hyvä jatkaa :)
Sain töissä, pitkälle viikonloppuvapaalle lähtiessäni, halauksen. Se tuli aidosti ja sydämestä. Mummo oli melkein 80v, katsoi silmiini ja sanoi: Kiitos!
Olin hämilläni (räkänokka kun olen). Hän jatkoi: Nyt pääsen Marianpäivänä omin jaloin kirkkoon.
Siinä vaiheessa tuli mieleeni tämä palsta. Omin jaloin.
Miksi täällä tuodaan esiin liikuntavammaisuus? Sitä mietin vieläkin.
Tämä nyt ei ollut tapaistani huuhaata, mutta olipa yksi tämänpäivän ajatukseni.
Illemmalla voi olla ihan muuta. Hauskenpaa ja tuota älytöntä mitä täällä pitäisi kirjoittaa.
Loskaista ja tuulista päivänjatkoa teille.
http://www.youtube.com/watch?v=lLjW6W-AFo4&feature=related
Ja nyt ulos kaikki ettei happi lopu. Senhän tiedättekin mitä siitä seuraa, jos tuo happi tosiaankin loppu ;)
Tästä on
30
230
Vastaukset
- Kiitokset;)
Sinulla tuntuu olevan terveet ajatukset ja sydän paikallaan, toisin kuin eräällä palstalaisella.
kaikilla on erilainen ajatusmaailma. Yritän pysyä järjissäni niin livessä kuin täällä palstallakin.
Tottahan välillä olen kurillisellakin päällä ainakin täällä, kun huomaan miten moni ottaa tämän palstan hupikirjoituksetkin tosissaan.
Kiitos vaan ajatuksestasi,- Sivistysoppia.
michaelone kirjoitti:
kaikilla on erilainen ajatusmaailma. Yritän pysyä järjissäni niin livessä kuin täällä palstallakin.
Tottahan välillä olen kurillisellakin päällä ainakin täällä, kun huomaan miten moni ottaa tämän palstan hupikirjoituksetkin tosissaan.
Kiitos vaan ajatuksestasi,kirjoituksessa? Töissä oleva 80 vuotias mummo?? Siinä on eläkeiän rajat paukkuneet ikälisineen yli että huimaa. Ai joo. Mummo siis olikin asiakas?
- hih hih hiiiiiiiiiii
Sivistysoppia. kirjoitti:
kirjoituksessa? Töissä oleva 80 vuotias mummo?? Siinä on eläkeiän rajat paukkuneet ikälisineen yli että huimaa. Ai joo. Mummo siis olikin asiakas?
se hoitelee mummeleita vanhainkodissa hih
- mummo.82.v.
Sivistysoppia. kirjoitti:
kirjoituksessa? Töissä oleva 80 vuotias mummo?? Siinä on eläkeiän rajat paukkuneet ikälisineen yli että huimaa. Ai joo. Mummo siis olikin asiakas?
Se on 80pappa itte hähää ja saanut joltain halin hihihihihhiihihihihi
- nauramista
hih hih hiiiiiiiiiii kirjoitti:
se hoitelee mummeleita vanhainkodissa hih
siinä on jos hoitaa vanhuksia? Tekisit sinäkin sitä, etkä täällä räkänokka hihittelis, voisit sinäkin saada joskus edes kunnon halauksen!
- junttikukko
Hommasitko mummolle potkukelkan?
että hänellä on jo potkukelkka. Onhan siitä apua niin kauan kunnes lumet sulaa ja sitten voi vaihtaa rullakelkkaan tai rollaattoriin. Vanhat jalat säästyvät ainakin alamäessä :)
- ,.--.,
sä oot joka äidin unelma-vävy,hihhihhiih
- Vanha mummo 83.v.
Edelleen nainen,moninikki hihihihihih
- Seuraaja.
Miellytät välillä vähän vanhempiakin naisia näiden palstahupakoiden lisäksi
Kohta tulee Mirozio kehumaan- vanha mummo .82v.
Sama moninikki hihihih...
- ..:-D
Olet kultainen mies.;)
- mummo 82.v.
Mike moninikki,itseäsikö äänestit hihihihihihihihihihi
- ?
mummo 82.v. kirjoitti:
Mike moninikki,itseäsikö äänestit hihihihihihihihihihi
o ku äänestämisestä puhutaa?
