Tilasin jostain huitsunkukkelista itelleni pidennykset, mutta nyt on ongelmana, että miten ne kuuluu kiinnittää? :D Pidennykseni on aitoa hiusta, ja niissä on sellanen ihmeellinen siiman tapainen juttu, joiden avulla hiukset kuuluisi "pujottaa" omien hiusten sekaan. Olkaa kilttejä ja vastatkaaa... =D
Auttakaa!
6
177
Vastaukset
- 564gh56
Niiden kiinnittäminen ei onnistu tod. näk. itse. Suosittelen menemään kampaajalle.
- Heeelp..
...mutta ei kukaan kampaaja suostu laittamaal niitä =(
- ....,,,,.....
jos niissä on pieni rinkula jonka läpi siima (siimalenkki?) tulee niin on ihan yksinkertainen juttu.
Otat pienen osion omaa hiusta ja vedät sen siimalenkin lävitse melkein kiinni päänahkaa, siimalenkki vedetään irti ja se pieni rinkula puristetaan pihdeillä kiinni. Olen tehnyt kyseisen pidennyksen itselleni pari kertaa ja muutamalle ystävälle. Irroittaminen yhtä helppoa, rinkulaa puristetaan vastakkaiseen suuntaan ja pidennys vedetään omasta hiuksesta irti.
Toivottavasti kyse oli tästä pidennysmenetelmästä :)- ♥
Kiitos todella todellla paljooon ♥
- Flip-in
http://www.youtube.com/watch?v=IZwNcdmy3Nc
Tossa "opastus video laittoon". Laitto kestää sen yhden minsan ja valmis. :) - ♥
Flip-in kirjoitti:
http://www.youtube.com/watch?v=IZwNcdmy3Nc
Tossa "opastus video laittoon". Laitto kestää sen yhden minsan ja valmis. :)Te ootta ihania :) Oon kierrelly tuol kaupungilla, turussa siis, ja kolmessa kampaajassa eikä kukaan tienny mistä puhuin xD
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh882088Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361756- 1801316
- 237766
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol10711- 59708
- 65699
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako211608- 49556
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492