TÄSSÄ SYY, MIKSI KRP EI LUOVUTA TILITIETOJA

Easy-FX expert

Tässä syy, miksi KRP ei oikeuden päätöksestä huolimatta suostu luovuttamaan MB-tilitietoja
puolustukselle, eikä muillekkaan.

http://www.ilkka.fi/Article.jsp?article=485635

Jäsenet ovat lähettäneet puolustusrintamalle oikeaksi todistetut pankkitositteet.
Niistä kertyy yli 300 miljoonaa, vaikka läheskään kaikkia kuitteja ei ole mukana.

"Peitteleekö KRP sitä, että suuri määrä Wincapitalaisia on tehnyt suuria tuottoja
Wincapitan tarjoamalla signaalijärjestelmällä. Paljonko tällaisen ohjelman arvo on
10 miljardia ???? 100 miljardia????, vai mikä?????

ONKO KRP SYYLLISTYNYT TÄLLAISEN, JÄSENILLE VALTAVIA TUOTTOJA GENEROIVAN SYSTEEMIN, TUHOAMISEEN???
PALJONKO VALTIO JOUTUU MAKSAMAAN KORVAUKSIA, KUN OIKEUDENKÄYNNIT ALKAVAT IHAN OIKEASTI.
NYT KRP JATKAA NÄITÄ LUMETUTKINTOJA KEKSIEN KAIKENLAISIA VERUKKEITA, ETTÄ TOTUUS PYSYISI PIILOSSA.

45

996

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mitä väität

Ei tuossa uutisessa puhuta pankkitositteista mitään. Siinä kerrotaan vain liitutaululle piirretyistä luvuista, eikä sitäkään edes kerrota oliko kyseessä virtuaalitilin mielikuvitusrahat vai ihan oikeat tuloutukset omalle tilille kyseessä.

• vääristelevä suolimu

Voin kuitenkin kertoa sinulle, että koskaan noita kotiutuksia ei ole merkattu liitutaululle missään kokontumisessa, koska olen itse ollut jokaisessa paikalla.

Mutta etkö osaa lukea?

"Jäsenet ovat lähettäneet puolustusrintamalle oikeaksi todistetut pankkitositteet.
        Niistä kertyy yli 300 miljoonaa, vaikka läheskään kaikkia kuitteja ei ole mukana."

Siis yli 300-miljoonasta on kuitit ja siksi haarukka 300-500

Onko liian vaikeaa? Ehkäpä?

• utelias ; )
        vääristelevä suolimu kirjoitti:

Voin kuitenkin kertoa sinulle, että koskaan noita kotiutuksia ei ole merkattu liitutaululle missään kokontumisessa, koska olen itse ollut jokaisessa paikalla.

Mutta etkö osaa lukea?

"Jäsenet ovat lähettäneet puolustusrintamalle oikeaksi todistetut pankkitositteet.
        Niistä kertyy yli 300 miljoonaa, vaikka läheskään kaikkia kuitteja ei ole mukana."

Sopikaa jonkun tilitarkastajan kanssa että tarkistavat ja sitten tuokaa kunnolla mediassa esiin se totuus.

Järjestäkää tiedotustilaisuus!!

Odotan mielenkiinnolla käännettä tässä case wc:ssä

• pohojalaane...

Mutta etkö osaa lukea?

Julkaistu: 25.02.2010 13:20

Wincapitalaiset ovat päätyneet eri laskelmien pohjalta heille kertyneen voittoja klubin toiminnasta vähintään 300 miljoonaa euroa, ehkä jopa 500 miljoonaa euroa. Tähän tulokseen on päästy jäseniltä kerättyjen tietojen pohjalta.

- Esimerkiksi kokouksessamme Suonenjoella taululle kävi kirjoittamassa 52 henkilöä voittamansa summan. Vastaavia tietoja on saatu eri puolilla Suomea pitämissämme kokouksissa. Kaikki kokouksiin osallistuneet eivät kuitenkaan ole ilmoittaneet voitoistaan. Sama henkilö ei ole voinut ilmoittaa voittoaan kahdesti. Summa on joka tapauksessa huomattavasti suurempi kuin klubiin sijoitetut varat, vakuuttaa lapualainen klubissa vaikuttava mies.

• hyvää tuloo
        utelias ; ) kirjoitti:

Sopikaa jonkun tilitarkastajan kanssa että tarkistavat ja sitten tuokaa kunnolla mediassa esiin se totuus.

Odotan mielenkiinnolla käännettä tässä case wc:ssä

" Tuokaa mediassa esille tuo totuus!
        utelias ; ) 11.3.2010 11:58

Odotan mielenkiinnolla käännettä tässä case wc:ssä "

Vaikka kuinka tekisi mieli tuoda todisteet pöytään jo nyt, mutta olen antanut itseni jo aikoja ymmärtää, että aineisto kaikelta rintamalta lyödään pöytään vasta käräjäoikeudessa ja myös signaalijärjestelmän toimivuuden vedenpitävät todisteet kuitteineen, mutta valitettavasti ei yhtään aikaisemmin.
        Nyt vain on hyvin hiinä ja hiinä uskaltavatko lähteä edes syyttämään, koska vastapuolella ei todellakaan ole mitään merkittäviä todisteita huijauksesta ja siksihän esitutkintaa ei edes uskalleta katkaista.;)

• pohojalaane...
        hyvää tuloo kirjoitti:

Vaikka kuinka tekisi mieli tuoda todisteet pöytään jo nyt, mutta olen antanut itseni jo aikoja ymmärtää, että aineisto kaikelta rintamalta lyödään pöytään vasta käräjäoikeudessa ja myös signaalijärjestelmän toimivuuden vedenpitävät todisteet kuitteineen, mutta valitettavasti ei yhtään aikaisemmin.
        Nyt vain on hyvin hiinä ja hiinä uskaltavatko lähteä edes syyttämään, koska vastapuolella ei todellakaan ole mitään merkittäviä todisteita huijauksesta ja siksihän esitutkintaa ei edes uskalleta katkaista.;)

minä en kyllä anna itseni ymmärtää sitä, että "valuuttaneroja" pidetään uli 2 vuotta löysäs hirres, yli kymmenen itsemurhaa ja tuhansia takavarikkoja, jotka aiheuttavat taloudellisia vahinkoja....yms. en vain jaksa ymmärtää sponzorinketkujen logiikkaa.