- -----------------:(
mielestä se laskee ihmisen älykkyysosamäärää, jollei joku kehonosa toimi.
Se on hyvä pilkan aihe.
kun on vaikka työssään tippunut ja halvaantunut.
Se on ihmisen arvon määrittäjä.Hähää, tuo ei voi kävellä.
Terveen ihmisen on kiva pilkata liikuntavammaista.
toivon vaan, että kotkallekin tämä kohtalo tulee itselleen.
Olisi sopivaa karma se.Sitä sietää katsoa myös niitä kaikkia nimityksiä, joilla Kotkaa on haukuttu. Sieltä löytyy jokaiselle jotakin. Eli kyseiset ihmisryhmät ovat sydänjuuriaan myöten loukkaantuneita samasta syystä.
Mitä erinomaista on liikuntavammaisissa, ettei kyseistä sanaa saa edes mainita? Johtuuko siitä, että joukossa on myös niitä, jotka ovat itse vammansa aiheuttaneet ja siksi on niin arka paikka?- Häpeä!
LaardiBee kirjoitti:
Sitä sietää katsoa myös niitä kaikkia nimityksiä, joilla Kotkaa on haukuttu. Sieltä löytyy jokaiselle jotakin. Eli kyseiset ihmisryhmät ovat sydänjuuriaan myöten loukkaantuneita samasta syystä.
Mitä erinomaista on liikuntavammaisissa, ettei kyseistä sanaa saa edes mainita? Johtuuko siitä, että joukossa on myös niitä, jotka ovat itse vammansa aiheuttaneet ja siksi on niin arka paikka?edes puolustaakaan noita kotkon sanomisia. Tuskin kukaan ainakaan tahallaan aiheuttaa omaa liikuntakyvyttömyyttään. Lisäksi joukossa ainakin kirjoittajien mukaan on ihmisiä joiden läheisissä tai tutuissa on liikuntavammaisia.
Suurinpiirtein alhaisinta mitä löytyy on pilkata vammaisia. - mummo.82v.
hähää miun pikkanen mummo 82v...
- Sitä se oliki
Häpeä! kirjoitti:
edes puolustaakaan noita kotkon sanomisia. Tuskin kukaan ainakaan tahallaan aiheuttaa omaa liikuntakyvyttömyyttään. Lisäksi joukossa ainakin kirjoittajien mukaan on ihmisiä joiden läheisissä tai tutuissa on liikuntavammaisia.
Suurinpiirtein alhaisinta mitä löytyy on pilkata vammaisia.et valtaosa huuhaast porukast on aivoiltaan liikuntavammasia? Tökkii nykii ja pätkii ja pahasti Täh?
- huuhaa innanen
Häpeä! kirjoitti:
edes puolustaakaan noita kotkon sanomisia. Tuskin kukaan ainakaan tahallaan aiheuttaa omaa liikuntakyvyttömyyttään. Lisäksi joukossa ainakin kirjoittajien mukaan on ihmisiä joiden läheisissä tai tutuissa on liikuntavammaisia.
Suurinpiirtein alhaisinta mitä löytyy on pilkata vammaisia.Huuhaa palstalla hihihihi
Häpeä! kirjoitti:
Suurinpiirtein alhaisinta mitä löytyy on pilkata vammaisia.enhän mä edes puhunu mitään kotkan sanomisista. Jos otetaan uudestaan, kirjoitan hitaammin:
Tarkoitan sitä, että pyörätuolivammaiset eivät ole ainoa ryhmä, jonka kuuluu olla sydämnistynyt siitä, että heidän vammaansa käytetään haukkumasanana täällä. Ihan yhtä loukkaantuneita voivat olla aivo-invalidit, nysän omistajat, ihrakasat, pedofiilit, homot, vain muutamia mainitakseni.
Meneeköhän perille? Vai kuulutko johonkin noista ryhmistä?- WaIdemar
LaardiBee kirjoitti:
enhän mä edes puhunu mitään kotkan sanomisista. Jos otetaan uudestaan, kirjoitan hitaammin:
Tarkoitan sitä, että pyörätuolivammaiset eivät ole ainoa ryhmä, jonka kuuluu olla sydämnistynyt siitä, että heidän vammaansa käytetään haukkumasanana täällä. Ihan yhtä loukkaantuneita voivat olla aivo-invalidit, nysän omistajat, ihrakasat, pedofiilit, homot, vain muutamia mainitakseni.
