Tuossa kun katselin x-hirvaksen aloitusta "kuka loi ihmiset" niin varmistui nyt sekin tosiasia että ei aloittaja ole uskossa lainkaan. Kun ihminen väittää että Raamattu on satua niin miten hän vielä ilkeää esiintyä kristittynä. x-hirvas on saatanan työssä kylvämässä VAIN epäuskoa. Hänellä on kavereita kuten bushmanni ja vaan jotka yhtyvät kaikessa paholaisen toimintaan kristittyjä vastaan. Vastassa on paholaisen oppi miljoonista vuosista ja evoluutiosta ja Raamatun oppi luomisesta kuudessa päivässä. Me uskovat pysymme Raamatun luomisessa ja sapatissa!
x-hirvas eksyttää
21
147
Vastaukset
- vaan
luo mitään kaveriporukoita, kun et tiedä kuka on kenenkin kaveri.
Sen tiedän että sinä kapinoit Jumalaa vastaan, etkä ole hänen kaverinsa, kun elät siellä synnin ja lain ikeen alla.
Vanhan testamentin aikaan ei ollutkaan muunlaista tietä Jumalan luokse, kuin noudattaa käskyjä ja säädöksiä, jotka Jumala antoi, koska Jeesksen sovitustyötä ei ollut vielä tapahtunut. Ainoa tie oli siis pitää käskyt ja peljätä Jumalaa. Tai muuten olit kuoleman oma.
Mutta minä olenkin nyt SYNNITÖN!
TÄYSIN SYNNITÖN, kuten Jeesus!
Koska Jeesus otti minunkin syntini ristinpuulle ja sovitti syntini, menneet ja tulevat.
Missä siis minun syntini ovat.
Hän on hukuttanut ne "meren pohjaan".
Gal. 2:17 "Mutta jos meidät itsemmekin, pyrkiessämme vanhurskautumaan Kristuksessa, on havaittu syntisiksi, onko sitten Kristus synnin palvelija? Pois se!
18 Sillä jos minä uudestaan rakennan sen, minkä olen hajottanut maahan, osoitan minä olevani lain rikkoja
19 Sillä minä olen lain kautta kuollut pois laista, elääkseni Jumalalle. Minä olen Kristuksen kanssa ristiinnaulittu
2:20 ja minä elän, en enää minä, vaan Kristus elää minussa; ja minkä nyt elän lihassa, sen minä elän Jumalan Pojan uskossa, hänen, joka on rakastanut minua ja antanut itsensä minun edestäni
Siksi olen täysin synnitön.
Etkös edes Raamatun perustotuuksia tiedä?- sanon tämän
Kelle tämä seuraava on sanottu, jos ei sinun kaltaisillesi; "Menkää pois luotani siihen tuleen, joka on valmistettu saatanalle ja hänen enkeleillensä, te laittomat!
...ettet aivan olisi tietämätön asioistasi! - kuokkavieras
1.Joh.1:8
"Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä." - vaan
sanon tämän kirjoitti:
Kelle tämä seuraava on sanottu, jos ei sinun kaltaisillesi; "Menkää pois luotani siihen tuleen, joka on valmistettu saatanalle ja hänen enkeleillensä, te laittomat!
...ettet aivan olisi tietämätön asioistasi!Niinhän se kuules on "sanon tämän"
Hehän niitä laittomia ovat, kun pitävät siitä laista kynsin hampain kiinni.
Jos he kerran luulevat, että lainkirjain ja sen pitäminen heidät pelastaa, niin omapahan on harhaluulonsa.
Jokainen tietää, että lain noudattamisella ei pelastuta, vaan se tuomitsee lopussa sinut kuolemaan kuitenkin, vaikka kuinka noudattaisit Jumalan lakia.
Jeesus on ainut, joka minut ja sinutkin pystyy pelastamaan.
Mutta jos turvaudut lakiin, niin se sinut tuomitsee kuolemaan.
Kumman valitset?
Molempia et voi valita, sillä toinen tekee sinut eläväksi ja toinen julistaa sinulle kuoleman tuomion. Elän nykyajassa ja mielestäni valkoista muovista pöytäjoulukuusta koristavat
näyttävimmin mustat enkelit.