• utelias ; )
        hyvää tuloo kirjoitti:

Tuokaa tuo yksi todiste esiin nyt ja loput käräjillä!

Esitutkinta loppuu siihen paikkaan jos teillä on näyttää toiset lukemat mitä krp:llä, niin monta kertaa krp on luvut tuonut mediaan että eivät voi virheen piikkiinkää enään lyödä.

Muistakaa että krp on ensin tuonut nuo luvut medialle, mitään estettä ei ole tuoda niitä nyt esiin!!

Monen tuhannen ihmisen elämä helpottuu sen jälkeen!!

• menisi kuin
        pohojalaane... kirjoitti:

minä en kyllä anna itseni ymmärtää sitä, että "valuuttaneroja" pidetään uli 2 vuotta löysäs hirres, yli kymmenen itsemurhaa ja tuhansia takavarikkoja, jotka aiheuttavat taloudellisia vahinkoja....yms. en vain jaksa ymmärtää sponzorinketkujen logiikkaa.

elokuvissa niin noita itsemurhia tulisi vielä n.10000 lisää. Olisi meidän rehellisten veronmaksajien kannalta ylivertainen ratkaisu.

Tuo mukana oleva lössi on keskimäärin reilusti nettokuluttajia noin niinkuin valtion kannalta katsoen eli siis juuri sitä pohjasakkaa joita muut veronmaksajat kannattelevat pinnalla. Vedä herne nenään mutta se ei tätä faktaa muuta miksikään, muutama mukana oleva oikeasti töissä oleva ja rehellinen ei käännä tuon laivan lastia positiiviseksi mitenkään.

Pohjaan vaan ja isolla selällä.

• jespers
        utelias ; ) kirjoitti:

Tuokaa tuo yksi todiste esiin nyt ja loput käräjillä!

Esitutkinta loppuu siihen paikkaan jos teillä on näyttää toiset lukemat mitä krp:llä, niin monta kertaa krp on luvut tuonut mediaan että eivät voi virheen piikkiinkää enään lyödä.

Muistakaa että krp on ensin tuonut nuo luvut medialle, mitään estettä ei ole tuoda niitä nyt esiin!!

Monen tuhannen ihmisen elämä helpottuu sen jälkeen!!

Voiko joku lupilainen kertoa, miksi vasta oikeudessa lyödään todisteet tiskiin? Mikä on saavutettu hyöty pitkitetystä löysässä hirressä roikkumisesta? Itse mangutte, että esitutkinta kestää, mutta itse panttaatte leuat loksauttavia todisteita ja haittaatte omia pisneksiä. Joku piilevä nerous tuohon on pakko sisältyä ja ehkä se on yhtä nerokas kuin itse valuuttakauppa, jota ei käyty, mutta käytiin.

• Vastakysymys
        jespers kirjoitti:

Voiko joku lupilainen kertoa, miksi vasta oikeudessa lyödään todisteet tiskiin? Mikä on saavutettu hyöty pitkitetystä löysässä hirressä roikkumisesta? Itse mangutte, että esitutkinta kestää, mutta itse panttaatte leuat loksauttavia todisteita ja haittaatte omia pisneksiä. Joku piilevä nerous tuohon on pakko sisältyä ja ehkä se on yhtä nerokas kuin itse valuuttakauppa, jota ei käyty, mutta käytiin.

Voiko joku koo-är-peeläinen kertoa, miksi vasta oikeudessa lyödään MB-rahaliikenne tiskiin, vaikka laamanni on käskenyt sen tekemään heti?

• TARKASTI
        hyvää tuloo kirjoitti:

Keskusrikospoliisi voi kuitenkin kertoa päätöksen perusteluista seuraavaa:

Käräjäoikeus on perusteluissaan todennut, että esitutkinnassa ilmikäyneen perusteella on todennäköisiä syitä epäillä Kailajärveä mm. törkeästä petoksesta.

Sijoitusklubin toiminnassa ei ole saatu valuuttakaupasta tuottoja, joita olisi voitu edelleen jakaa jäsenille. Klubilla on ollut Moneybookers -pankissa ([email protected]) käytössään yksi tili, jonne jäsenten varat on siirretty. Joitain yksittäisiä jäsenten panoja ja nostoja jäsenille on tapahtunut myös pääepäillyn henkilökohtaisen tilin kautta. Kaikki klubiin sijoituksena tarkoitetut varat eivät näy klubin tilillä, koska sijoituksia on tehty käteisenä ja tilisiirroin siten, ettei sponsori ole siirtänyt varoja klubin tilille.