Meneeköhän perille? Vai kuulutko johonkin noista ryhmistä?kirjoittanutkin kaikista vammaisista "Suurinpiirtein alhaisinta mitä löytyy on pilkata vammaisia.".
On nuo Kotkan "kuolat rinnuksille" -jutut, pakkoliikkeet yms. puheen muuttaminen tekstiksi. Tällaiseen eivät Kotkan arvostelijat sorru.
Samalla lailla Kotka pilkkaa "teinipippeleiksi, ihrakasoiksi, homoiksi" yms. muita joten siltä osin ovat tasoissa. Nuo ovat nykyaikana jo liki arkikieltäkin. Tuota pedofiiliksi haukkumista en minäkään hyväksy.
Tuskin meni minunkaan kirjoitukseni perille sinulle mutta ainakin yritin. WaIdemar kirjoitti:
kirjoittanutkin kaikista vammaisista "Suurinpiirtein alhaisinta mitä löytyy on pilkata vammaisia.".
On nuo Kotkan "kuolat rinnuksille" -jutut, pakkoliikkeet yms. puheen muuttaminen tekstiksi. Tällaiseen eivät Kotkan arvostelijat sorru.
Samalla lailla Kotka pilkkaa "teinipippeleiksi, ihrakasoiksi, homoiksi" yms. muita joten siltä osin ovat tasoissa. Nuo ovat nykyaikana jo liki arkikieltäkin. Tuota pedofiiliksi haukkumista en minäkään hyväksy.
Tuskin meni minunkaan kirjoitukseni perille sinulle mutta ainakin yritin.Ihan yhtä pahoillaan ovat nuo ihmiset rippumatta siitä, kuka sanoo mitäkin. Kun siitä nyt ei ollut kyse.
Ja jos yhtään ymmärrän mitään, niin "teinipippeli" ei ole mikään haukkumasana, vaan tosiasia. Jos olet lukenut miestenlehdistä hurjia juttuja 12-vuotiaiden rintakarvaisten korstojen kymmentuumaisista vehkeistä, niin sitten olet. Sille en voi mitään......- nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn
LaardiBee kirjoitti:
Sitä sietää katsoa myös niitä kaikkia nimityksiä, joilla Kotkaa on haukuttu. Sieltä löytyy jokaiselle jotakin. Eli kyseiset ihmisryhmät ovat sydänjuuriaan myöten loukkaantuneita samasta syystä.
Mitä erinomaista on liikuntavammaisissa, ettei kyseistä sanaa saa edes mainita? Johtuuko siitä, että joukossa on myös niitä, jotka ovat itse vammansa aiheuttaneet ja siksi on niin arka paikka?yleensäkään sopivaa?
Ei siihen ole kotkalla sen kummempi oikeus kuin kellään muullakaan.
Kaksi aikuista ihmistä ja katso minkälaista sontaa kumpikin suustaan päästää?
Taistellaan "palstan herrudesta" varsinaisia kärpästen herroja, päästään vialla kummatkin.
Niin sinäkin laardi jops lähdet puolustelemaan viimeaikaista menoa täällä.
Älä lisää osatas enää tätä. nnnnnnnnnnnnnnnnnnnn kirjoitti:
yleensäkään sopivaa?
Ei siihen ole kotkalla sen kummempi oikeus kuin kellään muullakaan.
Kaksi aikuista ihmistä ja katso minkälaista sontaa kumpikin suustaan päästää?
Taistellaan "palstan herrudesta" varsinaisia kärpästen herroja, päästään vialla kummatkin.
Niin sinäkin laardi jops lähdet puolustelemaan viimeaikaista menoa täällä.
Älä lisää osatas enää tätä.Missä kohtaa minä tätä menoa olen puolustellut?
Jos totean, että pyörätuolivammaiset eivät ole mitenkään erikoisessa asemassa tässä palstalla heitetyssä sonnassa, niin eihän se ole sonnan heiton puolustelua.
Ja kun nuo kaksi eivät uskalla toisiaan tavata, niin tässä sitten ollaan.- WaIdemar
LaardiBee kirjoitti:
Ihan yhtä pahoillaan ovat nuo ihmiset rippumatta siitä, kuka sanoo mitäkin. Kun siitä nyt ei ollut kyse.