VAAN suurempi ilo oli lukea tämä voideltu viisaus:
[][][] Vanhan testamentin aikaan ei ollutkaan muunlaista tietä Jumalan luokse, kuin noudattaa käskyjä ja säädöksiä, jotka Jumala antoi, koska Jeesksen sovitustyötä ei ollut vielä tapahtunut. Ainoa tie oli siis pitää käskyt ja peljätä Jumalaa. Tai muuten olit kuoleman oma. [][][]
Enkelit kuvataan yleensä pieniksi hentoisiksi tytönhupakoiksi.
Mutta X-hirvaksen jämäköistä mielipiteistä tulee mieleen isä
ja Isä,
joka osaa neuvoa.- Vastaus1.
oppi on valhetta. Et sinä ole vielä voittanut voittopalkintoa, joten älä kerskaa. Et sinä ole synnitön, vaikka Jeesus onkin synnitön uskovaisissa ihmisissä. Se ei tee ihmisestä synnitöntä, vaan se antaa mahdollisuuden valita kuulaisuudentie. Kuuliaisuudentie on pyrkimistä vanhurskautumaan Kristuksessa. Voittopalkinto ja synnittömyys tulee heidän osakseen, jotka ovat kuulaisia loppuun saakka. Armo on kasvattaja ja siksi syntinen ihminen saa kasvaa armon alla kohti täydellisyyttä. Kohti sitä, minkä hän tänään näkee ikään kuin kuvastimesta.
- vaan
kuokkavieras kirjoitti:
1.Joh.1:8
"Jos väitämme, ettemme ole syntisiä, me petämme itseämme eikä totuus ole meissä."Jeesus asuu minussa silloin olen TÄYSIN SYNNITÖN, kuten hänkin.
Se on totuus!
Ne, jotka haluavat olla synnissä saavat puolestani olla.
Jokaisella on vapaus valita.
- Stone83
kumma tuo teidän "kehtaakin esittäytyä Kristittynä"kai tiedätte,että on aika iso ero olla Kristitty ja uskossa,niillä ei ole oikeastaan mitään tekemistä keskenään..
Kristittyjä ollaan suomessakin lähes kaikki,mutta niistä kuitenkin aika harva uskossa.
Riittää että kuulut kirkkoon ja olet Kristitty,useat jo syntyessään.- kuokkavieras
Uskossa on vielä useampikin. Mutta uskossa mihin? Rivit harvenevat jos lasketaan mukaan vai todelliset Kristuksen seuraajat.
- Bushmanni
Tuo onneton höpinäsi on mitä paras esimerkki siitä, että adventtikirkko on kultti ja sen jäsenet kuulut irrationaalisen maailmankuvan kulttiin.
Siksipä tässä onnettomassa kultissa on tätä nykyä vain pari tuhatta jäsentä suomessa, sillä kultteihin eivät yleisesti halua selväpäiset ihmiset kuulua.
Hyvin marginaalinen osa uskonnollisista fanaatikoista ovat heitä, jotka enää nykypäivänä löytävät tiensä näihin kultteihin, joiden maine pitää kaikki tervejärkiset ihmiset niistä yleensä loitolla.
Kolme-enkeliä on kulttiin kuuluva uskonnollinen fanaatikko ja hänenlaisiaan ei enää montaa löydy.- sanonpahan tämän
"Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,
Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. "
"Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa." - vaan
sanonpahan tämän kirjoitti:
"Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät.'
Ihmisen Poika lähettää enkelinsä, ja he kokoavat hänen valtakunnastaan kaikki, jotka ovat pahennukseksi ja jotka tekevät laittomuutta,
Samoin tekin ulkoa kyllä näytätte ihmisten silmissä hurskailta, mutta sisältä te olette täynnä ulkokultaisuutta ja laittomuutta.
'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. "
"Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa."Kaikkea te Advarit teettekin niitä laittomuuksia, joita kirjoitit.
Ja sitten vielä kehutte, että pidätte käskyt.
Siinäkin valehtelette. Ja taas teitte syntiä.
Piehtaroitte synnissänne ja olette vilä ylpeät siitä.
Olette siis oman tienne valinneet. Synnin tien, koska ryvette siinä kaulaanne myöten. - Stone83
sanonpahan tämän kirjoitti:
"Sillä katso: se päivä on tuleva, joka palaa kuin pätsi. Ja kaikki julkeat ja kaikki, jotka tekevät sitä, mikä jumalatonta on, ovat oljenkorsia; ja heidät polttaa se päivä, joka tuleva on, sanoo Herra Sebaot, niin ettei se jätä heistä juurta eikä oksaa."'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä. "
Ettekös te sano,ettei ole olemassa iankaikkista helvettiä??Nytkä se sitten onkin olemassa..yrittäkää nyt ihmeessä jo päättää..
