Totta se on, Amerikkalaiset ovat sekaisin, he eivät oikein osaa päättää mikä on sopivaa mikä ei, He paheksuvat naisten kiinnostusta naisiin, myös miesten kiinnostusta miehiin, nyt sitten myös miehen kiinnostusta naisiin! Tiger Woods määrättiin terapiaan syrjä hyppyjen tähden! MITÄ? eurooppalaiset lajitoverit hihittelevät vatsaansa pidellen tuota John Waynen jälkeläisten touhua, ei perhana noiden kanssako pitäisi jotain järkevää pisnestä tehdä, jos euroopassa otettaisiin kyseinen käytäntö käyttöön,tarkoittaisi se sitä että 70% väestöstä luokikeltaisiin seksuaalisesti sairaiksi ja määrättäisiin hoitoon saamaan terapiaa, suomea en edes viitsi ottaa tähän laskelmaan huomioon, koska meillä n,puolet hallituksesta olisi päätöksen jälkeen hoidossa,eduskunnasta kaikki. Itse olen sitä mieltä tästä Tiger Woodin jutusta, että hänellä on suhde terapeuttiin, siinä syy terapiaan.Olen kuluneen vuoden aikana katsellut kymmeniä naapurien muijia "sillä silmällä" , jo yksinomaan tuosta syystä en uskalla ajatella tuomiota jonka saisin amerikan mallin mukaa tuosta luonnottomasta toiminnasta, sukulaiset joutuisivat kolmessa polvessa kantamaan termarissa kahvia selliini konnunsuolle.Tänään jätän varmuudenvuoksi kauppareissun väliin, sillä kaupan kassaneidin antava kaula-aukko herättää minussa levottomuutta ja pelkään että joku huomaa luonnottoman reaktioni, - naura vain! - tämä on totta amerikassa!
Syrjähyppy-hoitoon!
Bullocks
1
403
Vastaukset
- kollikokusi
Haaaaaaaahahahaha kuolen kipuihin!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh741933Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr971673- 1481240
- 59688
- 198662
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol6646- 55571
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako191553- 46498
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337462