Olin kaverini kanssa lomalla phuket palace hotellissa patongilla 20.2 - 6.3.2010 välisenä aikana. Viimeisenä yönä kun olimme viettämässä iltaa/yötä ulkona (klo 23.00 - 04.00 välisenä aikana), hotellin henkilökunta oli varastanut kassakaapistamme kaikki rahat n.270e ja siis huoneessa sijaitsi tuo kassakaappi. Kaappi oli tietysti lukossa ja avain piilotettuna huoneeseen, palatessamme edelleen lukossa mutta rahat hävinnyt eli ei murrettu tai vastaavaa. Henkilökunnalla on tottakai toiset avaimet huoneeseen ja kaappiin (onpa vaikea päätellä kuka rahat vei) ja sitten tosiaan tuo ajoitus viimeiseen yöhön ja kaksi nuorta kaveria = helppoa!?
Tiedän että täällä on paljon ihmisiä jotka eivät usko kyseistä tarinaa mutta kaikki on mahdollista tässä maailmassa ja tämä on totta.
VAROKAA!
29
2792
Vastaukset
- koodilla meillä
Ainakin meidän ja kavereittemme huoneessa Safe Deposit oli koodilla suojattu, mitään avainta ei siinä edes ollut. Toki henkilökunnalla on ns. tankoavain, jolla kaappi avataan, kun asiakas on unohtanut koodin.
Olimme joulunajan tuossa hotellissa eikä ainakaan korviimme kuulunut, että keltään olisi mitään viety. Sen sijaan nautimme 350 neliön uima-altaasta jacuzzeineen.
Kai teitte turistipoliisille rikosilmoituksen?- asdas
kyllä avaimella pelkästään.
Käsittääkseni tällaiset tapaukset erittäin harvinaisia mutta näinkin voi käydä, jostain täältä luin että jollain muulla käynyt vastaavaa thaimaassa.
Ei siinä ehtinyt/tajunnut turistipoliisille ilmoitusta tehdä mutta matkatoimistoon oltu yhteydessä. - kohta mennään
asdas kirjoitti:
kyllä avaimella pelkästään.
Käsittääkseni tällaiset tapaukset erittäin harvinaisia mutta näinkin voi käydä, jostain täältä luin että jollain muulla käynyt vastaavaa thaimaassa.
Ei siinä ehtinyt/tajunnut turistipoliisille ilmoitusta tehdä mutta matkatoimistoon oltu yhteydessä.Hei! Tässä on syy, miksi käytän matkashekkejä. Onneksi on nyt Thaimaassa tallelokero käytössä.
Yes, huomenna lähtö
- frangrobba
en usko
- näin siinä kävi
rahat ........Kyllä se sulle vielä tunnustaa.
- ratrun
Ihme kaveri, miten sinä sellaisen kanssa reissuun lähdit? Olen kyllä kuullut joidenkin kännipäissään tekevän jotain tuollaista. Itse matkustan paljolti yksin niin hyvin menee.
- swdfgsdf
ratrun kirjoitti:
Ihme kaveri, miten sinä sellaisen kanssa reissuun lähdit? Olen kyllä kuullut joidenkin kännipäissään tekevän jotain tuollaista. Itse matkustan paljolti yksin niin hyvin menee.
sori vaan, mut siinä ei niin käynny!!
pöllinyt rahat. Löytänyt jo aikaisemmin siivotessaan avaimen. Vahti jossain ulkona, että poistutte huoneesta, mennyt omilla avaimilla sisään, vienyt rahat ja laittanut avaimen takaisin? Missä teillä oli avain piilotettuna?
- asdas
tapsu55 kirjoitti:
pöllinyt rahat. Löytänyt jo aikaisemmin siivotessaan avaimen. Vahti jossain ulkona, että poistutte huoneesta, mennyt omilla avaimilla sisään, vienyt rahat ja laittanut avaimen takaisin? Missä teillä oli avain piilotettuna?