Klubin Moneybookers -tilille on siirretty vuosien 2004 - 2008 aikana 99 027 000 euroa. Klubin tilillä on ollut rahaliikennettä 6 368 eri Moneybookers -tilin välillä. Tililtä on tehty nostotapahtumia 94 183 000 euroa. Summa sisältää mm.:

pankin palkkioita 2 966 000 euroa
        maksuja vedonlyöntiyhtiön pelitilille 1 051 000 euroa.
        Tiliotteelta on laskettu, että klubin tililtä on siirretty rahaa yhteensä 3 337 eri tilille. Tililtä lähteneestä rahasta vähintään 50 000 euroa on siirretty 347 eri tilille, joista vähintään 100 000 euroa on siirretty 175 eri tilille ja yli miljoona euroa siirretty 6 eri tilille. Yhteensä näille 347 tilille on siirretty yli 50 miljoonaa euroa eli yli puolet koko tilin kautta kulkeneesta summasta. Tiliotteen mukaan 500:lle eniten nostaneelle tilinhaltijalle on siirretty yli 68 miljoonaa euroa eli yli 75 prosenttia koko summasta.

Tilin loppusaldo, 4 844 000 euroa, on takavarikoitu.

Niin sanotun pääjutun osalta tutkinnan voidaan sanoa olevan loppuvaiheessa.

Kaikki nuo tiliotteet on luonnollisesti luovutettu Oulun Käräjäoikeudelle.

10.000 jäsenen varoista vain 3.337 tilille on ylipäätäänkään siiretty rahaa ja kaiksta varoista yli 75% on siirretty vain 500 jäsenelle.

Oulun Käräjäoikeus on oikein ymmärtänyt että kyseessä on petos.

LIITUTAULULLE PIIRRETYT VOITOT EIVÄT ASIAA MUUTA.

500

• sisälukutaidoton

Mutta etkö osaa lukea?

"Mutta etkö osaa lukea?

Niistä kertyy yli 300 miljoonaa, vaikka läheskään kaikkia kuitteja ei ole mukana.""

Oletko sinä Ilkka-lehti? En minä väittänytkään ettetkö sinä noin kirjoittanut. Minä sanoin, että väitettäsi ei ole siteeraamassasi Ilkan artikkelissa. Etkö itse ymmärrä lukemaasi?

• olette kaikki
        hyvää tuloo kirjoitti:

Olipas paksua tekstiä. Mieluummin muka roikutte löysässä hirressä omaisuustakavarikkoinenne ja annatte jäsenten tehdä tuskissaan itsemurhia, kuin selvittäisitte asian pikimmiten. Taidatte olla varsinainen masokistien lammaslauma te winkkarilaiset...

Vai olikohan sittenkin niin, että teillä ei ole mitään todisteita? Eihän Hannu ja EOK ole saaneet aikaiseksi edes sitä tunnin mittaista videotodistustakaan, jota jäsenet (Göbbels etunenässä) vaativat tällä palstalla koko viime kesän ja syksyn.

• makseltiin...
        Vastakysymys kirjoitti:

Voiko joku koo-är-peeläinen kertoa, miksi vasta oikeudessa lyödään MB-rahaliikenne tiskiin, vaikka laamanni on käskenyt sen tekemään heti?

Kyllähän KRp kertoi, että Wincapitan tililtä on maksettu peliyhtiöiden tilille yli miljoona euroa. Yllättävää, eikö totta? Luulin, että rahat oli tarkoitettu valuuttakauppaan.

• Velllihousu

• AdaFlink
        Vastakysymys kirjoitti:

... kertonut rahasummat, kuten on määrätty.

Ja mitaan ette voi...

• 3+2
        AdaFlink kirjoitti:

... kertonut rahasummat, kuten on määrätty.

Ja mitaan ette voi...

Mutta ei samalla tavalla kuin laamanni vaati.

• AdaFlink
        3+2 kirjoitti:

Mutta ei samalla tavalla kuin laamanni vaati.

... sana...tarkkaan se oikeuden päätös, missä laamanni vaatii tietojen luovuttamista vastapuolelle. Laitat sen diary-numeroin, että se voidaan tarvittaessa tarkistaa käräjien kansliasta.

Joo älä sano, että sulla sellaista oikeudenpäätöstä ei ole, tai olet kuullut jne. jne....

• AdaFlink
        AdaFlink kirjoitti:

... sana...tarkkaan se oikeuden päätös, missä laamanni vaatii tietojen luovuttamista vastapuolelle. Laitat sen diary-numeroin, että se voidaan tarvittaessa tarkistaa käräjien kansliasta.

Joo älä sano, että sulla sellaista oikeudenpäätöstä ei ole, tai olet kuullut jne. jne....

... unohdin sloganin.

Laitan sen nyt sitten kahdesti, ennenkuin joku huomauttaa.

Ja mitaan ette voi ...

Ja mitaan ette voi ...

• 118hjhj3737
        AdaFlink kirjoitti:

Soitin sinne, usko tai älä. EI kiinnosta.

• rusikuikku
        jespers kirjoitti:

Voiko joku lupilainen kertoa, miksi vasta oikeudessa lyödään todisteet tiskiin? Mikä on saavutettu hyöty pitkitetystä löysässä hirressä roikkumisesta? Itse mangutte, että esitutkinta kestää,

onko noin vaikea ymmärtää,krp ärsyttää Kailajärveä ja yrittää saada hänet puhumaan julkisesti että
        Hänet voitaisiin taas pidättää ja toimittaa sinne Oulun kellariin,krp itse kyllä levittää
        tietoa kokoajan vaikka tutkinta on muka kesken,Kailajärvi ei ole tunnustanut mitään krp:lle,
        ja sekö niitä ottaa päähän,krp oletti tämä juttu hoituu tuosta vain ja muutaman kuukauden kuluttua kaikki on sen unohtanut,mutta siinä kohtaa se erehtyi,tämä peli katsotaan loppuun asti
        syylliset pannaan tuomiolle olivat ne miten korkealla tahansa rappareiden hiearkiassa,uskokaa
        tai älkää ja se homma on jo alkanut ?
        Ja vielä MIKSI KRP SIIRSI TAAS OIKEUDENKÄYNNIN TOUKOKUULLE ????????

