Nyt jo poliitikot ovat alkanee nokittelemaan mediamaksun korotuksilla. Tämä vasaveroakin raaempi käänteisen progression tapainen vero on laadittu ryöstämään köyhiltä ja antamaan rikkaille. YLEhän rahoittaa elitististä musiikkitaloa Helsingin rikkaille ja kuuluisille. Lisäksi YLE:n hallitsijat lahjoittivat palvelumaksun poistolla kaupallisille TV kanaville käytännössä oikeuden painaa rahaa ja tarvikkeet maksaa Suomen köyhä kansanosa. Kaupallisten kanavien osakkeenomistajat juhlivat sinunkin ruokapöydässäsi. Tuottoisa DIGITA käytännössä lahjoitettiin ranskalaisyhtiölle - oletettavasti salainen suomalaisomistus siellä suunnalla on syynä tähän. DIGITAn suurvoittojen avulla MediaMaksu-rahat kierrätetään suoraan sijoittajien lompakoihin.
MediaMaksu - Avoin Piikki
6
258
Vastaukset
- kamisool
Mediamaksun toteustapa on ehdottoman VÄÄRIN! Käykää kaikki allekirjoittamassa seuraava vetoomus:
http://www.adressit.com/mediamaksuavastaan
Kertokaa kavereille kanssa! :) - vihtorina
Mediamaksu olisi ollut vaikea kohdentaa niin, ettei maksuvelvollisiksi olisi lopulta joutunut mielivaltaisin perustein.
Maksuvelvollisten määrittely olisi ollut seuraava ongelma kun jokainen tilapäisestikin yksinasuva olisi periaatteessa joutunut maksuvelvolliseksi.- saattepa nähdä
Nyt Lindeeni kerää pisteitä mutta katsotaan: Pian se otetaan uudelleen esiin! Media maksu on Kokoomuksen idea köyhälistön rahastamiseksi - liian hyvä juoni jottei sitä käytettäisi .
- Erkkilä
Se todettiin jo heti alussa:
http://mediamaksu.info/- Tuupovaaralainen
budjettirahoituksessa on niin vaikeaa , paitsi että se ei olisi rikkaiden unelma. (MediaMaksu-mallissa esim. YLE:n toimitusjohtaja maksaisi prosentuaalisesti 1/30 osan siitä mitä kansaneläkemummo).
Indeksiin sidottu on tavallisten kuolevaistenkin edut - miksei myös mediajumalien?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1003467
- 623127
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4342634- 802423
- 842406
- 962086
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j412083Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan221700- 121686
Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil411667