Nyt jo poliitikot ovat alkanee nokittelemaan mediamaksun korotuksilla. Tämä vasaveroakin raaempi käänteisen progression tapainen vero on laadittu ryöstämään köyhiltä ja antamaan rikkaille. YLEhän rahoittaa elitististä musiikkitaloa Helsingin rikkaille ja kuuluisille. Lisäksi YLE:n hallitsijat lahjoittivat palvelumaksun poistolla kaupallisille TV kanaville käytännössä oikeuden painaa rahaa ja tarvikkeet maksaa Suomen köyhä kansanosa. Kaupallisten kanavien osakkeenomistajat juhlivat sinunkin ruokapöydässäsi. Tuottoisa DIGITA käytännössä lahjoitettiin ranskalaisyhtiölle - oletettavasti salainen suomalaisomistus siellä suunnalla on syynä tähän. DIGITAn suurvoittojen avulla MediaMaksu-rahat kierrätetään suoraan sijoittajien lompakoihin.
MediaMaksu - Avoin Piikki
6
292
Vastaukset
- kamisool
Mediamaksun toteustapa on ehdottoman VÄÄRIN! Käykää kaikki allekirjoittamassa seuraava vetoomus:
http://www.adressit.com/mediamaksuavastaan
Kertokaa kavereille kanssa! :) - vihtorina
Mediamaksu olisi ollut vaikea kohdentaa niin, ettei maksuvelvollisiksi olisi lopulta joutunut mielivaltaisin perustein.
Maksuvelvollisten määrittely olisi ollut seuraava ongelma kun jokainen tilapäisestikin yksinasuva olisi periaatteessa joutunut maksuvelvolliseksi.- saattepa nähdä
Nyt Lindeeni kerää pisteitä mutta katsotaan: Pian se otetaan uudelleen esiin! Media maksu on Kokoomuksen idea köyhälistön rahastamiseksi - liian hyvä juoni jottei sitä käytettäisi .
- Erkkilä
Se todettiin jo heti alussa:
http://mediamaksu.info/- Tuupovaaralainen
budjettirahoituksessa on niin vaikeaa , paitsi että se ei olisi rikkaiden unelma. (MediaMaksu-mallissa esim. YLE:n toimitusjohtaja maksaisi prosentuaalisesti 1/30 osan siitä mitä kansaneläkemummo).
Indeksiin sidottu on tavallisten kuolevaistenkin edut - miksei myös mediajumalien?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk974178Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n292278Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj502066Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361434- 321272
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et111193Työeläkkeet ovat pois työntekijän palkasta
Jokainen työeläkkeen nimissä maksettu euro on otettu pois työtä tekevältä palkansaajalta. Mitä korkeampi työeläketaso o10976Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.47965Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit76950Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup31799