• AdaFlink
        rusikuikku kirjoitti:

Voiko joku lupilainen kertoa, miksi vasta oikeudessa lyödään todisteet tiskiin? Mikä on saavutettu hyöty pitkitetystä löysässä hirressä roikkumisesta? Itse mangutte, että esitutkinta kestää,

onko noin vaikea ymmärtää,krp ärsyttää Kailajärveä ja yrittää saada hänet puhumaan julkisesti että
        Hänet voitaisiin taas pidättää ja toimittaa sinne Oulun kellariin,krp itse kyllä levittää
        tietoa kokoajan vaikka tutkinta on muka kesken,Kailajärvi ei ole tunnustanut mitään krp:lle,
        ja sekö niitä ottaa päähän,krp oletti tämä juttu hoituu tuosta vain ja muutaman kuukauden kuluttua kaikki on sen unohtanut,mutta siinä kohtaa se erehtyi,tämä peli katsotaan loppuun asti
        syylliset pannaan tuomiolle olivat ne miten korkealla tahansa rappareiden hiearkiassa,uskokaa
        tai älkää ja se homma on jo alkanut ?
        Ja vielä MIKSI KRP SIIRSI TAAS OIKEUDENKÄYNNIN TOUKOKUULLE ????????

... oikeudenkäynnin? Kerrohan lisää, niin katsotaan; sanoi lääkäri.

Ja mitaan ette voi...

• kalipeeni
        olette kaikki kirjoitti:

Olipas paksua tekstiä. Mieluummin muka roikutte löysässä hirressä omaisuustakavarikkoinenne ja annatte jäsenten tehdä tuskissaan itsemurhia, kuin selvittäisitte asian pikimmiten. Taidatte olla varsinainen masokistien lammaslauma te winkkarilaiset...

Vai olikohan sittenkin niin, että teillä ei ole mitään todisteita? Eihän Hannu ja EOK ole saaneet aikaiseksi edes sitä tunnin mittaista videotodistustakaan, jota jäsenet (Göbbels etunenässä) vaativat tällä palstalla koko viime kesän ja syksyn.

aikaiseksi edes sitä tunnin mittaista videotodistustakaan,

..niinpä,soitappa rautaharavalle vai mikä se nyt oli,ja kysyppä,tai minäpä kerron,nokun se tutkita
        on krp:n mielestä vielä kesken (vaikka EOK selvitti sen kahdessa kuukaudessa ) niin ei saa jul-
        kaista salaista tietoa,mutta tulette näkemään sen vielä monta kertaa ja sen varsinkin miten
        se tuottaa,eikä siihen mene enään kovin pitkää aikaa

• keksi parempia
        kalipeeni kirjoitti:

..niinpä,soitappa rautaharavalle vai mikä se nyt oli,ja kysyppä,tai minäpä kerron,nokun se tutkita
        on krp:n mielestä vielä kesken (vaikka EOK selvitti sen kahdessa kuukaudessa ) niin ei saa jul-
        kaista salaista tietoa,mutta tulette näkemään sen vielä monta kertaa ja sen varsinkin miten

EOK:n mukaan ei ole mitään perustuslaillista estettä videolle ja he tarjoutuivat sen tekemäänkin. Olisiko EOK siis rikkonut lakia? Eihän Hannua ole edes syytetty mistään, eikö syytön mies saa puhua? Ja miten se Wincapitan käymä valuuttakauppa muka liittyy poliisin rikostutkintaan? Eihän se ole sellainen salaisuus, jota ei voisi julkaista.

• Näillä lumilla
        AdaFlink kirjoitti:

... oikeudenkäynnin? Kerrohan lisää, niin katsotaan; sanoi lääkäri.

Ja mitaan ette voi...

Näillä lumilla, sanoi lääkäri. Siis aluksi vuoden 2008 lumilla, sitten v. 2009 lumilla ja nyt lopuksi v. 2010 kevään lumilla. Eikä muuten ala sittenkään, vaan lykätään syksyksi, koska ensin pidetään kunnon kesälomarauhat.

Kyllä Lapissa on lunta vielä heinäkuussa. Ja Helsingissäkin lumenkaatopaikalla elokuussa.

• KUUKAUDESSA
        kalipeeni kirjoitti:

".....(vaikka EOK selvitti sen kahdessa kuukaudessa )..."

EEUUKOON LYHYT kertoo 14.10.2009 pidetyssä lehdistötilaisuudessa VIDEOLLA selvityksestään.

Minulle on kymmeniä tai mahdollisesti satoja kertoja VAKUUTETTU tämä asia. Asia on myös VARMISTETTU.

ITSE EN OLE HENKILÖKOHTAISESTI PYSTYNYT asiaa VERIFIOIMAAN koska tätä, tätä WinCapitan RAHALIIKENETTÄ EI OLE PYSTYTTY SELVITTÄMÄÄN.

SIIS MITÄ EEUKOO JA KESKIMITTAINEN OVAT 2-KUUKAUDESSA SELVITTÄNEET? LYHYT on siis selvittänyt sen että WinCapitan rahaliikenettä ei ole pystytty selvittämään.

Hänelle asiat on kuitenkin KERTONUT, VARMISTANUT ja VAKUUTTANUT hänen omat päämiehensä, jotka ovat epäiltyinä sekä esitútkinnan alla törkeistä petoksista ja muista rikoksista.

Ps.1
        Aikamoisen pätevää porukkaa sellaiset henkilöt ovatkin KERTOMAAN, VARMISTAMAAN ja VAKUUTTAMAAn asioita. Mitähän kaikkea he ovatkaan poliisille KERTONEET, VARMISTANEET ja VAKUUTTANEET.