Siivooja ei todellakaan pöllinyt niitä! Avaimet piilotettuna matkalaukkuun sukan sisään muiden vaatteiden alle ja koskaan siivoja ei koskenut matkalaukkuun (huomaan kyllä vaatteiden järjestyksestä jos pengottu).
Ja eihän siivoojat yöllä hotellissa pyöri. - d-mentikkoko
Minä reissasin aikoinaan monta kertaa kaverin kanssa jolta meni sekaisin omat ja minun tavarat, oli kuulkaa monenlaista selitystä. Milloin oli tuomassa seteleitä minulle ja milloin aurinkolasit oli vahingossa menneet omaan kassiin. Tavaroiden häviäminen loppui vasta reissukaverin vaihduttua, aloin jo luulla itseäni höperöksi välillä.
- asdas
d-mentikkoko kirjoitti:
Minä reissasin aikoinaan monta kertaa kaverin kanssa jolta meni sekaisin omat ja minun tavarat, oli kuulkaa monenlaista selitystä. Milloin oli tuomassa seteleitä minulle ja milloin aurinkolasit oli vahingossa menneet omaan kassiin. Tavaroiden häviäminen loppui vasta reissukaverin vaihduttua, aloin jo luulla itseäni höperöksi välillä.
Ehkä sinulle on käynyt niin mutta tässä tapauksessa kyse ei ole reissukaverista. Viimeisenä iltana ennen lähtöä ulos otimme rahaa sieltä ja kaikki rahat oli tallella ja lukitsimme kaapin, piilotimme avaimen ja lähdimme. Liikuimme kokoajan yhdessä, palasimme samaan aikaa taikaisin huoneelle, aamulla herätessämme huomasimme rahojen kadonneet joten käänsimme koko huonees ylösalas ja joka nurkka tuli tutkittua varmuuden vuoksi myös molempien laukut, taskut, lompakot, siis ihan KAIKKI.
- Kerttuliina
asdas kirjoitti:
Ehkä sinulle on käynyt niin mutta tässä tapauksessa kyse ei ole reissukaverista. Viimeisenä iltana ennen lähtöä ulos otimme rahaa sieltä ja kaikki rahat oli tallella ja lukitsimme kaapin, piilotimme avaimen ja lähdimme. Liikuimme kokoajan yhdessä, palasimme samaan aikaa taikaisin huoneelle, aamulla herätessämme huomasimme rahojen kadonneet joten käänsimme koko huonees ylösalas ja joka nurkka tuli tutkittua varmuuden vuoksi myös molempien laukut, taskut, lompakot, siis ihan KAIKKI.
Olimme phuketissa baramee hotelissa , kun tallelokero jumittui ja en saanut koodillani sitä auki. Menin respaan siitä sanomaan. Nuori hotellipoika otti avaimen ja näytti avaimessa olevaa numeroa( hotellihuoneemme numero) 2 työntekijälle ja lähti mukaani. Tallelokerosta oli loppunut virta paristoista ja poika vaihtoi sen. Pojan näytettyä kahdelle työntekijälle huoneemme numeron tallelokeron avaimesta, poika turvasi näin meidän rahamme, koska kaksi muuta työntekijää tiesi hänen menevän meidän lokerollemme.
- beaach
d-mentikkoko kirjoitti:
Useinhan varas paljastuu matkaseurueen jäseneksi. Sinne lokerolle pääsee huomaamatta vaikka vessareissun varjolla, kävikö kaverisi uloslähtiessänne vielä huoneessa "laseja hakemassa"?
- asdas
beaach kirjoitti:
Useinhan varas paljastuu matkaseurueen jäseneksi. Sinne lokerolle pääsee huomaamatta vaikka vessareissun varjolla, kävikö kaverisi uloslähtiessänne vielä huoneessa "laseja hakemassa"?
Yhdessä tutkittiin koko huone läpi ja molempien tavarat ja samaan aikaan poistuttiin eikä kumpikaan enää mennyt sinne.