- X-hirvas
sellainen, etten ole aivopesty amerikkalaisen hihhulikultin aivopesulla, ja siksi uskon myös mitä tiede todistaa. Pese vaan jalkoja, kylvä rahasi huijareille ja pidä sekunnintarkkuudella ellensapatti, niin pääset siihen porukkaan josta Jumala sanoo:
Matt. 25:41
Sitten hän myös sanoo vasemmalla puolellaan oleville: 'Menkää pois minun tyköäni, te kirotut, siihen iankaikkiseen tuleen, joka on valmistettu perkeleelle ja hänen enkeleillensä.
Että sinne on erinomainen mahdollisuus päästä kuulumalla kulttiin.- hiljenny jo
Sinä olet menossa sinne tuleen ellet tee parannusta ja la uskoa Jumalaan ja Raamattuun. Sinä et usko edes luomiseen saatikka lunastukseen niin ole hiljaa niiden seurassa jotka uskovat!
- X-hirvas
hiljenny jo kirjoitti:
Sinä olet menossa sinne tuleen ellet tee parannusta ja la uskoa Jumalaan ja Raamattuun. Sinä et usko edes luomiseen saatikka lunastukseen niin ole hiljaa niiden seurassa jotka uskovat!
keksimiin taruihin on syytä suhtautua kriittisesti, kuten Paavalikin.
- Stone83
Adventistit sanovat,että antiadvarit ovat niitä jotka parjaavat..
X-Hirvaksen aloitus ei liittynyt mitenkään advareihin,vaan hän ilmaisi oman mielipiteensä ja näkökulmansa asiaan..haukkumatta tai parjaamatta ketään..
Ja mitäs täällä nyt tapahtuukaan?Advarit käyvät kimppuun samantien,tässä tapauksessa kolme-enkeliä.
Eli kummat onkaan todellisuudessa näitä haukkujia?
Eli ollaanko nyt käsitetty asia oikein?Omaa mielipidettä ei saa ilmaista ilman että saa haukut päälle,paitsi jos on tietenkin adventistien kanssa samaa mieltä..
Eikö saa olla erimieltä tai esittää omaa näkökulmaa ilman haukkumista?
Ja onko se joku pakkomielle haukkua juuri paholaiseksi tai sen oppilaiksi..?Nytkin olisit voinut avata rakentavan keskustelun sen sijaan,että rupeat suoraan haukkumaan paholaisen opeiksi. Kyllä ne ovat enkelit kun tätä ihmiskuntaa ovat aina eksyttäneet!
X-hirvaksen pohdiskelu ja toteamukset eivät horjuta uskoa Jumalaan,
eivätkä siten Raamattuunkaan - edes hirvaksen itsensä kohdalla.
Jeesus on elävä Sana, Raamattu on painomustetta.
Uskothan sinäkin koko Raamatun (?), vaikka heti Raamatun kaksi
ensimmäistä lukua esittävät kumpikin luku eri luomiskertomuksen.
Luomisen kronologinen järjestys nimittäin poikkeaa selvästi niissä
toisistaan.
Kumman valitset? Kaikkoaako uskosi, jos toinen niistä täytyy sinun
luokitella saduksi?- alex-kasi
että suurin osa "kristityistä" näkee Raamatun vain jonkinlaisena "suunnilleen kirjana" ja uskovat siihen mitä heille opetetaan sen enempää Raamattua lukematta. Odotahan vielä muutama vuosi niin ei monikaan enää sano uskovansa Raamattuun sen enempää kuin mihinkään muuhunkaan "uskonnolliseen kirjaan"..
Hirvaskin kehui aikaisemmin että menee Raamatun mukaan elämässään - mutta näköjään vain niin kauan kun sai Raamatun sopimaan omiin näkemyksiinsä.- X-hirvas
on ohjekirja, mutta vain sellaisille, jotka ymmärtävät sen sisällön. Sellaiset jotka eivät sitä ymmärrä, tarvitsevat lisäksi esimerkiksi meedio Ellen G. Whiten selitysteoksia.
- älkää eksykö
ovat myös uskova_1, stone83, vaan, bushmanni muutamia mainitakseni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1283954On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole402436Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742407Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732302Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.522083Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl181783Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801643- 791576
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?711107Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581091