Ps.2
        Sama porukka ainakin KERTOI, VARMISTI ja VAKUUTTI kusetetuille että WinCapita käy HISTORIALLISEN TUOTON perusteella kansainvälistä valuuttkauppa noin 400% tuotolla.

Ps.3
        KRP on nyt selvittänyt ettei WinCapita käynyt lainkaan valuuttakauppaa.
        Saman asian on myös EEUUKOO VERIFIOINUT. 14.10.2009 lehdistötilaisuudessa KESKIMITTAINEN kertoi ettei WinCaita ole koskaan käynyt valuuttakauppaa jäsenten puolesta ja ettei sen ollut koskaan edes tarkoitus sellaista tehdä.
        WinCapita oli vain "LISENSSIPÖRSSI".

Ps.4
        Tiesitkö olevasi mukana vain "LISENSSIPÖRSSISSÄ"? Vai luulitko jonkun päätösvääristymäsi kautta olevasi mukana myös 400% tuotolla pyörivässä valuuttakaupassa?

• Poliisin ystävä!
        Näillä lumilla kirjoitti:

Näillä lumilla, sanoi lääkäri. Siis aluksi vuoden 2008 lumilla, sitten v. 2009 lumilla ja nyt lopuksi v. 2010 kevään lumilla. Eikä muuten ala sittenkään, vaan lykätään syksyksi, koska ensin pidetään kunnon kesälomarauhat.

Kyllä Lapissa on lunta vielä heinäkuussa. Ja Helsingissäkin lumenkaatopaikalla elokuussa.

Kuten tuossa oivasti etenit KRP pettetyjä lupauksia. Mutta edelleen he ylpeilevät, että kun on niin hyvät todisteet.;) Valitettavsti Oulun KRP:llä ei ole tulevaisuus kovin aurinkoinen.

Tarkasti sanoen tuo vuoden 2010 annettu ensimmäinen lupaus oli kirjattu 9.3.2010, mutta yllätys yllätys, niin siirtyi huhtikuulle jne. jne. , mutta kyllä on mahtavat todisteet, mutta ei näytetä, kun ei huvita.

Sanalla sanoen pelleilyn maailmanennätys ja kirkkaasti! Ja poliisihan ei valehtele/vääristele, ei pamputa eikä riisu alasti, ei raiskaa, ei aja kännissä, ei anna väärää tietoa, ei sekannu aseiden piraattikauppihin, ei sekaa huumehomissa, ei turhaan pitkitä laivastaisesti esitutkintaa, vaikka siitä onkin lukuisia esimerkkejä, niin silti poliisi on ystävä johon voi luottaa.;) HEH HEH!

• TODISTEET ?
        Poliisin ystävä! kirjoitti:

Kuten tuossa oivasti etenit KRP pettetyjä lupauksia. Mutta edelleen he ylpeilevät, että kun on niin hyvät todisteet.;) Valitettavsti Oulun KRP:llä ei ole tulevaisuus kovin aurinkoinen.

Tarkasti sanoen tuo vuoden 2010 annettu ensimmäinen lupaus oli kirjattu 9.3.2010, mutta yllätys yllätys, niin siirtyi huhtikuulle jne. jne. , mutta kyllä on mahtavat todisteet, mutta ei näytetä, kun ei huvita.

Sanalla sanoen pelleilyn maailmanennätys ja kirkkaasti! Ja poliisihan ei valehtele/vääristele, ei pamputa eikä riisu alasti, ei raiskaa, ei aja kännissä, ei anna väärää tietoa, ei sekannu aseiden piraattikauppihin, ei sekaa huumehomissa, ei turhaan pitkitä laivastaisesti esitutkintaa, vaikka siitä onkin lukuisia esimerkkejä, niin silti poliisi on ystävä johon voi luottaa.;) HEH HEH!

Alla oleva selvitys on luonnollisesti luovutettu Käräjäoikeudelle. Se on myös julkaistu "puolustuksen" ja yleiseenkin käyttöön".

Puolustushan nyt vain omilla TILIOTTEILLAAN osoittaa ettei KRP:n selvitys pidä paikkaansa. Kaihan TILIOTTEET ja RAHANSIIRROT on LUUBBILAISTEN taholta VERIFIOITAVISSA?

Huomaa että tutkimusaineistoa ei koskaan esitutkinann käynnissä ollessa saa luovuttaa muulle taholle kuin syyttäjälle.

"Niin sanotun pääjutun osalta tutkinnan voidaan sanoa olevan loppuvaiheessa. Tällä hetkellä esitutkinnassa mm. kootaan aineistoa esitutkintapöytäkirjaksi..."

Esitutkintapöytäkirjaa kootaan SYYTTÄJÄLLE. Samalla kun syyttäjä saa aineiston saa sen myös rikoksesta epäillyt. Eli siis kevään aikana. Aikaisemmin sen luovuttamijnen ei ole sallittua. Eikä siksi myöskään normaalia rikoksen tutkinnassa harjoitettavaa toimintaa. Capituulo Uunot näkevät tässäkin KRP:n normaalissa ja lainmukaisessa toiminnassa "MÖRKÖJÄ" siellä missä niitä ei ole.

Mikään ei estä CAPITAATTEJA esittämästä omia todisteitaan vaikka heti sekä POLIISILLE että MEDIALLE.

Huomautan kuitenkin että käsin 52 henkilön täyttämä LIITUTAULU eiheuttaa säälivää hymyilyä muuallakin kuin Käräjäoikeuden istunnossa. Se ei ihan riitä kumoamaan poliisin tiliotteisiin perustuvaa selvitystä LUUBBIN rahaliikenteestä. Varsinkin kun tarkkuus heiluu 200-500 miljoonan välissä.

