Ei tarkoita sitä että sitä kilometrin päässäkin olevaa autoa pitää jäädä odottamaan. Helkkari teidän nussijoiden kanssa meinaa palaa hihat ihan väkisin. Minuutti tolkulla saa könöttää risteyksessä odottamassa sitä taivaan rannassa hädin tuskin näkyvää autoa.. P,,,rkele
Sainpahan vuodattaa ....
Väistämisvelvollisuus.
6
434
Vastaukset
- ymppruya
hehe samaa mieltä,varsinkin liikenneympyröissä kun jäädään odottelemaan toisella puolella ajavaa autoa
- 29
jotku vielä pysäyttävät ympyrässä ja päästävät kolmion takaa eteensä.
- Aina vaan
Autoilijiolla on aina mielessä aina vaan autot!! Autoilijan pitää väistää myös oikealta tulevaa pyörää tasa-arvoisessa risteyksessä sekä kolmion takaa tultaessa. Ja kaikissa risteyksissä on väistämisvelvollisuus jalankulkijoihin. Kaupunkialueella ei autoilija voi ajaa yhtään risteystä etteikö hänellä olisi jonkin asteista väistämistvelvollisuutta. Tämä kireä ilmapiiri syntyy siitä että on autoilijoita jotka eivät osaa ajaa!!! eli eivät osaa väistää vaikka olisi väistämisvelvollisuus.
- se
niin, että kaikilla on ihan pirun kiire muka jonnekkin ja sit ei kerkee kattoo kävelijöitä, pyöräilijöitä ja muita autoja risteyksissä. Pitää kirjottaa tekstiviestiä, puhua toiseen puhelimeen ja kattoo navista elokuvaa ni miten muka siinä muuta liikennettä enää huomioi. Töihinki pitää lähtee 5 min myöhässä ku ei kaiken tämän keskellä jaksa herätä ku puoleltapäivin kun töissä on nii raskas tuijottaa sitä monitoria ja kuitata yks nappi 6 tunnin vuorossa....
En viitti enempää sarkasmia laittaa yhteen viestiin...
Ajelkaa rauhassa ja ottakaa muu liikenne huomioon niin vaikka virheitä sattuu ei heti tule vahinkoa...
- Maalaisia...
Et kuule ole ainut jolla hermo on tiukalla...
Ei nämä jauhojulpit kokkolassa tiedä sujuvasta liikenteestä ja liikennesäännöistä paskaakaan. - ahjjetw
Entäpäs itse autoilijat, nehän niitä pahinpia ovat! Puhettakaan että päästäisivät pyöräilijät tai jalankulkijat SUOJATIETÄ pitkin tien yli!!
Ja sitten se, että autolla ajetaan suoraan siihen pyörätielle, kolmion takaa ja omilta pihoilta, katsomatta ollenkaa tuleeko pyöräilijöitä!! Liian monta kertaa olen jo meinannut tällä tavoin auton alle jäädä. Ei se pyöräkään talvisin hetkessä pysähdy!!! ARGH!!! (jo helpotti :) )
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole192176Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi392075Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä271963Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma471376- 741316
Onko kaivattusi rohkeampi kuin sinä?
Vai oletko sinä rohkeampia? Mikä on rohkea teko, minkä sinä tai kaivattusi on tehnyt? Mitä siitä seurasi?46873Kaunein nimi
Mikä on mielestäsi kaunein miehen ja naisen nimi? Haluaisitko itse olla joku toisen niminen?56802Farmi-Amski ja Jucci Hellström - Sydämiä satelee - Onko tässä jotain enemmän?
Amskidamski Anne-Mari Tarkkio ja Jucci Hellström olivat samaan aikaan Farmi Suomi -realityssä. Nyt somessa on nähty mat8721- 52713
Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi32698