Ja jos yhtään ymmärrän mitään, niin "teinipippeli" ei ole mikään haukkumasana, vaan tosiasia. Jos olet lukenut miestenlehdistä hurjia juttuja 12-vuotiaiden rintakarvaisten korstojen kymmentuumaisista vehkeistä, niin sitten olet. Sille en voi mitään......miestenlehtiä. Enkä naisten.
Arvasin, ettet ymmärrä mitä tarkoitan.
Jossainhan se raja menee; se raja ei ole mikään keinotekoinen vaan luulen, että suurin osa ihmisitä tietää sen automaattisesti. Esim. tutut saattavat sanoa toisilleen "olet hullu" tms. eikä sillä tarkoiteta ihan mitä sanotaan. Turha selittää enempää kun ei mene perille kuitenkaan. mummo.82v. kirjoitti:
hähää miun pikkanen mummo 82v...
pikkanen mummo? Elääkö hän vielä?
Pitihän mun tulla katsomaan aikaansaannoksianne :)
Ihan hyvältä näyttää. On kannanottoja puoleen jos toiseenkin.
Mua saa moittia, pitää moninikkinä, mummona ja ihan minä vaan, kunhan "oikeat" vammaiset saisivat olla rauhassa. Varmasti heitä tälläkin palstalla kirjoittelee, vaikka eivät kantaa otakkaan juuri heitä koskettavaan "ilveilyyn". Lukevat ja nielevät ns. terveinä itseään pitävien tyhmät kirjoitukset.
(en katso "kikkelinkokoarviointia" tms vammaisuuteen viittaavaksi)
Täällä on paljon keski-ikäisiäkin kirjoittajia. Kaipaatteko nuoruusaikaa?
http://www.youtube.com/watch?v=lKudwSJWocs&feature=related
Joko kävitte happihypyllä?WaIdemar kirjoitti:
miestenlehtiä. Enkä naisten.
Arvasin, ettet ymmärrä mitä tarkoitan.
Jossainhan se raja menee; se raja ei ole mikään keinotekoinen vaan luulen, että suurin osa ihmisitä tietää sen automaattisesti. Esim. tutut saattavat sanoa toisilleen "olet hullu" tms. eikä sillä tarkoiteta ihan mitä sanotaan. Turha selittää enempää kun ei mene perille kuitenkaan.että itse ylität sen rajan jokaisessa viestissäsi. Onko tuo olevinaan keskustelua?
- REKKA LESBO
michaelone kirjoitti:
pikkanen mummo? Elääkö hän vielä?
Pitihän mun tulla katsomaan aikaansaannoksianne :)
Ihan hyvältä näyttää. On kannanottoja puoleen jos toiseenkin.
Mua saa moittia, pitää moninikkinä, mummona ja ihan minä vaan, kunhan "oikeat" vammaiset saisivat olla rauhassa. Varmasti heitä tälläkin palstalla kirjoittelee, vaikka eivät kantaa otakkaan juuri heitä koskettavaan "ilveilyyn". Lukevat ja nielevät ns. terveinä itseään pitävien tyhmät kirjoitukset.
(en katso "kikkelinkokoarviointia" tms vammaisuuteen viittaavaksi)
Täällä on paljon keski-ikäisiäkin kirjoittajia. Kaipaatteko nuoruusaikaa?
http://www.youtube.com/watch?v=lKudwSJWocs&feature=related
Joko kävitte happihypyllä?MENEEKÖ YLÄ PEUKKU SUUHU
JA ALA PEUKKU PERSIISEE HAH MIKÄ FORUM
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh832032Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr1361746- 1801306
- 236746
- 59698
Järkytys uutisten ystäville - Huomenta Suomen kesään iso muutos
Huomenta Suomi on monen suomalaisen vakio-ohjelma. Suorana nähtävä Huomenta Suomi seuraa päivän tärkeimpiä uutisia, pol9690- 59647
Trumpille jälleen voitto
Trump ensin tuhosi Iranin ydinohjusprojektin, jotta ko. terroristivaltio ei voisi aiheuttaa ydinsotaa. Ja nyt Trump pako210593- 49546
Haluan teidät molemmat elämääni
Toista rakastan todella syvästi, ja toinen on kuin paras ystävä minulle. En voi luopua kummastakaan... </337492