Klubin Moneybookers -tilille on siirretty vuosien 2004 - 2008 aikana 99 027 000 euroa. Klubin tilillä on ollut rahaliikennettä 6 368 eri Moneybookers -tilin välillä. Tililtä on tehty nostotapahtumia 94 183 000 euroa. Summa sisältää mm.:

Tiliotteelta on laskettu, että klubin tililtä on siirretty rahaa yhteensä 3 337 eri tilille. Tililtä lähteneestä rahasta vähintään 50 000 euroa on siirretty 347 eri tilille, joista vähintään 100 000 euroa on siirretty 175 eri tilille ja yli miljoona euroa siirretty 6 eri tilille. Yhteensä näille 347 tilille on siirretty yli 50 miljoonaa euroa eli yli puolet koko tilin kautta kulkeneesta summasta. Tiliotteen mukaan 500:lle eniten nostaneelle tilinhaltijalle on siirretty yli 68 miljoonaa euroa eli yli 75 prosenttia koko summasta.

Niin sanotun pääjutun osalta tutkinnan voidaan sanoa olevan loppuvaiheessa. Tällä hetkellä esitutkinnassa mm. kootaan aineistoa esitutkintapöytäkirjaksi, asioita tarkennetaan kuulusteluin ja muilla selvityksillä. Enää muutaman oikeusapupyynnön vastaukset ovat saapumatta. Pääjutun osalta esitutkinnan arvioidaan valmistuvan syyteharkintaan talven aikana.

• PS. 20-13
        TODISTEET ? kirjoitti:

Alla oleva selvitys on luonnollisesti luovutettu Käräjäoikeudelle. Se on myös julkaistu "puolustuksen" ja yleiseenkin käyttöön".

Puolustushan nyt vain omilla TILIOTTEILLAAN osoittaa ettei KRP:n selvitys pidä paikkaansa. Kaihan TILIOTTEET ja RAHANSIIRROT on LUUBBILAISTEN taholta VERIFIOITAVISSA?

Huomaa että tutkimusaineistoa ei koskaan esitutkinann käynnissä ollessa saa luovuttaa muulle taholle kuin syyttäjälle.

"Niin sanotun pääjutun osalta tutkinnan voidaan sanoa olevan loppuvaiheessa. Tällä hetkellä esitutkinnassa mm. kootaan aineistoa esitutkintapöytäkirjaksi..."

Esitutkintapöytäkirjaa kootaan SYYTTÄJÄLLE. Samalla kun syyttäjä saa aineiston saa sen myös rikoksesta epäillyt. Eli siis kevään aikana. Aikaisemmin sen luovuttamijnen ei ole sallittua. Eikä siksi myöskään normaalia rikoksen tutkinnassa harjoitettavaa toimintaa. Capituulo Uunot näkevät tässäkin KRP:n normaalissa ja lainmukaisessa toiminnassa "MÖRKÖJÄ" siellä missä niitä ei ole.

Mikään ei estä CAPITAATTEJA esittämästä omia todisteitaan vaikka heti sekä POLIISILLE että MEDIALLE.

Huomautan kuitenkin että käsin 52 henkilön täyttämä LIITUTAULU eiheuttaa säälivää hymyilyä muuallakin kuin Käräjäoikeuden istunnossa. Se ei ihan riitä kumoamaan poliisin tiliotteisiin perustuvaa selvitystä LUUBBIN rahaliikenteestä. Varsinkin kun tarkkuus heiluu 200-500 miljoonan välissä.

Niin sanotun pääjutun osalta tutkinnan voidaan sanoa olevan loppuvaiheessa. Tällä hetkellä esitutkinnassa mm. kootaan aineistoa esitutkintapöytäkirjaksi, asioita tarkennetaan kuulusteluin ja muilla selvityksillä. Enää muutaman oikeusapupyynnön vastaukset ovat saapumatta. Pääjutun osalta esitutkinnan arvioidaan valmistuvan syyteharkintaan talven aikana.

Ps. Sulle Tummelimies ei anneta mitään tietoa. Poliisi, psykiatri ja apteekkari antavat sulle kaiken mitä tarvitset.

• POLIISILLE !
        PS. 20-13 kirjoitti:

Ps. Sulle Tummelimies ei anneta mitään tietoa. Poliisi, psykiatri ja apteekkari antavat sulle kaiken mitä tarvitset.

Pääsette roikkumasta löysässä hirressä. Saatte vakuustakavarikot purettua ja elämä jatkuu.

Ps.
        LIITUTAULU TOSIN EI RIITÄ. Laittakaa vaikka tiliotteita pankeista. Kuukausiselvityksiä WinCapitan läyttämiltä kaupankäyntialustoilta.

Mutta niitähän ei ole ja LIITUTAULU ei riitä ede Käräjäoikeuden eteiseen. Sorry rahat lähtee, ulosotto odottaa ja sellinovi aukeaa.

Lopuksi reipasta laulua:

MUTTA AINAHAN ON MAKSETTAVA EIKÖS JUU, MINKÄ SITÄ CAPITASSA VELKAANTUU....

• kupirulli
        keksi parempia kirjoitti:

EOK:n mukaan ei ole mitään perustuslaillista estettä videolle ja he tarjoutuivat sen tekemäänkin. Olisiko EOK siis rikkonut lakia? Eihän Hannua ole edes syytetty mistään, eikö syytön mies saa puhua? Ja miten se Wincapitan käymä valuuttakauppa muka liittyy poliisin rikostutkintaan? Eihän se ole sellainen salaisuus, jota ei voisi julkaista.