- Ei kannata uskoa
Vuosi takaperin oltiin kyseisessä hotellissa.
Tallelokero oli kyllä respassa eikä huoneessa.
Ja vaati kaksi avainta ennenkun aukeni.- asdas
En tänne kyllä huvikseen jaksa tällaista juttua kirjottaa jos ei olisi totta.
Kyllä muuten ainakin huone numero 906 yhdeksännessä kerroksessa on tallelokero siellä huoneessa ja yhdellä avaimella aukeaa. - K.o. Hotellin joht.
asdas kirjoitti:
En tänne kyllä huvikseen jaksa tällaista juttua kirjottaa jos ei olisi totta.
Kyllä muuten ainakin huone numero 906 yhdeksännessä kerroksessa on tallelokero siellä huoneessa ja yhdellä avaimella aukeaa.Oudolta kuulostaa, mutta ... jos tämä on tosi juttu, niin lähetä , ihmeessä s-postia / viestiä
k.o. hotellin johtajalle , asiasta on syytä tiedottaa " paikan päälle", kyllä asukas voi luottaa
safty box issa rahojensa olevan turvassa. - asdas
K.o. Hotellin joht. kirjoitti:
Oudolta kuulostaa, mutta ... jos tämä on tosi juttu, niin lähetä , ihmeessä s-postia / viestiä
k.o. hotellin johtajalle , asiasta on syytä tiedottaa " paikan päälle", kyllä asukas voi luottaa
safty box issa rahojensa olevan turvassa.Tiedän, oudolta kuulostaa enkä olisi uskonut että näin voi käydä.
Varmasti jollain tavalla otetaan yhteyttä paikan päälle. - hotellin johtaja
K.o. Hotellin joht. kirjoitti:
Oudolta kuulostaa, mutta ... jos tämä on tosi juttu, niin lähetä , ihmeessä s-postia / viestiä
safty box issa rahojensa olevan turvassa.ÄÄLIÖ!
...niin lähetä ihmeessä s-postia hotellin johtajalle...
Herää ääliö- mitähän hyötyä siitä sähköpostin
laittamisesta mielestäsi on?
Aika kokematon matkaaja taidat olla? - joo joo
hotellin johtaja kirjoitti:
ÄÄLIÖ!
Aika kokematon matkaaja taidat olla?Ja mitenkä noin kokenut matkaaja kuin sinä, olisi hankkinut rahansa takaisin?
- Saegan Amall
joo joo kirjoitti:
Ja mitenkä noin kokenut matkaaja kuin sinä, olisi hankkinut rahansa takaisin?
http://www.phuketpalace.com/contact.html
If any problem, please contact us
Saegan Amall
Managing Direktor - Oppia elämään
hotellin johtaja kirjoitti:
ÄÄLIÖ!
Aika kokematon matkaaja taidat olla?Vaikkapa, siksi, että kun SInä ( joka ET usko, olevasi ääliö ) - me lukijat saatamme olla eri mieltä-
menet , ehkä , joskus hotelliin , jonka johdolle, on tämäntapaisesta asiasta informoitu, mahdolliset
henkilökunnan epärehelliset tyypit otettu tarkkailuun, tms. Me , olemme Thaimaassa kokeneet aina
vieraanvaraisuutta, hotellin johtaja kyselee miltei päivittäin, miten menee, onko kaikki ok . jne-
- Hotellissa , henkilökunnan tehtävä on huolehtia asukkaiden viihtyvyydestä ja turvallisuudesta.
Vaikka sinulla, kirjoittaja-ressukka, taitaa kokemus kokonaan puuttua, ei pelkästään matkailun
osalta... - huoara-Amalia
Saegan Amall kirjoitti:
http://www.phuketpalace.com/contact.html
If any problem, please contact us
Saegan Amall
Managing DirektorEK SÄÄ SAATANAN SÄLLI OSAA LAITTAA EES OIKEETA OSOTETTAS, PHP SE PÄÄTTYY EIKÄ HTML.
