tai sadamarketista halvalla vai kannattaisiko suunnata keskustaan? ja myykö helposti alaikäsille, (oon 15w)
t: kari
tupakka ja viina
18
1638
Vastaukset
- kari_94
nii ja toki saa myös kertoa hyviä vinkkejä että mitä kannattaa ostaa. aattelin ostaa pari kartonkia tupakkaa (mitä merkkiä suosittelette?) ja pari laatikkoa kaljaa.
t: kari - we34r5tgfd
15-vuotias ei täälläkään saa ostettua, kuten Suomessakaan. Itse olen 20-vuotias ja vähän väliä minultakin kysytään paperit kassalla. Ja muutenkaan, eihän sun kannata miettiä edes tollasia asioita?
- kari_94
kiitos vinkistä on käyty. tuolta löyty hyvin sivuja ja kauppoja.
we34r5gfd tarkotin lähinnä että missä ylipäätänsä myyää alaikäsille tupakkaa ja röökiä. aattelin et josko merekeskuksessa myydään jos maksaa vähä exxtraa mukaa ? :)
- Janne-17wee
mutta helpoten saa Rocca al Maren Prismasta, kun tietää vaan oikeen jipon.
- kari_94
no mikä se oikee jippo on?? tallinaan oon lähössä 19.3 baltic prinsessillä.
t: kari - salamatkustajat
kari_94 kirjoitti:
no mikä se oikee jippo on?? tallinaan oon lähössä 19.3 baltic prinsessillä.
t: karihyvä jippo on se, että laittaa mustan pipon päähän, sisua naamaan, aurinkolasit päälle ja puhuu möreällä äänellä nii varmasti myy sulle. TOimii 99%.
- suomalainenvirossa
Niinpä niin :D Joka päivä saa naureskella suomalaisille pikkupojille (ja tytöille) jotka tulevat Roccan Prismaan yrittämään.. vaan eipä onnistu ainakaan mun kassalla ;)
- Heh heh
suomalainenvirossa kirjoitti:
Niinpä niin :D Joka päivä saa naureskella suomalaisille pikkupojille (ja tytöille) jotka tulevat Roccan Prismaan yrittämään.. vaan eipä onnistu ainakaan mun kassalla ;)
Olipa oikea paljastus.. Saat varmaan satoja kateellisia vastauksia unelmatyöpaikastasi.
- Keila mies
Jep, Sadamarket Tallinnan D-terminaalin lähellä on edullisin ostaa alkoholia,olutta ja tupakkaa,tässä vinkki jota myydään keskikaupungilla, Malboro kartonki 385 kroonia,että alle 40 euroa reilustikin.
Alkoholi ja tupakka ovat Virossa nousseet,mutta ovat vielä edullisia euroilla,mutta Krooneilla kallista.
Mutta ensivuonna ovat hinnat euroissa,sitä en tiedä mitä ne sitten maksavat.
Terveisin Virossa asuva
[email protected]- kari_94
joo kiitti keila mies hyvistä vinkeistä.
- päiväkerholainen
Energiajuomat on myös halpoja ja nallekarkit, etköhän niillä saa itsesi sekaisin.
- ....................
Energiajuomat on sikahalpoja siellä, huomenna lähden hakemaan, laatikko batterya n. 30€ halvempi kuin suomessa, mutta hei, aloittajan ei tarvitse odottaa enää pitkään niin on jo sentään täysi-ikäinen.
- Nyt tiukennettu
Tallinnassa on meneillään nyt aika voimakas viinan vastainen kampanja. Humalaisia katsotaan ja ikärajoja erityisesti.
Nyt näin. Vapaat viina-ajat ovat sielläkin taakse jääneitä.
Kannattaa muistaa, että liikenteessä on nollatoleranssi.- käntämplik
Kiitos tästä hevosmiesten tietotoimiston kirjoituksesta nyt tiukennetulle!Lain mukaan Virossa on liikenteen rattijuopumusraja 0.2 promillea,miksi rienaat tietämättömyydellä ihmisiä,joku voi vaikka uskoa.
- idiootteja
mulle ainaki myytiin siellä norde centrumin rimissä tupakkaa ja juotavaa. Ei kysytty mitään henkilöllisyys todistukisa. Oon 15 vuotta.
- täsmävaa
Pystyykö 18-vuotias ostaan viinaa esim superalkosta vai kuinka sitä ikärajaa katotaan?
- idiootti5
ei ongelmaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k383545On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole322315Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi802243Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä452111Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma561484Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.181445- 741396
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?69957Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?48945Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi37823