Syrjähyppy-hoitoon!

Bullocks

Totta se on, Amerikkalaiset ovat sekaisin, he eivät oikein osaa päättää mikä on sopivaa mikä ei, He paheksuvat naisten kiinnostusta naisiin, myös miesten kiinnostusta miehiin, nyt sitten myös miehen kiinnostusta naisiin! Tiger Woods määrättiin terapiaan syrjä hyppyjen tähden! MITÄ? eurooppalaiset lajitoverit hihittelevät vatsaansa pidellen tuota John Waynen jälkeläisten touhua, ei perhana noiden kanssako pitäisi jotain järkevää pisnestä tehdä, jos euroopassa otettaisiin kyseinen käytäntö käyttöön,tarkoittaisi se sitä että 70% väestöstä luokikeltaisiin seksuaalisesti sairaiksi ja määrättäisiin hoitoon saamaan terapiaa, suomea en edes viitsi ottaa tähän laskelmaan huomioon, koska meillä n,puolet hallituksesta olisi päätöksen jälkeen hoidossa,eduskunnasta kaikki. Itse olen sitä mieltä tästä Tiger Woodin jutusta, että hänellä on suhde terapeuttiin, siinä syy terapiaan.Olen kuluneen vuoden aikana katsellut kymmeniä naapurien muijia "sillä silmällä" , jo yksinomaan tuosta syystä en uskalla ajatella tuomiota jonka saisin amerikan mallin mukaa tuosta luonnottomasta toiminnasta, sukulaiset joutuisivat kolmessa polvessa kantamaan termarissa kahvia selliini konnunsuolle.Tänään jätän varmuudenvuoksi kauppareissun väliin, sillä kaupan kassaneidin antava kaula-aukko herättää minussa levottomuutta ja pelkään että joku huomaa luonnottoman reaktioni, - naura vain! - tämä on totta amerikassa!

1

403

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kollikokusi

Haaaaaaaahahahaha kuolen kipuihin!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö

palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh
      Maailman menoa
      74
      1933
    2. Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.

"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläke­maksuilleen monin­kertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr
      Maailman menoa
      97
      1673
    3. Millä kolmella sanalla

Kuvailisit kaivattuasi?
      Ikävä
      148
      1240
    4. Kyllä mä oon valmis jos sä oot

Vaikka ja mihin... mutta paikka on väärä.
      Ikävä
      59
      688
    5. Miltä se tuntuu olla

vihattu ja kukaan ei puolusta?
      Ikävä
      198
      662
    6. Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos

Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol
      Maailman menoa
      6
      646
    7. Mitä mietit juuri nyt?

🤔
      Ikävä
      55
      571
    8. Trumpille jälleen voitto

Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako
      Maailman menoa
      191
      553
    9. Aurinkoni...

On ikävä sua ❤️
      Ikävä
      46
      498
    10. Haluan teidät molemmat elämääni

Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </3
      Ikävä
      37
      462
    Aihe