? Eihän Hannua ole edes syytetty mistään,

Tutkinnallisista syistä Kailajärvi ei saa puhua niin kauan,kuin ensimmäiset käräjät on pidetty
        niin on ilmoitettu krp:n toimesta ja jos puhutaan poseen joutuu :::::::::::::::::::

• siis väärässä
        kupirulli kirjoitti:

? Eihän Hannua ole edes syytetty mistään,

Tutkinnallisista syistä Kailajärvi ei saa puhua niin kauan,kuin ensimmäiset käräjät on pidetty
        niin on ilmoitettu krp:n toimesta ja jos puhutaan poseen joutuu :::::::::::::::::::

Eli EOK oli syksyllä väärässä, kun väitti että ei Hannun puhumiselle ole mitään estettä?

• minä vaan...

Täytyy ihan sivullisenakin myöntää, että KRP:n logikka ei nyt tässä toimi.

Mielestäni, jos Pauli T antaa haastattelun omalla nimellään ja esittää edellä mainitun kotiutushaarukan 300-500-miljoonaa ja KRP ei nappaa häntä välittömästi väärien tietojen levittämisestä ja samalla esitutkinnan haittaamisesta, niin se on mielestäni maailman kummallisin asia ja kun vielä on julkisessa tiedossa, että hän on kotiuttanut yli miljoonan Wincapitasta ja käynyt kuulusteluissa, mutta mitään ei ole jäädytetty, niin täytyy sanoa ihan rehellisesti, että vaikka epäilenkin Wincapitaa huijaukseksi, niin joku tässä mättää ja pahasti?
      Myöskin tuo puolustuksen asioihin puuttuminen haittaavasti on käsittääkseni ainutlaatuista ja jos vieläkään puolustuksella ei ole mammuttimaista esitutkintamateriaalia käytössään, niin ei ihan kuulosta puolueettomalta toiminnalta.

• VAATIKAA AVOIMUUTTA

Minäkin uskoin, että huijaus mikä huijaus, ennen kuin näin kaverini treidaushistorian.
        Nyt rupee tuo KRP:n toiminta todella ihmetyttämään.
        Mikäli tilisiirroissa ei olisi mitään peiteltävää, niin ne olisi
        lähetetty välittömästi puolustukselle.
        ONKO TÄSSÄ TODELLA KYSYMYKSESSÄ KAUTTA AIKAIN SUURIN VIRANOMAISRIKOS??

Kaverin näytti historiatietoja vuoden 2007 treidauksista.
        Hän oli avannut tilin Easy-Forex alustalle, koska minimipanos oli vain muutamia satasia.
        Muissa forex-alustoissa olisi ollut useita tuhansia euroja.
        Hän oli sijoittanut Wincapitaan minimisumman, että sai signaalisysteemin käyttöönsä.
        Hän teki syyskuussa n. 18 %, lokakuussa 23 %, marraskuussa ja joulukuussa vähän yli 50 %.
        Han sanoi:" Loka-marraskuussa Hannu sai signaalisysteemin todella huippu-iskuun".
        SÄIKÄYTTIKÖ VALTAVAT TUOTOT PANKKIMAAILMAA????????
        YRITTIKÖ VALTIO RYÖSTÄÄ SYSTEEMIN TUOTTAMAAN RAHAA KURALLA OLEVAAN VALTIONTALOUTEEN
        KÄYTTÄEN HYVÄKSI SYYTTÄJIÄ JA KRP:TÄ.
        Käräjillä (Tuusula, Oulu) Wincapita on voittanut ja puolustus on joutunut naurunalaiseksi.
        Miksi media ei kerro mitään esim. Tuusulan oikeudenkäynnistä???

• sellainen...
        VAATIKAA AVOIMUUTTA kirjoitti:

Minäkin uskoin, että huijaus mikä huijaus, ennen kuin näin kaverini treidaushistorian.
        Nyt rupee tuo KRP:n toiminta todella ihmetyttämään.
        Mikäli tilisiirroissa ei olisi mitään peiteltävää, niin ne olisi
        lähetetty välittömästi puolustukselle.
        ONKO TÄSSÄ TODELLA KYSYMYKSESSÄ KAUTTA AIKAIN SUURIN VIRANOMAISRIKOS??

Kaverin näytti historiatietoja vuoden 2007 treidauksista.
        Hän oli avannut tilin Easy-Forex alustalle, koska minimipanos oli vain muutamia satasia.
        Muissa forex-alustoissa olisi ollut useita tuhansia euroja.
        Hän oli sijoittanut Wincapitaan minimisumman, että sai signaalisysteemin käyttöönsä.
        Hän teki syyskuussa n. 18 %, lokakuussa 23 %, marraskuussa ja joulukuussa vähän yli 50 %.
        Han sanoi:" Loka-marraskuussa Hannu sai signaalisysteemin todella huippu-iskuun".
        SÄIKÄYTTIKÖ VALTAVAT TUOTOT PANKKIMAAILMAA????????
        YRITTIKÖ VALTIO RYÖSTÄÄ SYSTEEMIN TUOTTAMAAN RAHAA KURALLA OLEVAAN VALTIONTALOUTEEN
        KÄYTTÄEN HYVÄKSI SYYTTÄJIÄ JA KRP:TÄ.
        Käräjillä (Tuusula, Oulu) Wincapita on voittanut ja puolustus on joutunut naurunalaiseksi.
        Miksi media ei kerro mitään esim. Tuusulan oikeudenkäynnistä???

Ei, ei ole kaikkien aikoijen surin viran omais rikos. Mutta suurin talousrikos kylläkin.

• jespers

Prosenttilaskua capinauteille kirjan kaavoilla minä sain lupilaisten tuloutukseksi ainakin 10 miljardia. Pauli kotiutti millin ja se kerrotuna 10.000 on 10 miljardia. Mites suu nyt pannaan narukädet ja KRP?

• sooon mää

Voisitko sinä mennä jonnekkin "hauska mies" palstalle? Kiitos!