TOMMOTTIS NET ON, NAIMAALAASET
- harmillista
Jos näin käy, niin kannattaa mennä respaan selvittämään asia. Ja ottaa turistipoliisi puheeksi.. Asiat voivat selvitä.
Olen kuullut että näin on käynyt ennenkin Thaimaassa.- turistit
Thaimaassa kuulemma ihan yleistä, että rahaa katoaa tallelokeroistakin. Omalle kohdalle ei ole sattunut, ja olen tuudittautunut siihen uskoon, että hotellin käytännöt vähän paremmat näissä, joihin isot toimistot asiakkaitaan vievät. Eli että haluavat pitää isot asiakkaansa, jotka kyllä tekevät johtopäätöksensä jos kovin moni asiakas rahojen katoamisesta raportoi. Mutta tiedä häntä. Bangkokissa ym. varmaan ihan eri meininki kun etelän lomarannoilla. Lokeroon olen ne kyllä jättänyt, käteisen päälle merkinnyt lappuun paljonko jäljellä, näkee mahdollinen varas ainakin sen, että olen laskenut jäljellä olevat ja huomaan jos jotain puuttuu.
Avaimen kyllä olen kantanut aina mukana..miksi ihmeessä jättää se huoneeseen? Sehän on sama kun jos jättäisi ne rahat sinne sukkaan.
- ujukkeli
Toivittavastia asia selviää. Tekee mieli laittaa tänne näin vakavan asian päätteeksi eräs tarina jota olen kuullut ja joka voisi olla totta. Taphtui siihen aikaan kun vielä oli filmikamerat käytössä siis ennen 2000.
Eräs nuori pari oli lomalla kaksi viikkoa kanarian saarilla. Eräänä päivänä kun tulivat rannalta takaisin hotellihuoneeseen niin homasivat että huoneessa oli käyty. Mutta mitään ei puttunut. kakki oli tallessa mutta kameraa oli sirretty toiseen pikkaan. No viikon päästä lensivät takaisin Suomeen ihmetellen miksi ei mitään ollut tapahtunut. Paitsi tuo kameran siirto kummallista! Siivoja tietenkin.
He veivät kameran rullat kehitykseen ja sen jälkeen tarkistivat kaikkia kuvia. He tunsivat ottaneensa itse kaikki kuvat paits kaksi vimmeistä. Tarkistivat kunnolla kuvat ja ihmetytti kun kaksi kaveria alastoma pyllisteli kuvista. Mutta mitä kummallista heiltä pisti esiin pyllystä? Ottivat suurennuslasin ja tarkistivat mitä esineet oli. Ne vaikutti hammasharjoilta. Aivan oikeen. Ne olivat nuoren pariskunnan hammasharjat. Hyi sentään....- suurennuslasi
vieläkö tämä wanha "tositarina" liikkuu.Nyt vain kanarialla muka tapahtunut.hoh hoijaa.
- Amaliat heitän
suurennuslasi kirjoitti:
vieläkö tämä wanha "tositarina" liikkuu.Nyt vain kanarialla muka tapahtunut.hoh hoijaa.
Koska Kanaria suosii puhdaspyllyturismia. Koska se on sen luonne.
- 761-671
Amaliat heitän kirjoitti:
Koska Kanaria suosii puhdaspyllyturismia. Koska se on sen luonne.
Luotettavin tallelokero onkin aina respan yhteydessä eikä huoneessa.
Tähän mennessä paras systeemi on ollut erään suomi-hotellin aulassa oleva tallelokerikko.
Lokerossa on ensin talon lukko, ja lisäksi siihen saa laitettua myös oman lukon ( itse käyttänyt abloyn riippulukkoa ). Lokerot sijaitsee vielä respan edessä , ja on kalterein eristetty lukittu tila, johon saa avaimen respasta.
Vaikea on ulkopuolisen pölliä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa
Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k1544035On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole412450Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742437Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732332Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.512102Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl221826Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma801653- 801610
Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?811197Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?581111