• miksi et usko?
        sooon mää kirjoitti:

ota vaikka liitutaulu käyttöösi

• jespers
        sooon mää kirjoitti:

""Voisitko sinä mennä jonnekkin "hauska mies" palstalle? Kiitos""

Eikös tämä ole?

• blondy-lady

Mikä yhteen sattuma.Tossa pihalla kersat laskskeli "rahojaan", hellä oli jotain näin paljon rahaa "sataviismiljoonaadriljoonaa" Ja he laskivat ne ihan itse, joten sen täytyy pitää paikkaansa :)

• Cluso627.

• Columbos
        Cluso627. kirjoitti:

Wincapitalisten älyn määrää ja VALEHTELUA ei voita sitten mikään saahan sitä virtuaalitilillä olevat

rahat laskea niinhän teki Mikkokin näytöllä luki 100 tuhatta euroa http://www.hymy.fi/tasta-puhutaan/mikko-menetti-wincapitalle-kaiken-onneksi-en-sijoittanut-velaksi

Lapuan Pauli tuossa selkeästi todistaa:

"WinCapitan toiminnassa on ollut mukana yli 10 000 suomalaista. Heistä yli 2000 henkilöä on tehnyt rikosilmoituksen poliisille. Klubilaisten tietojen mukaan satoja ilmoituksia on myös peruttu.

- Ilmoituksia tehneet henkilöt ovat pääasiassa sellaisia, jotka sijoittivat muutamia viikkoja ennen nettisivujen sulkemista. Klubin sääntöjen mukaan voittoja voi kotiuttaa aikaisintaan kuuden kuukauden kuluttua sijoituksesta, joten heillä ei ole vielä ollut tuota oikeutta, huomauttaa lapualainen."

Eli kaikki ovat saaneet rahansa paisti noi, joille sitä ei vielä kuulu. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

• RuuvitLöysälläVai?
        Columbos kirjoitti:

Lapuan Pauli tuossa selkeästi todistaa:

"WinCapitan toiminnassa on ollut mukana yli 10 000 suomalaista. Heistä yli 2000 henkilöä on tehnyt rikosilmoituksen poliisille. Klubilaisten tietojen mukaan satoja ilmoituksia on myös peruttu.

- Ilmoituksia tehneet henkilöt ovat pääasiassa sellaisia, jotka sijoittivat muutamia viikkoja ennen nettisivujen sulkemista. Klubin sääntöjen mukaan voittoja voi kotiuttaa aikaisintaan kuuden kuukauden kuluttua sijoituksesta, joten heillä ei ole vielä ollut tuota oikeutta, huomauttaa lapualainen."

Eli kaikki ovat saaneet rahansa paisti noi, joille sitä ei vielä kuulu. Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää?

Jos klubin sääntöjen mukaan voi kotiuttaa aikaisintaan 6 kk kuluttua niin missä ne rahat on nyt. Kaksi vuotta taitaa olla kulunut. Olisi jo aika maksaa.

Tiedämme vuorenvarmasti seuraavan: Hande hävitti tiedostot ja lähti karkumatkalle. Mitä tämä on muuta kuin rahat taskuun ja juosten karkuun. Vai yritätkö tätäkin selittää klubin säännöillä.

Paskapää - yrität vielä puolustella huijausta.

• tutkailija_

Raukat eivät tajua, että ne 300-500 miljoonaa ovat virtuaalirahaa.

• eduskunta...

Keskusrikospoliisin piirissä on kuulemma alkanut pienoinen pienoinen.
        Kuulemmekohan koskaan siitä julkisessa sanassa, mutta julkisen sanan kannattaisi hieman selvitellä pienoista.

Valtiokonttorikin on kiinnostunut verotuloista. Keskusrikospoliisille annetun toimeksiannon luonteesta johtuen wincapitalaiset eivät voi maksaa tuloistaan veroja SUOMEEN.

Keskusrikospoliisin toimintahistoria sisältää ankeita sivuja. Toki siellä ovat lainkuuliaiset ja rikollisista toimintasoluista erillään pysytelleet poliisit tehneet kunniakasta työtä.
        Minkähän talaoudellisen ja tuottavan yksikön keskusrikospoliisi on saanut seuraavaksi tuhottavakseen? Ja mihin joutuvat jäädytettävät rahat?

Jo kymmenkunta vuotta kestäneen poliisin sisäisten rikollissolujen selvittelyn saisi nykyinen parlamentti siivota. Oikeuslaitos lyö raskaasti laimin tehtäväänsä ollessaan sivustaseuraaja. Poliisin ylimmän johdon ollessa sekaantuneena laittomuuksiin, heijastuvat johdon rikollisen mielen vaikutukset pitkälle alalinjoihin ja luonnollisesti myös yhteiskuntaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pride-liputus närästää monissa Suomen kunnissa

Suomen lipun nostamisesta on laki. Pride‑liputuksesta ei. Kieltäytyviin kuntiin kohdistuu poliittista painostusta kuin k
      Maailman menoa
      154
      4035
    2. On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää

jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole
      Maailman menoa
      41
      2450
    3. Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä

ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi
      Maailman menoa
      74
      2437
    4. Belfastissa käynnissä kunnon persuilu

Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä
      Maailman menoa
      73
      2332
    5. Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus

jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.
      Maailman menoa
      51
      2102
    6. Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään

Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl
      Maailman menoa
      22
      1826
    7. Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen

Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma
      Maailman menoa
      80
      1653
    8. Mitä kirjainta haluaisit

Ra kastella mahdottomasti?
      Ikävä
      80
      1610
    9. Kaunein nimi

Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?
      Ikävä
      81
      1197
    10. Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?

Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?
      Ikävä
      58
      1111
    Aihe